avstemning

Skal du reise til London å se Leeds live på Wembley

Ja
28 (39.4%)
Nei
36 (50.7%)
Kanskje
7 (9.9%)

Stemmer totalt: 67

Avstemning er avsluttet: Mai 25, 2008, 20:16:31

Skrevet av Emne: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?  (Lest 20450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #30 på: Mai 18, 2008, 22:38:28 »
Har som members medl. også fått garanti for billett. Når jeg går inn på linken for å søke billett er der mange seksjoner, prisnivå, upper/lower tier osv.  Reiser alene og vil jo stå sammen andre Leeds-fan og så mange nordmenn som mulig. Er der sagt noe om hvilken seksjon man bør velge ???
Du kan sitte med meg, hvis du kan bestille med "mitt" members card nummer. Det er mulig å bestille flere billetter på samme bestilling fra flere cards. Jeg har ikke eget kort, men er avhengig av at noen andre henter bestillingen min. Noen som kan legitimere seg og bruke sitt nummer.

Jeg har lånt members card nummeret, men kan altså ikke bestille selv.

Kontakt meg på mailen i profilen eller send en melding her på forumet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

pesi

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #31 på: Mai 18, 2008, 22:49:35 »
Er i London lørdag hjem mandag! billetten er i boks ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

janove

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #32 på: Mai 18, 2008, 23:11:18 »
Har som members medl. også fått garanti for billett. Når jeg går inn på linken for å søke billett er der mange seksjoner, prisnivå, upper/lower tier osv.  Reiser alene og vil jo stå sammen andre Leeds-fan og så mange nordmenn som mulig. Er der sagt noe om hvilken seksjon man bør velge ???
Du kan sitte med meg, hvis du kan bestille med "mitt" members card nummer. Det er mulig å bestille flere billetter på samme bestilling fra flere cards. Jeg har ikke eget kort, men er avhengig av at noen andre henter bestillingen min. Noen som kan legitimere seg og bruke sitt nummer.

Jeg har lånt members card nummeret, men kan altså ikke bestille selv.

Kontakt meg på mailen i profilen eller send en melding her på forumet.


Har du fortsatt problemer?
Jeg skal paa Elland Road i morgentidlig, for aa kjoepe billetter til 8 nordmenn.
Har mulighet aa kjoepe for en til.
Gi meg beskjed foer kl 01.00 norsk tid om du trenger hjelp.

Jeg tar toget til London soendag morgen.

Peters

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #33 på: Mai 19, 2008, 00:21:57 »
Jeg reiser også alene. Dersom du ikke hører noe fra "nilsur" ønsker jeg at du kjøper en billett til meg. Send meg en text melding (tlf 97028611) dersom du har mulighet for dette så får du members nummeret mitt.

Keeper-Nils

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #34 på: Mai 19, 2008, 07:42:48 »
Nilsur takker for tilbud og tbm. Jeg klikket meg inn på den link som er lagt ut og valgte billett i kategori A - Club Wembely. Har ikke fått noen bekreftelse ennå, men håper på svar iløpet av dagen. Er ellers ny på dette forum, men har fulgt laget i snart 40 år. Aldri sett de live, men har de med i aftenbønnen hver dag og er nå desperat etter en opptur. Satser på at Wembely blir en once-in-a-lifetime-greie, med opprykk i all rettferdighet og ett massivt Leeds-trykk.Reiser alene t/r på søndag,

Bjalle Skien

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #35 på: Mai 19, 2008, 08:37:44 »
Er det mange her som er members og som har bestilt billetter men ikke fått noen mail eller hørt noe ennå? Det stod jo at det ville at tid så. Jeg sier fra om jeg hører noe.

Jeg er også member og har heller ikke hørt noe enda selv om jeg fakset over bestilling for 6 dager siden. Men jeg har registrert at det er blitt trukket ca 650,- NOk ifra bank kortet mitt så håper det er Leeds som har vært å brukt penger. hadde vært flott om du og evnt. andre opplyste når dere får den berømte sms eller mailen ifra Leeds..
Bjalle

SOL

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #36 på: Mai 19, 2008, 09:50:02 »
Det ligger bekreftelse inne på Talentarena - søk på talentarena og så logger du deg på og der ser du om billetten er bekreftet. Min var "confirmed" i dag 19. mai - Nå er det kun flystreiken som kan stoppe meg. Går det forresten båt fra Bergen eller Stavanger i tilfelle???
 

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #37 på: Mai 19, 2008, 09:53:35 »
jeg hadde ingen registrert konto på talentarena fra før av, og får ikke logga på med customernumber'et jeg fikk da jeg registrerte meg som int.member i April. Vetta f... jeg. Kan godt tenke meg å få en bekreftelse snart på den billetten jeg bestilte. Faretruende mange her inne som fortløpende får bestillingene sine bekrefta synes jeg  :-\
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

SOL

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #38 på: Mai 19, 2008, 10:58:23 »
Og da var billetten bekreftet på mail også!!
 

Svend Anders

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #39 på: Mai 19, 2008, 11:04:50 »
Jeg har fortsatt ikke fått bekreftet de åtte jeg har søkt for heller, men deter jo godt mulig at jeg liger et stykke ned i bunken med de 7.000 skjemaene de har mottat. Klubben har jo sagt at de neppe blir ferdig før tirsdag med å komme seg igjennnom alle.

SA

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #40 på: Mai 19, 2008, 11:13:00 »
Jeg har fortsatt ikke fått bekreftet de åtte jeg har søkt for heller, men deter jo godt mulig at jeg liger et stykke ned i bunken med de 7.000 skjemaene de har mottat. Klubben har jo sagt at de neppe blir ferdig før tirsdag med å komme seg igjennnom alle.

SA

Godt å høre Svend A. Ikke fått noe jeg heller. Tror du det finnes en finurlig måte og få det til sånn at jeg kan stå sammen med flere nordmenn? Per nå har jeg jo bare én billett på bestillinga mi så jeg står jo i utgangspunktet "alene".
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #41 på: Mai 19, 2008, 11:39:10 »
Jeg har spurt om de kan "mikse" folk sammen, men med 7.000 søknadsskjemaer blir det en alt for stor jobb for de. Eneste måten er hvis du hadde søkt om din ene billett på samme skjema som andre nordmenn... dessverre.

Men verdener jo liten. Plutselig dukker du opp med sete ved siden av en nordmann eller fem bare på pure luck :-)

SA

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #42 på: Mai 19, 2008, 12:43:03 »
Jepp, sant det. Er ingen krise uansett. Så lenge jeg får en billett i Leeds-svingen så er jeg blant rettroende og da er alt flott!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Bjalle Skien

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #43 på: Mai 19, 2008, 12:50:54 »
Det ligger bekreftelse inne på Talentarena - søk på talentarena og så logger du deg på og der ser du om billetten er bekreftet. Min var "confirmed" i dag 19. mai - Nå er det kun flystreiken som kan stoppe meg. Går det forresten båt fra Bergen eller Stavanger i tilfelle???

Hva er talentarena??? og hvordan finner jeg det (link) er selv Member men har ikke hørt om dette.
Takk for svar...

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #44 på: Mai 19, 2008, 13:05:33 »
bare google Talentarena. Linken kommer øverst. Det er den offisielle billettbestillingsida til LUFC.

http://www.lufc.talentarena.co.uk/

Skriv inn membernummeret ditt. Trykk på forgotten password så sender de deg et nytt på mailen din. Logg deg inn med dette og endre passordet til noe du vil huske. Der har du oversikt over bestilte billetter etc.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Keeper-Nils

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #45 på: Mai 19, 2008, 13:18:45 »
Forsøkte å komme meg inn på Talentarena på den måten.  De sender ikke nytt passord, de sender "hint" om passordet. Nå er det slik at jeg ikke har registrert meg hos Tarantena, men får til svar at "you already exist on the system".  Tolker det dithen at min bestilling er ett sted i systemt, registrert på ett vis selv om jeg ikke selv har reg. meg som kunde hos Talentarena. Fikk mail tilbake med " hint"... det var selvsagt helt blankt da det vel er systemet som automatisk har registrert meg....håper jeg.... still waiting for confirmation...

Dinho

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #46 på: Mai 19, 2008, 14:03:16 »
Leeds har trukket meg på visaen for int.membership 29/4 så jeg skal være garantert billett. Men jeg har ikke fått e-post, sms eller noe. Samtidig har eg mista customer numberet mitt, men folk i leeds er umulig å få tak. De har tydeligvis stengt e-post og telefon. Blir billett-søknaden min bosset når eg ikke har med customer number?

Motgang.....
 

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #47 på: Mai 19, 2008, 14:18:23 »
Forsøkte å komme meg inn på Talentarena på den måten.  De sender ikke nytt passord, de sender "hint" om passordet. Nå er det slik at jeg ikke har registrert meg hos Tarantena, men får til svar at "you already exist on the system".  Tolker det dithen at min bestilling er ett sted i systemt, registrert på ett vis selv om jeg ikke selv har reg. meg som kunde hos Talentarena. Fikk mail tilbake med " hint"... det var selvsagt helt blankt da det vel er systemet som automatisk har registrert meg....håper jeg.... still waiting for confirmation...

Jeg har aldri brukt talentarena før og sendte hint greia, og fikk da tilsendt hele passordet med en gang. Bare copy-pastet det inn i innloggingsbildet og voila!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Bjalle Skien

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #48 på: Mai 19, 2008, 14:35:28 »
bare google Talentarena. Linken kommer øverst. Det er den offisielle billettbestillingsida til LUFC.

http://www.lufc.talentarena.co.uk/

Skriv inn membernummeret ditt. Trykk på forgotten password så sender de deg et nytt på mailen din. Logg deg inn med dette og endre passordet til noe du vil huske. Der har du oversikt over bestilte billetter etc.

Flott tusen takk for hjelpen..
Bjalle

Boxman

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #49 på: Mai 19, 2008, 15:57:37 »
Da kom e-posten jeg ventet på, som bekreftet 1 stk billett til Wembley på søndag.
Merkelig nok var det lite annen info å hente i e-posten. Ingenting om hvor billetten gjelder, eller pris og sånt noe.
Hadde søkt om en til £60, så jeg håper det er hva jeg får.

  ;D ;D
Proud to be Leeds!

Adis

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #50 på: Mai 19, 2008, 17:27:51 »
Bekrefta her også nå. Perfekt!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

berlin

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #51 på: Mai 19, 2008, 18:22:34 »
Reiser ikke til Wembley, London 25.mai 2008.
Jeg prioriterer annerledes, d.v.s en 5-dagers fottur i Mani fra 24.mai-29.mai d.å.,
hvilket vil si ingen tilgang på tv, langt mindre mobilnett.  :o

Skal bli interessant å komme tilbake til Norge, forventer at jubelen enda ikke har lagt seg over det ganske land, og at gater og riksveier er dekortert med "yorkshire rose", samt digre bannere hengende fra hver en bru, såvel på europaveier, riksveier, fylkesveier, kommunale veier, private hytteveier, DNT's oppmerkede stier ( finnes noen hengrbruer der ).

Til dere som reiser over, kos dere! ( Det blir sikkert vanskelig, misunnelig? Jeg, nei. Ikke i det hele tatt, langt derifra. )  :(

JanPSyse

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #52 på: Mai 19, 2008, 21:20:11 »
Jeg var 95% klar til å dra til Cardiff forrige gang vi lukta på opprykk, men så kræsja det i siste liten pga økonomien. Jeg var rimelig forbanna i mange dager frem til kampen begynte på tven, men så etter at vi hadde fått juling av Watford var jeg egentlig VELDIG glad for at jeg ikke dro likevel. Medgangssupporter? Aldri.

I år klarer vi det!!!

MOT
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Keeper-Nils

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #53 på: Mai 20, 2008, 12:11:28 »
Er det flere som fortsatt ikke har fått sin bekreftelse på billett??  Har sendt request både via nettlink og fax + mail idag kl. 09 for å sjekke status. Ikke et pip tilbake.  Noen tips for å få sjekket dette ??

AndyMathie

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #54 på: Mai 20, 2008, 14:25:58 »
Hei,

jeg skal over på lørdag. Sitter på med Torgeir H. til Torp og forhåpentligvis videre derfra til Stanstead. Har enda ikke hotell, men regner med at dette ordner seg.

P.S. Har enda ikke fått noe bekreftelse, men regner med at det er i orden. Faxen gikk igjennom så bør ikke være noe problem.
We are Leeds and we are proud of it!

Karl Hot Shot

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #55 på: Mai 20, 2008, 15:28:27 »
Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse, men det er sikkert ikke noe problem. Dette har jeg gjort mange ganger tidligere, og det ordner seg alltid.

Jeg drar også over med Ryan Air, fra Torp lørdag kl. 09.45. Blir det mange andre nordmenn som drar over med det flyet?
 

Petter F

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #56 på: Mai 20, 2008, 15:43:56 »
Tro vi kommer til å fylle opp halve flyet Karl !

Petter

pesi

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #57 på: Mai 20, 2008, 16:44:35 »
Denne jævla flyplass streiken irriterer meg, men nå har jeg å kompisen min funnet nødløsningen! Hvis Sola flyplass er stengt booker vi om billettene å kjører til Gøteborg på fredag morgen å flyr om der ;D
London blir det uansett

Marching UP Together ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Bjalle Skien

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #58 på: Mai 20, 2008, 16:57:24 »
Tro vi kommer til å fylle opp halve flyet Karl !

Petter


Er det noen her som drar med flyet som går ifra Torp på fredag ca kl 10 ?

Bjalle (som nå har fått 2 stk bekreftelser på at jeg har fått billett(er) )
« Siste redigering: Mai 20, 2008, 17:10:52 av Bjalle Skien »

arne armoen

Sv: Hvem reiser over til play-off finalen 25.mai?
« Svar #59 på: Mai 20, 2008, 17:17:07 »
Da skal vi bu på samme hotell.
Vi kan prøve å samlast når vi er over?
Trur det er fleire nordmenn som skal bu på dette hotellet. Ifølge Steve Peryman hadde de solgt ut alle billettene/pakkene de hadde.


Express By Holiday Inn.
Vi holder kontakt utover uka Tom. Tror vi jobber i samme bransje også!! U=RxI
http://http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/1/en/hd/lonct?irs=null
Da var hotellet klart Tom. Hotellet ligger i 275 Old Street
Flere som bor her?
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!