Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United

Started by kjelvi, May 15, 2008, 23:06:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ferre

Tror jeg aldri har vært så nervøs før i hele mitt liv! Nå er det på tide med en opptur etter alle disse helt for jævlige åra. Det fortjener klubben, spillerne og ikke minst oss - fansen! Nå håper jeg bare Macca og gutta gjør jobben sin i dag, for hvis vi prester opp mot toppnivået vårt er dette en kamp vi skal vinne. Tror ikke jeg takler ett eller flere år til i denne divisjonen...

h.b

Er det klokken 16.00 eller 17.00 norsk tid

testo

16.00

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Wannabe

Definitivt 16.00 norsk tid. Sees på Oslo Sportsbar...?? Har ikke sjekket åpningstid, men vil være tidlig ute...

MOT

Per-Stian

Men, Håkon då. Har du ikkje kontroll? Er det nervane som spelar deg eit puss? Sjåast på Sportsbaren!

readysteady

Har i dag gitt hestene noe ekstra godt til frokost, spist sunt og godt selv (havregrøt uten melk og sukker), klipt håret og stusset skjegget, tatt en lang joggetur og meditert. Og vært snill mot alle rundt meg. Dette kan da ikke gå galt?
Setter nesa mot Strømsø Sportpub om få strakser. Kan ikke huske å ha vært så spent foran en fotballkamp på flere tiår. Huff...

asLeeds

da er det på tide å gå på pub!
lykke til alle sammen!!
eg e so jævli nervøs!!!!!!!!!!!!
DALHEIM WHITES

Eriksen55

Begynner å bli kvalm...sinnsyk spent og nervøs. Klokka går altfor sakte.

Har stor tro på seier, men samtidig livredd for å bli skuffet.

Tar kampen på tv i stua. Bor rett ved åråsen, så skal rett dit etter kampen å se Hamkam vinne mot LSK...for noen lag jeg holder med ;)

Men viktigst av alt i dag, Leeds MÃ... og SKAL rykke opp!

Lykke til alle sammen ;)

clarke

Under 2,5 time nå :o Fryktelig nervøs, men dette må gå veien!

Blir vel stille her i dag   ::)... med "alle" på wembley eller på pub  ;)
SuperLeeds

auren

Helt rolig foreløpig. Litt dagen derpå likegyldighet kanskje. Blir nok atskillelig verre når jeg kommer meg på Fotballpuben om en times tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Kan noen pliiiiis legge ut en link til streaming av kampen på nett?
Jeg har ikke disse møkka-viasat greiene lenger, og må derfor prøve å fange den fra SkySports på nettet.

Kan noen hjelpe meg?

Leeds-hilsen fra Knut, medl.nr 353.
Marching On Together!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thomas

Under 90 minutter til kampstart nå! Ikke lenge til lagene blir offentliggjort.

andy86

Quote from: Killa on May 25, 2008, 14:29:43
Jeg har ikke disse møkka-viasat greiene lenger, og må derfor prøve å fange den fra SkySports på nettet.

Kan noen hjelpe meg?

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12718&part=sports

TK20

Quote from: Killa on May 25, 2008, 14:29:43

Kan noen hjelpe meg?

1. Tar du sjansen på gratisstream, med stort hakkepotensiale, lag og dårlig kvalitet, bruk

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12718&part=sports

2. Vil du ha en sikker stream for en billig penge (24 spenn fpr en ukes tilgang), registrer deg på

http://www.livesport247.com

Jeg ville lett valgt 2-ern (noe jeg allerede har gjort)

B-m

har ondt i magen og er på toppen av det hele sjuk. Men tør ikke tenke altfor mye. Jeg tar det som det kommer!

Egentlig skulle vi rykke ned i år så dette er en bonus :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

;D ;D
Fy faan for en stemning det må være der nede nå,og hyggelig at Skandinavere blir nevnt.
Tror jeg hadde betalt mye for å vært der nå.

The Street is Moving
THE BIG DAY
Fans celebrate at Carlisle

All roads were leading to Wembley on Sunday morning with over 36,000 Leeds United fans heading for Wembley Stadium.

The official coaches left Elland Road in a convoy starting at 7am, but 1000s more fans were making their own way to London for the League One Play-Off final.

Fans were travelling from across the globe to the game with Australians and Scandinavians joining the hordes from across Britain who will be at Wembley to roar on United.

It's the club first Wembley visit for 12 years and spirits are high ahead of the game against Doncaster Rovers.

The squad have been preparing in London ahead of the game, and boss Gary McAllister is desperate to put a smile on the faces of the travelling hordes later today.

"Our fans have been terrific since I came and we know they will be there in numbers on Sunday," he said.

"We know that there has been a scramble for tickets and people have been doing everything they can to get one, but we know that they will be there, and they will be magnificent."

The United boss is keeping his team selection under-wraps, but he has no new injury worries ahead of the game. Alan Sheehan is also available again after suspension.

McAllister has taken a 20-strong travelling party to London for the big game, including experienced midfielder Alan Thompson and youngster Fabian Delph.

The squad, who trained in Hertfordshire for the final time on Saturday morning, were based in London overnight before heading to Wembley in readiness for the game.

United (from); Ankergren, Richardson, Huntington, Michalik, Marques, Johnson, Sheehan, Kilkenny, Douglas, Howson, Hughes, Prutton, Beckford, Freedman, Kandol, Lucas, Thompson, Carole, Sweeney, Delph.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Dette er noe av det jævligste jeg har vært med på. Har vondt i magen og vet ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå fortere. Uansett hva jeg finner på, så glir tankene helt ubemerket over på kampen i dag. Blås i gang før jeg tørner....... ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ferre

Under en time igjen! Fy faen, dette har vært en lang dag. Må den ende godt! Ingen som har hørt noe ang. laget? Tviler på at det kommer noen overraskelser, største spm. er vel om Sheehan spiller eller ei.

TrulsVikane

Nå nermer det seg kamp her =)
Allerede begynt på Leeds sangene, og sitter her i drakten med skjerfet rundt halsen!!

Tipper det blir: 2-1 (0-1). Vi blir kjørt rundt av "Donnie" sine spisser, og ligger fortjent under til pause. 2. omgangen starter som 1. avsluttet, med ett lag på banen. Så dukker Beckford opp, og fyrer løs fra 25 meter rett inn! Leeds tar mer og mer over, og det bølger fram og tilbake. Så, i det 87 min gåller Huntington etter mye klabb og babb i feltet etter en corner. Etter det resignerer Doncaster, og Leeds og Howson er nær 3-1, men ballen blir reddet på streken.

LYKKE TIL ALLE LEEDS FAN OVER HELE VERDEN. MÃ...TTE DET ENDELIG VÆRE VÃ...R DAG!!!

laddi

Stikker til Fotballpuben med poden!!!!

MOT

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

Bergen Whites

B-m

Takk for den laddien!

f**k nå braker det snart løs. Dette er nesten verre en melodi pgrand prix  ;D

Tar meg en lapin kulta nå!

raggen

guuuuuuud som jeg gleder meg og gruer meg og fryder meg... finner rett og slett ikke ord :P
blir herlig og se kampen og misunner de som har mulighet til å være ringside og se kampen.
Lykke til alle sammen og måtte det bli en hvit og hyggelig kveld for oss her inne og world wide supportere
Forever Leeds United!!!!!!!!

clarke

SuperLeeds

clarke

SuperLeeds

B-m

Lfc4ever

Lykke til i dag gutter og jenter! Håper dere tar første skritt i rettning Premier League i dag. Leeds er og blir en toppklubb. Liverpool-Leeds pleide alltid å vere gode kamper.

YNWA!

Robert H.

Greit med uendret lag - ingen av gutta fortjente å bli vraket etter siste kamp.

TrulsVikane