Skrevet av Emne: TPN  (Lest 6068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: TPN
« Svar #30 på: Juli 02, 2008, 22:26:33 »
Forøvrig igjen eit meget bra blad, på tross av for mange skrivefeil.
Det eg syntes var artig lesning denne gang var intevju med Casper, Geir's View, Peter Lorimer, Pondus og sjølvsagt alle gode leserbrev.

Godt jobba gutter, stå på!


Då er bladet ankommet Førde også, gleder meg til å åpne blekka.


COME ON LEEDS !!

magnar

Sv: TPN
« Svar #31 på: Juli 04, 2008, 16:19:09 »
Venter fremdeles på TPN..... i dag fredag 04. juli. >:(
Medl.nr 6934

75 SOLLI

Sv: TPN
« Svar #32 på: Juli 04, 2008, 20:12:29 »
Meldte inn min sønn (født 010508) den 12.mai. Det ble betalt fra min samboers konto, med følgende beskjed i meldingsfeltet: NYTT MEDLEM - NOAH SOLLI
Nå ble TPN mottat, og min samboer er blitt LUSCOS medlem nr 8080, min sønn er fortsatt ikke medlem! Svakt........

Per-Stian

Sv: TPN
« Svar #33 på: Juli 07, 2008, 15:43:32 »
Kom heim att til Oslo igår kveld og då låg TPN i kassa og venta på meg. Det resulterte i tre timars lesing på puta før eg klarte å ta kvelden. Mykje bra skriving, men skrivefeila opplevast noko forstyrrande.

Takk for nok ei flott utgåve av medlemsbladet vårt. Det gjer meg stolt som Leeds-supporter!

Samstundes vil eg sende ut ein stor takk til Rune Roaldsvig for glimrande arbeid med magasinet. Og gratulerer til Svend Anders som skal ta over oppgåva som redaktør. Dette klarar du meget bra, SA!

Svend Anders

Sv: TPN
« Svar #34 på: Juli 07, 2008, 18:14:06 »
Takk for det, Per-Stian. Jeg må også få skryte av innsatsen til Rune det siste 3/4 året med løftingen av bladet. Nå blir utfordringen å luke vekk skriveleifene og ta bladet enda et steg videre, slik at vi kan ta hjem den store prisen for Ã…rets Medlemsblad om et års tid.

Over til neste blad: Om det er noen av dere som reiser på pre-season-tur til Irland er dere hjertlig velkommen til å komme med reisebrev og bilder fra turen. Det samme gjelder selvsagt for alle som drar på tur igjennom sesongen også.

SA

Torgeir

Sv: TPN
« Svar #35 på: Juli 08, 2008, 20:58:55 »
For de som lurer på hvem jeg er avbildet med i siste TPN så er det pappa Mc Allister...Sammy.

Vi traff hele familien i hotelbaren.

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir