Skrevet av Emne: TPN  (Lest 6067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

TPN
« på: Juni 28, 2008, 19:10:43 »
Er det nytt TPN på vei ut i desse dager?

"Ute nå" står det på framsiden, men eg har ikkje fått det enda.
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Sv: TPN
« Svar #1 på: Juni 30, 2008, 09:05:00 »
svarer via wap fra ferie - TPN ble sendt ut forrige fredag og skal være de fleste i hus nå. Mulig noen får det idag, mandag?                        Vi har et stort intervju med Casper, vi oppsummerer sesongen og play-off og har som vanlig flere spaltister - blant de Peter Lorimer.      Om man har spørsmål om medlemsskap, regning, ikke fått bladet, etc så er kontaktinfo til Kundetjeneste det du skal bruke. Jeg får ikke gjort noe stort den neste uken men se Petter's svar i tråden om medlemsregister så er man langt på vei. Så vidt jeg vet har selskapet normale åpningstider, så de er nok ikke på telefon eller epost lørdag eller søndag.      - ønsker ellers god lesning, håper bladet faller i smak! God sommer!   

Lids

Sv: TPN
« Svar #2 på: Juni 30, 2008, 10:19:30 »
Not mottatt.
Thomas

lidsjunaited

Sv: TPN
« Svar #3 på: Juni 30, 2008, 11:27:51 »
Har heller ikke mottatt noe.  :(

isak

Sv: TPN
« Svar #4 på: Juni 30, 2008, 12:22:38 »
Ikkje her helle....

Stifler

Sv: TPN
« Svar #5 på: Juni 30, 2008, 14:04:48 »
Fikk min idag:)

Kom nettopp hjem fra jobb, så nå skal jeg slappe av med TPN!:)
-Nr 2 er den første taperen-

sportcarl1

Sv: TPN
« Svar #6 på: Juni 30, 2008, 15:00:04 »
Fick mitt exemplar idag, man kan väl säga att jag nästan sträckläste den, bästa magazinet som finns ger den 11 på en skala från 1-10, enda jag saknar är betygsättningen på spelarna, är det någon som vet hur man betaöar medlemsavgiften om man bor i Sverige? fick ett norskt inbetalningskort
 

SveinArve

Sv: TPN
« Svar #7 på: Juni 30, 2008, 15:41:16 »
Mottatt på Giske, utanfor Ã…lesund.

Meeeget nøgd!!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Sv: TPN
« Svar #8 på: Juni 30, 2008, 16:38:43 »
dere som skriver dere ikke har fått bladet - er det etter postlevering mandag? Jeg får ikke gjort annet enn å håpe posten skynder seg, men interessant å se hvor - og når - de siste får bladet.      Ang spillerrating har vi som kjent slitt med leveringen fra YEP, og det var lite hensiktsmessig å bare trykke en poengbørs kun basert på noen kamper. I spillervurderingen for sesongen totalt har vi også med såpass mange spillere å gjøre - som i alle fall jeg har sett for lite av gjennom en hel sesong - at vi valgte å kjøre uten vår egendefinerte tallkarakter.

brenaldo

Sv: TPN
« Svar #9 på: Juni 30, 2008, 17:17:15 »
TPN mottatt på Kongsberg  ;D

Takk, og god sommer  :D :D :D
Medlem nr. 850

Læshy

Sv: TPN
« Svar #10 på: Juni 30, 2008, 18:51:41 »
Lurer på hvordan det blir met mitt blad, da det først i dag ordnet seg med adresseendring. Jobber selv i Posten, og så ikke noe blad i dag...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Hallgeir *

Sv: TPN
« Svar #11 på: Juni 30, 2008, 18:55:10 »
  TPN, ferie og over 20 grader i skyggen.....perfekt!  :)
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: TPN
« Svar #12 på: Juni 30, 2008, 18:57:29 »
Ingen TPN, ingen ferie og under 14 grader i skyggen....not perfect
 ;)

  TPN, ferie og over 20 grader i skyggen.....perfekt!  :)

COME ON LEEDS !!

Sheridan

Sv: TPN
« Svar #13 på: Juni 30, 2008, 21:53:38 »
Bra kvalitet  :)

TrJ

Sv: TPN
« Svar #14 på: Juni 30, 2008, 22:34:15 »
Ikke mottatt på Frogner, Sørum.
Men stoler ikke helt på posten her, så det tar sikkert litt ekstra tid.. Har fortsatt ikke fått en innbydelse til en konfirmasjon i fjor våres.. Håper det bare ikke går så lang tid.. :-)
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

75 SOLLI

Sv: TPN
« Svar #15 på: Juni 30, 2008, 22:48:24 »
Ikke mottat i Stavanger heller.......

clarke

Sv: TPN
« Svar #16 på: Juli 01, 2008, 08:57:18 »
Flott blad motatt 3516 i går ;D
God sommer til alle  :)
SuperLeeds

lojosang

Sv: TPN
« Svar #17 på: Juli 01, 2008, 10:13:13 »
Bladet lå i postkassen. Har lest kanskje en tredjedel. Fortsatt rom for forbedringer på korrekturlesningen, men jeg syns det er framgang her også.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN
« Svar #18 på: Juli 01, 2008, 11:18:03 »
Mottatt og skummet! Bra innhold og utseende, men mye skrivefeil! En del å gå på der- ellers er det alltid flott å få bladet!
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: TPN
« Svar #19 på: Juli 01, 2008, 20:43:40 »
Då er bladet ankommet Førde også, gleder meg til å åpne blekka.

COME ON LEEDS !!

testo

Sv: TPN
« Svar #20 på: Juli 01, 2008, 21:59:22 »
Ikke mottatt på Frogner, Sørum.
Men stoler ikke helt på posten her, så det tar sikkert litt ekstra tid.. Har fortsatt ikke fått en innbydelse til en konfirmasjon i fjor våres.. Håper det bare ikke går så lang tid.. :-)

TPN i box her på Frogner

Godt og se at det er flere vettuge personer her i stomperubygda
(uppps,jeg heter også Terje)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bjorn

Sv: TPN
« Svar #21 på: Juli 01, 2008, 22:08:53 »
1820 mottatt! åååååååååå for et fint bilde av meg SA... Mysen??? Spydeberg da...  ;D
Marching On! 4276

Klingen

Sv: TPN
« Svar #22 på: Juli 02, 2008, 00:02:21 »
Mottatt på Levanger og ;D ;D
Perfekt lesestoff for eit døgn på sykehus, det store spørsmålet nå er kva eg skal stemma, ja eller nei???? Resten av bladet er lest og eg er imponert, då overser eg glatt skrivefeila, heile bladet var fantastisk. Takk til avtroppende redaktør og lykke til for påtroppende, du har noko å leve opp til nå ;D
Klingen
Medlemnr. 456

Per-Stian

Sv: TPN
« Svar #23 på: Juli 02, 2008, 16:38:16 »
Mottatt på Levanger og ;D ;D
Perfekt lesestoff for eit døgn på sykehus, det store spørsmålet nå er kva eg skal stemma, ja eller nei???? Resten av bladet er lest og eg er imponert, då overser eg glatt skrivefeila, heile bladet var fantastisk. Takk til avtroppende redaktør og lykke til for påtroppende, du har noko å leve opp til nå ;D

Kven er påtroppande redaktør? Dette er nytt for meg...

Jon R

Sv: TPN
« Svar #24 på: Juli 02, 2008, 17:01:04 »
Mottatt på Levanger og ;D ;D
Perfekt lesestoff for eit døgn på sykehus, det store spørsmålet nå er kva eg skal stemma, ja eller nei???? Resten av bladet er lest og eg er imponert, då overser eg glatt skrivefeila, heile bladet var fantastisk. Takk til avtroppende redaktør og lykke til for påtroppende, du har noko å leve opp til nå ;D

Kven er påtroppande redaktør? Dette er nytt for meg...

Mottok bladet idag og har nettopp bladd meg gjennom de første sidene. Det er litt oppsiktsvekkende at styreformann Tor Dalen nærmest har stilt et kabinettspørsmål i LUSC/ Members clubsaken, og at ingen av de som har lest blekka har kommentert på dette ennå....  :o
Jon R.

pale

Sv: TPN
« Svar #25 på: Juli 02, 2008, 19:03:56 »
Har akkurat lest gjennom bladet.
Det er jo tydelig at styret vil ha oss inn under Bates-paraplyen. Jeg kommer til å støtte dette da jeg er såpass pragmatisk at jeg tror jeg får bedre betingelser på billetter mm. ved å være med.
Så nå skal vi altså stemme. Tolket jeg det riktig at hvis 2/3 av stemmene sier ja, så blir det klubbet gjennom på årsmøtet.
Hvis ikke vil styret (eller bare Hr.Dalen?) gå av og vi vil fortsatt være uavengige.

Tlbake til topic, så var bladet nok en gang av toppklasse.

Tom S

Sv: TPN
« Svar #26 på: Juli 02, 2008, 20:10:41 »
Kven er påtroppande redaktør? Dette er nytt for meg...

SA
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: TPN
« Svar #27 på: Juli 02, 2008, 20:20:12 »
Mottok bladet idag og har nettopp bladd meg gjennom de første sidene. Det er litt oppsiktsvekkende at styreformann Tor Dalen nærmest har stilt et kabinettspørsmål i LUSC/ Members clubsaken, og at ingen av de som har lest blekka har kommentert på dette ennå....  :o

Er også litt overraska over at ikkje LUSC/Member-saka er blitt omtalt med store ord endå. Det er kanskje ikkje alle som har tatt seg tid til å lese gjennom blekka endå?

Ser du oppfatter Dalen sitt utspill i formannens spalte som (nærmest) eit kabinettspørsmål. Det er vel ikkje heilt rett dersom du leser heile innlegget. Ihvertfal ikkje sånn eg leser det.
Dalen sin periode er vel over no uansett, men han seier han kan stille til gjenvalg om klubben går i den retning har meiner er den beste og han kan jobbe aktivt for.
Eg oppfatter det ikkje som kabinettspørsmål i denne saka.

Forøvrig er eg av den oppfatning at vi er best tent som supportere og supporterklubb om vi er med i Members og kjem tettast mulig innpå klubb og spillere.

Min stemme er avgitt og den er positiv: JA!
« Siste redigering: Juli 02, 2008, 21:57:46 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

isak

Sv: TPN
« Svar #28 på: Juli 02, 2008, 21:22:17 »
Endeleg kom det... Jesss! Bra hittil, er ikkje ferdig enno... ;D

75 SOLLI

Sv: TPN
« Svar #29 på: Juli 02, 2008, 21:28:40 »
Har akkurat lest gjennom bladet.
Det er jo tydelig at styret vil ha oss inn under Bates-paraplyen. Jeg kommer til å støtte dette da jeg er såpass pragmatisk at jeg tror jeg får bedre betingelser på billetter mm. ved å være med.
Så nå skal vi altså stemme. Tolket jeg det riktig at hvis 2/3 av stemmene sier ja, så blir det klubbet gjennom på årsmøtet.
Hvis ikke vil styret (eller bare Hr.Dalen?) gå av og vi vil fortsatt være uavengige.

Tlbake til topic, så var bladet nok en gang av toppklasse.

Ett rungende NEI til å legge ned LUSCOS for å føye seg inn under Bates regimet!