Skrevet av Emne: Kewell, noe for oss?  (Lest 10869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeifMorten

Kewell, noe for oss?
« på: Mai 20, 2008, 11:26:42 »
Harry Kewell er ferdig i Liverpool. Er det en spiller vi bør vurdere, om han er villig til å gå kraftig ned i lønn. Nå kan han betale tilbake. Skadefri er han ialle fall god nok.
 

nord

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #1 på: Mai 20, 2008, 11:48:23 »
Tror ikke at Kewell ønsker at komme tilbage!.
Jeg ville hellere få tilbage Milner når vi igen spiller i PL - Lennon ville også være fin, men hjertet skal også være med !
 

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #2 på: Mai 20, 2008, 12:01:18 »
Nei, han er ingenting for oss. Ikke vil han til Leeds og ikke vil vi ha han der.
Han innbiller seg nok at han skal spille på et europeisk topplag, den godeste Kewell,
men vi får se hva det blir til.

Boxman

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #3 på: Mai 20, 2008, 12:13:13 »
Nei, han er ingenting for oss. Ikke vil han til Leeds og ikke vil vi ha han der.
Han innbiller seg nok at han skal spille på et europeisk topplag, den godeste Kewell,
men vi får se hva det blir til.

Spillere bytter klubb, og det må vi tolerere. Men måten Kewell/Mandic gjorde det på, gjør at jeg aldri vil se den personen i Leeds United igjen.
Jeg ville ikke hatt Kewell, for å sitere Otto Jespersen, om du dyppa han i sirup, og kledd han i marsipan. Jeg ville ikke hatt Kewell om du hadde slengt han etter meg med bruksanvisning og bæresele!
Proud to be Leeds!

Roy

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #4 på: Mai 20, 2008, 12:14:22 »
Ser vel ikke helt bort fra at han kunne klort seg fast til en plass ute på kanten ;D Men sannsyligheten for at han vil er nok ikke særlig stor.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #5 på: Mai 20, 2008, 12:15:42 »
Hairy Cruel er som død for meg og jeg må si at hans Liverpool-karriere kun er et symbol på ordtaket 'rettferdigheten seier' eller mer folkelige 'jukset visær'sæ!'.

Den australske idioten bør holde seg langt unna vår klubb og heller telle pengene sine!  >:(

Når det gjelder kvaliteten på han, så er den umulig å beregne. De gangene han har begynt å vise litt gamle takter (light), så har en ny skade heldigvis satt en stopper for det. Dessuten synes jeg at han - sikkert grunnet vekttrening i skadeperioder - har blitt altfor tung og mistet mye av flairen og farten i kroppen. Nok en gang, heldigvis!

Leste at tosken kostet Liverpool omtrent £150k per kamp og £1.5mill per mål. God lesning!
Marching on together!

Yeboah

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #6 på: Mai 20, 2008, 12:44:32 »
Kewell tilbake? Nei takk...

Hva med Smith? Får ikke spille i Newcastle. Begynner å dra på åra. Har ikke vært god etter at han forlot Leeds. Leeds er klubben i hans hjerte. Han kan være med på å få Leeds opp til PL og igjen få heltestatus. (Dette er selvfølgelig om vi rykker opp til Wankership på søndag).

Milner sliter vel også med spilletid? :) Lennon er ikke aktuelt. Han er fast på Tottenham.

TK20

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #7 på: Mai 20, 2008, 13:02:52 »
Kanskje et dumt spørsmål, men nøyaktig hva gjorde Kewell som gjør ham så hatet? Hva skiller ham fra alle de andre som pakket sakene sine og dro? Gi meg gjerne en liten historietime.

Sydhagen

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #8 på: Mai 20, 2008, 13:04:13 »
Hva med Smith? Får ikke spille i Newcastle. Begynner å dra på åra. Har ikke vært god etter at han forlot Leeds. Leeds er klubben i hans hjerte. Han kan være med på å få Leeds opp til PL og igjen få heltestatus. (Dette er selvfølgelig om vi rykker opp til Wankership på søndag).

tviler litt på at smith kommer til leeds om vi spiller i championship neste sesong, men det hadde vært helt konge om det hadde skjedd!!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #9 på: Mai 20, 2008, 13:47:44 »
Kanskje et dumt spørsmål, men nøyaktig hva gjorde Kewell som gjør ham så hatet? Hva skiller ham fra alle de andre som pakket sakene sine og dro? Gi meg gjerne en liten historietime.


Han tok å forlot Leeds på en særdeles lumpen måte. Gikk bak klubbens rygg og stakk nesten halve overgang summen i egen lomme. Var den aller styggeste overgangen vi hadde ut av laget som var så god for 8 år tilbake.
We are Leeds and we are proud of it!

peacock

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #10 på: Mai 20, 2008, 13:51:47 »
Du verden; er det mulig? Den gangen Harry igjen setter sine skadeforfulgte føtter i byen Leeds, er jeg redd for at mobben lynsjer ham. Dette tror jeg han også vet selv......

Dennis

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #11 på: Mai 20, 2008, 13:52:52 »
Kanskje et dumt spørsmål, men nøyaktig hva gjorde Kewell som gjør ham så hatet? Hva skiller ham fra alle de andre som pakket sakene sine og dro? Gi meg gjerne en liten historietime.


Han tok å forlot Leeds på en særdeles lumpen måte. Gikk bak klubbens rygg og stakk nesten halve overgang summen i egen lomme. Var den aller styggeste overgangen vi hadde ut av laget som var så god for 8 år tilbake.

Det sier jo også sitt når Gary Lineker uttalte seg på en slik måte, at Ke*ell med advokat gikk til sak. Lineker er også en mann uten særlig Leeds-interesser, som vi vet.

Skittent var det, derfor ønsker jeg ikke australieren mye godt i karrieren.
Marching on together!

brenaldo

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #12 på: Mai 20, 2008, 14:37:41 »
Kewell, nei takk >:(

Han kan reise hjem til kenguruland ;D
Medlem nr. 850

Daltor

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #13 på: Mai 20, 2008, 15:02:36 »
One greedy bastard. Aldri mer Kewell.
TD
 

SOL

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #14 på: Mai 20, 2008, 15:10:53 »
NEI!!!!!! >:(
 

kjelvi

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #15 på: Mai 20, 2008, 15:18:28 »
Get real!

En spiller som har flere £50.000 i uka-tilbud til Leeds?!?
Helt urealistisk spekulasjon - uten rot i noe som helst.

oyvink

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #16 på: Mai 20, 2008, 15:33:11 »
Kewell er en av særs få spillere jeg ikke ønsker i få tilbake til klubben. Hovedgrunnen til det er jo måten han stakk av på, men en annen viktig grunn er at uansett hvor mye han er villig til å gå ned i lønn, så vil han likevel få altfor bra betalt sammenlignet med viktige nøkkelspillere/bærebjelker i klubben. Og hvilke signaler vil det gi? Sier heller som en viss franskmann i arsenal da: "huge player before huge name"

Samtidig har han stort sett gått skadet de siste sesongen og en spiller som bruker mer tid hos fysioen enn på treningsfeltet er no go. Fått nok av det som enga-supporter!

sportcarl1

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #17 på: Mai 20, 2008, 17:16:24 »
ja till smith, nej tack till kewell
 

auren

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #18 på: Mai 20, 2008, 17:42:04 »
Jeg sier bare: Løp og kjøp!!!!!!!!!!!!!!

















Noen andre enn Harry Kewell.... ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #19 på: Mai 20, 2008, 17:59:47 »
Da Kewell gikk fra Leeds til Liverpostei, var jeg nedom Steve Perryman og la til et par ekstra bokstaver på drakta mi med Kewell på ryggen.

Nå står det RIP Kewell

Det er det jeg mener om mannen...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #20 på: Mai 20, 2008, 18:09:27 »
...sier som Kjelvi at dette har lite i virkelighetens verden å gjøre, uaktuelt. Dessuten er jeg ikke sikker på hvor motivert Harry hadde vært i League 1/CCC. Og så var det lønnsbetingelsene. Og så var det "ryggsekken" han hadde hatt med seg fra forrige sorti. Og så var det skadehistorikken. Og så var det...

Liker best å tenke tilbake på 17-20-årige Harry & glemme resten...  ::)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #21 på: Mai 20, 2008, 18:42:23 »
Da Kewell gikk fra Leeds til Liverpostei, var jeg nedom Steve Perryman og la til et par ekstra bokstaver på drakta mi med Kewell på ryggen.

Nå står det RIP Kewell

Det er det jeg mener om mannen...

å koble liverpool opp imot leverpostei er en hån mot favorittpålegget mitt!!!  >:(
skjerpings!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #22 på: Mai 20, 2008, 18:44:44 »
Harry Kewell tilbake til Leeds ??? ???

Aldri i livet!!!

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #23 på: Mai 20, 2008, 18:44:56 »
Get real!

En spiller som har flere £50.000 i uka-tilbud til Leeds?!?
Helt urealistisk spekulasjon - uten rot i noe som helst.

Helt enig, men er veldig nysgjerrig på hvilke klubber som har vært/er dumme nok til å tilby £50.000 i uka til Kewell?

I såfall vil signeringen overgå Woodgates Toon-Madrid overgang i grad av dumdristighet.

Klausen

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #24 på: Mai 20, 2008, 18:56:47 »
Spar meg!!

Mannen var ferdig som fotballspiller den dagen han forlot Leeds... Hva faen har han gjort siden? (bortsett fra å strekke hamstringen etter noen minutter i den føkkings cl-finalen for noen år siden)

pale

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #25 på: Mai 20, 2008, 19:00:14 »
Dette gidder jeg ikke kommentere engang.

Pål, i det filosofiske hjørnet...

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #26 på: Mai 20, 2008, 19:02:22 »
Ville heller hatt Thomas Brolin eller Frank Strandli tilbake på laget enn Kewell.

Så uaktuell er den tanken for meg.

kjelvi

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #27 på: Mai 20, 2008, 19:02:40 »
Get real!

En spiller som har flere £50.000 i uka-tilbud til Leeds?!?
Helt urealistisk spekulasjon - uten rot i noe som helst.

Helt enig, men er veldig nysgjerrig på hvilke klubber som har vært/er dumme nok til å tilby £50.000 i uka til Kewell?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9714.285

raggen

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #28 på: Mai 20, 2008, 19:23:31 »
NEI TAKK >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #29 på: Mai 20, 2008, 19:32:14 »
Dette er så urealistisk at det vert for dumt å spekulere i.
Forøvrig er eg ferdig med Kewell (Keweel who?) og forventar at han aldri ikler seg den stolte kvite uniformen vår igjen.
COME ON LEEDS !!