Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United

Started by kjelvi, May 15, 2008, 23:06:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

hva er det med leeds og mye publikum?????? er jo helt vekke når de har ballen og skal fremover. er jo lov og legge inn fra kanten og satse på freedman og becks, har jo vært helt fraværende med innlegg fra kanten. Vi kan takke casper for at vi ikke ligger under ja. her må macca gjøre noe i pausen og få leeds til å spille ball og produsere sjanser. hjalp på siste del av første omgang men er slettes ikke imponert over hva leeds har prestert. DETTE ER EN OPPRYKKSFINALE FOR F..... gir dere opp og gi alt for LEEDS UNITED!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

fotballfantomet

Huff, lika ikkje da eg les her inne....vi får ta ein ,,2.omgang Leeds spesial,, ;D  MOT
Leeds United since -69/70 and 4 ever

h.b

Leeds har vært det beste laget den siste halvtimen. Men Doncaster har vært det farligste laget. Laget har vært heldige som har unnsluppet baklengs

Boos

Anker må vel sies og være Leeds` beste til no :)

Men Leeds kommer til flere og flere sjangser.
Selv tror jeg 0-0, ekstraomganger, straffer :-\
Men for Guds skyld, la Leeds avgjøre kampen før 90 minutter er gått  ;D

God andre omgang, folkens! :)

LEO

takk Casper !!!!

Vi må sette inn Sheehan og få Johnsen opp på venstre kant.

Prutton har  gult da må han ut. Men hvem som helst kunne vært byttet.

Dette er stor bane, derfor er det viktigere enn noen gang å holde på ballen. Men  de for alltfor god tid til å slå passninger mot sine spisser , det gjør vår bakre firrer usikre

TrulsVikane

Kort oppsumert: Vi er heldige som ikke ligger under!

Stopperne må slutte å stole på at de kan ta alle oppspillene med hodet, og falle i sikring dersom en går opp... 2-3 200 % sjangser på grunn av det!
Ellers synes jeg deff. venstre siden var skandaløs i begynnelsen, men de kom seg ut over i kampen...
Vi må spille ball på 1, 2 og 3 tutch ut på siden.. Tror jeg telte ett innlegg fra siden..
Becks var helt vekke i starten, men skapte 2-3 sjangser som fort kunne endt i noe...
Ankergren utnevner jeg allerede til kampens spiller! Mannen holder oss inne i kampen!

Thomas

Jeg har en god følelse på at vi tar dette i 2 omg. Vi putter 2 i nettet mot slutten  :)

JonK

Intens spenning. Alt for mye står på spill. Harde timer...

Howson to score?

Up the WHITES

Ove

Kan vi håpe på en utvikling som i de siste kampene.  Vi kommer mer og mer utover i kampen!

LeedsUnited

Første omgang har vært en pinlig og flau afære.  Hvis vi ikke får se et nytt Leeds lag på banen i andre omgang er det bare å gratulere Doncaster med opprykk.
Det er tross alt en opprykksfinale dette dreier seg om, og ikke en treningskamp mot Haugesund!

LEO

Håper Macca ser det jeg sier han må få inn Sheehan for venstre sida var svak.

På cornerne til Doncaster da må hele laget være inne og sloss.

Vri spillet ofte for da må de løpe mye  imellom.  Det vil slite dem ut.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

Hello again L1.....

Hvor i huleste var markeringene der? Forbanna amatører.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lars

FAAAAAAEN!)=!U("!/())/&#"&)("#/

Helt skandaløs markering. Det er jo ingen som tar han ut fra starten av engang.

testo

skulle den komme så var det like godt at den kom tidlig
Terje

brenaldo

Medlem nr. 850

Lord-Meta

Bjørn-S

Det kom tidlig ja. Håper dette gir oss den vekkeren vi trenger. To mål så er vi der. Lang tid igjen...

Lord-Meta

15 av 18 leauge 1 playoff finaler er vunnet av laget som scorer først....

TrulsVikane

HVEM SAT** I HELV***E ER DET SOM MARKERER HAN DA?!?!?!?! FAEN ASSÃ...!

Askertiger

Herregud for noen ræææææævvvvva forsvarsspillere!!!! Er vi ikke bedre enn dette????
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

dexter90

Det værste av alt er at det faktisk er fortjent... >:(

sveifors

Leeds  og Wembley. Har ikke akkurat vært noe lykke. Begynner å minnes da jeg var 13 år og tapte her mot Sunderland i 73.

Fan gjør mine ord til skamme
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B3rit

Det skal ikke være lov å stå alene på 11 meters hold...
Lenge igjen.

Marching on together!

Joe Jordan

Ser for meg den fireren der i CCC ja. Ufattelig at dette er en PO finale, jeg forlanger at man blør for drakta! Akkurat nå er det bare snørr!

TrulsVikane

Nå må snart Beckford få trøkk på avslutningene! To gode sjangser misbrukt!

Joe Jordan

Fy faen, det finnes ingen kommunikasjon i forsvaret. Noe må gjøres nå!!!

h.b

Leeds spiller alt for omstendelig. Vi skaper jo faen ingen sjanser

kilgallon

De får alt for mye plass. Midtbanen markerer jo ikke i det hele tatt!!