Showunmi klar

Started by h.b, July 07, 2008, 17:42:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1340065,00.html
Enoch Showunmi is Gary McAllister's third signing of the summer.

The 26-year-old striker has penned a two-year contract with the club after departing Bristol City. Enoch underwent a medical at Thorp Arch on Monday afternoon before putting pen to paper on the deal.

Sander

Må si jeg hadde håpet på en bedre signing enn dette!

Men men.. Får håpe han putter noen for oss.

h.b

Helt enig. Men det er vel i den gata vi må regne med signinger. Bates vil kanskje ikke frigi noe særlig cash denne gangen heller

Ferre

Han var vel linket til oss forrige sesong?

Kan ikke akkurat si jeg jubler over denne signeringen, lukter ikke akkurat kvalitet. Vi får håpe Macca vet hva han gjør...

Svend Anders

Litt overraskende, han virket jo ikke interessert i januar. Hva han står for ellers vet jeg ikke stort mer om enn det på papiret. Mest skuffende er det kanskje at dette er en spiller som fort ikke er god nok om vi rykker opp, og på ny må erstattes.

Men så er det vel også slik at vi ikke kan velge helt på øverste hylle som L1-klubb.

Velkommen, vanskelignavnoguttale!

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Ferre

Quote from: h.b on July 07, 2008, 17:45:30
Helt enig. Men det er vel i den gata vi må regne med signinger. Bates vil kanskje ikke frigi noe særlig cash denne gangen heller

Ser dessverre sånn ut ja. Håper bare han er hentet inn som en back-up, og at vi kjøper et kvalitetsspiss om ikke så alt for lenge.

Budda

WTF? Han har jeg ikke trua på. Virker jo like målfarlig som Kandol. Har puttet 27 mål på 162 kamper. Blir vel et snitt på 0.16 mål per kamp. Ikke imponerende akkurat
Endre

Dennis

Leste et typisk Waccoe-rykte før helgen, der en hevdet å ha møtt Peter Lorimer, som skal ha sagt at Showunmi ble signet tidlig neste uke (før helga, altså) og at Beckford etter all sannsynlighet forsvinner i sommer, pga av £12.000 i uka.

Ikke veit jeg hvor sannsynlig det er!
Marching on together!

isak

Merkeleg signering... Eg er like skeptisk som då me signa Freedman på lån. Måte eg ta like feil denne gongen og ::)

Budda

Quote from: Mr Kaizer on July 07, 2008, 18:00:22
Leste et typisk Waccoe-rykte før helgen, der en hevdet å ha møtt Peter Lorimer, som skal ha sagt at Showunmi ble signet tidlig neste uke (før helga, altså) og at Beckford etter all sannsynlighet forsvinner i sommer, pga av £12.000 i uka.

Showunmi inn og Beckford ut; lukter opprykk  >:(
Endre

Svend Anders

12.000 pund i uka vil i så fall være Beckfords NYE lønn. Da han skrev ny kontrakt i høst fikk han tre-fire-fem-doblet (vet ikke nøyaktig) sin tidligere lønn på 900 pund i uka (pluss bonuser vil jeg tro).

Peter sier også i TPN (via megselv faktisk, og han var ganske sikker på sin sak) at han tror Becks forsvinner. Det er dog litt merkelig å høre, for alle, inkl. spilleren selv, virker avslappet rundt dette. Mulig det er å bygge ned forventningene? (og så kan folk være desto mer fornøyd med at klubben beholdt ham)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Ferre

Trodde vi skulle forsterke før denne sesongen, ikke svekke. Er jo heller ikke overraskende at Bates satser på billige spillere (pris og lønn), og selger når markedsverdien på egne spillere er på topp. Hvor er investorene han pratet så mye om?

Stephenjazz

Nå skal det sies at Showunmi ikke har spilt en eneste kamp enda. Bedre å la han få et par kamper først
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

Ser på denne spilleren som en klassisk target man. Og kanskje med bedre ballkontroll enn Kandol? Ser ikke behovet for å ha begge i stallen, så Tresor må nok ta sin hatt og gå nå.

Skuffende signing etter at Riordan, Phillips og Maynard har vært linket tidligere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

VAR ikke denne signingen jeg hadde håpet på nei ::) hmm
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

Det fine med denne signingen er at man gjør unna sytingen på forhånd, og at spilleren ikke har all verdens forventningspress å leve opp til (på forhånd).

Macca har nok sine tanker med ham.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

jeg spår at macca får ut det fulle potensiale i denne spilleren og han blir toppscorer kommende sesong  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LEO

Han har vært med å spille opp Bristol City og Luton.  Han har vært lånt ut til Sheff. W. og da fikk han gode skussmål.  De ønsket å forlenge låneavtalen også.  Det må da være et godt tegn.
Tross alt så har han spilt i en divisjon over.
God med venstra , rask og god teknikk iforhold til størrelse, har jeg lest et sted.

Oppfordrer alle til å gi ham en sjans og selg Kandol.

jackbauer68

nekter å tro dette er fantastisk,skuffa no:(

samadhi

Blir ikke helt revet med av denne signeringa. Tipper dette er en spiller som helt sikker gjør en brukbar jobb, men som sjelden går over til det geniale.

Med Enoch, Kandol, Elding og Beckford som spisser er jeg redd vi må stole litt vel mye på sistnevnte. Er spent på å se om vi henter inn enda spiss til og muligens kvitter oss med Kandol eller Elding (eller Beckford...)

I tillegg har vi også Ameobi og Elliott som kanskje kan slå gjennom i år....
marching on together,
derudaf forever...

Larsen.

Utrolig skuffet, og meget skeptisk til han.
Pride of Yorkshire

Ferre

Quote from: samadhi on July 07, 2008, 22:06:50
Blir ikke helt revet med av denne signeringa. Tipper dette er en spiller som helt sikker gjør en brukbar jobb, men som sjelden går over til det geniale.

Med Enoch, Kandol, Elding og Beckford som spisser er jeg redd vi må stole litt vel mye på sistnevnte. Er spent på å se om vi henter inn enda spiss til og muligens kvitter oss med Kandol eller Elding (eller Beckford...)

I tillegg har vi også Ameobi og Elliott som kanskje kan slå gjennom i år....

I følge er par "velinformerte" brukere på WACCOE er både Kandol og Elding på vei bort i fra klubben. Da tyder vel ting på at vi i alle fall signerer en spiss til, forhåpentligvis en som forsterker laget.

Per-Stian

Eg stiller meg (som vanleg) litt undrande til denne nysigninga. Redd vi nok ein gong har henta ein spiss på det jamne som berre klarar 5-8 mål per sesong. Men så tok eg grundig feil av Freedman også, så vi kan jo håpe at Macca har funne gull.

abbe

Quote from: samadhi on July 07, 2008, 22:06:50
.

Hvor skal vi egentlig finne geniale spisser som står klar til å spille for glansbilder og Tetley bitter i L1?

Andreas-H

Må slenge meg på andre og si at jeg ble litt skuffa, men jeg tror ikke han svekker laget. Pluss man kan jo aldri vite hvor godt denne spilleren passer i Leeds før han har fått spilt et par kamper.

Kunne godt tenkt meg å stikke ned å se en trenignskamp i løpet av sommeren, bare for å se hvordan laget ligger an.

peacock

På tide å stikke finger'n i jorda, folkens! Hva forventer dere? Store navn? Vi spiller i League One, og kjøper spillere på dette nivået. Forøvrig er stallen mer enn god nok til å rykke opp. Vi bør være fornøyde om vi ikke mister spillere og er svekket når sesongen sparkes i gang.

torivar

Fikk litt Jim Melrose flashback på denne. Men fyren kan umulig være dårligere enn Kandol.

Peter7

Stallfyll ... forhåpentligvis ???
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

rd1

vi har foreløpig ikke brukt ett pund i overgangsvinduet??? Skulle tro at det var litt penger i kassen til en spiss av litt klasse!!

Nå er jeg ganske sikker på at vi rykker direkte opp uansett, men hadde følt meg tryggere om en klassespiss (på dette nivået) hadde signet..
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Quote from: Peter7 on July 08, 2008, 09:25:03
Stallfyll ... forhåpentligvis ???

Det høres ut som et ønske om stallfyll, dette utsagnet. Det kan ikke være ditt ærlige ønske? Gi nå karen en sjanse i alle fall. Som skrevet av andre tidligere: Vi er tross alt i L1.   ::)
Super Leeds since 1968