Kewell = Asshole!!!

Started by Sydhagen, July 03, 2008, 22:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

trondt

Quote from: SupALeedS on June 15, 2010, 10:01:06
VIlle likt å sett Harry Kewell tilbake i Leeds Trøya jeg..noen som vet noe status på hvor han er? Galasataray om jeg ikke tar feil?
Ja, han hadde nok blitt tatt imot med åpne armer ::)

Kickthemdown

VIlle likt å sett Harry Kewell tilbake i Leeds Trøya jeg..noen som vet noe status på hvor han er? Galasataray om jeg ikke tar feil?
Fisker du etter en reaksjon? Vi kan godt ta det på PM om du vil det?!  >:( Kommer jeg litt for hardt ut "her inne" så kommer Asbjørn å slår meg på pekefingrene...  ;)

grana

Quote from: SupALeedS on June 15, 2010, 10:30:17
Skjønt det har vært litt dritt slenging her inne, tåpelig spør du meg, og sitte å skrive dritt om andre her inne, da er man direkte feig..alle har sine meninger her inne. Et forum er for å diskutere rykter , spillere, og diverse om klubben..

Drittslenging om Kewell bør derimot være både ytterst relevant og lov!

SupALeedS

Syntes ikke Kewell har gjort noe galt jeg, han har vært en legende i Leeds, og hjulpet klubben veldig, at han gikk til looserpool er forståelig da alle spillere går etter pengene i dag..ville gjerne sett han tilbake..
Alex

asLeeds

Quote from: SupALeedS on June 15, 2010, 11:08:39
Syntes ikke Kewell har gjort noe galt jeg, han har vært en legende i Leeds, og hjulpet klubben veldig, at han gikk til looserpool er forståelig da alle spillere går etter pengene i dag..ville gjerne sett han tilbake..

Vell.....det var liksom måten han gikk på....
og ikkje minst hvor han dro senere...
DALHEIM WHITES

Leedsulf

Håper vi kan sette dette innlegget på "En kollega har logget seg inn på OEF for å skrive tulleinnlegg med mitt nick"-kontoen.

Kickthemdown

Du bør oppsøke hjelp hvis du seriøst mener dette... På tide å åpne gluggene og sette seg litt inn i historien til Leeds United før du slenger rundt deg med søppelet ditt.  ::)

SupALeedS

Okey, kan du fortelle meg hvilke spillere som pr i dag ikke går etter der man kan tjene mer penger? Og spille på øverste nivå?  Sånn er fotballen blitt, Kewell har vært en fantastisk spiller på leeds i flere år, og hjulpet laget med mange flotte øyeblikk og vakre scoringer, kan ikke huske en ving/spiss som har gjort det så bra som han siden han forlot klubben. Og rakke ned på spillere som forlater klubben blir helt feil for meg, så fremt dem ikke går til våre rivaler som scum osv..man må være realistisk oppi det hele..

Men her blir man jo halvhugd så fort man ytrer en mening tydeligvis så.....hadde man kunne hatt spillere som hadde vært en forsterkning for Leeds, så er jeg helt sikker på at alle her inne ikke hadde klaget.
Alex

Evig Pint

Tydelig at SupALeedS ikke kjenner til hele historien med Kewell ??? Ta oppfordringen til Alta å sett deg litt inn i historien så skjønner du nok reaksjonene.
Marching on together

Cherry

enig med Evig pint:  DEN historien med Kewell var stygggggg!  Kjørte klubben vår så til de grader......med kun ett fokus : ££££.
Kewell er derfor garantert IKKE ønsket tilbake.

TommyOslo

Joda,

Men jeg klarer ikke å legge all skyld på Kewell.

Litt enig i det som står i følgende link:

http://liverpool.no/storypg.aspx?id=1543&zone=23&parentzone=0

Evig Pint

Quote from: Tom S on June 14, 2010, 15:59:07
Quote from: Rudi G. on June 14, 2010, 15:44:45
Pisspreik >:(

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/ExLeeds-United-star-reveals-reasons.6359718.jp

Jepp, bullshit!

HAHA han er jo dum i hodet (...men det er han jo.. ::)) hvis han tror noen kjøper de unnskyldningene der. Bullshit Q. Du er og forblir et svin.
Marching on together

Evig Pint

Quote from: TommyOslo on June 15, 2010, 12:22:04

Joda,

Men jeg klarer ikke å legge all skyld på Kewell.

Litt enig i det som står i følgende link:

http://liverpool.no/storypg.aspx?id=1543&zone=23&parentzone=0

Hæ? Hvem andre vil du legge skyld på da? Vås >:( >:( Hvem er du? Ikke Leeds-fan antar jeg.

For en ufattelig provoserende artikkel! Tror jeg personlig skal sende skribenten en mail å gi ham klar beskjed hva jeg mener.
Marching on together

Kickthemdown

Nok av syrehoder som er på forumet idag gitt. Hvem faen bryr seg om overgangen til Liverpool? Er det noen som i sin villeste fantasi tror at jeg bryr meg et fnugg om det lenger?  ::)

Dette dreier seg om drap på to stk Leeds-Brødre. Alle som ikke skjønner det kan begynne å holde med noen røde...

lojosang

Ã... snakke og true ned overganssummen til den konkurstrua klubben som har betalt deg fantasilønn siden du var et pattebarn fra 6-7 millioner pund til ca 1 million er ikke galt?
- Leif Olav

lojosang

Flytta Kewellpostene fra ryktetråden hit.
- Leif Olav

TommyOslo

Jeg skylder da på klubben, som istedet for å gi Kewell ny kontrakt konsentrerte seg mer om å få solgt han.
Tilslutt var det forsent, og det var ikke lenger Leeds som hadde kontroll over omstendighetene.

Og en ting!! Det som skjedde i Istanbul er en av de verste hendelsene i engelsk fotballs historie!! Forferdelig... RIP

Men jeg snakker da faen ikke om det! Jeg snakker om Harry Kewell. Tror du han spiller i Galatasaray for å provosere oss?

Men hvis det er et forum hvor alle skal være enig om at Kewell er en gjennomført drittsekk, og ikke klarer å berømme han for det bra han har gjort for Leeds, da er jeg med.

mvh
Leeds supporter siden jeg krabba ut mellom beina på mor!!!

Evig Pint

Quote from: TommyOslo on June 15, 2010, 13:37:56

Jeg skylder da på klubben, som istedet for å gi Kewell ny kontrakt konsentrerte seg mer om å få solgt han.
Tilslutt var det forsent, og det var ikke lenger Leeds som hadde kontroll over omstendighetene.

Og en ting!! Det som skjedde i Istanbul er en av de verste hendelsene i engelsk fotballs historie!! Forferdelig... RIP

Men jeg snakker da faen ikke om det! Jeg snakker om Harry Kewell. Tror du han spiller i Galatasaray for å provosere oss?

Men hvis det er et forum hvor alle skal være enig om at Kewell er en gjennomført drittsekk, og ikke klarer å berømme han for det bra han har gjort for Leeds, da er jeg med.

mvh
Leeds supporter siden jeg krabba ut mellom beina på mor!!!

Nei, han er respektløs. Bryr seg kun om £££. Og det stemmer at han er en gjennomført drittsekk.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/Leeds-United-Our-journey-to.6202030.jp Denne klubben spiller nå dette svinet for.

Hvis du er Leedsfan, (som jeg ikke klarer å kjøpe, men..) så lever du i fortiden og er historieløs. Har du kun lest dette søppelet av en Liverpool-artikkel?? Er dette kun siden du kjenner til?

Ferdig med svinet.
Marching on together

TommyOslo

Absolutt ikke historieløs... Og hvis jeg lever i fortiden, er ikke den historie?

Men poenget mitt er at det ikke bare er Kewell som dreit seg ut.
Leeds kunne forhindret det lenge før vi havnet opp i den situasjonen.

Nok om det...

Nå ser jeg frem imot neste sesong, neste oppgave... Komme oss opp igjen i det gode selskap!

Hvis Kewell ville vært med å dratt lasset, gjerne for meg!

Rudi G.

Quote from: TommyOslo on June 15, 2010, 14:27:48

Absolutt ikke historieløs... Og hvis jeg lever i fortiden, er ikke den historie?

Men poenget mitt er at det ikke bare er Kewell som dreit seg ut.
Leeds kunne forhindret det lenge før vi havnet opp i den situasjonen.

Nok om det...

Nå ser jeg frem imot neste sesong, neste oppgave... Komme oss opp igjen i det gode selskap!

Hvis Kewell ville vært med å dratt lasset, gjerne for meg!

tommy tommy tommy, hva er det du ikke har fått med deg? svinet ville aldri fått innpass i Leeds United igjen og det er lite trolig at han kunne bevegd seg i Leeds's gater med livet i behold og det har ingenting med den svikefulle liverpool-overgangen å gjøre!

lojosang

Quote from: Rudi G. on June 15, 2010, 15:35:20
og det er lite trolig at han kunne bevegd seg i Leeds's gater med livet i behold

Nå tror jeg du overdriver. Og jeg håper for all del du overdriver.
- Leif Olav

Evig Pint

Heller spille NpC enn PL med Judas på laget. Den mannen fortjener ingenting. Aldri opplevd en slik respektløs fyr innenfor fotballen.
Marching on together

Jebediah

Kanskje dere skal være takknemelig for hva Kewell gjorde for Leeds mens han var der.

fmtj

Quote from: Jebediah on June 16, 2010, 10:55:44
Kanskje dere skal være takknemelig for hva Kewell gjorde for Leeds mens han var der.

Kewell er en ikkeperson for Leeds United!!!!!!! Han skaffet seg selv denne møkka ved grådig, illojal og simpel opptreden da han forlot oss og jeg gir fullstendig og totalt blaffen i hvor han er, havner eller kommer til i fremtida!!!!
Yeboahs vitne

Evig Pint

Voks opp.
Marching on together

Jebediah

Quote from: Evig Pint on June 16, 2010, 15:07:17

Voks opp.

Det er nok du som må vokse opp.

Asbjørn

...folkens. På et diskusjonsforum møter man nødvendigvis folk som ikke har det samme synspunktet som en selv. Og, believe it or not, folk er ikke nødvendigvis trangsynt/idiot/uvoksen/etc osv selv om de mener noe annet enn akkurat deg  ::)

Jeg sikter ikke til noen spesielle nå, men føler for å minne om at man bør strebe etter å behandle andre med respekt, uansett alder, geografisk tilhørighet, meninger, kjønn, seksuell legning, bosted, yrke etc osv...

Voksne folk som likevel 'kjører i veg på denne måten' forteller gjerne mer om seg selv enn andre...  ::)

...det er også en kunst (tydeligvis) å la være 'å svare med samme mynt' om man treffer på individer som 'kjører i veg'. Lar man være å svare, blir gjerne det første utsagnet stående alene - og det taler gjerne sitt eget språk om avsenderen.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Evig Pint

Quote from: Jebediah on June 16, 2010, 15:52:06

Voks opp.

Ikke så vanskelig å føle seg truffet av det innlegget Asbjørn :) Kan utdype!

Tolket det som et innlegg som helt klart var skrevet for å provosere, med andre ord uvoksen oppførsel. Som om jeg skulle bedt en tysker være takknemlig for hva Hitler gjorde for dem... Det blir jo for dumt å skrive noe slikt. Hvis du ikke er Leeds fan og bare vil skape kvalm her inne, så ja da er det på tide du vokser opp å finner på noe bedre å gjøre.   :)

PS. Må være litt takhøyde her inne synes jeg. Av og til er jo bare folk trangsynte eller uvoksne...  :D Vi kan ikke bare ta i hverandre med silke hansker hele tiden. ::)  Men la det være klart, jeg er enig i at vi må bruke fornuftig her inne.
Marching on together

lojosang

Quote from: Evig Pint on June 16, 2010, 16:49:14
Quote from: Jebediah on June 16, 2010, 15:52:06

Voks opp.

Tolket det som et innlegg som helt klart var skrevet for å provosere, med andre ord uvoksen oppførsel. Som om jeg skulle bedt en tysker være takknemlig for hva Hitler gjorde for dem... Det blir jo for dumt å skrive noe slikt.

Ã... sammenligne Kewell med Hitler, derimot er betimelig.  ;D

Fra skjemt til skytevåpen:
Kewell var en fantastisk fotballspiller i Leeds, det burde være rimelig ukontroversielt.

At 99.8 av Leedsfansen, meg selv inkludert, sterkt misliker måten han forlot klubben på, den idiotiske stevningen av Gary Lineker og på toppen av det hele, overgangen til en klubb som så til de grader opptrådte provoserende etter drapene i Istanbul burde heller ikke være spesielt vanskelig å forstå. Rådgiverne til den mannen mangler et eller annet, og mannen selv bør beskyttes mot seg selv. Beckford innså at han sa rare ting i media og ba om å få slippe. Det burde Harry Kewell også gjort.

Likevel, jeg har ingen problemer med å si at etter Macca gav seg og Yeboah forsvant fikk han overta favorittspillerstempelet mitt.
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: Evig Pint on June 16, 2010, 16:49:14

...mulig du følte deg truffet, men det var mange nok eksempler i denne tråden til at jeg hadde spesielt ditt i tankene   :P

Og det med takhøyde har vi (etter manges mening) mer enn nok av, her inne. Men jeg er enig.
Poenget blir å finne en balanse... Sunn fornuft pleier å holde lenge her.

Men, la oss ikke spore av temaet i denne tråden her  ::) ::) ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan