Skrevet av Emne: Bates kommer til å selge klubben  (Lest 12467 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

testo

« Siste redigering: Mai 26, 2008, 21:30:51 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Blank_File

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #31 på: Mai 26, 2008, 22:54:51 »
Personlig ville jeg heller kastet den hvite fargen å spart på de gule og blå draktene vi har hatt før. De er uten tvil finere. Uten å tenke tradisjon i det hele tatt altså. Det føles uansett unaturlig å måtte bytte farge på draktene... Men er det det som må til for å få inn kapital i klubben så be my guest!

isak

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #32 på: Mai 27, 2008, 00:29:58 »
Personlig ville jeg heller kastet den hvite fargen å spart på de gule og blå draktene vi har hatt før. De er uten tvil finere. Uten å tenke tradisjon i det hele tatt altså. Det føles uansett unaturlig å måtte bytte farge på draktene... Men er det det som må til for å få inn kapital i klubben så be my guest!
Nei, ein plass går grensa. Vil ikkje selje oss for ein kvar pris.. Heller 3.Divisjon enn Chelski! Com on you mighty reds ??? Ã… fysjameg >:(
« Siste redigering: Mai 27, 2008, 00:31:30 av isak »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #33 på: Mai 27, 2008, 13:26:34 »
Personlig ville jeg heller kastet den hvite fargen å spart på de gule og blå draktene vi har hatt før. De er uten tvil finere. Uten å tenke tradisjon i det hele tatt altså. Det føles uansett unaturlig å måtte bytte farge på draktene... Men er det det som må til for å få inn kapital i klubben så be my guest!




 >:(
Yeboahs vitne

pedro

Leedsomaniac

Torpe-do

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #35 på: Mai 27, 2008, 14:53:36 »

høh, nei vettu.. å selge drakten for penger skjer ikke frivillig for min del. det skjer med forakt og avsky..

Dennis

Marching on together!

pesi

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #37 på: Mai 27, 2008, 15:50:48 »
Dette er jo en kommentar som klubben er nødt til å komme med uansett.
Men håper ikke vi blir solgt til noe amerikansk(e) riking(er)
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

B-m

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #38 på: Mai 29, 2008, 20:23:02 »
Må bare poste denne jeg såg på Waccoe, hehe




Susannah and Ken. One slack cunt, one tight cunt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #39 på: Mai 29, 2008, 20:32:26 »
 ;D
Marching on together!

B-m

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #40 på: Mai 29, 2008, 23:11:14 »
;D

føler at jeg og du kaizer kunne ha blitt bestisser? Føler du det samme?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pesi

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #41 på: Mai 29, 2008, 23:32:09 »
Taxisjåføren som kjørte meg opp til Wembley på søndag hadde kjørt mrs Bates dagen før. Han hadde også kjørt Ken Bates flere ganger som chairman i Chelski, han sa Bates var en kjempe mann i grunnen kontroversiell men en kjempe mann (sjøføren var Arsenal fan) å han la vekt på det at Ken Bates prøvde å gjøre det beste for klubben, han tjente ikke penger på Leeds men han ønsket virkelig å få klubben opp igjen.

Taxisjåføren håpet virkelig at Leeds vant på søndag også, Leeds hørte til oppi toppen sa han. !I can't agree more" svarte jeg da! ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Dennis

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #42 på: Mai 30, 2008, 11:19:41 »
;D

føler at jeg og du kaizer kunne ha blitt bestisser? Føler du det samme?

Seff, I get along with everyone!  ;)

 :D
Marching on together!

flynn

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #43 på: Mai 30, 2008, 14:23:29 »
Dersom denne tråden beholdes lenge nok blir utsagnet i tittelen garantert sant!

flynn

B-m

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #44 på: Mai 30, 2008, 20:51:10 »
Dersom denne tråden beholdes lenge nok blir utsagnet i tittelen garantert sant!

flynn

At Bates omsider dauer?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #45 på: Mai 30, 2008, 23:15:34 »
Dersom denne tråden beholdes lenge nok blir utsagnet i tittelen garantert sant!

flynn

At Bates omsider dauer?

Gubben er nok seiere enn baconet på Lorimers frokosttallerken. Han selger nok før har tar kvelden, "problemet" er bare at det kan ta sin tid.

flynn

Sleivind

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #46 på: Juni 04, 2008, 15:07:51 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/7435453.stm

Duncan Revie er fremdeles interessert i å kjøpe klubben!

h.b

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #47 på: Juni 04, 2008, 19:38:14 »
Driter i hele Duncan. Dette er bare tull. Jeg er også interresert i å kjøpe klubben. er nok like stor sannsynlighet dette.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/7435453.stm

Duncan Revie er fremdeles interessert i å kjøpe klubben!

morty

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #48 på: Juni 04, 2008, 21:13:58 »
HB , merkelig at du alltid lar høre fra deg når det er noe negativt . Hold deg unna !!!!!!!!!!!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #49 på: Juni 04, 2008, 22:38:57 »
Den eneste grunn til at dere vil ha Duncan Revie er det faktum at han er sønn av Don revie. Altså en messias for enkelte her inne. Duncan Revie eier ikke penger og jeg vil ikke at en fattiglus som Duncan skal kjøpe klubben

lojosang

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #50 på: Juni 04, 2008, 23:02:28 »
HB , merkelig at du alltid lar høre fra deg når det er noe negativt . Hold deg unna !!!!!!!!!!!

Man kan oppføre seg som folk selv på et diskusjonsforum for et fotballag på tredje nivå i England, Morty!  >:(
- Leif Olav

berlin

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #51 på: Juni 05, 2008, 00:16:03 »
Den eneste grunn til at dere vil ha Duncan Revie er det faktum at han er sønn av Don revie. Altså en messias for enkelte her inne. Duncan Revie eier ikke penger og jeg vil ikke at en fattiglus som Duncan skal kjøpe klubben

Totalt enig!

Denne kjekkas-klumpen Duncan Revie er det bare å styre unna, og ærlig talt, så tror jeg ingen i Leeds er så nuts at det biter på agnet Consider it gone!

Det den godeste Duncan har fått ut av dette er PR for seg selv, for om mulig å bedre sitt rykte som finansmann. Nothing else. Og se det, det kan det være han har lyktes med.

4ever arcticwhite

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #52 på: Juni 05, 2008, 09:21:46 »
Nå har vel ikke Duncan Revie lagt seg frampå med hele brystkassen og ropt ut til alle at "JEG ER FREMDELES INTERESSERT I Ã… KJØPE LEEDS!!!" Det som har skjedd her er at han har blitt intervjuet i en annen sammenheng (noen har stjålet landslagsdrakten til pappa Don), og så har journalisten spurt om han fremdeles har Leeds på agendaen, hvorpå han bekrefter at Leeds vil alltid være på hans agenda. I et intervju på over 2 minutter bruker han under 10 sekunder på å snakke om dette.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #53 på: Juni 05, 2008, 13:47:54 »
Nå har vel ikke Duncan Revie lagt seg frampå med hele brystkassen og ropt ut til alle at "JEG ER FREMDELES INTERESSERT I Ã… KJØPE LEEDS!!!" Det som har skjedd her er at han har blitt intervjuet i en annen sammenheng (noen har stjålet landslagsdrakten til pappa Don), og så har journalisten spurt om han fremdeles har Leeds på agendaen, hvorpå han bekrefter at Leeds vil alltid være på hans agenda. I et intervju på over 2 minutter bruker han under 10 sekunder på å snakke om dette.



JØSS! Erru journalist sjøl? Ellers vil jeg si at h.b. også er i køen av interesserte og da han ble intervjuet så spourte vel noen om også han.... :D Nei, dette ble bare tøv! Håper forresten at han absolutt ikke holder seg unna jeg da! En friskus synes jeg!
Yeboahs vitne

kjelvi

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #54 på: Juni 10, 2008, 00:29:40 »
Ex-Newcastle chairman Shepherd launching Real Mallorca takeover bid  

Former Newcastle United chairman Freddy Shepherd is planning a massive £40 million takeover of Spain's Real Mallorca.
The Sunday Mirror says Shepherd, who has a home on the Balearic island, has turned his attentions to the Mediterranean after being linked with moves to buy into a number of English clubs including Leeds United, Bolton and Sheffield Wednesday.
Mallorca President Vicenc Grande has put his 93 per cent shareholding up for sale with an initial asking price of 40million Euros (£31.45million).
But Grande has warned that an overseas buyer will have to pay a premium because he would prefer the club to remain under Spanish control.


Tom S

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #55 på: Juni 25, 2008, 17:58:31 »
Da er heldigvis Shepherd ute av kampen om å kjøpe/investere i Leeds United.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/7473815.stm
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #56 på: Juni 25, 2008, 23:20:49 »
Detta om att Bates skall sälja Leeds har man hört i några år nu,
 

baste

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #57 på: Juni 29, 2008, 14:39:44 »
Blir vel en korrupt oljemann fra Russland som kjøper oss opp?  8)

Det er jo en ny trend...hørte rykter om en av de 5 rikeste i Russland..som hadde vist interesse for Gunners...

Kjøp heller Leeds sier nå jeg......potensialet er der jo..26 000 tilskuere i L1...med nytt stadion..så har vi 50 000 tilskuere i PL....Ikke sant...

Come on LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #58 på: Juni 29, 2008, 16:30:25 »
Hadde klubben Leeds ligget i London, så hadde Leeds blitt kjøpt opp for lenge siden. Er ikke prestisje å kjøpe klubber utenfor storbyene London,Manchester(selv om Leeds er større) eller Birmingham.Leeds mangler en storflyplass for at det skal bli interresant å kjøpe klubben
Blir vel en korrupt oljemann fra Russland som kjøper oss opp?  8)

Det er jo en ny trend...hørte rykter om en av de 5 rikeste i Russland..som hadde vist interesse for Gunners...

Kjøp heller Leeds sier nå jeg......potensialet er der jo..26 000 tilskuere i L1...med nytt stadion..så har vi 50 000 tilskuere i PL....Ikke sant...

Come on LEEDS

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #59 på: Juni 29, 2008, 17:48:43 »
Hadde klubben Leeds ligget i London, så hadde Leeds blitt kjøpt opp for lenge siden. Er ikke prestisje å kjøpe klubber utenfor storbyene London,Manchester(selv om Leeds er større) eller Birmingham.Leeds mangler en storflyplass for at det skal bli interresant å kjøpe klubben
Blir vel en korrupt oljemann fra Russland som kjøper oss opp?  8)

Det er jo en ny trend...hørte rykter om en av de 5 rikeste i Russland..som hadde vist interesse for Gunners...

Kjøp heller Leeds sier nå jeg......potensialet er der jo..26 000 tilskuere i L1...med nytt stadion..så har vi 50 000 tilskuere i PL....Ikke sant...

Come on LEEDS



...vel så får vedkommende lage flyplass også da!!  ;)
Yeboahs vitne