Skrevet av Emne: For alltid stolt!  (Lest 3571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

For alltid stolt!
« på: Mai 26, 2008, 17:15:23 »
Akkurat tilbake fra London så vil bare si noen ord! Jeg gidder ikke gå igjennom alle trådene på forumet men jeg garanterer at det ligger ute en del "crap" mot laget vårt. Sikkert mye sinne og håpløshet som i går ettermiddag/kveld fikk fritt spillerom på tastaturet.

Helt fint det men jeg håper folket husker det viktigste! Vær stolt av klubben din uansett hvordan det går! De som ikke tåler disse smellene vi til stadigvekk får kan gjerne finne seg en ny klubb som velter seg rundt i stjerner og penger!

Jeg er om mulig enda mer stolt av Leeds United etter den helga, ikke pga kampen for den var virkelig søppel, men fansen som følger dette laget! Helt fantastisk! Stunden da Leedssupportere tok over to egne deler av Doncaster svingen kommer jeg for alltid å huske. Helt legendarisk ;D En smule rart å høre MOT fra andre siden!

De som ikke går med drakt eller lignende i dag bør snarest gå å skifte. Det er idag vi skal vise hvem vi er! Mitt digre "super leeds" flagg henger fra balkongen på grunerløkka og der blir det hengende en god stund, eller til vinder tar det  ;)

Marching on together

Alta-White proud to be Leeds.

Papi

Sv: For alltid stolt!
« Svar #1 på: Mai 26, 2008, 17:25:13 »
For og omformulere og bytte litt på nokre ord frå bibelen:

"Sjølv om me vandrer i dødskyggensdal, er eg fortsatt stolt. Fordi Leeds United er laget mitt!"

« Siste redigering: Mai 26, 2008, 17:29:35 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: For alltid stolt!
« Svar #2 på: Mai 26, 2008, 17:28:25 »
Det er i motgang flaggene må vaie høyest!

Som den gråtende gutten (fra PL-nedrykket) vi som så på Sky Sports' sending i går fikk et glimt av.

LEEDS TILL I DIE!
Marching on together!

pale

Sv: For alltid stolt!
« Svar #3 på: Mai 26, 2008, 17:34:31 »
Henger meg på denne med noen betraktninger fra nye Wembley.

For et fantastisk stadion! Det virket som all lyden bare ble værende inne under taket.
Leedsfansen var helt utrolige, fantastisk og se 40 000++ i hvitt og gult.
Morsomt som du sier med Leedsfansen som hadde blandet seg med Donnyfansen.
De ble jo trukket ut fra plassene sine og plutselig var det en hel blokk med Leedsfans på andre siden.

Snakket med noen Donnyfans etter kampen og de hadde blitt helt forferdet over all lyden fra Leedsfansen i 1 omgang. I 2 omg. ble det naturlig nok noe roligere.

Er fryktelig skuffet idag, men samtidig var dette en opplevelse jeg absolutt ikke ville vært foruten. Imponerende med så mange nordmenn. Jeg traff sikkert 20-30 stykker bare fordi jeg tilfeldigvis hørte norsk.

Men billettutdelingsystemet må det klages på.
Jeg sto i godt over 1 time for å få utdelt billetten min, og det var 20 min til kampstart når jeg fikk den. Må ha vært en del som ikke rakk avspark pga det. Ganske irriterende at de bare bemanner 7-8 av 20 luker...

Vi kommer tilbake neste år, men da gidder vi ikke til Wembley først. Der spiller vi jo elendig uansett.

lojosang

Sv: For alltid stolt!
« Svar #4 på: Mai 26, 2008, 17:56:19 »
For og omformulere og bytte litt på nokre ord frå bibelen:

"Sjølv om me vandrer i dødskyggensdal, er eg fortsatt stolt. Fordi Leeds United er laget mitt!"



Det er greitt nok, men prøv ikke å komme med kjeppen din for å trøste oss!

Er også stolt over (oss) supporterne. Med unntak av fem minutter etter målet og kanskje siste 10 ble det sunget hoiet og skreket gjennom hele kampen. Også etterpå i Londons gater runget sangene.


"Fifteen points, who gives a f**k. We're Super Leeds and we're stayin' put."
"We're Shit, and we know we are" (til tonene av Dyresjappguttas Go West)
"We're Leeds, and we're proud of it."
MOT
Superleeds-sangen
Manchester, wankwankwank-sangen fikk man også høre.

Humor og innbitt insistens på at vi kommer tilbake var det som preget de aller fleste. En del vising av pekefinger og langfinger samtidig rett etter sluttsignalet var det rett nok.
- Leif Olav

DONREVIE

Vi kapret Doncaster svingen
« Svar #5 på: Mai 26, 2008, 19:09:15 »
Vil vare sende en hilsen til verdens beste supportere,makan til stemning som var på The Swan på lørdag,er det bare og ta av seg hatten for.Var forøvrig med på folkevandringen på motsatt side av Leeds svingen,der halve Doncaster svingen plutselig var gul og hvit.Doncaster fansen ble helt målløse.Det som var spesiellt imponerende ved og være i feil ende var og registrere at det var så mange nordmenn der.


Selv om kampen var en spillemessig katastrofe,kan Leeds supportrene være fornøyd med innsatsen,hadde bare spillerne gatt den samme gløden......





Adis

Sv: For alltid stolt!
« Svar #6 på: Mai 26, 2008, 19:59:43 »
After Chaos Cometh Light!!! Alltid!

MOT

Adis som også var på Wembley
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Erik_

Sv: For alltid stolt!
« Svar #7 på: Mai 26, 2008, 20:44:20 »
Bra innlegg, Alta.  :)

Surt, bittert og jævlig å ryke i play-off. Helt uventet var det vel uansett ikke.

Stolt av fansen!

Men ikke de som sto og hetset Doncasterspillerne når de var på vei opp trappa.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: For alltid stolt!
« Svar #8 på: Mai 26, 2008, 22:37:46 »
Alta-White, Pale og Lojosang oppsummerer også mine følelser fra gårsdagen.

En aldeles uforglemmelig dag!

Hele denne sesongen har vært et eventyr fra ende til annen, og selv om det ikke ble noen 'happy ending' denne gangen heller, er det en ubeskrivelig sterk følelse å være en del av de tusener med Leedsfans som biter tennene sammen og lar MOT runge også når playofftapet er et ugjenkallelig faktum.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MooCow

Sv: For alltid stolt!
« Svar #9 på: Mai 26, 2008, 22:39:14 »
Var stort å vera på Wembley ja, berre synd det ikkje endte med siger :)

Var skikkeleg liv i fansen i 1.omgang, men 2.omgang var skuffandes :(

Anyways MOOOOOT !

Boos

Sv: For alltid stolt!
« Svar #10 på: Mai 27, 2008, 00:33:25 »
Man skal være stolt av laget, uansett :)

Jeg er stolt over så mange Leeds fans tok turen til Wembley! ;D
Jeg er stolt over at Leeds, med "minus 15", kom seg til play-off finalen!! ;D  ;D
Jeg er stolt over og gå med Leeds drakta, og alt annet som skjerf osv.!!! ;D ;D ;D

Uansett hvordan det går, ned eller opp!!!! ;D ;D ;D ;D
Jeg er stolt av og være Leeds United Supporter!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

sveifors

Sv: For alltid stolt!
« Svar #11 på: Mai 27, 2008, 00:35:32 »
Flott innlegg, vi spikrer den der.

marching on together
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: For alltid stolt!
« Svar #12 på: Mai 27, 2008, 13:23:33 »
Akkurat tilbake fra London så vil bare si noen ord! Jeg gidder ikke gå igjennom alle trådene på forumet men jeg garanterer at det ligger ute en del "crap" mot laget vårt. Sikkert mye sinne og håpløshet som i går ettermiddag/kveld fikk fritt spillerom på tastaturet.

Helt fint det men jeg håper folket husker det viktigste! Vær stolt av klubben din uansett hvordan det går! De som ikke tåler disse smellene vi til stadigvekk får kan gjerne finne seg en ny klubb som velter seg rundt i stjerner og penger!

Jeg er om mulig enda mer stolt av Leeds United etter den helga, ikke pga kampen for den var virkelig søppel, men fansen som følger dette laget! Helt fantastisk! Stunden da Leedssupportere tok over to egne deler av Doncaster svingen kommer jeg for alltid å huske. Helt legendarisk ;D En smule rart å høre MOT fra andre siden!

De som ikke går med drakt eller lignende i dag bør snarest gå å skifte. Det er idag vi skal vise hvem vi er! Mitt digre "super leeds" flagg henger fra balkongen på grunerløkka og der blir det hengende en god stund, eller til vinder tar det  ;)

Marching on together


....yess! MOT!!! Fordømt bra innlegg! Fest flegget ordentlig du Alta w...!

Alta-White proud to be Leeds.
Yeboahs vitne

Svend Anders

Sv: For alltid stolt!
« Svar #13 på: Mai 27, 2008, 13:32:17 »
Og hvis noen av dere har bilder eller opplevelser (kortfattede) opplevelser fra helgen dere vil dele med de andre Leeds-supporterne gjennom neste medlemsblad - send oss ditt bidrag på svend@leedsunited.no

- kan ikke love at alt blir tatt med, vi må se an noe plass - og please, om du sender bilder, ikke send hele minnebrikka men kun dine utvalgte (så jeg slipper å sprenge mailboksen)

SA

lojosang

Sv: For alltid stolt!
« Svar #14 på: Mai 27, 2008, 17:15:10 »
Når er daudlinja? Skal gå gjennom minnebrikka og lete etter bilder som ser brukandes ut, samt knote ned noen ord innen utgangen av helgen. Er det tidsnok?

Burde vel sende til Håvard for korrekturlesning også.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: For alltid stolt!
« Svar #15 på: Mai 27, 2008, 21:16:18 »
For å helle litt kaldt vann i årene på noen her, så var stemningen i Cardiff elektrisk i forhold til det som skjedde på Wembley.

Forskjellen:
I Cardiff var vi "crap" fra første minutt og lå under ved pause. I hele pausen hoppet og spratt jeg med tusenvis av andre supportere med WACCOE-sangen. Den holdt i over et kvarter til spillerne kom på banen da den i et øredøvende lurveleven gikk over i marching on together. Da det ble 0-2 fortsatte fansen med flere sanger. Etter 0-3 var det enda mer trøkk. Folk sto og sang "We are Leeds, and proud of it" så taket dirret. (Det var innefotball den dagen med lukket tak.) En hyldes til supporteren; Så vannvittig mye bedre enn laget! Jeg har tapet dette, så det er ikke gammelmannsralling!  ;D

På Wembley glimtet det til i første omgang, men når laget trengte det, i andre, så falt det hele sammen. MOT gikk bare noen runder og selv ertingen av D-fansen var spredt og sporadisk. Måten folk ga opp på langsiden etter 0-1 fikk meg til å brøle for å få igang mere trøkk. Men oppmøtet var bra, må ha vært 50-55 tusen Leeds-supportere der. Jeg sto ved billettluka og de som løste billetter som Wembley members var utelukkende Leeds-fans! Jeg var faktisk litt skuffet over fansen. Lydanlegget var derimot råbra. Dotter i øra en time etter kampslutt!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mac

  • Gjest
Sv: For alltid stolt!
« Svar #16 på: Mai 27, 2008, 22:17:22 »
Forever Leeds, forever proud!

isak

Sv: For alltid stolt!
« Svar #17 på: Mai 28, 2008, 00:20:01 »
Forever Leeds, forever proud!
Ny profil webredaktør?