Showunmi klar

Started by h.b, July 07, 2008, 17:42:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter7

Quote from: hallghel on July 08, 2008, 10:28:50
Quote from: Peter7 on July 08, 2008, 09:25:03
Stallfyll ... forhåpentligvis ???

Det høres ut som et ønske om stallfyll, dette utsagnet. Det kan ikke være ditt ærlige ønske? Gi nå karen en sjanse i alle fall. Som skrevet av andre tidligere: Vi er tross alt i L1.   ::)

Kall det heller et håp om at det også signeres en klassespiss, slik at Showumni kommer til å spille "Kandol-rollen" (selvsagt uten bu-ropene, og helst at han bøtter inn mål).

Når Mr. Bates sier at supporterne må betale PL-priser skal vi tilbake i PL, er det jo ikke urimeleig at han selv bruker noen kroner på kvalitetsspillere.

Særlig hvis Beckford forsvinner.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

ragnar

Han har jo litt erfaring fra L1 fra de siste sesongene, så tror han kan bli en grei tilvekst for Leeds denne sesongen. Er og 10 cm høyere enn Tres, så kanskje litt sterkere hodespiller. (ifølge Wikipedia)

Tror MacAllister kommer til å trimme troppen litt i sommer. Han har allerede begynt litt, kvitte seg med de som ikke vil spille noe særlig med alags fotball og heller la ungguttene ta den plassen. De kan gjøre en like god jobb og de må få sjansen til å vise om de er god nok eller ei.
*In El Loco we trust!*

Peter7

Quote from: torivar on July 08, 2008, 08:32:10
Fikk litt Jim Melrose flashback på denne. Men fyren kan umulig være dårligere enn Kandol.
Etter å ha sett diverse utsagn fra Bristol City fans så vet jeg ikke helt.

Vi får se positivt på det og håpe Leeds er den klubben han virkelig slår til i.

;D
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Andreas-H

Quote from: Peter7 on July 08, 2008, 13:15:23
Quote from: torivar on July 08, 2008, 08:32:10
Fikk litt Jim Melrose flashback på denne. Men fyren kan umulig være dårligere enn Kandol.
Etter å ha sett diverse utsagn fra Bristol City fans så vet jeg ikke helt.

Vi får se positivt på det og håpe Leeds er den klubben han virkelig slår til i.

;D

Vi er avhenigige av det hvis vi ikke får inn en spiss til ;D

MartinR

http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_3793439,00.html  Har oversatt denne til Norsk :)

Showunmi klar for utfordringer.

Enoch Showunmi ser framover til utfordringene til å prøve å hjelpe Leeds gjenopptrette deres gamle heltetid

26 åringen byttet til Elland Road fra Bristol City på mandag, seks måneder etter han ga avslag til Leeds i fordel for et lån til Sheffield Wednesday.

Han sa han ikke var klar nok til å komme til Leeds på den tiden men nå føler han at han kan spille fast på Yorkshire's side.

"Masse ting var sagt (i januar) Det hadde ikke helt skjedd, og ting skjedde bak min rygg i Bristol," sa Showunmi.

"Det var ikke et bytte som jeg var klar til. Men nå har Leeds lokket meg, og det har brakt meg hit."

Showunmi er spent på å ankomme en klubb som var en av Englands beste klubber for noen få år siden, og føler de kan returnere til Premier League.

Han la til: "Du trenger bare å se på fansen, spillerne i fortiden, og det er bare 7 år siden dem var sist i Champions League."

"Det er en Premier League klubb og det er sterke utfordringer. Jeg hadde en gåtur rundt om på tirsdag og det var en bra ekspedisjon. Det er en sterk klubb og jeg ser fram til utfordringene."

sportcarl1

var det inte mcalliaster som för någon månad sa att endast förstärkningar skulle in i truppen? det här får väl ses som bredda truppen spelare

sveifors

Dette er en spiller for som er skapt for L1 og er nok tenkt på som et ledd for å få oss opp av gjørma. 1.96 og rask vill skape åpninger i denne divisjonen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Klausen

Kan ikke skjønne noe annet enn at dette betyr bye,bye Tres!

Akkurat dèt gjør meg ingenting, vel og merke så lenge den godeste Enoch har noe å tilby laget..

MartinR

Endelig har Showunmi vist at han kan få en plass på laget. Syntes han gjorde det elendig i Pre-Season kampene i Irland.

Karl Hot Shot

Det var sterkt av Enoch Showunmi å score i sin offisielle Leeds United-debut. Her har nok Gary McAllister vist sin klasse og gode øye for naturlige målgjørere. Jeg håper bare Showunmi får fortsatt tillit og kan overbevise med sin erfaring og styrke.

Tom S

Enig!

Tror Enoch vil bidra mykje for Leeds i denne gullsesongen.

Quote from: Karl Hot Shot on August 09, 2008, 17:19:18
Det var sterkt av Enoch Showunmi å score i sin offisielle Leeds United-debut. Her har nok Gary McAllister vist sin klasse og gode øye for naturlige målgjørere. Jeg håper bare Showunmi får fortsatt tillit og kan overbevise med sin erfaring og styrke.
COME ON LEEDS !!