Kewell = Asshole!!!

Started by Sydhagen, July 03, 2008, 22:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ollan

eeeeeeeeehhhhhh....kewell who ??
Ollan

Torpe-do

Det som gjorde Spjuwells overgang til Liverpool var jo måten han gjorde det på, ikke det at han gjorde det, som visse her inne ser ut til å tro.

Ta Alan Smiths eksempel; han gav hele sign on fee'en til Leeds da han gikk til Scum.

Spywell gjorde så godt som nøyaktig det motsatte; han melket klubben for så mye som mulig, og jeg glemmer ikke trynet på fyren i et intervju der han ikke kunne få frem hvor overlykkelig han var for overgangen. Greit nok, fyren tenkte sikkert fremover og ønsket å bli likt av Liverpool-fansen. Men dette er i mine øyne en ufordragelig måte å si "takk for meg" til klubben som gjorde ham til en stjerne.

Og som om ikke det var nok, skulle en jo tro at en spiller av hans kaliber ville FINT kunne skaffe seg spilletid på høyt nivå, uten å måtte gå til Galatasaray. Som free-agent vil jeg tippe det stod flere store klubber med konkrete tilbud; karen burde ha anstendighet til å kunne takke ja til hvilken som helst annen klubb enn Galatasaray. (Eventuelt Scum ;) )

Så ser jeg lenger oppe i posten at Leeds-supportere har på 70-tallet tatt livet av en Arsenal-supporter, og at dette gjør satire av angeret følt av overgangen ved "skal ingen spillere som har spilt på Arsenal ikke få spille for Leeds i resten av deres karriere?". Dette mener jeg ikke treffer Spywells tilfelle, da fotballspillere som resten av verden går fra generasjon til generasjon. En Arsenal-supporter som selv opplevde 70-tallet vil gjerne føle det sånn, slik som vi føler det overfor Galatasaray. Poenget er; Harry Kewell opplevde dette selv, og fyren burde for "%%&¤ vise ørlite respekt overfor klubben som, igjen, gjorde ham til det han er i dag.

Nei, Spywell kan bli satt i fangeleir i Sibir, og jeg ville ikke varslet Amnesty International engang. Og slike uttalelser som intensjoner om "brobygging" burde fyren ha holdt seg for god til. Nok et bevis på at karen ikke innehar visse standarder andre vil oppfatte som elementere.

Evig Pint

Quote from: Torpedo on June 19, 2010, 00:29:46
Det som gjorde Spjuwells overgang til Liverpool var jo måten han gjorde det på, ikke det at han gjorde det, som visse her inne ser ut til å tro.

Ta Alan Smiths eksempel; han gav hele sign on fee'en til Leeds da han gikk til Scum.

Spywell gjorde så godt som nøyaktig det motsatte; han melket klubben for så mye som mulig, og jeg glemmer ikke trynet på fyren i et intervju der han ikke kunne få frem hvor overlykkelig han var for overgangen. Greit nok, fyren tenkte sikkert fremover og ønsket å bli likt av Liverpool-fansen. Men dette er i mine øyne en ufordragelig måte å si "takk for meg" til klubben som gjorde ham til en stjerne.

Og som om ikke det var nok, skulle en jo tro at en spiller av hans kaliber ville FINT kunne skaffe seg spilletid på høyt nivå, uten å måtte gå til Galatasaray. Som free-agent vil jeg tippe det stod flere store klubber med konkrete tilbud; karen burde ha anstendighet til å kunne takke ja til hvilken som helst annen klubb enn Galatasaray. (Eventuelt Scum ;) )

Så ser jeg lenger oppe i posten at Leeds-supportere har på 70-tallet tatt livet av en Arsenal-supporter, og at dette gjør satire av angeret følt av overgangen ved "skal ingen spillere som har spilt på Arsenal ikke få spille for Leeds i resten av deres karriere?". Dette mener jeg ikke treffer Spywells tilfelle, da fotballspillere som resten av verden går fra generasjon til generasjon. En Arsenal-supporter som selv opplevde 70-tallet vil gjerne føle det sånn, slik som vi føler det overfor Galatasaray. Poenget er; Harry Kewell opplevde dette selv, og fyren burde for "%%&¤ vise ørlite respekt overfor klubben som, igjen, gjorde ham til det han er i dag.

Nei, Spywell kan bli satt i fangeleir i Sibir, og jeg ville ikke varslet Amnesty International engang. Og slike uttalelser som intensjoner om "brobygging" burde fyren ha holdt seg for god til. Nok et bevis på at karen ikke innehar visse standarder andre vil oppfatte som elementere.

Kjempe innlegg Torpen, helt enig.
Marching on together

Evig Pint

Kewell rødt kort!! DEILIG!!
Marching on together

testo

Kewell Utvist etter 25 min mot Gana..Hendset på målstreken.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

stian94

et av de fineste øyeblikkene i vm så langt ;D
SJ

Kickthemdown

Haha  ;D Bra VM av rasshølet ::)

Trond90

Håper det SVIR Kewell!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sander

fjellhaugen

Quote from: stian94 on June 19, 2010, 16:29:41
et av de fineste øyeblikkene i vm så langt ;D

my words exactly ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sander

Giles om Kewell, sakset fra waccoe:

Giles is on the panel on Irish television for the Australia game.
When told Kewell is playing he said"Oh is he fit again? It must be the finals. He only plays in finals, hes a disgrace". He turned to Didi Hamann and said "how many games did he play for Liverpool, was it two? Or did ye get to just the one final?"
" He was great for Leeds, went to Liverpool, got his big contract and decided he was injured every week"

Genialt! ;D

Dennis

Når sånne ting skjer begynner jeg så smått å få håp om at det finnes en balanse mellom godt og ondt i verden!  ;)
Marching on together!

Evig Pint

Marching on together

Per Arne

Quote from: Mr Kaizer on June 19, 2010, 17:07:04
Når sånne ting skjer begynner jeg så smått å få håp om at det finnes en balanse mellom godt og ondt i verden!  ;)

Det finnes en Gud, helt enkelt.

;)

trondt

Frankrike og kewell, to assholes rett ut  ;D

p0ndus

En utvisning som varmet i junikulda. Bye bye a...............

auren

Det var da veldig til skadefrohet! Grow up!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

He-he skadefrohet! er et av livets krydder. Skal dog dyrkes i små og spesielt utvalgte mengder.
Type Scumskadefrohet, Kewllskadefrohet, Ridsdaleskadefrohet osv!

auren

Scumskadefrohet ja.. Akkurat når det gjelder dette har jeg jo et spørsmål. Det er tydeligvis mange her inne som holder med England, selv om laget er besatt av usympatiske Scum-spillere i mange posisjoner. Jeg klarer rett og slett ikke å heie på Rooney, Terry, Lampard og gjengen, og synes det er litt morsomt at det går dårlig med dem :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ardbeg

Det var da forferdelig til negativitet til en tidligere stor spiller.
For det første var det aldri straffe, og dermed ikke rødt kort.

Hvis alle dere som fryder dere i skadefryd ser etter på bildene vil dere se at ballen treffer i skulderhøyde. Er dette straffe kan ingen fotballdpillere ha armer i denne kroppshøyde.

Dennis

Marching on together!

p0ndus

Scumskadefrohet ja.. Akkurat når det gjelder dette har jeg jo et spørsmål. Det er tydeligvis mange her inne som holder med England, selv om laget er besatt av usympatiske Scum-spillere i mange posisjoner. Jeg klarer rett og slett ikke å heie på Rooney, Terry, Lampard og gjengen, og synes det er litt morsomt at det går dårlig med dem

auren

Det var et godt spørsmål. Tenker at man når det gjelder EM  eller VM fortenger det på et slags vis og at det kanskje er så enkelt som at det er den "engelske fotballen" man håper skal seire.
Men apropos usympatiske scum-spillere i mange posisjoner, kanskje det er årsaken til fiaskoen sålangt.?

ttgeri

Quote from: auren on June 19, 2010, 18:45:44
Scumskadefrohet ja.. Akkurat når det gjelder dette har jeg jo et spørsmål. Det er tydeligvis mange her inne som holder med England, selv om laget er besatt av usympatiske Scum-spillere i mange posisjoner. Jeg klarer rett og slett ikke å heie på Rooney, Terry, Lampard og gjengen, og synes det er litt morsomt at det går dårlig med dem :)

auren

Helt enig, har vanskelig med å sympatisere med England

fmtj

Skadefrohet....!!!! Ja, sikkert er det det når vi fryder oss over Kewells hands og utvisning. Likevel er det nesten sjebnen som rår når denne grådige drittsekken blir utvist og rett og slett dummer seg loddrett ut for hele verden etter at han lot Leeds United i stiken i hine hårde dage!
Kan ikke dy meg for å la dette krydre VM- opplevelsen, skal ikke gjre meg større enn det. Fotball er følelser, og hvis da en tulling tråkker på mitt Leeds United i tillegg, ja da morer det meg kostelig når samme tulling dummer seg ut som dette. Sånn er det bare!!!
Yeboahs vitne

Per Arne

Quote from: Ardbeg on June 19, 2010, 19:08:24

Hvis alle dere som fryder dere i skadefryd ser etter på bildene vil dere se at ballen treffer i skulderhøyde. Er dette straffe kan ingen fotballdpillere ha armer i denne kroppshøyde.

Var det ikke straffe? Ta på deg brillene, mann.

;)

berlin

Jeg så ikke Australia-kampen, men har sett Kewell-episoden en del ganger, og her er hva jeg synes:

- Han dummer seg ikke ut, selv om hånd/skulder søker ballen - veldig vrient å unngå.
Kommer også an på vektfordelingen på føttene, om han kan og rekker å sideforflytte seg i riktig retning for å redde skuddet uten hands, alternativet: sideforflytte seg i den andre retning og hoppet unna ballen ville vel vært veldig "amusing", hehe, ikke noe alternativ.

- Han rekker altså ikke annet enn å bruke skulderen, han står for bredt og "tungt" i det skuddet kommer.

- straffen er klar, men ikke superklar. Men skulder/arm søker ballen.

Jeg misliker Kewell like sterkt som alle andre pga det som skjedde i Leeds.
Denne episoden her er helt grei, snålt at dere kicker sånn på den.

Jeg frydet meg mer over en slags hjemme-hos reportasje med Kewell i Liverpool,
som viste at det fantes svært lite mellom ørene på fyren. Fryd blandet med pinlighet,
liker ikke offentlige ting, der subjektet åpenbart trenger å beskytte seg mot seg selv.
I så måte gikk/går det vel bedre med en viss J.B.

lojosang

Quote from: berlin on June 21, 2010, 14:01:40

Enkelte ting på dette forumet er som å kaste en puddel dyppa ei bøtte blod oppi et basseng med utsulta hvithai. Sånn er det bare.  ;D
- Leif Olav

berlin

Quote from: lojosang on June 21, 2010, 16:45:38
Quote from: berlin on June 21, 2010, 14:01:40

Enkelte ting på dette forumet er som å kaste en puddel dyppa ei bøtte blod oppi et basseng med utsulta hvithai. Sånn er det bare.  ;D

Kunne ikke sagt det bedre, sjøl. Faktisk.  ;)

berlin

Quote from: Ardbeg on June 19, 2010, 19:08:24

Vel, med det nicket ditt kan man jo aldri vite helt sikkert i hvilken tilstand du utbasunerer din ærlige og oppriktige mening, som jeg til en viss grad (det var straffe) deler ved dette, ditt første(?) innlegg, i hvertfall i drakten Ardbeg.
Ardbeg er jo en tøffing, så du har noe å leve opp til. Dessuten kan du jo ikke øse ut komplimenter til andre destillerier i off-topic, det ville på en måte bli......litt utvannet  ::) På den annen side frigjør en ørliten utvanning av Ardbeg nye dimensjoner av lukt og smak.

mvh
tidligere whiskyfanatiker, nå kurert.