EX-SPILLER: Robert Snodgrass

Started by 75 SOLLI, July 24, 2008, 20:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Ferre on January 21, 2012, 17:00:29
Robert Snodgrass ends contract negotiations with Leeds

http://www.thenational.ae/sport/football/robert-snodgrass-ends-contract-negotiations-with-leeds

Finner ingenting om dette, verken på YEP eller Twitter, men om det stemmer, er det langt overraskende. >:( >:(
Marching on together!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Ferre

Quote from: Mr Kaizer on January 21, 2012, 17:04:11

http://www.thenational.ae/sport/football/robert-snodgrass-ends-contract-negotiations-with-leeds

Finner ingenting om dette, verken på YEP eller Twitter, men om det stemmer, er det langt overraskende. >:( >:(

For those that have asked, Snoddy has ended contract talks citing a lack of ambition. #LUFC

J.N

Quote from: Ferre on January 21, 2012, 17:08:27

For those that have asked, Snoddy has ended contract talks citing a lack of ambition. #LUFC

Det er jo trist at det må gå til et stadie der spillere må si at de ikke vil være med grunnet mangel på ambisjoner. Samtidig får vi håpe noen våkner opp av dette. Noe drastisk må skje snarest..

Dennis

Quote from: Ferre on January 21, 2012, 17:08:27

Leste det selv nå. Forstår Snoddy veldig godt. Salget av Howson var nok dråpen også der i gården. Med en million eller to BRUKT på transfermarkedet i januar, hadde vi kanskje kunnet pushet på opprykk, tjent 7-800 millioner over de neste årene og beholdt våre beste spillere.

Jævlen på topp vil heller selge våre beste for glansbilder. Håper han er stolt!
Marching on together!

RoarG

Manglende sportslige ambisjoner? Det er en måte å si at han har mistet troen på Graysons evner til å lede laget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Quote from: RoarG on January 21, 2012, 17:30:02
Manglende sportslige ambisjoner? Det er en måte å si at han har mistet troen på Graysons evner til å lede laget.

Eller at klubben selger alt med kvalitet, uten å erstatte de? Jeg tviler ikke på at Grayson har mistet garderoben, men det er Ken Bates som er problemet.
Marching on together!

Leedsfan

Dessverre Duncan Castles som skriver dette og han har jo kilder i klubben.

Da blir han nok solgt til sommeren hvis vi ikke rykker opp..... Skjønner han godt, 24-25 år og på sitt beste.. Det er nå han kan skrive kontrakten som sikrer han for livet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

FAEN! Da er det vel bye, bye Snoddy !

Cherry

Fortsetter han å score , så kan det bli mye £££ for ham- eller kanskje han bidrar til play-off finale & opprykk.......DA kan pipen få en annen lyd....og lønninger kan heves!

nord

Problemet er at PL klubber vil købe vores spillere  og vi spiller ikke i PL:'(

Gufrias

QuoteSnodgrass has been disappointed by terms that failed to offer him parity with Leeds' best-paid players.

Hvis dette er tilfelle, spekulerer jeg om mulig enda mer på hva klubbledelsen driver med. Om det er en spiller som har gjort seg fortjent til å være blant våre best betalte, må det vel være Snoddy.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Ikke at jeg mener at han burde være kaptein, men dette er sikkert grunnen til at han ikke ble det. To kapteiner solgt på 6 måneder funker ikke... Eneste som kan redde alt er et opprykk..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Flott å se snodds snappe ballen på 1-1 for å komme igang med resten. Den mannen VIL vinne
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Jeg tror jeg skifter lag til det Snoddy går til. Er så skuffet nå at jeg tror ikke jeg vet hva jeg skal gjøre...

ollan

Quote from: Blank_File on January 21, 2012, 23:47:42
Jeg tror jeg skifter lag til det Snoddy går til. Er så skuffet nå at jeg tror ikke jeg vet hva jeg skal gjøre...
erase your profile......MOT
Ollan

Blank_File

Quote from: ollan on January 21, 2012, 23:55:13
Det er kun av helsemessige årsaker. Jeg forsøkte etter beste evne å se lyst på situasjonen etter gårdsdagens natt med søvn, men nå er jeg lenger nede i kjelleren enn jeg har vært på lenge.

ollan

Ollan

ollan

Quote from: Blank_File on January 21, 2012, 23:58:27
Quote from: ollan on January 21, 2012, 23:55:13
Det er kun av helsemessige årsaker. Jeg forsøkte etter beste evne å se lyst på situasjonen etter gårdsdagens natt med søvn, men nå er jeg lenger nede i kjelleren enn jeg har vært på lenge.

support your team m8te...
Ollan

Blank_File

Jeg selvfølgelig alltid støtte Leeds i tykt og tynt. Men akkurat nå føler jeg at fotballivet mitt rakner. Start og Leeds er ikke akkurat i vinden om dagen.

KingHowson

for en jævla amatørmessig klubb uten ambisjoner. Er umulig og klandre snoddy. Snoddy er en skotte og ikke en leeds supporter som oss, muligens han har fått litt klubbfølelse etter årene i leeds men han spiller i en klubb blottet for noe som helst plan og han er vitne til at klubben selger kapteinen sin for små penger. Skjønner han godt om han no griper sjansen til og spille i pl, i en klubb med plan over det de holder på med

TK20

auren

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_no_problems_over_snodgrass_deal_grayson_1_4169784

"His contract talks have not got going since the summer. We turned down a bid from Norwich and both parties agreed then that we would leave it until it suits us both. It’s not as if we’ve got round the table in the last 10 days and things have stalled."

Jeg kan ikke fatte og begripe at dette er blitt sagt. Dette er jo en invitt til Norwich til å komme på banen igjen i sommer. Da liker jeg bedre Bates sine svar: "You can shove your offer right up..."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on January 23, 2012, 08:22:15
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_no_problems_over_snodgrass_deal_grayson_1_4169784

"His contract talks have not got going since the summer. We turned down a bid from Norwich and both parties agreed then that we would leave it until it suits us both. It’s not as if we’ve got round the table in the last 10 days and things have stalled."

Jeg kan ikke fatte og begripe at dette er blitt sagt. Dette er jo en invitt til Norwich til å komme på banen igjen i sommer. Da liker jeg bedre Bates sine svar: "You can shove your offer right up..."

auren

Eller at dette blir sagt:

“There’ve been no negotiations for four to five months and that was agreed in the summer. He still has 18 months on his contract so we’re in a good position. We’d like to keep him longer, which is why we offered a new contract, and when you turn down a fee from another club it’s courtesy to offer a new deal.

Enten lever de som styrer gutta i en annen verden, eller så er det fansen som gjør det.

Sydhagen

Quote from: auren on January 23, 2012, 08:22:15

auren

Inkompetente jævler!!  >:( >:( >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Selv om det fortelles at de ble enige om å utsette forhandlingene, leser jeg det som: Det har ikke brutt sammen de siste ti dagene, det skjedde lenge før det.

>:(
Marching on together!

RoarG

Spekulasjoner om transfers i en fotball-klubb? Velkommen til evighetsprosjektet. Kan ikke kaste borte tiden med sånt. Heller da juble/deppe når transferene er et faktum. Pr. dags dato er Snoddy Leeds-spiller, og i en fans hjerte (og hjerne), er han det til evig tid.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: Mr Kaizer on January 23, 2012, 08:57:30
Selv om det fortelles at de ble enige om å utsette forhandlingene, leser jeg det som: Det har ikke brutt sammen de siste ti dagene, det skjedde lenge før det.

>:(

Leeds avslo tilbudet fra Norwich i sommer og rett etter det avsluttet de kontraktsforhandlingene med Snoddy og har ikke hatt det etterpå. I dagens YEP sies det vel egentlig at vi kun beholder ham dersom vi rykker opp, skjer det ikke forsvinner han. Men han blir sesongen ut.
Yeboahs vitne

Andersen

Snoddy 18 mnd igjen av kontrakten sin i Leeds , forhandlinger lagt på is foreløpig? la det være sånn til sommeren da har vi enten rykket opp, spilt play - off , havnet i ingenmannsland på tabellen ved sesongslutt. Ny manager ? nye forhandlinger ?