Skrevet av Emne: Trodde ER hadde mest støy i englang..  (Lest 2188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

timmey78

Trodde ER hadde mest støy i englang..
« på: Juni 15, 2008, 13:55:00 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/15/538237.html

Lå her ikke en måling fra noen år tilbake som viste at tilskuerene på ER var de mest høylytte på øya? Nekter å tro at det er Liverpool..
Vi har ikke hatt mye å skryte av de siste åra, men denne trodde jeg vi hadde..
 

Dennis

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #1 på: Juni 15, 2008, 14:12:28 »
Har også lest et sted at Elland Road hadde høyest desibelnivå. Det var derimot da vi var i Premier League.
Marching on together!

timmey78

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #2 på: Juni 15, 2008, 14:17:49 »
Hmm.. Sikker på vi slo de når vi var i cola ligaen og. Syns å huske at vi fikk litt skryt for den. Kan ikke vær mer en 3 år siden den tråden der.
 

jaho

  • Gjest
Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #3 på: Juni 15, 2008, 14:41:52 »
det var etter play-off mot Preston, foran Portsmouth og Liverpool...

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #4 på: Juni 15, 2008, 19:55:08 »
det var etter play-off mot Preston, foran Portsmouth og Liverpool...
Har du link? Må bare vise det til mine L'pool og Man scUm venner/ bekjente...

Lord-Meta

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #5 på: Juni 15, 2008, 20:00:44 »
Jeg kan ikke ta den undersøkelsen der seriøst, føler meg extrem sikker på at Leeds, fenerbache,, roma, napoli, besiktas, dinamo zagreb etc har høyere desibel en nesten samtlige på den listen. mestalla på første plass, nekter.

Kickthemdown

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #6 på: Juni 15, 2008, 21:10:02 »
det var etter play-off mot Preston, foran Portsmouth og Liverpool...
Har du link? Må bare vise det til mine L'pool og Man scUm venner/ bekjente...
http://www.scotland-mad.co.uk/news/loadgnrl.asp?id=319354&teamno=323

Bare hyggelig....  ;)

Alta-White


janove

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #7 på: Juni 15, 2008, 21:30:01 »
Har også lest et sted at Elland Road hadde høyest desibelnivå. Det var derimot da vi var i Premier League.

For noen uker siden gikk Steve Curry (Daily Mail) igjennom sportssidene for Sky Sports News.
Her sa han foelgende: Anfield is the noisiest ground in England, but it used to be Elland Road, when they was in the PL.
Denne uttalelsen skapte en del diskusjon og denne undersoekelsen kan vaere et resultat av Currys uttalelse.
Naa kjenner ikke jeg til om det er gjort noen undersoekelse paa ER etter at Leeds rykket ned fra PL.

Champions League sesongen og sesongen foer ble stoeynivaaet maalt systematisk. Maalingen ble utfoert av Yorkie (sjokolade), som da var en sponsor for PL. Her ble Elland Road nummer en, med Filbert Street paa andre plass.
For de som har system i matchprogram og/eller LLL magasinet, finner sikkert noe der.

Jeg er litt overrasket over Mestalla. I Spania er det Sevilla, med baade Real Betis og Sevilla, som har vaert regnet som Spanias noisiest.

Hadde de maalt stoeynivaaet i UEFA cup semifinalen mot Galatasaray paa ER, tror jeg det ville vaert en rekord, som ville staatt til evig tid!

Lord-Meta

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #8 på: Juni 15, 2008, 21:33:30 »
Har også lest et sted at Elland Road hadde høyest desibelnivå. Det var derimot da vi var i Premier League.

For noen uker siden gikk Steve Curry (Daily Mail) igjennom sportssidene for Sky Sports News.
Her sa han foelgende: Anfield is the noisiest ground in England, but it used to be Elland Road, when they was in the PL.
Denne uttalelsen skapte en del diskusjon og denne undersoekelsen kan vaere et resultat av Currys uttalelse.
Naa kjenner ikke jeg til om det er gjort noen undersoekelse paa ER etter at Leeds rykket ned fra PL.

Champions League sesongen og sesongen foer ble stoeynivaaet maalt systematisk. Maalingen ble utfoert av Yorkie (sjokolade), som da var en sponsor for PL. Her ble Elland Road nummer en, med Filbert Street paa andre plass.
For de som har system i matchprogram og/eller LLL magasinet, finner sikkert noe der.

Jeg er litt overrasket over Mestalla. I Spania er det Sevilla, med baade Real Betis og Sevilla, som har vaert regnet som Spanias noisiest.

Hadde de maalt stoeynivaaet i UEFA cup semifinalen mot Galatasaray paa ER, tror jeg det ville vaert en rekord, som ville staatt til evig tid!

 
Det er da ikke mer enn et par månder siden, sunderland ble kåret til de noisiest i PL..Liverpool var ikke blandt topp 10 engang. blir forskjellige målinger ute å går.

Tom S

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #9 på: Juni 15, 2008, 21:34:26 »
A recent survey by www.fanchants.com discovered that Portsmouth fans sang loudest and longest of all the Premiership clubs, clocking up 58 minutes of singing at a mighty 98 decibels.

However, they were roundly trounced by Leeds fans who recorded an ear-splitting 102 decibels and sang for 70 minutes at Elland Road, during the semi-final Championship play off match against Preston North End (Happy days!)
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #10 på: Juni 16, 2008, 00:05:16 »
Portman Road oppnådde høyeste målinger i deicbel sist Ipswich var i PL.

Runar

Sv: Trodde ER hadde mest støy i englang..
« Svar #11 på: Juni 16, 2008, 01:59:00 »
Leser litt nedover på tråden til dagbladet ettersom liverpool og man utd supporter krangler om hvem som er best....

En trist utgave av en man utd supporter hevder at liverpool ikke har vunnet serien siden 1992...er den noen som har bruker navn og passord til denne galskapen å kan gå inn å innformere denne gjengen om litt historie....

En slik kåring er helt meningsløs med mindre den tar gjennomsnittet i alle kampen gjennom i hvertfall en hel sesong. Og til å med da har den jo åpenbare "feil"

Konstruksjon på stadion anlegg, motstander, cup/serie/europacup/play-off/viktig eller uviktig kamp vil jo være avgjørende for hvordan stemmingen er....

Hvordan måler man stemmingen? Utelukkende ved høyeste målt desibel? Hvem som synger lengst? Mest utvalg av chant?