Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291773 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #480 på: Mars 04, 2012, 19:54:54 »
Hvem tror egentlig på at Cardiff har 8mill pund å bruke på Snodgrass??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #481 på: Mars 04, 2012, 21:39:36 »
Håper NWklarer å overtale Snoddy til å bli  :-X  men skjønner KB hvis han sier ja takk til 8. mill pund .

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #482 på: April 07, 2012, 13:10:13 »
En ting som er sikkert er at Snodgrass kommer aldri til å koste et annet lag 8mill pund hvis han blir solgt i sommer. Jeg tenker mer på en sum mellom 2-3mill pund.

Hva vil skje med Snodgrass i tiden fremover? Skrive ny kontrakt, bli ut kontrakter eller blir han solgt?

Slik han spiller om dagen så er han like "grå" som resten av laget...

Warnock sa i intervjuet etter Reading-kampen at Snodgrass sin mor er syk og er på sykehus, Robert har vært der hele uka...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #483 på: April 07, 2012, 15:27:28 »
Hvis det stemmer Leedsfan, så skjønner jeg hvor Snoddy har tankene sine om dagen  :-\  Men jeg håper han skriver ny kontrakt . NW håper vel i det lengste han også .

ragnar

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #484 på: April 07, 2012, 15:39:15 »
Hvis dette stemmer så burde ikke Snodgrass spilt kampen. Da tror jeg heller Webber hadde gjort en bedre figur.
*In El Loco we trust!*

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #485 på: April 11, 2012, 08:45:50 »
Warnock om Snodgrass i Mirror

Sitat
But Warnock is desperate to keep the inspirational midfielder and build a team around him for next season.

“Snoddy is one player I would like to see at the club next season. We can build a team around him and that is what I want to do,” said Warnock.

“He is out of contract next summer and I have had talks with his agent about signing a new contract.

“I just want him to give me one full season to try to get the club promoted and if I don’t do it, I would be happy to have a clause inserted in any new deal saying he can leave for a set fee.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #486 på: April 11, 2012, 09:26:54 »
Warnock om Snodgrass i Mirror

Sitat
But Warnock is desperate to keep the inspirational midfielder and build a team around him for next season.

“Snoddy is one player I would like to see at the club next season. We can build a team around him and that is what I want to do,” said Warnock.

“He is out of contract next summer and I have had talks with his agent about signing a new contract.

“I just want him to give me one full season to try to get the club promoted and if I don’t do it, I would be happy to have a clause inserted in any new deal saying he can leave for a set fee.”

Syns dette hadde vært helt greit. Viss vi ikke klarer opprykk neste sesong, så fortjener Snoddy en sjanse i PL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #487 på: April 11, 2012, 09:29:23 »
Warnock om Snodgrass i Mirror

Sitat
But Warnock is desperate to keep the inspirational midfielder and build a team around him for next season.

“Snoddy is one player I would like to see at the club next season. We can build a team around him and that is what I want to do,” said Warnock.

“He is out of contract next summer and I have had talks with his agent about signing a new contract.

“I just want him to give me one full season to try to get the club promoted and if I don’t do it, I would be happy to have a clause inserted in any new deal saying he can leave for a set fee.”

Syns dette hadde vært helt greit. Viss vi ikke klarer opprykk neste sesong, så fortjener Snoddy en sjanse i PL.

Helt enig, og denne typen kontrakt er nok det eneste som kan lokke Snodgrass til å bli en sesong til.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håkon

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #488 på: April 11, 2012, 11:23:34 »

Robert snakket rett ut på Lorimer bar. etterlyser satsing? og stiller spm om hvorfor Howsen gikk?
"missing Howsen" og selvsagt tenker han på familien og seg selv, som han sier. lykke til videre Robert snodgrass. Du lykkes nok i en PL klubb :( Mørke tider foran oss?
Leeds for alltid

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #489 på: April 11, 2012, 12:39:54 »
“We’re missing Howson. Weird that we never replaced him. How can you say you’re aiming for promotion and then sell your captain?”

http://www.thescratchingshed.com/2012/04/snodgrass-slams-leeds-uniteds-lack-of-ambition/
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #490 på: April 11, 2012, 13:58:10 »
Jeg må si jeg vil forstå en eventuell overgang for Snodgrass. Det er bare å håpe at lovnadene om å få et lag bygget rundt han (les: en meget viktig del) er nok til å lokke han til (minst) ett år til på Elland Road - en slags Leeds-Taraabt.

Som det står i artikkelen fra TSS, koker det nok hos Bates nå. Med hans manglende evne til å fire på krav og meget tilstedeværende evne til å straffe og skyldpålegge hans "fiender", kan det fort være at Snoddy selges i sommer, med kommentarer om at han ikke hadde det som skulle til for å være et Leeds-ansikt.

Faktum er at jeg -liker- at spillere (de som er innad i klubben) uttaler seg om det vi alle kan se; brutte lovnader, manglende ambisjoner og salg av profiler, både sportslig og publikumsmessig.

Det jeg derimot IKKE liker, er hva det forteller om klubben vår.

PS: En brannfakkel: Kan man (her TSS) VENNLIGST holde diskusjonen rundt en kontroversiell leder og hans mediastrategi og Adolf Hitler separat? Dette handler for faen meg kun om fotball, ikke massemord!
« Siste redigering: April 11, 2012, 14:08:43 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #491 på: April 11, 2012, 14:32:49 »
Jeg må si jeg vil forstå en eventuell overgang for Snodgrass. Det er bare å håpe at lovnadene om å få et lag bygget rundt han (les: en meget viktig del) er nok til å lokke han til (minst) ett år til på Elland Road - en slags Leeds-Taraabt.

Som det står i artikkelen fra TSS, koker det nok hos Bates nå. Med hans manglende evne til å fire på krav og meget tilstedeværende evne til å straffe og skyldpålegge hans "fiender", kan det fort være at Snoddy selges i sommer, med kommentarer om at han ikke hadde det som skulle til for å være et Leeds-ansikt.

Faktum er at jeg -liker- at spillere (de som er innad i klubben) uttaler seg om det vi alle kan se; brutte lovnader, manglende ambisjoner og salg av profiler, både sportslig og publikumsmessig.

Det jeg derimot IKKE liker, er hva det forteller om klubben vår.

PS: En brannfakkel: Kan man (her TSS) VENNLIGST holde diskusjonen rundt en kontroversiell leder og hans mediastrategi og Adolf Hitler separat? Dette handler for faen meg kun om fotball, ikke massemord!

Veldig enig i det siste her, vegret meg i utgangspunktet for å linke til artikkelen pga det.
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #492 på: April 11, 2012, 15:00:21 »
Jeg må si jeg vil forstå en eventuell overgang for Snodgrass. Det er bare å håpe at lovnadene om å få et lag bygget rundt han (les: en meget viktig del) er nok til å lokke han til (minst) ett år til på Elland Road - en slags Leeds-Taraabt.

Som det står i artikkelen fra TSS, koker det nok hos Bates nå. Med hans manglende evne til å fire på krav og meget tilstedeværende evne til å straffe og skyldpålegge hans "fiender", kan det fort være at Snoddy selges i sommer, med kommentarer om at han ikke hadde det som skulle til for å være et Leeds-ansikt.

Faktum er at jeg -liker- at spillere (de som er innad i klubben) uttaler seg om det vi alle kan se; brutte lovnader, manglende ambisjoner og salg av profiler, både sportslig og publikumsmessig.

Det jeg derimot IKKE liker, er hva det forteller om klubben vår.

PS: En brannfakkel: Kan man (her TSS) VENNLIGST holde diskusjonen rundt en kontroversiell leder og hans mediastrategi og Adolf Hitler separat? Dette handler for faen meg kun om fotball, ikke massemord!

Veldig enig i det siste her, vegret meg i utgangspunktet for å linke til artikkelen pga det.
Usmakelig! Rett og slett. Da mangler man rett og slett perspektiv her i verden.

marve

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #493 på: April 11, 2012, 16:56:05 »
“We’re missing Howson. Weird that we never replaced him. How can you say you’re aiming for promotion and then sell your captain?”

http://www.thescratchingshed.com/2012/04/snodgrass-slams-leeds-uniteds-lack-of-ambition/
Nå MÃ… vell alle se hvor galt det  står til med vår kjære klubb .Når vår nye kaptein går ut å sier slike ting .(viste det jo egentlig allerde da )
Er redd han også vill bli solgt til sommern og da vill helvete brake løs iigjen .
Nei vi må bli kvitt bates før vi igjen kan se lyst på tingene rundt leeds u er jeg redd .
 

Woody

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #494 på: April 11, 2012, 17:41:17 »
“We’re missing Howson. Weird that we never replaced him. How can you say you’re aiming for promotion and then sell your captain?”

http://www.thescratchingshed.com/2012/04/snodgrass-slams-leeds-uniteds-lack-of-ambition/
Nå MÃ… vell alle se hvor galt det  står til med vår kjære klubb .Når vår nye kaptein går ut å sier slike ting .(viste det jo egentlig allerde da )
Er redd han også vill bli solgt til sommern og da vill helvete brake løs iigjen .
Nei vi må bli kvitt bates før vi igjen kan se lyst på tingene rundt leeds u er jeg redd .

Heilt uenig at Snoddy går ut sånn,dette er noko aller føler på og veit,men skal etter mi meinig taes opp internt.Snoddy er klart ein spelar vi skal beholde,men har siste kampane vore rubbish,har han problem i familien  som han ikkje klarar ta vekk fokus fra bør han vera voksen nok til å sei det til manageren,og ta ein pause.Pause er nettopp det han kunne trenge...Når det gjelder det med å bli kvitt Bates,så skjer det den dagen nokon står klar til betale det den gamle mannen meinar er ein fair pris ;)
LIFE IS LEEDS

Ian Baird

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #495 på: April 11, 2012, 19:37:28 »
“We’re missing Howson. Weird that we never replaced him. How can you say you’re aiming for promotion and then sell your captain?”

http://www.thescratchingshed.com/2012/04/snodgrass-slams-leeds-uniteds-lack-of-ambition/
Nå MÃ… vell alle se hvor galt det  står til med vår kjære klubb .Når vår nye kaptein går ut å sier slike ting .(viste det jo egentlig allerde da )
Er redd han også vill bli solgt til sommern og da vill helvete brake løs iigjen .
Nei vi må bli kvitt bates før vi igjen kan se lyst på tingene rundt leeds u er jeg redd .

Heilt uenig at Snoddy går ut sånn,dette er noko aller føler på og veit,men skal etter mi meinig taes opp internt.Snoddy er klart ein spelar vi skal beholde,men har siste kampane vore rubbish,har han problem i familien  som han ikkje klarar ta vekk fokus fra bør han vera voksen nok til å sei det til manageren,og ta ein pause.Pause er nettopp det han kunne trenge...Når det gjelder det med å bli kvitt Bates,så skjer det den dagen nokon står klar til betale det den gamle mannen meinar er ein fair pris ;)

Ja, politisk ukorrekt av kapteinen å gå ut slik.
Men, hva hadde det hjulpet å tatt opp dette internt? Ikke en dritt. Kanskje Snodgrass allerede har forsøkt den interne veien - i likhet med
Grayson, Howson m.fl. (?) tidligere - uten å lyktes.
Støtter Snodgrass på dette. Kanskje styret snart forstår at det må satses mer, ellers gidder de siste nøkkelspillere våre heller ikke å forlenge med oss.
Nå blir det enkelt å forstå når Sodgrass forsvinner. Sikkert derfor han går slik ut også - for å forklare/forsvare sin kommende avskjed.

Kan bli artig å lese symaptiske Graysons biografi hvis en slik noen gang kommer.

Fansen begynner og bli dritlei de også. Føler med Snodgrass. Min Leeds-tålmodighet er også iferd med å ebbe ut... grrr    :-[

Go Huddersfield!!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #496 på: April 11, 2012, 20:15:11 »
Jeg støttet Ben Parker da han sa noe lignende for en tid tilbake og jeg støtter Snodgrass når han nå går ut og sier som han gjør, gutten har baller og setter press på klubben, det trengs!

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

lojosang

Sv: Re: Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #497 på: April 12, 2012, 07:32:11 »

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

Folk som tjener over en million i året har jeg fortsatt problemer med å syns synd på.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #498 på: April 12, 2012, 07:51:51 »

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

Folk som tjener over en million i året har jeg fortsatt problemer med å syns synd på.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

...og Howson burde signert ny avtale?

Forøvrig knallrød tankegang lojo!

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #499 på: April 12, 2012, 08:55:09 »

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

Folk som tjener over en million i året har jeg fortsatt problemer med å syns synd på.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

...og Howson burde signert ny avtale?

Forøvrig knallrød tankegang lojo!

At grådige agenter får melke tom det som finnes av fotballklubber i Europa og russiske ranere, korrupte eks-statsministre eller Fredrikstad Kommune dekker tapene er solid konservativ politikk, altså.

Howson, Snodgrass og alle andre spillere hever sin lønn der den er høyest. Eller der vår eier ber dem dra så han får inn penger til nytt gulvteppe i baren.
- Leif Olav

peder

Sv: Re: Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #500 på: April 12, 2012, 11:52:15 »

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

Folk som tjener over en million i året har jeg fortsatt problemer med å syns synd på.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

...og Howson burde signert ny avtale?

Forøvrig knallrød tankegang lojo!
Ryktene skal ha det til at partiboka allerede er sendt.
 ;)

Leedsfan

Sv: Re: Sv: Re: Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #501 på: April 12, 2012, 12:35:59 »

At han sier han har en familie og ta vare på er klart, karrieren til fotballspillere er kort og han skal betales for talentet sitt, det blir han ikke i LU, i hvertfall ikke foreløpig, GO SNODDY!

Folk som tjener over en million i året har jeg fortsatt problemer med å syns synd på.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

...og Howson burde signert ny avtale?

Forøvrig knallrød tankegang lojo!

At grådige agenter får melke tom det som finnes av fotballklubber i Europa og russiske ranere, korrupte eks-statsministre eller Fredrikstad Kommune dekker tapene er solid konservativ politikk, altså.

Howson, Snodgrass og alle andre spillere hever sin lønn der den er høyest. Eller der vår eier ber dem dra så han får inn penger til nytt gulvteppe i baren.

Et av de gode argumentene til Bates angående Bradley Johnson var at Bradley allerede tjente mer enn statsministeren, før det gode tilbudet til Bates lå på bordet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #502 på: April 12, 2012, 14:36:55 »
Good news, virker som han fortsatt har trua`.....og blir! :

http://www.teamtalk.com/championship/7667319/Snoddy-predicts-Leeds-revival
 

Mats-

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #503 på: April 12, 2012, 15:01:40 »
Taken from Phil Hay on Twitter.

Neil Warnock confirms that #lufc have offered new contract to Robert Snodgrass - to make him highest paid player at the club

Offisielle siden:

http://www.leedsunited.com/news/20120412/new-contract-offer-for-snoddy_2247585_2732267

"We've offered him a top contract that will make him the highest paid player at the club," said the boss.
"I want him to be our captain next year and I've asked him to give us a year to get Leeds United into the Premier League and if we don't get there at the end of next season, I'll get him there myself because I'll help him and let him go.
"It would be a massive step forward for Rob for him to nail his colours to the mast. I think he loves the club and has a lot of loyalty, and as captain I think he will support us in what we are trying to do.
« Siste redigering: April 12, 2012, 15:05:44 av Mats- »

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #504 på: April 12, 2012, 19:28:15 »
Taken from Phil Hay on Twitter.

Neil Warnock confirms that #lufc have offered new contract to Robert Snodgrass - to make him highest paid player at the club

Offisielle siden:

http://www.leedsunited.com/news/20120412/new-contract-offer-for-snoddy_2247585_2732267

"We've offered him a top contract that will make him the highest paid player at the club," said the boss.
"I want him to be our captain next year and I've asked him to give us a year to get Leeds United into the Premier League and if we don't get there at the end of next season, I'll get him there myself because I'll help him and let him go.
"It would be a massive step forward for Rob for him to nail his colours to the mast. I think he loves the club and has a lot of loyalty, and as captain I think he will support us in what we are trying to do.

DET syns jeg derimot han har fortjent. Såpass god og lojal har han vært for oss.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #505 på: April 12, 2012, 19:30:49 »
Taken from Phil Hay on Twitter.

Neil Warnock confirms that #lufc have offered new contract to Robert Snodgrass - to make him highest paid player at the club

Offisielle siden:

http://www.leedsunited.com/news/20120412/new-contract-offer-for-snoddy_2247585_2732267

"We've offered him a top contract that will make him the highest paid player at the club," said the boss.
"I want him to be our captain next year and I've asked him to give us a year to get Leeds United into the Premier League and if we don't get there at the end of next season, I'll get him there myself because I'll help him and let him go.
"It would be a massive step forward for Rob for him to nail his colours to the mast. I think he loves the club and has a lot of loyalty, and as captain I think he will support us in what we are trying to do.

DET syns jeg derimot han har fortjent. Såpass god og lojal har han vært for oss.

Så lover Warnock at han skal bli solgt til en PL-klubb hvis vi ikke rykker opp... Hvis han signer for Norwich om 2 måneder så klikker jeg i vinkel....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #506 på: April 12, 2012, 19:32:05 »
Det ville være en flott nyhet om Snoddy nå signerte ny kontrakt.

Har egentlig Leeds sendt ut et sterkere signal om sportslige ambisjoner i tiden etter vi klappet sammen?

Mats-

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #507 på: April 12, 2012, 19:41:40 »
Det ville være en flott nyhet om Snoddy nå signerte ny kontrakt.

Har egentlig Leeds sendt ut et sterkere signal om sportslige ambisjoner i tiden etter vi klappet sammen?

De har vel ikke noe valg. Bates vet at det blir flere demonstrasjoner ila denne sesongen, og hvis han ikke klarer å gi fansen noe å glede seg over allerede med en gang så kommer sesongkortene til å fortsette og falle, og da får NW ihvertfall ikke noe penger til sommeren. Skjer ikke det...da blir det fort opptøyer rundt ER! Bates sier at dette er hans klubb og gjør hva han vil, og det er han i sin fulle rett til å si, men om ingen supportere dukker opp...da kan han bare pensjonere seg asap.

Dennis

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #508 på: April 12, 2012, 20:11:26 »
Dette var en fin nyhet og jeg leser to ting av den:
- Warnock har fortalt Shaun Harvey at laget må bygges rundt Snoddy (a la Taraabt i QPR).
- Klubben spiller ballen til Snodgrass ved å lansere nyheten om tilbud av kontrakt, der dette tidligere har blitt tatt internt.
- Lovnaden om å kunne gå neste sommer, om vi ikke går opp, BØR vise at det finnes en viss (form for) plan for opprykksjaging neste sesong.

Spennende å se hva som skjer videre, men jeg er langt fra trygg på at Snodgrass takker ja!
Marching on together!

Ian Baird

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #509 på: April 12, 2012, 22:43:50 »
Arbeidsgiver kaller det "top contract".
Hva arbeidstaker Snodgrass mener, vet vi ikke ennå.

Bradley Johnson ble ifølge samme arbeidsgiver tilbudt en hinsides god kontrakt.
Johnson takket nei...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.