Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SDalen

Sv: Spiller: Robert Snodgrass
« Svar #240 på: August 11, 2011, 01:12:12 »
Litt om kveldens kamp og vår kjære Snoddy:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/scotland/14481694.stm?
Rogaland whites!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #241 på: ſeptember 02, 2011, 15:55:38 »
Confirmed Scotland team v Czech Republic (Euro 2012 qualifier, Sat): McGregor, Hutton, Caldwell, Berra, Bardsley, Naismith, Fletcher, Adam, Brown, Morrison, Miller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #242 på: ſeptember 02, 2011, 20:40:59 »
Confirmed Scotland team v Czech Republic (Euro 2012 qualifier, Sat): McGregor, Hutton, Caldwell, Berra, Bardsley, Naismith, Fletcher, Adam, Brown, Morrison, Miller.

bra

pedro

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #243 på: ſeptember 03, 2011, 22:37:05 »
Registrerer at Snoddy ikkje var med i kveld ??? Noen som vett årsaken?
Leedsomaniac

Sleivind

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #244 på: ſeptember 03, 2011, 23:11:43 »
Registrerer at Snoddy ikkje var med i kveld ??? Noen som vett årsaken?

Det er vel så enkelt at det er andre spillere som er foran han i køen på landslaget.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #245 på: ſeptember 06, 2011, 13:40:42 »
Scotland team to face Lithuania: McGregor, Whittaker, Caldwell, Berra, Bardsley, Naismith, Fletcher, Cowie, Barry Bannan, Morrison, Goodwillie
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ronald

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #246 på: ſeptember 08, 2011, 13:41:07 »
Snoddy kom no inn i kampen. Såg siste del og han hadde noen bra innvolveringer.

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #247 på: ſeptember 08, 2011, 14:22:53 »
Registrerer at Snoddy ikkje var med i kveld ??? Noen som vett årsaken?

Det er vel så enkelt at det er andre spillere som er foran han i køen på landslaget.
Skandaløst. Bates Out!  :D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Odin

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #248 på: ſeptember 08, 2011, 15:24:53 »
Var på Hampden Park på lørdag og hadde gledet meg til å se Snodgrass mot Tsjekkia...
Til min store skuffelse var han ikke på benken en gang...veldig rart siden Scotland stilte med et utrolig svakt lag og hadde 1 skudd på mål i første omgang. Manageren startet med et veldig defensivt system...
Tror selv Norge kan slå Scotland i VM kvaliken som starter i 2012......
God stemning på blant tilskuerne på tribunen... og i byen!!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #249 på: ſeptember 08, 2011, 23:56:08 »
Var på Hampden Park på lørdag og hadde gledet meg til å se Snodgrass mot Tsjekkia...
Til min store skuffelse var han ikke på benken en gang...veldig rart siden Scotland stilte med et utrolig svakt lag og hadde 1 skudd på mål i første omgang. Manageren startet med et veldig defensivt system...
Tror selv Norge kan slå Scotland i VM kvaliken som starter i 2012......
God stemning på blant tilskuerne på tribunen... og i byen!!!
jag såg sverige-skottland för ett år sedan och svagare lag än skottland kan man knappt hitta, mycket mycket märkligt att han inte ens tar en plats på bänken,
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #250 på: ſeptember 09, 2011, 00:34:25 »
Var på Hampden Park på lørdag og hadde gledet meg til å se Snodgrass mot Tsjekkia...
Til min store skuffelse var han ikke på benken en gang...veldig rart siden Scotland stilte med et utrolig svakt lag og hadde 1 skudd på mål i første omgang. Manageren startet med et veldig defensivt system...
Tror selv Norge kan slå Scotland i VM kvaliken som starter i 2012......God stemning på blant tilskuerne på tribunen... og i byen!!!
:-\ What ?

Odin

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #251 på: ſeptember 09, 2011, 11:08:20 »
Sorry, trodde vi hadde Scotland igjen, men det var to andre S-er Sveits og Slovenia...My bad...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #252 på: ſeptember 21, 2011, 09:18:21 »
Hva har skjedd med Snodgrass, han har mer eller mindre ikke vært seg selv på over 1 år. Bromby gav han skikkelig kjeft etter det første målet i går, litt spesielt syn.

Han virker lat og uinteressert det meste av tiden.. Kommer han tilbake? Skulle vi tatt i mot 5mill pund når vi hadde sjansen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #253 på: ſeptember 21, 2011, 09:31:02 »
Snoddy bør benkes!
Kanskje Sam bør få sjansen noen kamper? Kan umulig gjøre det dårligere enn det Snoddy gjør for tiden!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #254 på: ſeptember 21, 2011, 09:53:12 »
Snoddy bør benkes!
Kanskje Sam bør få sjansen noen kamper? Kan umulig gjøre det dårligere enn det Snoddy gjør for tiden!

Eg tykkjer både Howson og Snodgrass har sett svake ut denne sesongen og ingen bør ha klippekort i startoppstillinga. Eg meiner Grayson bør ta grep og prøve andre i desse rollene inntil dei nemnde to finn tilbake til formen!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #255 på: ſeptember 21, 2011, 10:28:05 »
Snoddy bør benkes!
Kanskje Sam bør få sjansen noen kamper? Kan umulig gjøre det dårligere enn det Snoddy gjør for tiden!

Eg tykkjer både Howson og Snodgrass har sett svake ut denne sesongen og ingen bør ha klippekort i startoppstillinga. Eg meiner Grayson bør ta grep og prøve andre i desse rollene inntil dei nemnde to finn tilbake til formen!

Howson passer best som offensiv midtbanespiller med to rivjern bak seg slik at han kan gå på lure løp i mellomrommet. Da kommer han mer til sin rett, nå blir han jo bare løpende i mellom hele tiden. Hva skal man gjøre, benke Ross eller burde han få plass på venstrevingen med tillatelse til å vandre inn mot midten?

Snodgrass må varme benken i noen kamper, vår beste spiller er blitt "degradert" av seg selv til et svak punkt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #256 på: ſeptember 21, 2011, 12:34:36 »
Det lukter "unhappy" lang vei av Snoddy. Eg tipper fyren mener han burde fått lønnsøkning pga den store interessen rundt han, og det har han jo rett i 8)

Gi mannen en bedre kontrakt,så blomstrer han opp igjen!

PS!
Bates out!!!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #257 på: ſeptember 21, 2011, 12:35:49 »
Snoddy forsvinner i Januar. Og lik han spiler om dagen er ikke det det store savnet. Men i januar går han for under 1 mill pund

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #258 på: ſeptember 21, 2011, 13:18:41 »
Det lukter "unhappy" lang vei av Snoddy. Eg tipper fyren mener han burde fått lønnsøkning pga den store interessen rundt han, og det har han jo rett i 8)

Gi mannen en bedre kontrakt,så blomstrer han opp igjen!

PS!
Bates out!!!

Enig. Han så særdeles lite happy ut i går og daff/slapp. Uinteressert. Det kan godt skyldes trivsel i klubben. Får bare håpe at han hadde en off-day, men Snoddy har ikke prestert sålangt denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #259 på: ſeptember 21, 2011, 13:27:55 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil 
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #260 på: ſeptember 21, 2011, 13:39:59 »
Er nok heller litt ute av form. En spiller som føler at han hører hjemme i PL bør prestere som en PL spiller ellers forsvinner de interesserte kjapt!! Verdien synker, lønnsmulighetene forsvinner/reduseres etc. Jeg kan ikke tro at han tenker på dette og dermed ikke gidder. Han er kun attraktiv dersom han spiller bra.
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #261 på: ſeptember 21, 2011, 13:42:44 »
Formduppen til Snodgrass har vel snart vart i ett år. Forrige gang han var god over flere kamper var vel i fjor høst.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #262 på: ſeptember 21, 2011, 14:37:29 »
Vanskelig å spille 40 kamper i året for Leeds og samtidig være på fylla konstant. MÃ… jo bare gå utover formen ..  ::)

Bør selges i januar.

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #263 på: ſeptember 21, 2011, 15:06:29 »
Formsvikt kan hende alle, og de fleste kommer tilbake. Så jeg er ikke innstilt på å gi opp Snoddy etter en laber sesongstart.

Men det er klart... klippekort skal han ikke ha. Hvis for eksempel Sam er bedre for øyeblikket, bør han spille og Snoddy benkes. Om det faktisk forholder seg sånn vet jeg ikke, for jeg har ikke anledning til å være på treningene.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #264 på: ſeptember 21, 2011, 15:16:18 »
Robert Snodgrass med sin "elendige form" denne sesongen er nummer to på assistlista i divisjonen.

Det er alarm! På vegne av vanvittig mange!
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #265 på: ſeptember 21, 2011, 15:21:03 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil  
Skal han spille i PL de nærmeste åra må han prestere for Leeds - Da blir han enten med på opprykket, eller så er det noen som henter han.
Spiller han ikke bra for Leeds, så er det langt fra sikkert at noen vi ha han selv om han blir kontraktsløs...
Hvor lenge har han forresten kontrakt? juli 2013??
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #266 på: ſeptember 21, 2011, 15:27:48 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil  
Skal han spille i PL de nærmeste åra må han prestere for Leeds - Da blir han enten med på opprykket, eller så er det noen som henter han.
Spiller han ikke bra for Leeds, så er det langt fra sikkert at noen vi ha han selv om han blir kontraktsløs...
Hvor lenge har han forresten kontrakt? juli 2013??
Trodde kontrakten hans, og Howsons går ut juli 2012

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #267 på: ſeptember 21, 2011, 16:47:33 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil  
Skal han spille i PL de nærmeste åra må han prestere for Leeds - Da blir han enten med på opprykket, eller så er det noen som henter han.
Spiller han ikke bra for Leeds, så er det langt fra sikkert at noen vi ha han selv om han blir kontraktsløs...
Hvor lenge har han forresten kontrakt? juli 2013??
Bli med på opprykket? du verden......

kongsmo

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #268 på: ſeptember 21, 2011, 16:52:49 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil  
Skal han spille i PL de nærmeste åra må han prestere for Leeds - Da blir han enten med på opprykket, eller så er det noen som henter han.
Spiller han ikke bra for Leeds, så er det langt fra sikkert at noen vi ha han selv om han blir kontraktsløs...
Hvor lenge har han forresten kontrakt? juli 2013??
Trodde kontrakten hans, og Howsons går ut juli 2012

howson sin kontrakt går ut i 2012, men snoddy sin i 2013
"SNIFFER"

nord

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #269 på: ſeptember 21, 2011, 17:54:06 »
forlæng begge kontrakter til 2015  :)

Snodgrass har sine op og nedture og hvem har ikke det? - han er absolut en fin Leeds spiller  !