Livesport247.com

Started by Sydhagen, May 09, 2008, 13:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

fungerer denne siden?  er det bra kvalitet på sendingen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stifler

Har også planer om å bruke Livesport!:)

Tenker mest på betalingsmåte osv:D

kvaliteten skal vist være veldig bra:)
-Nr 2 er den første taperen-

KeyserSoze

funket fint når jeg prøvde det sist. Kan ta noe tid å sette opp, og jeg mener jeg sleit med å få det til å virke i firefox. Så det er nok lurt å installere litt før avspark :)

Betaling var via Paypal - og det er også der man må si opp abm etterpå.

isak

Livesport funker veldi bra. Har sett Crewe-Leeds og Leeds-Walsall der.Viktig å hugse passordet til paypalen!

B-m

http://livefooty.doctor-serv.com/

dere får teste ut om det fungerer ikveld, darlington mot southend.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Quote from: B-m on May 09, 2008, 19:39:59

Dette er vel det samme opplegget som www.myp2p.eu ?

Trond90

Quote from: Sleivind on May 09, 2008, 20:44:36

Dette er vel det samme opplegget som www.myp2p.eu ?
Kikker på den linken du gidde nå www.myp2p.eu. Må si jeg har sitt bedre kvalitet ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Stifler

noen som har en god stream til kampen?!?!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Stifler

flere?
hakket utrolig mye

testo

Quote from: Stiffler on May 09, 2008, 21:16:17
flere?
hakket utrolig mye

Jeg er klar over det men det er GRATIS hakke tv evnt. (radio) som fungerer helt fint.Alternativet er en pub som har Sky sport.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Stifler

Yes da var alt klart for mandag!:)

Koblet til alle ledninger slik at jeg får sett kampen på 52" skjerm med hjemmekino !

tok meg ca 3 timer for å få det til, men men ::)

Sleivind

Hvordan blir bildet når en får det over på storskjerm?

Robert

Quote from: Stiffler on May 10, 2008, 20:02:19

Koblet til alle ledninger slik at jeg får sett kampen på 52" skjerm med hjemmekino !

Hehe, personlig har jeg et mediasenter stående i stua, så tar meg ca 2 min ;)
Men, uansett, så skal jeg se kampen på pub.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Erik_

Quote from: Sleivind on May 10, 2008, 22:51:13
Stort

Stifler

Quote from: Sleivind on May 10, 2008, 22:51:13

Blir så godt som perfekt!:)

så blir utrolig bra på mandag :)

Stifler

Quote from: ZyberZone on May 10, 2008, 23:01:51

Haha ::)

Jaja, men skjedde noe galt (sier vi)

Men har et problem.

blir utrolig vanskelig å forklare men prøver.

Når jeg plugger inn kabelen i pcen til tven kommer kun bakgrunnsbildet mitt opp på tven, selv om jeg har en del ting oppe på pcen.

Men fant ut jeg kan "dra" f.eks limewire over til høyre. så forsvinner det fra min pc skjerm men dukker opp på tven.

Nesten som jeg skulle plassert pcen på venstre side av tven. skjønner? ::)

Sleivind

Quote from: Stiffler on May 11, 2008, 02:25:53

Men har et problem.

Når jeg plugger inn kabelen i pcen til tven kommer kun bakgrunnsbildet mitt opp på tven, selv om jeg har en del ting oppe på pcen.

Men fant ut jeg kan "dra" f.eks limewire over til høyre. så forsvinner det fra min pc skjerm men dukker opp på tven.

Og det er vel slik det skal være? Er vel bare til å dra spilleren du bruker til livesport over til TVen når du skal se den der?

Men jeg har et enda større problem, jeg får bare svart/hvitt på TVen, noen med noen gode tips?

R - R

Som nemnt i andre trådar, anbefalar myp2p.eu og SopCast. Kvaliteten er ikkje 100%, men enkelte kanalar blir streama i meget bra kvalitet. Er uansett eit godt alternativ for dei utan tilgang til Sky. Og - det er gratis.

http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12089&part=sports
Linkar til kanalar vil kome opp i morgon.
- Rune

TK20

Quote from: Stiffler on May 11, 2008, 02:25:53

Men har et problem.

Hva slags operativsystem sitter du på? Dersom du sitter på Windows Vista kan du gå "Kontrollpanel" -> "Windows Mobilitetssenter", og trykke "Kolble til skjerm" nederst til høyre. Da kommer det opp en dialogboks, og du kan velge "speil skrivebordet mitt". Da får du opp skrivebordet både på maskinen og tv-en.

Sitter du på xp må du nok belage deg på å ha det sånn, så vidt jeg vet. Men det er ikke noe problem, bare dra spilleren inn i bildet til høyre, og dobbeltklikk. Da får du fullskjerm på tv-en. Det er helt normalt. Du vil uansett finne oppløsningsinnstillinger ved å høyreklikke på skrivebordet, og velge "egenskaper".

Sitter du på OSX har du heller ikke noe valg, tror jeg. Men "systemvalg" -> "skjerm (eller noe)" hjelper deg bra i vei.

Robert

Funker i XP også, å klone bildet.
Du har nå 'extendet' skrivebordet, men det du vil gjøre er å klone. I XP må du gjøre dette i driveren.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Stifler

[/quote]

Hva slags operativsystem sitter du på? Dersom du sitter på Windows Vista kan du gå "Kontrollpanel" -> "Windows Mobilitetssenter", og trykke "Kolble til skjerm" nederst til høyre. Da kommer det opp en dialogboks, og du kan velge "speil skrivebordet mitt". Da får du opp skrivebordet både på maskinen og tv-en.

Sitter du på xp må du nok belage deg på å ha det sånn, så vidt jeg vet. Men det er ikke noe problem, bare dra spilleren inn i bildet til høyre, og dobbeltklikk. Da får du fullskjerm på tv-en. Det er helt normalt. Du vil uansett finne oppløsningsinnstillinger ved å høyreklikke på skrivebordet, og velge "egenskaper".

Sitter du på OSX har du heller ikke noe valg, tror jeg. Men "systemvalg" -> "skjerm (eller noe)" hjelper deg bra i vei.
[/quote]

Har nok Xp, men funker jo uansett:)

Sydhagen

kan noen gi meg en detaljert forklaring på korleis man går frem for å få sett kampen her?

jeg har nå skaffet abo på livesport og lastet ned winamp....jeg kopierer lenkemålet og paster i winamp...men eneste som skjer er: "error syncing to stream"....anyone?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Quote from: Sydhagen on May 11, 2008, 14:33:36
kan noen gi meg en detaljert forklaring på korleis man går frem for å få sett kampen her?

jeg har nå skaffet abo på livesport og lastet ned winamp....jeg kopierer lenkemålet og paster i winamp...men eneste som skjer er: "error syncing to stream"....anyone?

Last ned VLC Player, da trenger du ikke laste ned codecs.

http://www.livesport247.com/oppsett_installation

Sydhagen

ok, har lastet ned vlc nå...hvordan åpner jeg streamen i vlc?

Ferre

Quote from: Sydhagen on May 11, 2008, 14:46:03
ok, har lastet ned vlc nå...hvordan åpner jeg streamen i vlc?

Alt står forklart her:

http://www.livesport247.com/oppsett_installation

STARTER MEDIA PLAYER ELLER ANNET NÃ...R DU KLIKKER PÃ... STREAM?
Dette er feil, det er Winamp eller VLC som skal starte. Feilen er at Winamp/VLC ikke er satt som -default-for video i nettleseren din. Dersom du bruker Explorer, gjør følgende:

I nettleseren, trykk Verktøy > Internet Options > Programmer.
Set programs/still programmer. Gå deretter til Assosierte programfiler.
Her skal du stille at .m3u filer, skal åpnes i Winamp/VLC.

Sydhagen

synes bildet blir veldig lite...og når jeg setter det på fullscreen blir det uklart...er det slik det er, eller er det mulig å forandre det?

Sleivind

Quote from: Sydhagen on May 11, 2008, 15:08:47
synes bildet blir veldig lite...og når jeg setter det på fullscreen blir det uklart...er det slik det er, eller er det mulig å forandre det?

Bildet er litt uklart når du kjører i fullscreen, men du kan jo selv velge hvor stort du vil ha bildet, men jo større det er jo mer uklart blir det.

raggen

sikkert sett på som mas dette men hva er den beste GRATIS linken til kampen i morgenog sendes den eventuelt på LUTV(har abb. der) takker for alle svar

Hilsen Rolf som gleder seg syyyykt til i morgen
Forever Leeds United!!!!!!!!

B-m

For dere som skal bruke denne linken, så husk at dere åpner det i internett explorer og ikke firefox(når dere skal se kampene)!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?