Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 195211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #990 på: September 27, 2023, 07:56:07 »
Jeg og fikk i går refundert pengene for lørdagens kamp.  Var en av dem som klagde da jeg ikke fikk bilde før mot slutten av første omgang. Greit at de betaler tilbake, men viktigere for meg at de i fremtiden leverer varene de selger og at man får bilde og synkronisert lyd under hele sendingen.

Kan legge til at jeg ennå ikke har fått svar på klagen jeg sendte, uten at det betyr så mye.  ;)
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #991 på: Oktober 04, 2023, 20:29:04 »
Nå skal man ikke ta sorgene på forskudd, men på innslaget med Dorigo & Bryn Law, var lyd og bilde like usynkronisert som tidligere. Håper det ikke blir slik under kampen også.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #992 på: Oktober 04, 2023, 21:05:25 »
Lyd og bilde i samsvar, men bildet stopper litt opp av og til hos meg.
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Tema: LUTV
« Svar #993 på: Oktober 04, 2023, 21:39:53 »
Nå skal man ikke ta sorgene på forskudd, men på innslaget med Dorigo & Bryn Law, var lyd og bilde like usynkronisert som tidligere. Håper det ikke blir slik under kampen også.
Det er jo bare kos. Blir som når jeg.danser det.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #994 på: Oktober 04, 2023, 21:41:40 »
Lyd og bilde i samsvar, men bildet stopper litt opp av og til hos meg.

Ikke bare her. Ser på twitterdet klages over Skys red button-sending også.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Tema: LUTV
« Svar #995 på: Oktober 04, 2023, 23:05:20 »
Syns det blir for mye smalltalk, og for lite kommentatorer. Bra mange hakk ned fra det man ellers er vant med.
 

Blank_File

Sv: Tema: LUTV
« Svar #996 på: Oktober 04, 2023, 23:23:10 »
Jeg er stille. Det må bety at det har fungert. Lyd litt foran bilde som vanlig, men ikke kampdestruerende.

Angående sendingene utenom selve kampen så er det bare fjas.

ibster

Sv: Tema: LUTV
« Svar #997 på: November 29, 2023, 17:29:57 »
Hvor lang tid tar det før kamper er tilgjengelig på LUTV i reprise? Får ikke sett live og lurer på om jeg kan få den med meg sent i kveld.

Killa

Sv: Tema: LUTV
« Svar #998 på: Desember 02, 2023, 13:04:21 »
Hvor lang tid tar det før kamper er tilgjengelig på LUTV i reprise? Får ikke sett live og lurer på om jeg kan få den med meg sent i kveld.
Jeg lurer på det samme... Anyone?

Milou

Sv: Tema: LUTV
« Svar #999 på: Desember 02, 2023, 13:34:31 »
Hvor lang tid tar det før kamper er tilgjengelig på LUTV i reprise? Får ikke sett live og lurer på om jeg kan få den med meg sent i kveld.
Jeg lurer på det samme... Anyone?
Er ikkje sikker, men eg trur det tar 24 timer før den blir lagt ut.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Killa

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1000 på: Desember 02, 2023, 15:43:02 »
Hvor lang tid tar det før kamper er tilgjengelig på LUTV i reprise? Får ikke sett live og lurer på om jeg kan få den med meg sent i kveld.
Jeg lurer på det samme... Anyone?
Er ikkje sikker, men eg trur det tar 24 timer før den blir lagt ut.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Kanskje mulig å pause streamen og så se videre sent I kveld?

Allanclarke

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1001 på: Januar 23, 2024, 20:48:18 »
Det har sikkert vært nevnt før. Men istedenfor å bla bakover i siden og lete. Kan noen forklare meg enkelt hvordan det fungerer å kjøpe en kamp å se på LUTV. Aldri gjort det før og vurderer sterkt å gjøre det i morgen. Må man være medlem eller kan alle kjøpe en enkel kamp. Hvordan fungerer det? 🤔

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #1002 på: Januar 23, 2024, 20:54:07 »
Det har sikkert vært nevnt før. Men istedenfor å bla bakover i siden og lete. Kan noen forklare meg enkelt hvordan det fungerer å kjøpe en kamp å se på LUTV. Aldri gjort det før og vurderer sterkt å gjøre det i morgen. Må man være medlem eller kan alle kjøpe en enkel kamp. Hvordan fungerer det? 🤔

Du må være registrert på leedsunited.com sin lutv-side. dvs med passord og kredittkort-opplysninger. Den finner du når du velger video på leedsunited.com

Du velger video og logger inn. Der velger du subscribe og betaler £10 for kampen.

Tror dette skal dekke det men er lett å glemme detaljer når man har gjort dette noen ganger før 😅
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Allanclarke

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1003 på: Januar 23, 2024, 20:58:27 »
Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve det.

Bjosse77

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1004 på: Januar 24, 2024, 21:17:39 »
Flere som har problemer?

Hallgeir *

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1005 på: Januar 24, 2024, 21:20:14 »
Flere som har problemer?

Helt fint her.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1006 på: Januar 24, 2024, 21:26:39 »
Flere som har problemer?

kommer ikke inn...andre kamp på rad...bruker til vanlig chrome..prøvd Edge og Pay pal..funker ikke...KRISE

Bjosse77

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1007 på: Januar 24, 2024, 21:27:06 »
Får ikke betalt, aner ikke problemet. Den fullfører bare ikke.

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1008 på: Januar 24, 2024, 21:28:24 »
Flere som har problemer?

kommer ikke inn...andre kamp på rad...bruker til vanlig chrome..prøvd Edge og Pay pal..funker ikke...KRISE

Samme problemet her.  Har prøvd siden før kampen startet uten å få betalt.  Uansett hvilken nettleser jeg bruker.
Medlem 94237

Bjosse77

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1009 på: Januar 24, 2024, 21:32:43 »
Flere som har problemer?

kommer ikke inn...andre kamp på rad...bruker til vanlig chrome..prøvd Edge og Pay pal..funker ikke...KRISE

Samme problemet her.  Har prøvd siden før kampen startet uten å få betalt.  Uansett hvilken nettleser jeg bruker.
ekstremt irriterende. Ingen rabatt for pausekjøp heller, hvis det skulle funke

Kimfjellheim

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1010 på: Januar 24, 2024, 21:39:08 »
Ga opp lutv her etter x antall forsøk i flere nettlesere + mobil. Røverstream på sportshub ble redningen her ikveld

Bromancer

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1011 på: Januar 24, 2024, 21:40:33 »
Skjedde med meg for noen dager siden også, men funker helt fint i dag.

Bjosse77

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1012 på: Januar 24, 2024, 21:46:15 »
Tipset om Edge virket. Weird

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1013 på: Januar 24, 2024, 21:49:32 »
Tipset om Edge virket. Weird

Tror det er tilfeldig.  Plutselig kom jeg nå inn med Chrome.  Men ser at paypal har reservert betalingen 4 ganger!  >:(  Litt dyrt for 1 omgang.
Medlem 94237

Bjosse77

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1014 på: Januar 24, 2024, 21:56:16 »
De fleste sånne tjenester går ikke anå betale flere ganger. Men skal sjekke i morgen.

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1015 på: Januar 24, 2024, 22:05:46 »
De fleste sånne tjenester går ikke anå betale flere ganger. Men skal sjekke i morgen.

Regner med det forsvinner igjen.  Alle reservasjoner har samme nummer. Men uansett betalt for en omgang. 
Medlem 94237

Forever Whites

Sv: Tema: LUTV
« Svar #1016 på: Januar 27, 2024, 09:28:08 »
Etter alt rotet med tilgang til LUTV mot Norwich tenkte jeg å være tidlig ute i dag for å kjøpe kampen mot Plymouth.  Men den er ikke tilgjengelig ennå.  Noen som vet om det er en tidsbegrensning for når man kan betale for kampene?

Kan legge til at jeg sist ble trukket 4 ganger på kontoen min for kampen mot Norwich da jeg endelig fikk tilgang.  Har fått tilbake 3 av de transaksjonene, men endte opp med å betale 10 pund for en omgang.  Derfor ville jeg være litt tidlig ute med å få tilgang i dag.  8)
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #1017 på: Januar 27, 2024, 09:30:20 »
Etter alt rotet med tilgang til LUTV mot Norwich tenkte jeg å være tidlig ute i dag for å kjøpe kampen mot Plymouth.  Men den er ikke tilgjengelig ennå.  Noen som vet om det er en tidsbegrensning for når man kan betale for kampene?

Kan legge til at jeg sist ble trukket 4 ganger på kontoen min for kampen mot Norwich da jeg endelig fikk tilgang.  Har fått tilbake 3 av de transaksjonene, men endte opp med å betale 10 pund for en omgang.  Derfor ville jeg være litt tidlig ute med å få tilgang i dag.  8)

Vanligvis er den tilgjengelig for kjøp i alle fall 24 før avspark. Jeg pleier å kjøpe samme morgen som kamp. Men som du sier, den ligger ikke ute :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #1018 på: Januar 27, 2024, 09:36:16 »
Etter alt rotet med tilgang til LUTV mot Norwich tenkte jeg å være tidlig ute i dag for å kjøpe kampen mot Plymouth.  Men den er ikke tilgjengelig ennå.  Noen som vet om det er en tidsbegrensning for når man kan betale for kampene?

Kan legge til at jeg sist ble trukket 4 ganger på kontoen min for kampen mot Norwich da jeg endelig fikk tilgang.  Har fått tilbake 3 av de transaksjonene, men endte opp med å betale 10 pund for en omgang.  Derfor ville jeg være litt tidlig ute med å få tilgang i dag.  8)

Vanligvis er den tilgjengelig for kjøp i alle fall 24 før avspark. Jeg pleier å kjøpe samme morgen som kamp. Men som du sier, den ligger ikke ute :o

Ehem, frequently asked questions, ser ikke ut som man har rettigheter for streaming :o

Will cup games be live streamed?
FA and League Cup matches are not eligible for UK and Ireland or international fans. However, live audio commentary will still be available for all cup games for all our fans worldwide.


I preview for kampen inne på leedsunited.com skrives det:
Due to broadcast restrictions, the game is unavailable for live broadcast, but LUTV subscribers can listen to commentary from Bryn Law and Leeds United legend Tony Dorigo from 3pm.

Sååå det ernok bare lyttemuligheter til denne kampen. :o
Utrolig :(
« Siste redigering: Januar 27, 2024, 09:52:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tema: LUTV
« Svar #1019 på: Januar 27, 2024, 10:07:32 »
As of auren. Kampen vises ikke på LUTV (bare audio der) men for Norges del gjør det ikke så mye siden den vises på ViaSport 3/Viaplay
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan