Skrevet av Emne: Sandwich mellom kato og B-M: Hvorfor ett år til i L1 er til å leve med  (Lest 2893 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

I prosessen med å forberede seg på eventuelt tap imorgen kommer jeg med noen punkter om hva som gjør at League One ett år til ikke nødvendigvis ikke er så ille.

* Vi er utvilsomt laget med mest fans både borte og hjemme

* Vi kan rykke opp to år på rad

* Tresor Kandol blir ikke HELT latterliggjort mot bedre motstand

* Vi møter Leicester igjen!

* Vi kan vinne serien suverent på den EKTE tabellen!

* Vi slipper å få besøk av Neil Warnock som gjestende manager

* Fortsatt mulighet til å gå helt til topps i St Johnstons Trophy Cup (eller noe sånt)

* Det er tøft å holde med et lag "litt ned i divisjonene"

Eh, jeg begynner å gå tom her, sånn på sparket...

Anyone?

Stifler

 ;D ;D

knall gode argumenter ::)
« Siste redigering: Mai 14, 2008, 20:19:28 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

lidsjunaited

* Vi kommer til å vinne mer enn vi hadde gjort i CCC.

Sleivind

* Vi har mange spillere som faktisk vil spille for klubben, sjøl om vi ikke rykker opp!

Erik M

Tvers igjennom helt uenig i alle punkter.  Det er håpløs tankegang.  Jeg tror sjansen for å rykke opp blir mindre og mindre for hvert år vi blir nede.  Man blir hva man spiser og interessen rundt klubben, interessen for å bli, vil dale.

Mange trøstet seg med liknende argumenter etter tapet for Watford...
 

Jon R

Tvers igjennom helt uenig i alle punkter.  Det er håpløs tankegang.  Jeg tror sjansen for å rykke opp blir mindre og mindre for hvert år vi blir nede.  Man blir hva man spiser og interessen rundt klubben, interessen for å bli, vil dale.

Mange trøstet seg med liknende argumenter etter tapet for Watford...

Ikke noe håpløst ved dette, Erik. Som du selv skriver: Denne tankegangen er ment som "trøst", i tilfelle vi ryker ut imorgen. Ikke noe håpløst i det. Tvertimot er dette mer en oppfordring om å se fremover, selv om vi må friste tilværelsen nok en sesong i denne trøstesløse divisjonen. Altså det motsatte av håpløshet.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Hvor er alle de som synes det er flott at vi rykket ned. Samling i bånn, liksom.

Jeg må si at jeg verken trives i L1 eller i CCC. Laget jeg ønsker å holde med må være et lag som gjør meg stolt og som kan måle seg med de beste.

Jeg har hatet hver kamp denne sesongen. Jeg har ikke gledet meg til å møte en eneste av disse patetiske bakgårdsklubbene i denne divisjonen. Jeg har heller ikke gledet meg over at vi har blitt slått ut av to cuper av lag fra ENDA lavere divisjoner.

Kampen mot Ligaen og managerskiftet og den egenrådige styreformannen. Nei, ikke mye som gleder meg.

Nå står vi ovenfor en vanskelig bortekamp mot patetiske Carlisle. Hva skjer? Gleder meg ikke til den kampen heller!
Vi vet hvordan det ender! Nesten - nesten - nesten Leeds..... Det er melodien som har fulgt denne klubben alltid. Stort sett hver gang vi har kommet i en fordelaktig posisjon.... Miss på miss!!!


Så nok en gang: Jeg kommer til å hate hvert sekund i morgen for jeg forventer så indelig mye mer!!!

 :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
* Vi har sjanse til å ta revansj over Cheltenham!

* Vi får lov til å delta i FA-cup 1. og 2.runde!!

* Vi kommer til å vinne langt fler kamper enn Stoke!!!


Begynner allerede å se fram til en ny sesong....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Vi møter Leicester igjen! Ikke morsomt, Leicester har av en eller annen grunn et virkelig godt grep på oss.

Neil Warnock har jeg sansen for.

Mest fans - hjemme og borte? Ja, antagelig, vi og Leicester.
Vi hadde ca 27000 i snitt hjemme i år, med Forest og Swansea borte har Huddersfield neste beste snitt, og det er under 10.000.

Så ja, vi kommer til å ha flest tilskuere, muligens med unntak av Leicester.
For snittet synker til under 20.000, det er jeg overbevist om.

Nei, nå gidder jeg ikke mer. Blir det L1 neste år, så kommer jeg til bremse litt på Leeds-interessen min, så får jeg heller leve med stempelet "medgangssupporter", det skal jeg tåle.


B-m



Nei, nå gidder jeg ikke mer. Blir det L1 neste år, så kommer jeg til bremse litt på Leeds-interessen min, så får jeg heller leve med stempelet "medgangssupporter", det skal jeg tåle.


Hehe ;D

Dagens Berlin! Ser i min spåkule: din leeds-interesse vil bare øke, uansett hva som skjer! Faktisk så tror jeg at du tatover Leeds4ever over ræva di. forlovelse på ER etc

Jeg digger deg Berlin og sikkert mange her inne som gjør akkurat det! Og du blir en sterkere personlighet for hver dag.

Du vet at med Mac ved roret og uten de minus poengene så vil neste sesong i evt L1 bli mye artigere. Og L1 er trossalt jævli mye mer tøffere enn råtne PL.

Who gives a f**k om rykker opp eller ei.

Vi er fokkings leeds. Vi har de beste fansen i verden og vi har opplevd mye rart som ingen andre fotballfans kommer NOENSINNE til å oppleve. Vi er adrealinjunkiesene som hoppet utfor den klippen, men så løsnet ikke fallskjermen.,wups!! Høyt ryggmargsbrudd men WTF, vi har det jo kjempeskøy LELL, i rullestolen!!

Bare det at vi har et så kjempebra nettverk her inne er en faktor som gjør leeds interessen MYE sterkere. Vi står samlet om dette her. :) Om vi vil det eller ei!


Det som skjer i morgen skjer, uansett WHAT, vil min leeds interesse avta!


enig med svend og midjo. mange plusser =D


og til promo, kanskje på tide å skifte brukernavn? Jeg hatet hver eneste kamp i PL og! Fotball og leeds er og blir et mareritt!
« Siste redigering: Mai 15, 2008, 01:07:55 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Joe Jordan

Spille mot Leicester?!!!!! Er det et argument? Jeg HATER denne ligaen og tanken på å sitte med den jævla radioen mot jævla Cheltenham.

Freedman, som praktisk talt har tatt oss til playoff på egen hånd, forsvinner. Noen som tror at Beckford blir i L1 en sesong til?

Ã… tro man vinner L1 suverent neste år fordi man ikke starter med -15 er vel noe naivt. Først må man se hvem av spillerne som faktisk blir med videre.


'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Svend Anders

Relax, relax.... skjønte ikke alle at dette var en lettere desperat tråd for å lette stemningen litt....?

SA

torivar

  • Gjest
Desparasjon eller ikke. Jeg har tro på neste sesong uansett, om det blir 2 eller 3 div. McAllistar vil få en preseason og forhåpentligvis bygge sitt eget lag. Komme inn midt i sesongen etter at wise akkurat har handlet inn seks-åtte nye spillere i januar er ikke lett.

Mc har vist at han vil ha 19 spillere som skal være kjernen. Dvs at vi har mye pølse som kommer til å følge Heath bort fra elland road. Kanskje betyr dette også at med kun 19 i kjernen har vi anledning til å betale disse litt mer enn hva som har vært tilfelle nå. Det kan kanskje bety at vi kan håpe på en litt bedre kvalitet av spillere i denne kjernen. Med kun 19 i kjernen, og en hel sesong å gjøre det på for Mc betyr dette også at smågutta nødvendigvis vil få sjansen gjennom sesongen. Det har vi ikke vært særlig plaget med siste sesongene, tross alt.

I kveld vinner vi. Er mer skeptisk til wembley, derfor må vi ikke miste hodet helt selv om det ikke blir opprykk i år.

Marching on..


lojosang

Vi har plenty med pølse, sier du, og i sommer kan vi kanskje supplere med litt rosin også. ;D
Kan vi håpe at Warnock kjøper inn så mange spisser at han lar Freedman bli hos oss? Skjønt det kan kanskje bli vanskelig å overtale ham til å flytte nordover på permanent basis.
- Leif Olav

TallyHo

Hehehehe........herlige innslag, oppe i all elendigheta.
Men skal vi være ærlige så heter det jo ikke L1 men

                       WANKER LEAGUE



                                             


« Siste redigering: Mai 15, 2008, 10:43:17 av TallyHo »
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

pedro

Desparasjon eller ikke. Jeg har tro på neste sesong uansett, om det blir 2 eller 3 div. McAllistar vil få en preseason og forhåpentligvis bygge sitt eget lag. Komme inn midt i sesongen etter at wise akkurat har handlet inn seks-åtte nye spillere i januar er ikke lett.

Mc har vist at han vil ha 19 spillere som skal være kjernen. Dvs at vi har mye pølse som kommer til å følge Heath bort fra elland road. Kanskje betyr dette også at med kun 19 i kjernen har vi anledning til å betale disse litt mer enn hva som har vært tilfelle nå. Det kan kanskje bety at vi kan håpe på en litt bedre kvalitet av spillere i denne kjernen. Med kun 19 i kjernen, og en hel sesong å gjøre det på for Mc betyr dette også at smågutta nødvendigvis vil få sjansen gjennom sesongen. Det har vi ikke vært særlig plaget med siste sesongene, tross alt.

I kveld vinner vi. Er mer skeptisk til wembley, derfor må vi ikke miste hodet helt selv om det ikke blir opprykk i år.

Marching on..

Glimrende sagt, jeg er hjertens enig :)
Leedsomaniac

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Relax, relax.... skjønte ikke alle at dette var en lettere desperat tråd for å lette stemningen litt....?

SA

Et hederlig forsøk, men jeg er ikke desperat, forventer faktisk skuffelse, a la en tråd som prøver å dempe forventningene litt! Men, et argument til- det viktigste- kommer uansett til å elske dette laget å følge de like tett som alltid selv om de ikke lykkes i å rykke opp! DET ER ALDRI KJEDELIG MED LEEDS UNITED!
Yeboahs vitne