Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291770 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rasmussen7

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #420 på: Januar 27, 2012, 10:41:46 »
Akkurat d siste tror jeg Bates driter i bare han får penger...

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #421 på: Januar 27, 2012, 15:37:36 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #422 på: Januar 27, 2012, 15:51:15 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(
Bare et mirakel kan holde Snoddy i Leeds. Mirakelet heter PL-spill sesongen 2012/13. Vår fremste mann, Grayson, er dessverre ikke noen ny Moses, så Snoddy går til en PL-klubb i løpet av sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #423 på: Januar 27, 2012, 15:52:52 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #424 på: Januar 27, 2012, 15:56:22 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)
Rykke opp?kutt ut lykkepillene dine ;D

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #425 på: Januar 27, 2012, 15:58:55 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)
Rykke opp?kutt ut lykkepillene dine ;D

Play Off er redningen, ellers ser det ut til at Southampton dabber av.. Hvorfor lytter ikke Adkins på deg DHY og kjøper seg et opprykk i januar..? Ser ut til at han går i Leedsfella, eller er kanskje ikke jakten på forsterkninger så lett i januar allikevel?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #426 på: Januar 27, 2012, 15:59:16 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)

Enig. Det er fortsatt mulig med opprykk, og da synes jeg det er merkelig hvis vi ikke skal håpe og tro på det. Blir skuffet om vi ikke klarer en playoff plass.

Synes jo det er rart hva mange sier her og, de slakter stallen og stempler den som ubrukelig og bare rask, samtidig som de slakter grayson for å ikke oppnå resultater. Grayson hadde sikker kjøpt mange spillere og gitt de høy lønn hvis han hadde hatt muligheten. Men han styrer ikke økonomien. Enten har vi en spillerstall som er god nok for PL opprykk, da er ikke jobben Grayson gjør så imponerende. Ellers har vi rask og Grayson gjør en god jobb med det rasket vi har... litt svart/hvitt, men mer sannhet i det enn enkelte her inne vil ha det til.

Uansett er dette klubben i mitt hjertet, og jeg vil alltid støtte klubben fremfor enkeltpersoner.

MOT
MOT!! We are Leeds!

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #427 på: Januar 27, 2012, 17:30:02 »
Dette er og kommer alltid til å være min klubb også, men jeg er så inn i hampen lei av av SG vingling på spillesystem, feilslåtte kjøp/ lån og manglende motiveringsevner til dette laget . Vi skal prise oss lykkelig , hvis Snoddy overhodet gidder å være frem til sommeren . Play - Off? kommer vi dit, trenger vi ham der også , Opprykk? da blir han kanskje ? LEEDS4EVER

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #428 på: Januar 27, 2012, 18:59:21 »
Dette er og kommer alltid til å være min klubb også, men jeg er så inn i hampen lei av av SG vingling på spillesystem, feilslåtte kjøp/ lån og manglende motiveringsevner til dette laget . Vi skal prise oss lykkelig , hvis Snoddy overhodet gidder å være frem til sommeren . Play - Off? kommer vi dit, trenger vi ham der også , Opprykk? da blir han kanskje ? LEEDS4EVER

Det var da veldig. Det virker på meg som at Snoddy er ganske så tilfreds i klubben. At han blir solgt de nærmeste fire dagene har jeg ingen tro på. Men hvis vi ikke rykker opp til PL denne sesongen så er det meget stor sannsynlighet at han blir solgt i sommer, enten han vil eller ei. Bates casher nok inn hvis budet er akseptabelt nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #429 på: Januar 27, 2012, 19:13:55 »
Dette er og kommer alltid til å være min klubb også, men jeg er så inn i hampen lei av av SG vingling på spillesystem, feilslåtte kjøp/ lån og manglende motiveringsevner til dette laget . Vi skal prise oss lykkelig , hvis Snoddy overhodet gidder å være frem til sommeren . Play - Off? kommer vi dit, trenger vi ham der også , Opprykk? da blir han kanskje ? LEEDS4EVER

Det var da veldig. Det virker på meg som at Snoddy er ganske så tilfreds i klubben. At han blir solgt de nærmeste fire dagene har jeg ingen tro på. Men hvis vi ikke rykker opp til PL denne sesongen så er det meget stor sannsynlighet at han blir solgt i sommer, enten han vil eller ei. Bates casher nok inn hvis budet er akseptabelt nok.

auren
Målet er opprykk. Da selger man ikke sin beste spiller. Snoddy drar nok ikke før sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #430 på: Januar 27, 2012, 19:21:28 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)
Rykke opp?kutt ut lykkepillene dine ;D

Play Off er redningen, ellers ser det ut til at Southampton dabber av.. Hvorfor lytter ikke Adkins på deg DHY og kjøper seg et opprykk i januar..? Ser ut til at han går i Leedsfella, eller er kanskje ikke jakten på forsterkninger så lett i januar allikevel?
Man rykker ikke opp ved å selge de beste ihvertfall slik vi gjør.Det er merkelig at det skal være så vanskelig å se dette.Denne stallen og Graysons forsvarsorganisering fører oss aldri i verden til PL.For jævlig,menndet nytter bare ikke å satse på å rykke opp til PL ved å hente ubeskrevne blad som kanskje slår til samt å låne,låne og låne spillere som går rett inn på laget.For all del,Grayson har gjort veldig mye bra, men det holder ikke til hverken opprykk eller å stabilisere laget.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #431 på: Januar 27, 2012, 22:07:40 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
Snoddy er tapt for lenge siden.Hvorfor skal han være i en klubb uten ambisjoner?Han kommer til å levere inn transferønske,det er bare et tidsspørsmål. >:(

Han blir nok solgt til sommeren, dessverre.... Men sesongen er ikke ødelagt ennå, rykker vi opp så kan alt skje..:)
Rykke opp?kutt ut lykkepillene dine ;D

Play Off er redningen, ellers ser det ut til at Southampton dabber av.. Hvorfor lytter ikke Adkins på deg DHY og kjøper seg et opprykk i januar..? Ser ut til at han går i Leedsfella, eller er kanskje ikke jakten på forsterkninger så lett i januar allikevel?
Man rykker ikke opp ved å selge de beste ihvertfall slik vi gjør.Det er merkelig at det skal være så vanskelig å se dette.Denne stallen og Graysons forsvarsorganisering fører oss aldri i verden til PL.For jævlig,menndet nytter bare ikke å satse på å rykke opp til PL ved å hente ubeskrevne blad som kanskje slår til samt å låne,låne og låne spillere som går rett inn på laget.For all del,Grayson har gjort veldig mye bra, men det holder ikke til hverken opprykk eller å stabilisere laget.
Enig. Mangel på organisering gjør Leeds ikke til noe annet enn et middels lag, og det holder ikke for å rykke opp til PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #432 på: Januar 28, 2012, 00:27:03 »
Det er så lett å se...  Fra sofakroken på gutterommet? 

Vi er ett poeng fra kvallik og opprykk skal vi gi opp med 19 kamper igjen?  Jeg blir helt svimmel og ydmyk av så mange kloke ord samlet på ett brett.
 

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #433 på: Januar 28, 2012, 09:33:09 »
Det må være lov å være frustrert Erik M , med laget vårt , manageren, eieren, vi selger de beste spillerene , bare rask inn på lån , 3. året på rad , 3 kamper på rad hvor vi har hatt dritflaks med poengene (takk for det!) kanke forvente at vi skal spille 11 mot 1o resterende kampene heller. EN engelsk supporter skrev et innlegg hvor han mente at SG hadde mere flaks med tanke på resultatene i de siste kampene enn han fortjente , med tanke på hvordan laget har prestert siden romjula: Så utifra en sofa på gutterommet , tror jeg det er mange som ser det samme med de samme brillene og styrke på glassa. 

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #434 på: Januar 29, 2012, 07:50:56 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
 

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #435 på: Januar 29, 2012, 11:50:50 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
Alt ligger til rette for at Leeds burde rykke opp i år. Bortsett fra dårlig management. Noen er kanskje såre fornøyd at Leeds ligger på 9. plass pr. dags dato, og med lag som West Ham, Southampton, Cardiff, Reading, Middlesborough, Hull, Birmingham og Blackpool foran oss på tabellen. Dem om det. Leeds burde pr. dags dato trone øverst på denne tabellen, med stø kurs mot PL.
I stedet har vi labile forhold i spillerstallen, hvor nøkkelspillere ikke kommer inn for å ytterligere forsterke grepet om opprykket, men i stedet forlater klubben i frustrasjon over sportslig fremgang. Nivået i enkeltkamper varierer mellom det meget gode, til det elendige. En nivåsvingning har et lag som skal kjempe om opprykk til verdens beste divisjon, ikke råd til. Leeds' kjemping om opprykk henger i en syltynn tråd, hvor resultater i nærmeste fremtid vil avgjøre hvor det bærer hen. Til tirsdag kan det være over, hvis vi ikke vinner 6 poengs-kampen mot Birmingham. Denne kampen vil bli meget avgjørende for Leeds' sportslige fremtid, og antagelig også Graysons.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #436 på: Januar 29, 2012, 12:37:36 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
Skjønt enig.

Bates er en kjeltring og en gnier, Harvey har ikke peiling, Grayson er elendig på transfer, trening, taktikk og organisering (foruten at han er handlingslammet og har mistet garderoben), spillerstallen er ubrukbar, og om en spiller skulle vise spor av talent blir han sikkert solgt.

Skulle alt dette stemme, er det et under at vi har poeng i det hele tatt. Konklusjonen må være at vi er verdens beste fans, og at hvert eneste poeng er ene og alene vår fortjeneste.

Edit: Oisann, denne tråden har visst vandret ganske kraftig ut av kurs.

Jeg tror Snodgrass er så viktig for lagets muligheter at han ikke blir solgt i dette transfervinduet.
« Siste redigering: Januar 29, 2012, 12:40:03 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #437 på: Januar 29, 2012, 15:25:02 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
Skjønt enig.

Bates er en kjeltring og en gnier, Harvey har ikke peiling, Grayson er elendig på transfer, trening, taktikk og organisering (foruten at han er handlingslammet og har mistet garderoben), spillerstallen er ubrukbar, og om en spiller skulle vise spor av talent blir han sikkert solgt.

Skulle alt dette stemme, er det et under at vi har poeng i det hele tatt. Konklusjonen må være at vi er verdens beste fans, og at hvert eneste poeng er ene og alene vår fortjeneste.


Du har langt på vei rett. Det er først og fremst skarene av supportere som har holdt denne klubben i live, blant annet gjennom å betale PL priser for å se league One og Championsship fotball gjennom  7-8 sesonger. Gulroten som Bates har lagt ut er at supporterne skal belønnes med Premier League fotball i en ikke altfor fjern fremtid. Han har endatil begynt å pusse opp stadion facilitene for å matche kravene til PL standard. Selvfølgelig er man da misfornøyd med at vi er på omtrent akkurat samme sted som da Bates tok over for 7 år siden. Fakta er at klubben nå er i ferd med å råtne på rot etter å ha  blitt infisert av mannen på toppen gjennom alt for lang tid. Selger vi Snodgrass også vil det være den siste spikeren i kista for de utrykte ambisjonene om opprykk til det gode selskap i overskuelig fremtid.
Jon R.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #438 på: Januar 29, 2012, 16:30:39 »
Forsvinner tirsdag kveld klokken 23.00...

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #439 på: Januar 29, 2012, 17:15:50 »
Sitat
Simon Grayson admits his hopes of hanging on to Robert Snodgrass depend on Leeds being promoted with Everton, West Brom, Wolves and Norwich all monitoring him.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #440 på: Januar 31, 2012, 19:17:59 »
Det vil overraske meg stort om klubben selger Robert Snodgrass i dette transfervinduet, men ikke spesielt mye dersom han forsvinner ut porten i sommer. Jeg tror et salg nå vil få større konsekvenser for klubben enn selv Ken Bates kan svelge (økonomisk).

Eneste mulighet er dersom vi skulle bli tilbudt en svært høy sum, anslagsvis £ 6 mill++
Super Leeds since 1968

Ferre

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #441 på: Januar 31, 2012, 19:20:02 »
@SunSportNow: Blackburn fail in a bid to land Robert Snodgrass, who is thought to have handed in a transfer request at Leeds. Norwich also interested

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #442 på: Januar 31, 2012, 19:21:43 »
@SunSportNow: Blackburn fail in a bid to land Robert Snodgrass, who is thought to have handed in a transfer request at Leeds. Norwich also interested

Det var vel også en mulig utgang....  :(
Super Leeds since 1968

newsome

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #443 på: Januar 31, 2012, 19:41:59 »
Mange er ute etter Snoddy,og blir budet bra nok så selger Bates  :(

sveifors

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #444 på: Januar 31, 2012, 19:45:18 »
Mange er ute etter Snoddy,og blir budet bra nok så selger Bates  :(

4 PL klubber har bydd på Snoddy ikveld. Snodgrass drar, om ikke i kveld så til sommeren. Vi kommer ikke til PL i år.

Dårlig manager, dårlig eier , farmerlag......PL  no way jose
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

newsome

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #445 på: Januar 31, 2012, 20:05:15 »
Snodgrass starter kampen ikveld!!!

Blir vel ut sesongen da  :)

Gufrias

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #446 på: Januar 31, 2012, 20:10:26 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
Skjønt enig.

Bates er en kjeltring og en gnier, Harvey har ikke peiling, Grayson er elendig på transfer, trening, taktikk og organisering (foruten at han er handlingslammet og har mistet garderoben), spillerstallen er ubrukbar, og om en spiller skulle vise spor av talent blir han sikkert solgt.

Skulle alt dette stemme, er det et under at vi har poeng i det hele tatt. Konklusjonen må være at vi er verdens beste fans, og at hvert eneste poeng er ene og alene vår fortjeneste.


Du har langt på vei rett. Det er først og fremst skarene av supportere som har holdt denne klubben i live, blant annet gjennom å betale PL priser for å se league One og Championsship fotball gjennom  7-8 sesonger. Gulroten som Bates har lagt ut er at supporterne skal belønnes med Premier League fotball i en ikke altfor fjern fremtid. Han har endatil begynt å pusse opp stadion facilitene for å matche kravene til PL standard. Selvfølgelig er man da misfornøyd med at vi er på omtrent akkurat samme sted som da Bates tok over for 7 år siden. Fakta er at klubben nå er i ferd med å råtne på rot etter å ha  blitt infisert av mannen på toppen gjennom alt for lang tid. Selger vi Snodgrass også vil det være den siste spikeren i kista for de utrykte ambisjonene om opprykk til det gode selskap i overskuelig fremtid.
:o
Skulle visst ha satt på en ironialarm der  ::)  ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #447 på: Januar 31, 2012, 21:45:47 »
Vil jo si at potensialet er rimelig høyt hos oss, når absolutt alt i følge enkelte er galt i denne klubben, og vi likevel kjemper om opprykk.
Skjønt enig.

Bates er en kjeltring og en gnier, Harvey har ikke peiling, Grayson er elendig på transfer, trening, taktikk og organisering (foruten at han er handlingslammet og har mistet garderoben), spillerstallen er ubrukbar, og om en spiller skulle vise spor av talent blir han sikkert solgt.

Skulle alt dette stemme, er det et under at vi har poeng i det hele tatt. Konklusjonen må være at vi er verdens beste fans, og at hvert eneste poeng er ene og alene vår fortjeneste.


Du har langt på vei rett. Det er først og fremst skarene av supportere som har holdt denne klubben i live, blant annet gjennom å betale PL priser for å se league One og Championsship fotball gjennom  7-8 sesonger. Gulroten som Bates har lagt ut er at supporterne skal belønnes med Premier League fotball i en ikke altfor fjern fremtid. Han har endatil begynt å pusse opp stadion facilitene for å matche kravene til PL standard. Selvfølgelig er man da misfornøyd med at vi er på omtrent akkurat samme sted som da Bates tok over for 7 år siden. Fakta er at klubben nå er i ferd med å råtne på rot etter å ha  blitt infisert av mannen på toppen gjennom alt for lang tid. Selger vi Snodgrass også vil det være den siste spikeren i kista for de utrykte ambisjonene om opprykk til det gode selskap i overskuelig fremtid.
:o
Skulle visst ha satt på en ironialarm der  ::)  ;D

Jeg også, når jeg skrev at du har langt på vei rett.  ::) ;)
Jon R.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #448 på: Januar 31, 2012, 23:07:24 »
Jaha, Snoddy. Hva nå? Quo vadis? Fremtid i Leeds etter dette?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #449 på: Februar 01, 2012, 00:12:30 »
Jaha, Snoddy. Hva nå? Quo vadis? Fremtid i Leeds etter dette?
Enhver spiller vil forstå at klubben ikke mener alvor med sine "opprykksplaner". Ikke mye å gjøre - Snodgrass forsvinner etter sesongen. Leeds klarer ikke opprykk - selv ikke om spillerne visste at de måtte klare opprykk for å redde livet!

Denne sesongen er ferdig og vi mister Snoddy. Da er det å gjøre følgende:
12-14 spillere må ut, spillere vi ikke bruker + de som ikke gidder mer som følge av Grayson/Bates. Deretter får vi se om Grayson får ny tillit. Jeg tviler på at han er sjef ut sesongen.

Så er det å få inn en manager som kan forsvar og vet hva han vil og evner å forklare dette til spillerne.. Og den nye managern trenger støtte fra oven - både slik og slik - om dere skjønner...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org