Skrevet av Emne: Marques i 2 nye år!!  (Lest 6007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


Trond A

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #2 på: Mai 20, 2008, 13:27:14 »
Overraskende, men positivt.  :)
Luscos medl. 338

Dennis

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #3 på: Mai 20, 2008, 13:27:56 »
Jeg synes det er kjempenyheter!

Rui var helt klart sterkest før jul og Afrika-mesterskapet tok nok på kreftene, men har tydelig tatt et steg siden overgangen til engelsk fotball - tross en divisjon lavere i årets sesong.

Tviler derimot på at Rui blir fast førstelagsinventar igjen (han må gjerne motbevise!) men dersom dette er spillere vi kan ha i stallen, altså folk som Sunderland m.fl. har snust på, så ser det lyst ut!

Takk for det, Rui!
Marching on together!

Sheridan

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #4 på: Mai 20, 2008, 13:31:01 »
Grei spiller å ha i stallen.
Hverken mer eller mindre  :)

mari

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #5 på: Mai 20, 2008, 13:54:37 »
Overraskende og svært posistivt. ;D

Rui var frem til avreise til Afrika mesterskapet en av Leeds aller sterkeste spillere. Selv har jeg savnet han - til tross for gode resultatar med Huntigton/Michalik....Stopperparet var kjempebra i siste kampen mot Carlilse - ellers er mitt inntrykk at de er litt for like i spillestilen. Og mangler litt fart. Noe Rui har i massevis.

Uansett trenger vi 3 solide stoppere....

Jeg tipper at Michalik og Rui spiller til søndag

 

flynn

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #6 på: Mai 20, 2008, 13:55:48 »
Duverden. Nesten som å signere en ny spiller dette. Da har vi i alle fall 3 stoppere som burde holde mål også neste sesong, trolig også om det blir i CCC.

flynn

Budda

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #7 på: Mai 20, 2008, 14:01:42 »
Dette var overraskende! Var sikker på at han skulle bort. En god nyhet
Endre

Sheridan

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #8 på: Mai 20, 2008, 14:56:02 »

Jeg tipper at Michalik og Rui spiller til søndag



Mulig du får rett, men jeg håper det blir Huntington som spiller sammen med Michalik.
Syntes rett og slett han fortjener plassen.

Ferre

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #9 på: Mai 20, 2008, 15:27:36 »
Herlig!
Er viktig å ha tre gode stoppere, som alle holder et høyt CCC-nivå.

Sheridan

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #10 på: Mai 20, 2008, 15:30:28 »
Herlig!
Er viktig å ha tre gode stoppere, som alle holder et høyt CCC-nivå.

Hmm, er usikker på hvor høyt nivå de egentlig holder i CCC.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #11 på: Mai 20, 2008, 15:59:53 »
Godt nytt!
Anvendelig spiller, som ser ut til å gå bra i spann med både Mikkelikk og Huntington.

Regner med at agenten hans har vært ute og sjekket transfermarkedet, og konkludert med at det ikke akkurat stod klubber i kø for å signe Rui....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tom S

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #12 på: Mai 20, 2008, 16:13:53 »
Greit nok.
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #13 på: Mai 20, 2008, 16:19:57 »
Alt i alt vår beste spiller de to siste sesongene. Nå går vi for legendestatus Rui!!! 8)
KEEP FIGHTING!!

Trond90

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #14 på: Mai 20, 2008, 16:28:30 »
Positivt :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Lord-Meta

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #15 på: Mai 20, 2008, 16:30:59 »

Jeg tipper at Michalik og Rui spiller til søndag



Mulig du får rett, men jeg håper det blir Huntington som spiller sammen med Michalik.
Syntes rett og slett han fortjener plassen.

 
Tviler på Macca bytter om på laget til søndagens kamp, jeg mener det kan være litt riskikabelt å kjøre inn rui nå. Så tror det blir huntington sammen med michalik slik det har vært en stund nå.

Oppdrettslaksen

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #16 på: Mai 20, 2008, 16:37:40 »
helt greit;)

han holder ccc nivå. ;)

B-m

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #17 på: Mai 20, 2008, 16:48:23 »
Utrolig at folk sier greit nok! Dette er strålende nyheter. Flott og jordnær proff, og har gjort en stor sesong. Rui var MOTM i ca 75% av kampene før nyttår. Gjorde en super figur for Angola under afrika-mesterskapet. Ble kåret til banens beste i en av kampene.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #18 på: Mai 20, 2008, 17:03:47 »
Why the sad faces?  :o
Dette var en ekstremt god nyhet, ikke "greit nok" eller "ok". Mer enn at vi får beholde Rui(vår beste spiller de to siste sesongene) viser dette forhåpentligvis en tendens der vi omsider begynner å få en "satt" tropp, med spillere som spiller for Leeds - ikke etter hvilket nivå vi spiller på. Kontinuitet har vært en mangelvare siden O'Learys dager. Nå tror jeg at det er slike signeringer som dette vi kan bygge en stor fremtid på !!  ::)
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #19 på: Mai 20, 2008, 17:05:50 »
Utrolig at folk sier greit nok! Dette er strålende nyheter. Flott og jordnær proff, og har gjort en stor sesong. Rui var MOTM i ca 75% av kampene før nyttår. Gjorde en super figur for Angola under afrika-mesterskapet. Ble kåret til banens beste i en av kampene.

Hei!! Der stjal du nesten innledningen min, mens eg var å spiste middag!! Urettferdig..
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #20 på: Mai 20, 2008, 18:11:25 »
Rui var min kandidat til "årets spiller" - lenge inn i februar eller så, da formdippen ble for tyydelig. Men, overall, han hadde sin store andel av alle clean sheetene vi lenge hadde...

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stefan

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #21 på: Mai 20, 2008, 18:27:35 »
Kjempesigning. Tror det hadde blitt dyrt å kjøpt en tilsvarende spiller. Hvis vi går opp på søndag, så kommer Macca til  å trenge å bruke en del peng på å få inn spillere som kan holde oss oppe. I det mminstre trenger vi ikke tenke på stoppere akkurat nå.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

berlin

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #22 på: Mai 20, 2008, 18:32:14 »
Godt nytt!
Anvendelig spiller, som ser ut til å gå bra i spann med både Mikkelikk og Huntington.

Regner med at agenten hans har vært ute og sjekket transfermarkedet, og konkludert med at det ikke akkurat stod klubber i kø for å signe Rui....

Følger deg helt der, McMidjo, har vel antydet dette ved minst 3 anledninger tidligere. Rui Marques kan umulig være spesielt ettertraktet av storklubber. Det ser nesten ut som han kan være redd for at broen blir brent om Leeds ikke rykker opp, m.a.o. at han blir arb.ledig eller må friste lykken i en klubb med dårligere lønn en den han har nå.

Men Marques har levert en del solide kamer for Leeds, han, så det er helt fint at vi har 3 stoppere.
« Siste redigering: Mai 20, 2008, 18:35:10 av berlin »

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #23 på: Mai 20, 2008, 18:42:10 »
Herlig!! :D
Det blir godt med Marques i de to neste sesongene :)

raggen

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #24 på: Mai 20, 2008, 19:22:48 »
positivr ja. trodde han var tapt for oss
Forever Leeds United!!!!!!!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #25 på: Mai 20, 2008, 19:45:21 »
Godt nytt!
Anvendelig spiller, som ser ut til å gå bra i spann med både Mikkelikk og Huntington.

Regner med at agenten hans har vært ute og sjekket transfermarkedet, og konkludert med at det ikke akkurat stod klubber i kø for å signe Rui....

Følger deg helt der, McMidjo, har vel antydet dette ved minst 3 anledninger tidligere. Rui Marques kan umulig være spesielt ettertraktet av storklubber. Det ser nesten ut som han kan være redd for at broen blir brent om Leeds ikke rykker opp, m.a.o. at han blir arb.ledig eller må friste lykken i en klubb med dårligere lønn en den han har nå.

Men Marques har levert en del solide kamer for Leeds, han, så det er helt fint at vi har 3 stoppere.

Det er jo mulig at han har hatt bedre tilbud fra klubber i CCC (eller fra Tyskland/Portugal - der han har relasjoner fra før), men det virker som Rui har hodet skrudd riktig på, og ser litt mer helhetlig på tilværelsen enn neste lønnsslipp.

Han brukte vel ganske lang tid på å finne seg til rette i Leeds når han kom hit, og har også kone og småbarn å ta hensyn til - og da var kanskje ikke valget så vanskelig allikevel?

Ser forresten av bioen hans i Wikipedia, at Leeds er den klubben han har vært lengst i i sin karriere (og faktisk også den eneste klubben han har scoret mål for!).
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Svend Anders

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #26 på: Mai 20, 2008, 20:47:11 »
Dette er jo godt nytt og et signal om at folk har tro på fremtiden i Leeds.

Ble jo fortalt på facebook-gruppa i går at Rui hadde sagt til fansen (i en butikk) at hvorvidt han ville spille på søndag ble avgjort idag - om han skrev kontrakt eller ikke. Grunnen til at han ikke signet før skal ha vært at Leeds først bare tilbød ettårsavtale, mens han ønsket seg flere sesonger. To år er vel kanskje en mellomløsning....

SA

Per-Stian

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #27 på: Mai 20, 2008, 21:00:12 »
Overraskande og positivt. Hadde eigentleg bortskreve han frå neste års lag. Verka nesten som han ville til ein "større" klubb, så dette var ei vending eg ikkje hadde forestilt meg.

Papi

Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #28 på: Mai 20, 2008, 21:12:03 »
Flott "signering"

Men tviler på han spiller søndag.
Kvifor skal Macca forandre på stopperne pr dags dato?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Marques i 2 nye år!!
« Svar #29 på: Mai 20, 2008, 21:18:09 »
Dette er jo godt nytt og et signal om at folk har tro på fremtiden i Leeds.

Ble jo fortalt på facebook-gruppa i går at Rui hadde sagt til fansen (i en butikk) at hvorvidt han ville spille på søndag ble avgjort idag - om han skrev kontrakt eller ikke. Grunnen til at han ikke signet før skal ha vært at Leeds først bare tilbød ettårsavtale, mens han ønsket seg flere sesonger. To år er vel kanskje en mellomløsning....

SA

Hehe, bør tydeligvis oftere lese der inne   :)

Men, tror nok han er i troppen (sikkert det han mente men de som hørte på ikke oppfattet), første-elleveren, nope, trokke det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan