Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 195340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Tema: LUTV
« Svar #960 på: September 23, 2023, 13:07:46 »
Kan man se kampene på LUTV appen på Iphone og apple-tv?
Har brukt å logga meg inn på lutv på hjemmesiden med pc, og koblet den til tv-skjermen med hdmi.

iPhone, ja. Apple TV, dessverre nei. Syntes det er passe håpløst at de ikke klarer å få til en Apple TV app.

Enig.

Et alternativ kan vel kanskje være å speile telefonen til TV? De fleste nyere TVer har vel den muligheten? Nå har jeg ikke iPhone, men fruen har. Airplay funker greit på nyere tv, men mener hun har speilet mot Apple TV på forrige tven vi hadde. Den jeg har nå kan jeg også få bilde fra Samsung-tlf direkte, men jeg har aldri prøvd det med streaming.

Er ikke noe teknisk av meg, men siden jeg tenkte tanken ville jeg bare nevne det.
« Siste redigering: September 23, 2023, 13:10:02 av Dennis »
Marching on together!

baste

Sv: Tema: LUTV
« Svar #961 på: September 23, 2023, 13:21:35 »
Logget meg rett og slett på nettleseren på tv’n. Det fungerer knallbra


peacock

Sv: Tema: LUTV
« Svar #962 på: September 23, 2023, 16:00:45 »
Noen som har bilde?

GeirO

Sv: Tema: LUTV
« Svar #963 på: September 23, 2023, 16:01:35 »
Noen som har bilde?
Ja, alt bra her.
MOT

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #964 på: September 23, 2023, 16:11:17 »
Noen som har bilde?

Alt dødt her. Jeg kommer til å ta livet av noen pga denne tjenesten.

peacock

Sv: Tema: LUTV
« Svar #965 på: September 23, 2023, 16:12:35 »
Null bilde. Egentlig første gangen jeg har problemer.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #966 på: September 23, 2023, 16:13:14 »
Endelig bilde etter 10 minutter
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #967 på: September 23, 2023, 16:13:22 »
Noen som har bilde?

Alt dødt her. Jeg kommer til å ta livet av noen pga denne tjenesten.

Jeg hjelper deg gjerne med det.
Medlem 94237

Tom

Sv: Tema: LUTV
« Svar #968 på: September 23, 2023, 16:18:11 »
Fikk bilde nå
 

Milou

Sv: Tema: LUTV
« Svar #969 på: September 23, 2023, 16:20:34 »
Fortsatt ingen bilde her. Prøver de refresh i browseren, eller ventar tålmodig til bildet kjem?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #970 på: September 23, 2023, 16:22:21 »
Fortsatt ingen bilde her. Prøver de refresh i browseren, eller ventar tålmodig til bildet kjem?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Jeg har refresha så mange ganger at det er i alle fall ikke noe som hjelper.

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #971 på: September 23, 2023, 16:24:42 »
Fortsatt ingen bilde her. Prøver de refresh i browseren, eller ventar tålmodig til bildet kjem?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Jeg har refresha så mange ganger at det er i alle fall ikke noe som hjelper.

Nå fikk jeg bilde på telefonen faktisk. Men det er totat uaktuelt å sitte og se på den.

Milou

Sv: Tema: LUTV
« Svar #972 på: September 23, 2023, 17:00:59 »
Eg fekk også bild på telefonen til slutt og fekk sett siste 20 minutt av første omgang på den, samtidig som eg forsøkte å få bilde på PC'en. Noko som ikkje fungerte før i pausen. 

No ser det til å fungere bra med PC og Chromecast til TV.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #973 på: September 23, 2023, 17:06:40 »
Eg fekk også bild på telefonen til slutt og fekk sett siste 20 minutt av første omgang på den, samtidig som eg forsøkte å få bilde på PC'en. Noko som ikkje fungerte før i pausen. 

No ser det til å fungere bra med PC og Chromecast til TV.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Har også fått gang på begge deler nå. Også er det så ufattelig irriterende at de bare kommer til å drite i det når jeg vi klager også.

Nå nevnte faktisk Emma at de beklager og var kjent med feilen...

Killa

Sv: Tema: LUTV
« Svar #974 på: September 23, 2023, 18:28:09 »
Funka bra i dag bortsett fra litt hakkete bilde midt i andreomgangen. Heldigvis er lyden også i sync nå!!

Sterland

Sv: Tema: LUTV
« Svar #975 på: September 23, 2023, 18:36:05 »
Funka bra i dag bortsett fra litt hakkete bilde midt i andreomgangen. Heldigvis er lyden også i sync nå!!
Første 20 min var det helt svart. Etter det fungerte det perfekt. Bra bilde og synk på lyden. Når en charger ca 140 kr en ppw-match, da bør teknikken fungere..

Sydhagen

Sv: Tema: LUTV
« Svar #976 på: September 23, 2023, 18:43:27 »
Fikk ikke bilde i det hele tatt i dag.
Tok til takke med reserveløsningen (IPTV) og så LUTV der helt perfekt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Milou

Sv: Tema: LUTV
« Svar #977 på: September 23, 2023, 20:09:59 »
Eg reknar med fleire fekk denne:

Dear Customer,
We acknowledge that the stream is currently unavailable and are taking necessary measures to fix the problem. We anticipate a prompt resolution and apologize for any inconvenience caused. Refunds cannot be confirmed at this moment. We will keep you updated on any developments and appreciate your patience and cooperation.

Ganske sjokkerande viss det ikkje blir refundert i dag, og ville vere med på å boikotte neste kamp om det ikkje blir refusjon. Det ville  imidlertid ikkje vere noko poeng med mindre nok folk deltar.

Forøvrig må eg seie at eg generelt er strålande nøgd med LUTV-tilbodet. Å kunne sjå kvar einaste kamp er berre fantastisk når ein tenkjer tilbake på tida med å følgje med på vglive oppdatering og etterkvart LUTV radio. Det fungerte stort sett bra sist vi var i Championship sjøl om eg då enkelte gonger hadde trøbbel med Chromecast. Eg er imidlertid usikker på om det var LUTV sin feil.

Offline tilbodet er også veldig godt med tilgang på høgdepunkt og full reply av både senior og U21-kampar. Kikkar innimellom også på damelaget som dessverre er langt under kvaliteten i Women's super league som etterkvart begynner å bli sjåverdig.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #978 på: September 23, 2023, 20:27:46 »
Nå er jeg vel kun medium minus når det gjelder det tekniske. Jeg bruker chrome som nettleser ved kampoverføringer. Har hatt problemer tidligere, men da har de fleste andre hatt det også.

Jeg lurer jo på hvilken nettleser dere har brukt, dere som hadde trøbbel i dag? Har dere prøvd å bytte underveis? Det funket i alle fall perfekt her hos meg.

Når LUTV innrømmer problemer under dagens kamp, burde de uten å nøle refundere pengene til dem som ikke fikk det de betalte for.
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Tema: LUTV
« Svar #979 på: September 23, 2023, 20:30:55 »
Logget meg rett og slett på nettleseren på tv’n. Det fungerer knallbra

Takk for tips. Dette fungerte helt glimrende i dag  :) :)
marching on together,
derudaf forever...

TK20

Sv: Tema: LUTV
« Svar #980 på: September 23, 2023, 21:47:26 »
Hos meg funket det på én maskin, men jeg fikk ikke opp streamen på en annen maskin. Et par refresh og logg inn/ut og da satt det på den andre også. Merkelig og svakt.

ar9

Sv: Tema: LUTV
« Svar #981 på: September 23, 2023, 23:01:14 »
Logget meg rett og slett på nettleseren på tv’n. Det fungerer knallbra

Takk for tips. Dette fungerte helt glimrende i dag  :) :)
Jeg har og hatt hell med det. Samsung TV.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #982 på: September 25, 2023, 16:06:02 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Tom

Sv: Tema: LUTV
« Svar #983 på: September 25, 2023, 20:38:14 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #984 på: September 25, 2023, 20:41:06 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag
Woops. Nå måtte eg sjekke eg også.

Joda, 136,10 i retur fra LUTV.
Klaget ikke, fikk bilde etter 10 minutter-isj.

Betalte 137,19. Timet visst dårlig med valutakursen. 😅
« Siste redigering: September 25, 2023, 20:43:54 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #985 på: September 26, 2023, 11:50:51 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag
Woops. Nå måtte eg sjekke eg også.

Joda, 136,10 i retur fra LUTV.
Klaget ikke, fikk bilde etter 10 minutter-isj.

Betalte 137,19. Timet visst dårlig med valutakursen. 😅

Da har også jeg fått melding om refundering. Hos meg fungerte alt til punkt og prikke fra innlogging til utlogging.

Bør jeg sende klage på refunderingen?  ;D
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Tema: LUTV
« Svar #986 på: September 26, 2023, 12:05:46 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag
Woops. Nå måtte eg sjekke eg også.

Joda, 136,10 i retur fra LUTV.
Klaget ikke, fikk bilde etter 10 minutter-isj.

Betalte 137,19. Timet visst dårlig med valutakursen. 😅

Da har også jeg fått melding om refundering. Hos meg fungerte alt til punkt og prikke fra innlogging til utlogging.

Bør jeg sende klage på refunderingen?  ;D

Samme her, alt var perfekt hele tiden hos meg. Men jeg tar imot refusjonen siden jeg ikke klaget på den kampen der syncen var så dårlig...  ;)

Dennis

Sv: Tema: LUTV
« Svar #987 på: September 26, 2023, 12:58:45 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag
Woops. Nå måtte eg sjekke eg også.

Joda, 136,10 i retur fra LUTV.
Klaget ikke, fikk bilde etter 10 minutter-isj.

Betalte 137,19. Timet visst dårlig med valutakursen. 😅

Da har også jeg fått melding om refundering. Hos meg fungerte alt til punkt og prikke fra innlogging til utlogging.

Bør jeg sende klage på refunderingen?  ;D

Samme her, alt var perfekt hele tiden hos meg. Men jeg tar imot refusjonen siden jeg ikke klaget på den kampen der syncen var så dårlig...  ;)

Fikk refusjon jeg også. Hadde dog ingen problemer lørdag, men fikk melding av et par kompiser som slet med å få i gang kampen.
Marching on together!

TK20

Sv: Tema: LUTV
« Svar #988 på: September 26, 2023, 20:14:59 »
Vil bare melde om jeg fikk refund på lørdagens kamp. Ikke at det var det jeg først og fremst var ute etter, men de hadde lagt til i autoreplyen, at det var en mulighet.

Jeg fikk også refund uten at jeg hadde klaget eller bedt om det. Fikk bilde etter 20 min ca på lørdag
Woops. Nå måtte eg sjekke eg også.

Joda, 136,10 i retur fra LUTV.
Klaget ikke, fikk bilde etter 10 minutter-isj.

Betalte 137,19. Timet visst dårlig med valutakursen. 😅

Da har også jeg fått melding om refundering. Hos meg fungerte alt til punkt og prikke fra innlogging til utlogging.

Bør jeg sende klage på refunderingen?  ;D

Samme her, alt var perfekt hele tiden hos meg. Men jeg tar imot refusjonen siden jeg ikke klaget på den kampen der syncen var så dårlig...  ;)

Fikk refusjon jeg også. Hadde dog ingen problemer lørdag, men fikk melding av et par kompiser som slet med å få i gang kampen.

Synes det var god begrunnelse. "-£10.00 has been refunded to your card because ."

baste

Sv: Tema: LUTV
« Svar #989 på: September 27, 2023, 03:27:54 »
Fikk og refundert £10
Så nu det meste av kampen, men helt rett at de ikke tar betalt når så mange ble plaget.

Håper LUTV kommer sterkere tilbake.

MOT