Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 195419 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #120 på: September 18, 2013, 21:52:48 »
Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(

Det er ikke sending på bortekamper før spark. Starter da. Men på radio bbc Leeds får du inn sendingen en times tid før kamp. Greit det da.  ;)

Det er feil Promo, build up begynner en time før kamp, også bortekamper, men LUTV sliter litt for tiden. Sendingene begynner når de skal men forsvinner plutselig, for så å hente seg inn igjen når kampen begynner.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #121 på: September 19, 2013, 00:01:59 »
Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(

Det er ikke sending på bortekamper før spark. Starter da. Men på radio bbc Leeds får du inn sendingen en times tid før kamp. Greit det da.  ;)

Det er feil Promo, build up begynner en time før kamp, også bortekamper, men LUTV sliter litt for tiden. Sendingene begynner når de skal men forsvinner plutselig, for så å hente seg inn igjen når kampen begynner.

I dag sto det på siden at sendingen ikke startet før kick-off! Vet ikke om det er vanlig, men antok at det gjaldt bortekamper.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #122 på: September 19, 2013, 21:16:30 »
Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(

Det er ikke sending på bortekamper før spark. Starter da. Men på radio bbc Leeds får du inn sendingen en times tid før kamp. Greit det da.  ;)

Det er feil Promo, build up begynner en time før kamp, også bortekamper, men LUTV sliter litt for tiden. Sendingene begynner når de skal men forsvinner plutselig, for så å hente seg inn igjen når kampen begynner.

I dag sto det på siden at sendingen ikke startet før kick-off! Vet ikke om det er vanlig, men antok at det gjaldt bortekamper.

Ikke helt lett å bli klok på nei, men jeg logget på ca en time før kamp og sendingen var i gang men forsvant en halvtime før kampstart, hvorpå twitterkontoen til LUTV begynte å koke av frustrerte lyttere, meg selv inkludert, det samme skjedde forrige kamp :-\

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #123 på: September 19, 2013, 23:58:59 »
Lyd nå men dette holder ikke mål. Prøvde 2 min før KO og ingen lyd... >:(

Det er ikke sending på bortekamper før spark. Starter da. Men på radio bbc Leeds får du inn sendingen en times tid før kamp. Greit det da.  ;)


Fra den offisielle sidens markedsføring av LUTV:

LIVE AUDIO COMMENTARY - EVERY MATCH
EXCLUSIVE LIVE PRE & POST MATCH SHOWS
VIDEO HIGHLIGHTS - EVERY MATCH
FULL MATCH REPLAYS
EXCLUSIVE PLAYER & MANAGER INTERVIEWS
RESERVE & ACADEMY COVERAGE
- See more at: https://secure.leedsunited.com/buy#sthash.rZSNryye.dpuf

Pre match shows på gratis radio kanalen men ikke på betal versjonen? Synes ikke dette holder mål.  :(
Jon R.

testo

Sv: LUTV
« Svar #124 på: Desember 02, 2013, 19:14:32 »
Tiden var inne igjen for betaling av LUTV. Røyk på £52,00  som er et års abb, (inkl Bates sitt ekstra tilskudd ) Utrolig at de ikke får lagt dette i en membership pakke, for ikke å snakke om at lutv suger dritt til tider.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Larsen.

Sv: LUTV
« Svar #125 på: August 04, 2015, 16:17:51 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #126 på: August 04, 2015, 16:31:11 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?

Leedsfan la ut et tips om Puffin for en god stund siden. Du kan laste den ned fra nettet. Der fungerer LUTV utmerket!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #127 på: August 04, 2015, 16:34:00 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?

Leedsfan la ut et tips om Puffin for en god stund siden. Du kan laste den ned fra nettet. Der fungerer LUTV utmerket!   :)


http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20889.0.html

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Sv: LUTV
« Svar #128 på: August 04, 2015, 17:05:39 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?

Leedsfan la ut et tips om Puffin for en god stund siden. Du kan laste den ned fra nettet. Der fungerer LUTV utmerket!   :)
Det er en "lag" i lyden når jeg bruker puffin på et Android-nettbrett. Noen som opplever det samme? Irriterende at de ikke greier å lage en skikkelig løsning. Betaler jo en del penger for dette
Endre

ibster

Sv: Sv: LUTV
« Svar #129 på: August 04, 2015, 17:23:22 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?

Leedsfan la ut et tips om Puffin for en god stund siden. Du kan laste den ned fra nettet. Der fungerer LUTV utmerket!   :)
Det er en "lag" i lyden når jeg bruker puffin på et Android-nettbrett. Noen som opplever det samme? Irriterende at de ikke greier å lage en skikkelig løsning. Betaler jo en del penger for dette

Utrolig frustrerende at native android app ikke fungerer som den skal :S . Aner ikke hva du kan gjøre med lagen.

Promotion 2010

Sv: Sv: LUTV
« Svar #130 på: August 04, 2015, 19:39:03 »
Jeg får ikke til å spille av LUTV på min Ipad. Noen som vet hvilken app jeg eventuelt må laste ned for at LUTV skal fungere eller gjøres det på andre måter?

Leedsfan la ut et tips om Puffin for en god stund siden. Du kan laste den ned fra nettet. Der fungerer LUTV utmerket!   :)
Det er en "lag" i lyden når jeg bruker puffin på et Android-nettbrett. Noen som opplever det samme? Irriterende at de ikke greier å lage en skikkelig løsning. Betaler jo en del penger for dette

Utrolig frustrerende at native android app ikke fungerer som den skal :S . Aner ikke hva du kan gjøre med lagen.

Det kan komme an på hva slags nett du har. Den "lagger" ofte hos meg i HD kvalitet, men streames bra på lavere kvalitet på bildene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #131 på: Juli 30, 2016, 13:22:55 »
Skal nå til å logge meg inn på LUTV. Har hatt en inaktiv konto lenge nå.
Men jeg husker selvfølgelig ikke passordet og finner det ikke igjen. Ser heller ikke noen "forgot password" knapp på siden...?

Forsøker og å registrere ny konto, men det går seff ikke siden email kontoen min allerede er brukt for registrering tidligere...

litt stuck nå...

Og så må jeg si at det er litt merkelig at man ikke kan bruke samme login som man bruker på superstore...logger fint inn der.
« Siste redigering: Juli 30, 2016, 13:25:16 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #132 på: Juli 30, 2016, 14:30:11 »
Skal nå til å logge meg inn på LUTV. Har hatt en inaktiv konto lenge nå.
Men jeg husker selvfølgelig ikke passordet og finner det ikke igjen. Ser heller ikke noen "forgot password" knapp på siden...?

Forsøker og å registrere ny konto, men det går seff ikke siden email kontoen min allerede er brukt for registrering tidligere...

litt stuck nå...

Og så må jeg si at det er litt merkelig at man ikke kan bruke samme login som man bruker på superstore...logger fint inn der.

Ja det er rart. Da er vel bare eneste løsning å lage en ny email adresse bare for LUTV sin skyld

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #133 på: Juli 30, 2016, 14:47:12 »
Skal nå til å logge meg inn på LUTV. Har hatt en inaktiv konto lenge nå.
Men jeg husker selvfølgelig ikke passordet og finner det ikke igjen. Ser heller ikke noen "forgot password" knapp på siden...?

Forsøker og å registrere ny konto, men det går seff ikke siden email kontoen min allerede er brukt for registrering tidligere...

litt stuck nå...

Og så må jeg si at det er litt merkelig at man ikke kan bruke samme login som man bruker på superstore...logger fint inn der.
Send en Mail til klubben.
Jon R.

Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #134 på: Juli 30, 2016, 15:52:18 »
Skal nå til å logge meg inn på LUTV. Har hatt en inaktiv konto lenge nå.
Men jeg husker selvfølgelig ikke passordet og finner det ikke igjen. Ser heller ikke noen "forgot password" knapp på siden...?

Forsøker og å registrere ny konto, men det går seff ikke siden email kontoen min allerede er brukt for registrering tidligere...

litt stuck nå...

Og så må jeg si at det er litt merkelig at man ikke kan bruke samme login som man bruker på superstore...logger fint inn der.
Send en Mail til klubben.

Noen som vet om flere kan være innlogget på  samme LUTV konto samtidig ?

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #135 på: Juli 31, 2016, 00:45:36 »
Skal nå til å logge meg inn på LUTV. Har hatt en inaktiv konto lenge nå.
Men jeg husker selvfølgelig ikke passordet og finner det ikke igjen. Ser heller ikke noen "forgot password" knapp på siden...?

Forsøker og å registrere ny konto, men det går seff ikke siden email kontoen min allerede er brukt for registrering tidligere...

litt stuck nå...

Og så må jeg si at det er litt merkelig at man ikke kan bruke samme login som man bruker på superstore...logger fint inn der.
Send en Mail til klubben.

Noen som vet om flere kan være innlogget på  samme LUTV konto samtidig ?

Pader og telefoner går greit i hvert fall!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #136 på: Januar 26, 2017, 12:59:16 »
Andrea Radrizzani

Sorry for the tech issues  in LUTV; I ll follow closely these matter. we are working to improve LUFC TV in the next season. Come on #mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #137 på: Januar 26, 2017, 13:01:19 »
Radrizzani tar affære!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #138 på: Januar 26, 2017, 20:05:15 »
Andrea Radrizzani

Sorry for the tech issues  in LUTV; I ll follow closely these matter. we are working to improve LUFC TV in the next season. Come on #mot
Endelig! Et stadig mer utdatert møkkaprodukt med funksjonalitet på steinaldernivå, trolig som følge av feilskjær med sparekniven.
Jon R.

Torpe-do

Sv: LUTV
« Svar #139 på: Januar 26, 2017, 20:17:13 »
Syns det er imponerende at eieren uttaler seg slik! God start!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #140 på: Juni 29, 2017, 21:45:36 »

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #141 på: Juni 29, 2017, 21:52:35 »
Nå begynner jeg å bli småimponert :)

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Veldig moro at vi får se alt nå, men må vel være lov å være litt avventende hvis de ikke skifter ut hele platformen. Men 40-50 kr i måneden er jo en veldig billig pris!

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #142 på: Juni 29, 2017, 22:00:52 »
Nå slipper vi maset fra B_Ød om stream etc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #143 på: Juni 29, 2017, 22:02:21 »
Nå begynner jeg å bli småimponert :)

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Veldig moro at vi får se alt nå, men må vel være lov å være litt avventende hvis de ikke skifter ut hele platformen. Men 40-50 kr i måneden er jo en veldig billig pris!
Grisebillig!
Fra mediemannen Radrizzani er det lov å forvente bra kvalitet på streamen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #144 på: Juni 29, 2017, 22:40:57 »
Nå begynner jeg å bli småimponert :)

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Veldig moro at vi får se alt nå, men må vel være lov å være litt avventende hvis de ikke skifter ut hele platformen. Men 40-50 kr i måneden er jo en veldig billig pris!
Grisebillig!
Fra mediemannen Radrizzani er det lov å forvente bra kvalitet på streamen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
dock lär det kosta typ 5 pund per par as your Wiev men ändå billigt
 

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #145 på: Juni 29, 2017, 23:59:35 »
LUTV CHANGES – LIVE STREAM AVAILABLE OUTSIDE UK & EIRE

Leeds United are delighted to announce a number of exciting changes to LUTV  starting from next week.

For the first time  supporters from outside the UK and Ireland will be able to watch the majority of Leeds United home and away league games with our new live streaming service.

All non-matchday content will now be available free of charge and we will also be taking the LUTV matchday experience to all new levels.

Speaking to LeedsUnited.com, Managing  Director, Angus Kinnear  explained the importance of the LUTV changes,  “ This is a big day for Leeds United and LUTV on three fronts. Firstly the international live streaming of games is a new service for the forthcoming season which will allow our thousands of our overseas fans  the opportunity to watch any game home or away which isn’t being televised. We are also really pleased to be able to make LUTV content free on non matchdays, taking fans behind the scenes at Elland Road and Thorp Arch with more content and access than ever before and finally our new 99p Matchday Pass  will include a fantastic live matchday show which includes the full LUTV audio commentary.”.

What’s new?

From next week everything including highlights, post-match interviews, features and daily behind the scenes access to Thorp Arch will now be free of charge on LUTV.
We will also be streaming Elland Road basedUnder-23  and Leeds United Ladies games live, along with all first team pre-match press conferences as part of this new service, at no extra cost.
Matchday Pass  includes full audio commentary will now be priced at just 99p per week for all UK and international subscribers
Your 99p Matchday Pass  will also now give you access to our all new LIVE matchday show presented by Emma Jones and Rich Williams who will bring you the latest news from the dressing rooms, pre match interviews with players, management and legends as well as half time analysis and a post match review of each fixture home and away
A live stream of our friendly game with Oxford United will be available for supporters who sign up to the 99p Matchday Pass  as well as live footage from our trip to Austria next month.
Supporters based outside  of the UK and Ireland will now benefit from a new pay per view live streaming service  giving fans  the opportunity to watch every eligible Leeds United league game to watch the action as it happens
How will this affect my current LUTV subscription?

If you are a current LUTV subscriber we will contact you shortly with information on how you can switch from your annual or monthly payment plan to the new 99p week model giving you access to more content than you have received previously.

When can I sign up?

The all new LUTV Matchday Pass is available for just 99p per week please click here.

 Keep an eye on leedsunited.com and our social media channels for more information about the great new shows and content coming up on LUTV.

*Games selected by broadcasters for television are not eligible to be streamed on  LUTV
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #146 på: Juni 30, 2017, 00:01:54 »
Programlederne

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #147 på: Juni 30, 2017, 00:09:27 »
Programlederne


Flott dame!

PS! Mulig å få tak i en bildefil av den logoen i bakgrunnen? På sort bakgrunn?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #148 på: Juni 30, 2017, 09:25:46 »
Nå slipper vi maset fra B_Ød om stream etc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Det er helt korrekt, fikk en sms med link fra en kompis i Leeds i går, der det bare sto "Sign Up"...hvilket ble gjort :-)

Så maset vil nå stilne betraktelig fra meg  ;D

Gleder meg vilt til å teste 1ste match som streames...spennende mtp kvaliteten..og som de fleste mener..rasende billig!!!!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #149 på: Juni 30, 2017, 09:28:02 »
En som skrev på Facebook at det vil koste 5 pund per kamp. Pay per view.
Dette vil jo uansett være akseptabelt for meg.  :)

"Faq på lutv. From next season any overseas* Leeds United supporters will be able to live stream eligible** league games to their PC or phone with our new live streaming service. These games will be available on a Pay-Per-View basis and will be charged at £5 per game."
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."