Skrevet av Emne: Bates kommer til å selge klubben  (Lest 12282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Bates kommer til å selge klubben
« på: Mai 24, 2008, 18:29:31 »
Om vi vinner imorra eller ei. Bates kommer garantert til å selge klubben til sommeren. Det er bare et spørsmål om pris. Er vi i CCC så er det høy pris og omvendt hvis vi er i league one. Jeg vet det sitter pengesterke folk på gjerdet klare til å spytte milllioner av pund i klubben. Rykker vi opp så kan vi forvente oss en sinnsyk satsing neste sesong, av ny eier. En relativt gjeldfri klubb fra en så stor by.... Resten sier seg selv . MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Budda

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #1 på: Mai 24, 2008, 18:42:45 »
Hvordan vet du at det sitter pengesterke folk på gjerdet?
Endre

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #2 på: Mai 24, 2008, 18:49:39 »
Hvordan vet du at det sitter pengesterke folk på gjerdet?
Jeg vil bare si at jeg vet det. Merk mine ord. Vi blir solgt!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

ollan

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #3 på: Mai 24, 2008, 18:52:54 »
Hvordan vet du at det sitter pengesterke folk på gjerdet?
Jeg vil bare si at jeg vet det. Merk mine ord. Vi blir solgt!!

vel vel Leedsvik,du var jo også den som hadde "inside" innfo om at vi ville få poeng igjen også...... ??? ??? ??? ???
Forresten sån er det salg hele året ;) ;)
Ollan

testo

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #4 på: Mai 24, 2008, 19:01:40 »
Hvorfor skulle Bates selge om vi rykka opp ?
Er han tom for pund
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Roy

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #5 på: Mai 24, 2008, 19:14:16 »
Tror også at Bates ønsker å selge. Men da må det innebære at han totalt sett tjener penger på sitt engasjement i Leeds - fyren er foretningsmann. At det skulle sitte pengesterke kjøpevillige på gjerdet... ja det skulle vel bare mangle. Klubben har et stort potensiale og er i så måte et interesant objekt.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Oppdrettslaksen

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #6 på: Mai 24, 2008, 19:41:31 »
bill gates skal kjøpe klubben  ;D








neia;P

panzzer

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #7 på: Mai 24, 2008, 19:43:32 »
Ja vi får håpe på det. mer penger og en med litt bedre forståelse for supporterene kan vi godt få inn i klubben. Att det sitter pengesterke folk på gjerdet er det vel liten tvil om....  så både opprykk og ny eier tror eg bare gjør godt for klubben ;D
There is only on real united
Leeds United

testo

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #8 på: Mai 24, 2008, 19:55:34 »
Etter det jeg forstår så har Bates vært forsiktig med og bruke pengene riktig i den vanskelige tiden vi har opplevd de siste åra.Samtidig synes jeg han kunne ha åpnet sekket litt ihvertfall.
kunne det bare kommet inn en kjøper med skuta full av gull og med hjerte på rett plass.
Husker jeg rett så var det en rik foretningsmann fra Leeds (skulle være den rikeste i Leeds)som var veldig inntresert i å kjøpe tidligere.Jeg tror at skal Leeds bli et topplag igjen og BLI DER,så må man ha både økonomi,et godt styre og ikke minst et godt hjerte for Leeds United.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #9 på: Mai 24, 2008, 21:08:57 »
Ser gjerne at det kommer inn nye eiere...med store ambisjoner... :D

Det begynner å bli vel stor forskjell på lag med og uten penger. Leeds er vel uten penger, og vil dermed slite med å rykke opp fra CCC på første forsøk..(ja_ vi_vinner_imorgen)..

Sop

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #10 på: Mai 24, 2008, 21:47:27 »
Jeg har også hørt (lest) rykte om at Bates vil selge når vi rykker opp.Dette for å få mer ved et salg.Det største entrepenør selskapet i Leeds var klar til å legge inn bud.Husker ikke helt navnet, men på team talk sidene har det stått en del om det.Håper Bates gir seg i år. 8)
Love Leeds

JanPSyse

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #11 på: Mai 25, 2008, 00:22:45 »
Mener ha hørt et rykte om at en kar som heter Gjelsten skal vere interessert i å kjøpe...

Det må jo bli bra.
Han har visst vært med på å overta en storklubb før også.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

ollan

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #12 på: Mai 25, 2008, 00:55:26 »
mod.....legg topic død...har mye dritnne
Glenn
Ollan

stefan

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #13 på: Mai 25, 2008, 10:27:12 »
Jeg tror det er mer sannsynlig at man vil få investorer enn at Bates selger i sommer. Når man sammenligner med de andre eierne vi har hatt i nyere tid, så er desverre Bates den klart beste, og DET sier litt.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #14 på: Mai 25, 2008, 10:37:52 »
mod.....legg topic død...har mye dritnne
Glenn
LItt for mye tran:-)
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #15 på: Mai 25, 2008, 11:51:32 »
Har ikke dekning for å komme med et slikt utsagn, men siden tråden er basert på spekulasjoner, kan jeg vel forsøke meg med en liten, totalt ukomplisert teori.

Jeg tror ikke Ken Bates har bestemt seg for verken å selge eller på død og liv beholde klubben over sommeren. Som en hardbarket businessmann, ønsker han å tjene mest mulig på sine prosjekter, derfor vil han ta den avgjørelsen som han tror vil gi mest profitt. Dersom vi går opp og det står interesserte investorer klare til å spytte inn penger i klubben, tror jeg nok han vil beholde, ettersom vi da har en fair sjanse på nok et opprykk og dermed større avkastning i Premier League. Dersom størrelsen på det eventuelle budet i sommer er stort nok, vil han selge. It's all business!

Støtter heller ikke argumentene på at ingen mennesker i verden ville samarbeide med Ken Bates. Noen ganger fremstilles han som Gamle-Erik selv, men faktum er at det finnes flere fremgangsrike businessmenn som har tråkket over lik, tro det eller ei.

Tror ikke helt man skal forkaste ideen om Ken Bates' fotballinteresse heller. Jeg tror nok han svært gjerne skulle likt å være 'den som reiste den falne kjempen, Leeds United.'
Marching on together!

testo

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #16 på: Mai 25, 2008, 11:58:43 »
Har ikke dekning for å komme med et slikt utsagn, men siden tråden er basert på spekulasjoner, kan jeg vel forsøke meg med en liten, totalt ukomplisert teori.

Jeg tror ikke Ken Bates har bestemt seg for verken å selge eller på død og liv beholde klubben over sommeren. Som en hardbarket businessmann, ønsker han å tjene mest mulig på sine prosjekter, derfor vil han ta den avgjørelsen som han tror vil gi mest profitt. Dersom vi går opp og det står interesserte investorer klare til å spytte inn penger i klubben, tror jeg nok han vil beholde, ettersom vi da har en fair sjanse på nok et opprykk og dermed større avkastning i Premier League. Dersom størrelsen på det eventuelle budet i sommer er stort nok, vil han selge. It's all business!

Støtter heller ikke argumentene på at ingen mennesker i verden ville samarbeide med Ken Bates. Noen ganger fremstilles han som Gamle-Erik selv, men faktum er at det finnes flere fremgangsrike businessmenn som har tråkket over lik, tro det eller ei.

Tror ikke helt man skal forkaste ideen om Ken Bates' fotballinteresse heller. Jeg tror nok han svært gjerne skulle likt å være 'den som reiste den falne kjempen, Leeds United.'



Må si meg helt enig med deg Mr Kaizer.
Bates er nok en bra business man,men selv skulle jeg ønsket en med et større hjerte for Leeds
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #17 på: Mai 25, 2008, 14:30:49 »
Muligens ligger det noe i det med oppkjøp
http://www.sundaymirror.co.uk/sport/columnists/thewritestuff/2008/05/25/canadians-eye-leeds-98487-20428990/
Det at Bates ikke vil kommentere dette sier vel sitt
Canadians eye Leeds
EXCLUSIVE
By Rory Smith  25/05/2008
Related Articles
More The Write Stuff
What are you talking about? Get published
Sport picturesLeeds have emerged as the top target of one of the world's richest sport empires.

Maple Leafs Sport and Entertainment - valued at more than £1billion - own the Toronto Maple Leafs ice hockey team, as well as the Toronto Raptors basketball outfit and the Canadian city's football side.

Insiders at the Canadian firm have revealed that preliminary talks have already been held.

Leeds chairman Ken Bates (above) refused to confirm that any discussions had taken place but has made no secret that he would be willing to discuss terms with any potential investors as he seeks the capital to return the Elland Road outfit to English football's top table.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #18 på: Mai 25, 2008, 18:00:42 »
Få vekk Bates nå!

SirOlsen

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #19 på: Mai 25, 2008, 18:06:01 »
Selg deg ut din geitebukk!

Få inn noen som er villig til å satse på klubben og som forstår seg på fotball og ikke det der pisset med å henge ut folk i kampprogrammer med injuriepåstander, kakle dritt i media, pisse off alle og enhver på alle mulig tenkelige måter!

VI VIL HOLDE MED EN FOTBALLKLUBB, IKKE ET SIRKUS MED KLOVNER!
-SirOlsen-

abbe

  • Gjest
Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #20 på: Mai 25, 2008, 18:09:04 »
I dag er vel klubben på billigsalg? 11-20 impotente latsabber med arbeidsmoral som en norsk offentlig ansatt kan umulig koste mye?

ragnar

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #21 på: Mai 25, 2008, 18:11:07 »
Blir en spennende sommer iallefall.

Det som er sikkert er at Leeds er en klubb med enormt potensialle. Et snitt på godt over 20.000 i L1 er ganske bra og på Wembley var vel det store flertallet Leedsfans.

Det må investeres litt i det sportslige i sommer. Gjerne for en sum på mellom £1-2m.
*In El Loco we trust!*

Stephenjazz

Sv: Bates kommer til å selge klubben
« Svar #22 på: Mai 25, 2008, 18:14:06 »
Muligens ligger det noe i det med oppkjøp
http://www.sundaymirror.co.uk/sport/columnists/thewritestuff/2008/05/25/canadians-eye-leeds-98487-20428990/
Det at Bates ikke vil kommentere dette sier vel sitt
Canadians eye Leeds
EXCLUSIVE
By Rory Smith  25/05/2008
Related Articles
More The Write Stuff
What are you talking about? Get published
Sport picturesLeeds have emerged as the top target of one of the world's richest sport empires.

Maple Leafs Sport and Entertainment - valued at more than £1billion - own the Toronto Maple Leafs ice hockey team, as well as the Toronto Raptors basketball outfit and the Canadian city's football side.

Insiders at the Canadian firm have revealed that preliminary talks have already been held.

Leeds chairman Ken Bates (above) refused to confirm that any discussions had taken place but has made no secret that he would be willing to discuss terms with any potential investors as he seeks the capital to return the Elland Road outfit to English football's top table.

Måtte det være noe hold i disse ryktene
Det blir aldri umoderne å vinne

T-R

Salg
« Svar #23 på: Mai 26, 2008, 10:15:59 »
Når er det mulig for K.B å selge Leeds??? Det er det som står øverst på ønske listen min nå. Kan ikke se at klubben kan bli bedere uten å få tilført ny kapital. Siden det ikke vil skje med K.B som eier.
Vil takke alle for denne sesongen.
LEEDS4EVER.

h.b

  • Gjest
Sv: Salg
« Svar #24 på: Mai 26, 2008, 10:40:23 »
1 juli er vel datoen som Bates kan selge klubben uten å videreføre penger til kreditorene etter det jeg har forstått.
Skal uansett bli spennende hva som skjer med et mulig salg da. Disse Canadiensiske folkene er jo på banen nå. Men i og med at Leeds vil kave videre i League one, så er vel sjansene til et salg ganske små

LeifMorten

Sv: Salg
« Svar #25 på: Mai 26, 2008, 10:43:00 »
Prisen er nok lavere nå enn den ville vært med et opprykk.
 

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Salg
« Svar #26 på: Mai 26, 2008, 10:51:31 »
Jeg har gitt tips om dette tidligere. Dette er første gangen jeg har sette det på trykk. Det røde slipper vi nok unna, men solgt blir vi.
http://www.leedsutd365.co.uk/united/leeds-united-to-go-red.html
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

h.b

  • Gjest
Sv: Salg
« Svar #27 på: Mai 26, 2008, 11:49:57 »
Stemmer det Leedsvik, men jeg var muligens før deg ute  med dette tidligere også. Men det viktigste er ikke hvem som er først ute av oss bare klubben blir solgt
Jeg har gitt tips om dette tidligere. Dette er første gangen jeg har sette det på trykk. Det røde slipper vi nok unna, men solgt blir vi.
http://www.leedsutd365.co.uk/united/leeds-united-to-go-red.html

rai

Sv: Salg
« Svar #28 på: Mai 26, 2008, 13:44:39 »
Ja denne tråden blir blandet. Men salg er salg.

Oversetter ikke dette sitatet, det er for sterkt:

"however, play in a blue strip. So will Leeds be rebranded the Leeds Maple Leafs (Leaves?) and play in fake Liverpool or Chelsea kits?

And you thought having Ken Bates as Chairman was bad?"


GRØSS & GRU!!!  :o

Totto

Sv: Salg
« Svar #29 på: Mai 26, 2008, 20:33:18 »
Leeds Maple Leafs synes jeg ikke noe om.

Leeds MakeBelieves derimot er mer passende  ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum