Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291810 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #270 på: ſeptember 21, 2011, 19:28:09 »
tror nok muligens at snoddy begynner å ønske seg bort fra klubben....ikke så rart det når han kan være god nok for PL, PL klubber har vist interesse for han + at han ser at det ikke satses nok i Leeds

konklusjonen til snoddy er vel: skal jeg spille i PL de nermeste åra må jeg bytte klubb snarest...

håper jeg (og snoddy) tar feil  
Skal han spille i PL de nærmeste åra må han prestere for Leeds - Da blir han enten med på opprykket, eller så er det noen som henter han.
Spiller han ikke bra for Leeds, så er det langt fra sikkert at noen vi ha han selv om han blir kontraktsløs...
Hvor lenge har han forresten kontrakt? juli 2013??
Bli med på opprykket? du verden......
Da tror jeg vi snakker om en solid forlengelse.

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #271 på: ſeptember 21, 2011, 21:15:34 »
Robert Snodgrass med sin "elendige form" denne sesongen er nummer to på assistlista i divisjonen.

Det er alarm! På vegne av vanvittig mange!

Nettopp. Når han ikke er nr 1 må det være en total formsvikt.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #272 på: ſeptember 21, 2011, 21:21:05 »
Robert Snodgrass med sin "elendige form" denne sesongen er nummer to på assistlista i divisjonen.

Det er alarm! På vegne av vanvittig mange!

Nettopp. Når han ikke er nr 1 må det være en total formsvikt.  ;)
Så han har vært god i år?

SDalen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #273 på: ſeptember 21, 2011, 22:48:06 »
Virker litt daff, mye av og på men altfor mye av for tiden, dessverre... Kan dette være måten å vise at han kanskje ville bli solgt? Og at klubben går i feil retning?
Rogaland whites!

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #274 på: ſeptember 21, 2011, 23:13:21 »
Robert Snodgrass med sin "elendige form" denne sesongen er nummer to på assistlista i divisjonen.

Det er alarm! På vegne av vanvittig mange!

Nettopp. Når han ikke er nr 1 må det være en total formsvikt.  ;)
Så han har vært god i år?
Jeg tror definisjonen "Total formsvikt = god" må være blant de mer apokryfe delene av Norsk synonymordbok.

Men altså, alvorlig: Jeg synes også jeg har sett Snodgrass bedre enn han er nå. Men med nest flest assists i Championship må han jo ha gjort noe riktig, og det er slett ikke sikkert at vi har noen på benken som fortjener plassen mer.
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #275 på: ſeptember 22, 2011, 08:19:19 »
Snoddy har alltid sett ut som om han har åndenød fra kampstart, men jeg har absolutt sett han jobbe hardere og gjøre mer utav seg offensivt enn han gjør for tiden. På tross av assistene, syns jeg han virker litt "tung" og muligens umotivert, i den grad det er mulig å bedømme.

Leeds' suksessjanser i år er sterkt avhengig av en Snoddy i form!
Marching on together!

B_Ød

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #276 på: ſeptember 22, 2011, 09:50:49 »
gedigen storm i vannglass..mannen har en liten off-periode, hender med de fleste det.
Ingen grunn til "frykt og panikk"..tipper vi ser det bikker andre veien igjen i morra  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #277 på: ſeptember 22, 2011, 10:15:09 »
gedigen storm i vannglass..mannen har en liten off-periode, hender med de fleste det.
Ingen grunn til "frykt og panikk"..tipper vi ser det bikker andre veien igjen i morra  ;)

Tidligere var han en konstant trussel mot motstanderlagets venstreback, det er han dessverre ikke lengre.. Nå ser han dessverre ganske tung ut i kroppen, og han har gjort det lenge. Tror ikke stopperen til motstanderlaget trenger å sikre så mye for backen som tidligere og det betyr mindre plass til spissen(e).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #278 på: ſeptember 22, 2011, 10:15:29 »
gedigen storm i vannglass..mannen har en liten off-periode, hender med de fleste det.
Ingen grunn til "frykt og panikk"..tipper vi ser det bikker andre veien igjen i morra  ;)
Jepp, bare 9 måneder nå.

B_Ød

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #279 på: ſeptember 22, 2011, 10:37:26 »
gedigen storm i vannglass..mannen har en liten off-periode, hender med de fleste det.
Ingen grunn til "frykt og panikk"..tipper vi ser det bikker andre veien igjen i morra  ;)
Jepp, bare 9 måneder nå.
mener bestemt jeg har sett og hørt RS har gjort gode kamper de siste 9 mnd, men det er fullt mulig jeg tar feil.
Ups & Ups!!

Oppdrettslaksen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #280 på: ſeptember 22, 2011, 10:56:48 »
Alle vinger har av-og-på perioder. Snodgrass er for øyeblikket av. Man så han jo knapt mot ManUtd. Uansett så har jeg trua på at han kan legge ned en kjempeforestilling mot Brighton.Bortekamper betyr rom, og når det er rom så er snodgrass god!

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #281 på: ſeptember 22, 2011, 12:07:48 »
En ting er at han er ute av form, noe som skjer alle spillere i perioder: Det som bekymrer meg er at han så overvektig, utrent og aldeles umotivert ut på tirsdag!  :(

I dårlige perioder må man kompensere manglende ferdigheter med hardt arbeid. Det kunne jeg ikke se at Snodgrass prøvde på. Slik han fremstod mot Man U er han bare en hemsko for laget.
Vil tro at markedsprisen på han falt drastisk i den (dessverre) TV sendte kampen, og dette er en spiller som må heve seg betraktelig for å forsvare en plass i førsteellveren!  
Jon R.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #282 på: ſeptember 22, 2011, 12:59:44 »
En ting er at han er ute av form, noe som skjer alle spillere i perioder: Det som bekymrer meg er at han så overvektig, utrent og aldeles umotivert ut på tirsdag!  :(

I dårlige perioder må man kompensere manglende ferdigheter med hardt arbeid. Det kunne jeg ikke se at Snodgrass prøvde på. Slik han fremstod mot Man U er han bare en hemsko for laget.
Vil tro at markedsprisen på han falt drastisk i den (dessverre) TV sendte kampen, og dette er en spiller som må heve seg betraktelig for å forsvare en plass i førsteellveren!  

Og dette er ekstra bekymringsfylt når det var Man U vi spilte mot. Skulle tro han var interessert i å vise sitt beste i akkurat den kampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #283 på: ſeptember 22, 2011, 15:12:49 »
En ting er at han er ute av form, noe som skjer alle spillere i perioder: Det som bekymrer meg er at han så overvektig, utrent og aldeles umotivert ut på tirsdag!  :(

I dårlige perioder må man kompensere manglende ferdigheter med hardt arbeid. Det kunne jeg ikke se at Snodgrass prøvde på. Slik han fremstod mot Man U er han bare en hemsko for laget.
Vil tro at markedsprisen på han falt drastisk i den (dessverre) TV sendte kampen, og dette er en spiller som må heve seg betraktelig for å forsvare en plass i førsteellveren!  

Og dette er ekstra bekymringsfylt når det var Man U vi spilte mot. Skulle tro han var interessert i å vise sitt beste i akkurat den kampen.

Enig. Hvis han mener at han er god nok for PL, og burde fått gå til en klubb der så skulle man vel kunne forvente at han benyttet sjansen til å vise det i denne kampen. Ganske enkelt formsvikt tror jeg.

flynn

SDalen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #284 på: ſeptember 22, 2011, 15:14:30 »
En ting er at han er ute av form, noe som skjer alle spillere i perioder: Det som bekymrer meg er at han så overvektig, utrent og aldeles umotivert ut på tirsdag!  :(

I dårlige perioder må man kompensere manglende ferdigheter med hardt arbeid. Det kunne jeg ikke se at Snodgrass prøvde på. Slik han fremstod mot Man U er han bare en hemsko for laget.
Vil tro at markedsprisen på han falt drastisk i den (dessverre) TV sendte kampen, og dette er en spiller som må heve seg betraktelig for å forsvare en plass i førsteellveren!  

Og dette er ekstra bekymringsfylt når det var Man U vi spilte mot. Skulle tro han var interessert i å vise sitt beste i akkurat den kampen.
Skulle vertfall tro han ville vise seg frem i denne kampen? Men igjen, er det et tegn fra han?
Rogaland whites!

peder

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #285 på: ſeptember 22, 2011, 23:07:08 »
Alle har sine down perioder, det jeg ikke liker er at han har begynt å kritiserer medspillere under kamp. På Tirsdag var det tydeligvis Bromby som var utpekt som syndebukk, Snodgrass ga ham huden full ved 0 - 1 målet og ved flere andre anledninger fikk både Bromby og andre medspillere rundt ham tydligvis beskjed om hvor dårlige de var. Ifølge en bekjent som var på kampen så virket han sur og grinete ifra avspark. Begynner å lure på om han er sur fordi han ikke har blitt solgt til en annen klubb.  ???

Karl Hot Shot

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #286 på: ſeptember 23, 2011, 00:19:27 »
Det er ikke rart at Snoddy lot det hagle noen verbale salver mot forsvarerne på tirsdag. Det defensive spillet var til tider skandaløst dårlig. Det må være lov å forvente mer aggressivitet i en kamp mot laget fra den andre sida av The Pennines.
 

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #287 på: ſeptember 23, 2011, 01:20:20 »
Det er ikke rart at Snoddy lot det hagle noen verbale salver mot forsvarerne på tirsdag. Det defensive spillet var til tider skandaløst dårlig. Det må være lov å forvente mer aggressivitet i en kamp mot laget fra den andre sida av The Pennines.

Var det virkelig dette som skjedde? Jeg oppfattet det som om det var Bromby som kjeftet på Snodgrass, men mulig det var en respons på noe Snoddy hadde sagt først...
Jon R.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #288 på: ſeptember 23, 2011, 07:15:01 »
Det er ikke rart at Snoddy lot det hagle noen verbale salver mot forsvarerne på tirsdag. Det defensive spillet var til tider skandaløst dårlig. Det må være lov å forvente mer aggressivitet i en kamp mot laget fra den andre sida av The Pennines.

Nå var vel ikke Snoddy akkurat den som viste innsats heller da  ::)
Snoddy var patetisk dårlig, faktisk en av de dårligste på banen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Papi

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #289 på: ſeptember 23, 2011, 23:46:53 »
En av våres viktigeste spillere i troppen.

MEN!
Har nå sett to kamper på kort tid, og det han har vist fram er mild sagt dårlig.
Han virker uengasjert.
Er det flere som har lagt merke til dette?
Klinsj med spillere/trenere?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Blank_File

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #290 på: ſeptember 23, 2011, 23:49:11 »
Han var da ikke spesielt dårlig i dag? Ingen kanonkamp, men har noen fine innvolveringer.

SDalen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #291 på: ſeptember 24, 2011, 00:16:39 »
Han var da ikke spesielt dårlig i dag? Ingen kanonkamp, men har noen fine innvolveringer.
Bedre i dag enn de forrige kampene, håper det er en stigende kurve :)
Rogaland whites!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #292 på: ſeptember 24, 2011, 21:49:09 »
Han var da ikke spesielt dårlig i dag? Ingen kanonkamp, men har noen fine innvolveringer.
Bedre i dag enn de forrige kampene, håper det er en stigende kurve :)

Håper også på det, men spørs om det ikke har skjedd ett eller annet i korridorene under transfervinduet  som har tatt gnisten fra gutten. Men håper han finner tilbake igjen raskt.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #293 på: ſeptember 26, 2011, 21:43:17 »
Han kan jo ikke gå å surmule. Da ryker han jo ut av laget. Det bidrar jo ikke til at markedsverdien stiger (om han ønsker seg bort, da). Enn så lenge velger jeg å tro at han er ute av form.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #294 på: Oktober 05, 2011, 13:16:56 »
Ifølge YEP er Snoddy ute av Skottland-troppen pga skade....

LEEDS UNITED winger Robert Snodgrass has been ruled out of the Scotland squad for the Euro 2012 qualifying double-header against Liechtenstein and Spain through injury.


The midfielder has been forced to withdraw from Craig Levein’s squad after failing to shake off an ankle injury he picked up in last weekend’s win over Portsmouth.

Wigan midfielder James McArthur has been drafted in as Snodgrass’ replacement in the squad for the crucial qualifiers.

The news is a blow for Levein, who is already sweating on the fitness of captain Darren Fletcher and striker Kenny Miller for both games
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #295 på: Oktober 05, 2011, 19:13:32 »
Han så jo helt kjørt ut da han gikk av mot Pompey! Tipper nok heller han er "skadet", sånn for sikkerhets skyld.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #296 på: Oktober 30, 2011, 11:19:46 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/218283?123

Bra, Simon, om du har bidratt til å få Snoddy back on track :)

ROBERT SNODGRASS is enjoying a new lease of life after a career-boosting chat with Leeds boss Simon Grayson.


 

The former Livingston winger fell so far ­below the high standards he had set since moving south of the border that Grayson gave him some advice ­after Leeds’ 3-0 Carling Cup ­defeat against ­Manchester ­United last month.




Some fans were convinced that talk of a possible move into the Premier League in the summer had unsettled the man ­renowned for making asses of full-backs and laying on a procession of crosses for the club’s strikers.




While Max Gradel was sold to St Etienne for an undisclosed fee, Leeds rejected a ­£3.5million offer from Norwich for ­Snodgrass, who remained at ­Elland Road where he looked a shadow of his former self in the early weeks of the season.




Now the tricky Scotland ­international faces Leeds’ ­bogey side Cardiff with ­Grayson drooling over the winger’s improvement.




The Leeds boss said: “I had a chat with him after the ­Manchester United game and I didn’t hold back.




“I told him, ‘You are more concerned with what is happening all over the pitch instead of ­concentrating on what you need to do. Affect the game and everyone else will ­concentrate on doing the jobs they are supposed to be doing’.





Snod cares passionately about the game, the team and how we can get good results – but maybe that was affecting his own ­performances on the pitch.





“Since the Manchester United game he has been an absolute joy.





“His work-rate, closing down and quality of delivery have been ­unbelievable recently.





“Players are not daft. They realise when things are not going for them, but Snod has analysed his game and wants to get better and better.”




Snodgrass, 24, scored seven goals last season when Leeds finished seventh, missing out on a play-off place by just three points.




But his only strike so far this time came back in August in a 4-1 ­trouncing of Yorkshire rivals Hull City.





He will be especially keen to put that right against Cardiff, who haven’t lost at Elland Road for 28 years and thrashed Leeds 4-0 in the ­corresponding game last term.




Also looking to hit the target is top scorer Ross McCormack, who grabbed 25 goals in 75 league games for the Welshmen before joining Leeds in ­August last year.





McCormack has ten goals to his name in all competitions this season but ­after a purple patch of nine in eight league games, the hitman has drawn a blank in his last three ­outings for Grayson’s side.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #297 på: Oktober 30, 2011, 13:04:15 »
Kan være at Snodgrass dalende formkurve har med og gjøre at Becchio har spilt lite i år, Gradel jo er solgt og Howson heller ikke har glimret i år.
Da blir samspillet annerledes enn i fjor, og han får kanskje ikke mulighet for og vise sine sterke sider på samme måte.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #298 på: November 07, 2011, 22:31:33 »
LUFC Snodgrass to have scan on leg injury
 
Leeds United midfielder Robert Snodgrass is a major doubt for Scotland for their friendly with Cyprus on Friday.

The Leeds midfielder suffered a leg injury in the win at Leicester City on Sunday and he is a major doubt and undergoing scans on the injury today.

Snodgrass was forced to miss Scotland`s last two games through injury when he was forced out of their final two European 2012 qualifiers with an ankle injury last month.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=261787#ixzz1d3cU6fQ8
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #299 på: November 08, 2011, 11:55:23 »
Greit at han hviles i form.....men syns i tillegg at han ser "chubby" ut....ikkje bra!