Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 194570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #930 på: Juli 04, 2020, 16:55:58 »
Mye bufring i dag. Flere som sliter?

Helt perfekt her.
Super Leeds since 1968

ibster

Sv: Tema: LUTV
« Svar #931 på: Juli 04, 2020, 17:32:39 »
Mye bufring i dag. Flere som sliter?

Helt perfekt her.

Løste seg med en refresh her

TK20

Sv: Tema: LUTV
« Svar #932 på: Juli 05, 2020, 06:58:07 »
LUTV har funket helt glimrende i de to siste kampene. De har promotert og levert.

Lucas the Kop Cat

Sv: Tema: LUTV
« Svar #933 på: September 08, 2021, 19:55:29 »
Som MyLeeds+ medlem skal en få en LUTV seasonal pass. Noen som har fått det og hvordan?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #934 på: September 08, 2021, 19:56:29 »
Som MyLeeds+ medlem skal en få en LUTV seasonal pass. Noen som har fått det og hvordan?
Vi som hadde LUTV fra før fikk en mail i sommer om hvordan gå frem.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Tema: LUTV
« Svar #935 på: September 08, 2021, 19:58:10 »
Som MyLeeds+ medlem skal en få en LUTV seasonal pass. Noen som har fått det og hvordan?
Vi som hadde LUTV fra før fikk en mail i sommer om hvordan gå frem.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det hadde jeg også men ikke fått noen mail og ingen svar på de forespørslene jeg har sendt diverse Leeds-mailadresser.

Reaney

Sv: Tema: LUTV
« Svar #936 på: August 06, 2023, 19:58:41 »
Melding på LUTV under Highlights: Leeds United 2-2 Cardiff City:
"Un autorized country. We´re sorry, this content is only avaiable in certain countries.

Noen som kan forklare endringene, at highlights ikke er mulig å se?
PS! På YouTube funker det.

Josch

Sv: Tema: LUTV
« Svar #937 på: August 07, 2023, 10:14:31 »
Melding på LUTV under Highlights: Leeds United 2-2 Cardiff City:
"Un autorized country. We´re sorry, this content is only avaiable in certain countries.

Noen som kan forklare endringene, at highlights ikke er mulig å se?
PS! På YouTube funker det.

Jeg fikk samme melding på søndag. Befinner meg i Sverige.

I dag, mandag, logget jeg meg inn på LUTV og ser highlights, men må ha passport for å se EXTENDED highlights.

Mulig man ikke får se highlights samme dag som kampen går, jeg vet ikke.
« Siste redigering: August 07, 2023, 20:24:32 av Josch »

Reaney

Sv: Tema: LUTV
« Svar #938 på: August 07, 2023, 11:08:17 »
Takker. Funker nå.

TK20

Sv: Tema: LUTV
« Svar #939 på: August 07, 2023, 19:31:25 »
Virker ikke som det forrige styret prioriterte satsing på LUTV. Fremstår fremdeles like dårlig som sist vi var i Championship.

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #940 på: August 26, 2023, 19:07:06 »
Har sendt inn en klage til LUTV. Grunnen kjenner vi jo så alt for godt til. Samme mangler som for tre år siden.

Jeg oppfordrer så mange som mulig til å sende klage, samtidig som språkbruken ikke bør være provoserende. Er vi mange nok som klager, kan det jo være at vi endelig blir tatt på alvor.
Super Leeds since 1968

karaba

Sv: Tema: LUTV
« Svar #941 på: August 26, 2023, 19:10:07 »
Har sendt inn en klage til LUTV. Grunnen kjenner vi jo så alt for godt til. Samme mangler som for tre år siden.

Jeg oppfordrer så mange som mulig til å sende klage, samtidig som språkbruken ikke bør være provoserende. Er vi mange nok som klager, kan det jo være at vi endelig blir tatt på alvor.
Hvor sendte du klagen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #942 på: August 26, 2023, 19:13:07 »
Har sendt inn en klage til LUTV. Grunnen kjenner vi jo så alt for godt til. Samme mangler som for tre år siden.

Jeg oppfordrer så mange som mulig til å sende klage, samtidig som språkbruken ikke bør være provoserende. Er vi mange nok som klager, kan det jo være at vi endelig blir tatt på alvor.
Hvor sendte du klagen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukte fanen "support" på forsiden. Jeg var innlogget på det tidspunktet, vet ikke om det er nødvendig.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Tema: LUTV
« Svar #943 på: August 26, 2023, 19:37:20 »
La også inn en klage nå og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Det må i herrens navn være mulig å få orden på dette.

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #944 på: August 30, 2023, 17:20:54 »
Ser ikke ut til at man innrømmer mye feil her. Problemet har jo vart over flere år.  ::) Men det er tydeligvis "en nyhet" for LUTV.

Hi Hallgeir,

We are sorry for the inconvenience caused by the error that you experienced while using our service.
We understand that this has caused frustration and we want to assure you that we take this matter seriously and we were committed to resolving it as quickly as possible.

We did identify the cause of the error and our team worked diligently to implement a fix, this resolved the issue and the service was resumed. As this was resolved, we are not processing refunds at this time.

In the meantime, we have put measures in place to minimise the impact of the error on the service.
 
Thank you for your understanding
« Siste redigering: August 30, 2023, 17:22:41 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Tema: LUTV
« Svar #945 på: August 30, 2023, 19:41:59 »
Ser ikke ut til at man innrømmer mye feil her. Problemet har jo vart over flere år.  ::) Men det er tydeligvis "en nyhet" for LUTV.

Hi Hallgeir,

We are sorry for the inconvenience caused by the error that you experienced while using our service.
We understand that this has caused frustration and we want to assure you that we take this matter seriously and we were committed to resolving it as quickly as possible.

We did identify the cause of the error and our team worked diligently to implement a fix, this resolved the issue and the service was resumed. As this was resolved, we are not processing refunds at this time.

In the meantime, we have put measures in place to minimise the impact of the error on the service.
 
Thank you for your understanding

OK, så de mener de både har identifisert og korrigert feilen?? Hos meg var forsinkelsen på bildet konsekvent gjennom hele sendingen. Vi får bare sende inn samme post etter hver eneste kamp hvis det ikke blir bedre.

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #946 på: August 30, 2023, 19:53:45 »
Ser ikke ut til at man innrømmer mye feil her. Problemet har jo vart over flere år.  ::) Men det er tydeligvis "en nyhet" for LUTV.

Hi Hallgeir,

We are sorry for the inconvenience caused by the error that you experienced while using our service.
We understand that this has caused frustration and we want to assure you that we take this matter seriously and we were committed to resolving it as quickly as possible.

We did identify the cause of the error and our team worked diligently to implement a fix, this resolved the issue and the service was resumed. As this was resolved, we are not processing refunds at this time.

In the meantime, we have put measures in place to minimise the impact of the error on the service.
 
Thank you for your understanding

OK, så de mener de både har identifisert og korrigert feilen?? Hos meg var forsinkelsen på bildet konsekvent gjennom hele sendingen. Vi får bare sende inn samme post etter hver eneste kamp hvis det ikke blir bedre.

Enig.

Neste klage blir med svaret deres som vedlegg.
Super Leeds since 1968

geirsilke

Sv: Tema: LUTV
« Svar #947 på: August 30, 2023, 20:32:29 »
Jeg har fått nøyaktig samme svar. Får se an neste kamp, om man hører dommeren blåser i gang kampen og så ser spillerne tar avspark 2 sekunder senere blir det sendt ny klage med en gang...

stian

Sv: Tema: LUTV
« Svar #948 på: August 31, 2023, 11:57:50 »
Nøyaktig samme svar her også. Svaret kommer imidlertid fra en leverandør av streamingtjenesten. Tror vi bør klage vår nød til klubben også. Det er større sjans for at oppdragsgiver blir hørt enn oss sluttbrukere.

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #949 på: September 02, 2023, 16:19:57 »
Lyd og bilde stemmer greit i dag, men kamera har en hakkete bevegelse der den skulle ha vært glidende. Slik var det mot Ipswich også.
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Tema: LUTV
« Svar #950 på: September 02, 2023, 16:54:21 »
Ingen problemer med LUTV i dag, savner mål i første omgang, men det må nok spillerne sørge for.

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #951 på: September 02, 2023, 16:58:32 »
Støttes. Hadde tenkt å gå på iFollow i dag, men fikk vakttelefon fra jobb i grevens tid, så rakk ikke å gjøre det klart. Dette er første gang jeg ikke ser noen mismatch av betydning. Lyden er bittelitt treg, men så lite at hjernen er blitt vant med det.

Regner med dere alle ser fra en PC? Jeg finner heller ikke en hz som gjør at det ikke hakker. Normalt funker det bra å sette til 50hz, men ikke på disse sendingene.

Killa

Sv: Tema: LUTV
« Svar #952 på: September 02, 2023, 17:58:47 »
Syns ikke det var helt synkront i dag heller jeg... Lyden kommer et sekund for tidlig hele veien.

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #953 på: September 02, 2023, 18:02:47 »
Syns ikke det var helt synkront i dag heller jeg... Lyden kommer et sekund for tidlig hele veien.

Jeg mente at den var tidlig, ikke for sein, slik jeg skrev. Men jeg klikka ikke i dag, som sist.

Milou

Sv: Tema: LUTV
« Svar #954 på: September 02, 2023, 18:23:04 »
I dag fungerte LUTV perfekt for meg.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


sportcarl1

Sv: Tema: LUTV
« Svar #955 på: September 02, 2023, 21:22:55 »
Fungerade perfekt för mig
 

Sterland

Sv: Tema: LUTV
« Svar #956 på: September 02, 2023, 21:23:01 »
Funket fint hos meg også. La ikke merke til at lyden var usynkron

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #957 på: September 02, 2023, 21:25:53 »
Støttes. Hadde tenkt å gå på iFollow i dag, men fikk vakttelefon fra jobb i grevens tid, så rakk ikke å gjøre det klart. Dette er første gang jeg ikke ser noen mismatch av betydning. Lyden er bittelitt treg, men så lite at hjernen er blitt vant med det.

Regner med dere alle ser fra en PC? Jeg finner heller ikke en hz som gjør at det ikke hakker. Normalt funker det bra å sette til 50hz, men ikke på disse sendingene.

Da vet jeg nå at en pc påvirker bildekvaliteten, kanskje spesielt på direktesendinger.
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Tema: LUTV
« Svar #958 på: September 23, 2023, 11:44:18 »
Kan man se kampene på LUTV appen på Iphone og apple-tv?
Har brukt å logga meg inn på lutv på hjemmesiden med pc, og koblet den til tv-skjermen med hdmi.

marching on together,
derudaf forever...

Fantasyland

Sv: Tema: LUTV
« Svar #959 på: September 23, 2023, 12:55:52 »
Kan man se kampene på LUTV appen på Iphone og apple-tv?
Har brukt å logga meg inn på lutv på hjemmesiden med pc, og koblet den til tv-skjermen med hdmi.

iPhone, ja. Apple TV, dessverre nei. Syntes det er passe håpløst at de ikke klarer å få til en Apple TV app.