Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 193396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: LUTV
« Svar #600 på: Desember 23, 2017, 18:28:55 »
Airplay som ikke funker et bevisst valg av klubben? Jeg får bare lyd, ganske irriterende å sitte og se kampen på en PC når man kunne ha sett den på TV'en/AppleTV!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: LUTV
« Svar #601 på: Desember 23, 2017, 18:40:05 »
Streamen funket bra for meg i dag. Airplay har jeg gitt opp, kjører god gammeldags HDMI på LUTV. Fungerer ok. Så lenge streamen er noenlunde stabil er det verdt fem pund inn i klubbkassa.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #602 på: Desember 23, 2017, 18:40:38 »
Noen flere som får error-melding under kampen ?
Fikk i pausen. Ellers problemfritt.
Samme her (Chrome/pc). Problemfri førsteomgang, så hadde det stoppet i pausen men rakk å ordne seg til andre omgang. Deretter problemfritt. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #603 på: Desember 23, 2017, 18:49:18 »
Noen flere som får error-melding under kampen ?
Fikk i pausen. Ellers problemfritt.
Samme her (Chrome/pc). Problemfri førsteomgang, så hadde det stoppet i pausen men rakk å ordne seg til andre omgang. Deretter problemfritt. :)

her også...men lever godt med det :-)
Ups & Ups!!

ar9

Sv: LUTV
« Svar #604 på: Desember 23, 2017, 19:22:31 »
Funka bra for min del på Mac m Safari. AirPlay har jeg og gitt opp men fornøyd allikevel. Selv om det var litt fler frys idag enn vanlig. Har aldr fulgt laget så tett noen gang som denne sesongen. Takket være LUTV.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #605 på: Desember 23, 2017, 20:08:32 »
Mye hakking i dag også.


Men har gitt opp å få dette opp på TV'en. Er det noen som får til dette?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

clarke

Sv: LUTV
« Svar #606 på: Desember 23, 2017, 20:12:31 »
Bilde på LUTV app android i dag uten å betale (har kun årsabonnement).
Hyggelig julegave (?) og topp med tre poeng :D
SuperLeeds

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #607 på: Desember 23, 2017, 20:15:48 »
Noen flere som får error-melding under kampen ?
Fikk i pausen. Ellers problemfritt.
Samme her (Chrome/pc). Problemfri førsteomgang, så hadde det stoppet i pausen men rakk å ordne seg til andre omgang. Deretter problemfritt. :)

Ditto.

Men så ikke hele kampen sammenhengende i dag, siden lutefisken tok litt oppmerksomhet.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #608 på: Desember 24, 2017, 21:09:40 »
Max Ryan

Directed my first full #lufc game today. Pretty much a lifelong dream as a fan and working in the media. Great day for it with the scarves flying high too! #MOT  #ALAW

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #609 på: Desember 25, 2017, 03:19:01 »
Airplay som ikke funker et bevisst valg av klubben? Jeg får bare lyd, ganske irriterende å sitte og se kampen på en PC når man kunne ha sett den på TV'en/AppleTV!
Koble PC en til TVen. Funker som ei kule!
Problemfri streaming mot Hull, både på PC og iPad. Unntaket var pausen.  :)
Jon R.

baste

Sv: LUTV
« Svar #610 på: Desember 25, 2017, 03:31:01 »
Nesten knirkefri kamp på Leeds app nu siste, men airplay sug. Dårlig lyd, så headseth brukes.

Alt i alt, suverent. Får jo sett Leeds kamper, for bare £5

MOT

Trålern1975

Sv: LUTV
« Svar #611 på: Desember 25, 2017, 13:44:52 »
Betale gladelig 5pund for å få sett Leedskampene. Kvaliteten har dog variert veldig. Mot Hull bortfalt store deler av 1 omgangen, sendingen datt ut, fikk opp bildet at sendingen var blokkert osv...
 Lyden er en annen ting, har volum på maks på laptop og må konse skikkelig for å høre hva kommentatorer sier! Får heller ikke med oss trøkket på tribunen.

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #612 på: Desember 25, 2017, 17:05:08 »
Betale gladelig 5pund for å få sett Leedskampene. Kvaliteten har dog variert veldig. Mot Hull bortfalt store deler av 1 omgangen, sendingen datt ut, fikk opp bildet at sendingen var blokkert osv...
 Lyden er en annen ting, har volum på maks på laptop og må konse skikkelig for å høre hva kommentatorer sier! Får heller ikke med oss trøkket på tribunen.
Volumet er er problem, ja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: LUTV
« Svar #613 på: Desember 25, 2017, 18:52:41 »
Trodde det var bare meg som slet med lyden. Den er under enhver kritikk. Får kjeft når fruen slår på TVn neste gang også, når lyden står på maks.

Budda

LUTV
« Svar #614 på: Desember 25, 2017, 19:09:49 »
Jeg får kun lyd når jeg prøver å streame via AirPlay til tv-en. Feil eller finnes det en løsning så bildet kommer med også? Det er kun på livestreamen jeg har dette problemet


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Desember 25, 2017, 19:16:43 av Budda »
Endre

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #615 på: Desember 25, 2017, 19:10:39 »
Trodde det var bare meg som slet med lyden. Den er under enhver kritikk. Får kjeft når fruen slår på TVn neste gang også, når lyden står på maks.

Problemet er vel "all over".

Merkelig at de ikke får gjort noe for å fikse problemet. Og det samme gjelder jo lyden i studio før og etter kamp.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #616 på: Desember 25, 2017, 20:24:21 »
Trodde det var bare meg som slet med lyden. Den er under enhver kritikk. Får kjeft når fruen slår på TVn neste gang også, når lyden står på maks.

Problemet er vel "all over".

Merkelig at de ikke får gjort noe for å fikse problemet. Og det samme gjelder jo lyden i studio før og etter kamp.

Poenget er vel at ingenting skal "kastes" til et medium som henger på veggen.

Det kan tiltrekke seg STORE forsamlinger!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #617 på: Desember 30, 2017, 16:09:43 »
Sliter med å få bort play/ pause symboler på PC. Legger seg mitt i TV vindu. Noen som vet hvordan bli Kvitt det?  :(
Jon R.

Eriksen55

Sv: LUTV
« Svar #618 på: Desember 30, 2017, 16:16:27 »
Får ikke kjøpt. Fy for noen dårlige greier!

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #619 på: Desember 30, 2017, 16:23:35 »
Har fungert fra første sekund her.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: LUTV
« Svar #620 på: Desember 30, 2017, 19:19:22 »
Fungerte utmerket i dag  :)
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #621 på: Desember 30, 2017, 19:21:03 »
Fungerte perfekt igjen. Google Chrome på laptop som streamer til tv via chromecast.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: LUTV
« Svar #622 på: Desember 30, 2017, 19:41:14 »
Får ikke kjøpt. Fy for noen dårlige greier!
Jo du får kjøpt. Logg deg først på LUTV. Deretter går du på matchday center (int. ) og klikker inn på "matchday pass". Der kan du velge int stream til £5. Du har lagt inn Visa kort på forhånd. Du kan se på pc eller app (live) .

Veldig bra tiltak dette med stream!!!

Eriksen55

Sv: LUTV
« Svar #623 på: Desember 31, 2017, 08:13:38 »
Får ikke kjøpt. Fy for noen dårlige greier!
Jo du får kjøpt. Logg deg først på LUTV. Deretter går du på matchday center (int. ) og klikker inn på "matchday pass". Der kan du velge int stream til £5. Du har lagt inn Visa kort på forhånd. Du kan se på pc eller app (live) .

Veldig bra tiltak dette med stream!!!

Nei, jeg fikk ikke kjøpt. Har logget inn og kjøpt de fleste kampene i år og er fullstendig klar over hvordan jeg gjør det. Jeg fikk tilslutt kjøpt og fikk sett fra 43 min..

Enig at det er et bra tiltak. Men altfor ofte sliter jeg med påloggingen , jeg kommer ikke videre for å bekrefte kjøpet. Gjør det samme og logger meg inn 20-30 ganger før det funker. Når jeg da kommer hjem 10 min før kampen så blir det vanskelig!

Når jeg omsider kommer inn så har jeg aldri opplevd problemer.

HåvardK

Sv: LUTV
« Svar #624 på: Desember 31, 2017, 12:27:54 »
Fungerte perfekt igjen. Google Chrome på laptop som streamer til tv via chromecast.
Seriøst? Har ikke opplevd at Chromecast-symbolet kommer opp på PC-en. Har overført via VGA-kabel med tilhørende dårlig bildekvalitet. Skal prøve dette neste gang.

Square Ball

Sv: LUTV
« Svar #625 på: Januar 06, 2018, 14:11:46 »
blir kampen mot Newport vist på LUTV?

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #626 på: Januar 06, 2018, 14:52:25 »
blir kampen mot Newport vist på LUTV?
Nei. Det er bare ligakamper.

ar9

Sv: LUTV
« Svar #627 på: Januar 06, 2018, 15:05:33 »
Kampen sendes av BBC1 Wales. Er det mulig å få inn i Norge? Viaplay e.l? Eller er det kun ‘skumle muligheter’?

FredRaw

Sv: LUTV
« Svar #628 på: Januar 12, 2018, 15:20:47 »
Er det flere som ikke får opp muligheten for international streaming med tanke på Ipswich kampen?
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #629 på: Januar 12, 2018, 20:04:27 »
Er det flere som ikke får opp muligheten for international streaming med tanke på Ipswich kampen?

jepp....irritert er jeg også!!!
Ups & Ups!!