Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 292695 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

nord

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #390 på: Januar 23, 2012, 12:00:56 »
If it is not broken - don´t try to fix it !! ;)
 

Blank_File

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #391 på: Januar 23, 2012, 12:55:33 »
Det som føles sikkert er at før/i sommer kommer det til å skje en del omveltninger i Leeds. Man kan bare håpe at en ny manager vil snakke fornuft med min elskede Robert. Jeg regner med vi får en manager dersom ikke Grayson tar oss opp i år.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #392 på: Januar 24, 2012, 15:15:58 »
Sitat
SNODDY - TOGETHER WE CAN DO THIS
 24 Jan 2012
Winger confident of what can be achieved...
Rob Snodgrass scores the first against Ipswich

Winger Robert Snodgrass firmly believes togetherness will be the key factor in the drive to win promotion from the Championship.

The Scotland international's amazing scoring continued on Saturday when he took his tally to eight goals in eight appearances by scoring United's first in the 3-1 win against Ipswich at Elland Road.

Snoddy struck his 10th goal of the season with just 17 minutes remaining in the game as Leeds took control of the closing stages to come from 1-0 down against the 10 men of Ipswich.

"Three points is the main aim in every game from now until the end of the season," said Robert. "To do it again and come from 1-0 down was déjà vu, but we got the win and that's why these fans come here.

"We're still trying to get a foot in there and get a good performance in there and a good win. It is disappointing that sometimes it takes us to go a goal down or the other team to have a man sent off, but the weather conditions on Saturday weren't good and both sides found it hard.

"It was good to get the win because it was 10 days to the Birmingham game and it would have been horrible on the back of a defeat, but we have that time now, the window is still open, maybe some players will come in, maybe they won't, but we know we need to be ready.

"We were dogged on Saturday, but we know we need that performance. Games aren't always as easy what people think sometimes you have to stay in the game because we have players that can do what we did on Saturday. We need to be up there and fighting and these fans deserve success."

With skipper Jonny Howson set to be a January departure, Robert was quick to wish his departing captain all the best on his expected move to Norwich City, but the Scot says it's all about the here and now for Leeds and what the current crop can achieve.

"It's your captain and you're disappointed when he leaves," said Robert.

"Jonny's been injured, though, so he's been out for a few weeks now. We knew that and when one player gets injured you rally together. What happens, happens.

"We've got plenty of players who need to be ready when they are called upon and that's what this club is all about and I firmly believe that if we keep pushing forward, in the right direction, the fans, the backroom staff, the players, everybody, I think we will get there. Everyone can't go one way or another, we have to go in the same direction.

"You can't feel sorry for yourselves if you lose your captain. We have to roll our sleeves up and stand up and be counted. Nobody is going to give you three points or give you a football match. We'll wish Jonny all the best and he's been a great captain, but we're here at Leeds United.

"We'll approach every game the way we approach them all. We've got players here that I firmly believe can win a football match and we proved that many times this season. No footballer goes out and means to do a negative. I'd take promotion if we didn't play well. Nobody remembers if you don't play well because winning games is the most important thing."

http://www.leedsunited.com/news/20120124/snoddy-together-we-can-do-this_2247585_2587027

Jeg finner det helt umulig å miste troen med en mann som dette i laget!
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #393 på: Januar 24, 2012, 15:22:26 »
godt å lese.... ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #394 på: Januar 24, 2012, 15:29:51 »
Hail Snoddy :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #395 på: Januar 24, 2012, 16:06:51 »
<3

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #396 på: Januar 24, 2012, 17:00:20 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #397 på: Januar 24, 2012, 17:06:56 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
Det gjør ikke jeg. Mot Birmingham kommer det virkelig til å smelle.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LEO

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #398 på: Januar 24, 2012, 17:30:46 »
Snodgrass skulle selvfølgelig være kaptein.

Dere husker vel hvordan beckford ble når han fikk bindet
 

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #399 på: Januar 24, 2012, 18:37:47 »
Det kan komme til å smelle i begge ender av banen spør du meg! Nå får vi se hvordan vi klarer oss i forhold til Birmingham, VI har vist 10 dager spillefri i anledning kamper , Birmingham har 3. Uten at det skulle være noen stor forskjell spør du meg ! Håper SG bruker disse dagene godt !

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #400 på: Januar 24, 2012, 19:56:01 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren

Jeg er imponert over snoddy jeg. Syns han viser god holdning i intervjuet. Og en ting til, som det virker som få/ingen har lagt merke til: Så og si hver gang vi scorer et utligningsmål, hvem er det som løper og henter ballen for å få tid til å score et til? Det er snoddy. Mens de andre heller jubler eller diller rundt. Ekte vinnervilje. Jeg elsker Robert Snodgrass.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #401 på: Januar 24, 2012, 20:01:02 »
Hadde jeg vært manager i PL, hadde jeg siklet etter denne spilleren. Forsvinner nok til sommeren! Hva kan vi vente oss i sum? Hvis han har 1 år igjen av kontrakten, kan vi vel kanskje sitte igjen med en håndfull millioner £ ihvertfall...

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #402 på: Januar 24, 2012, 20:04:05 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
Det gjør ikke jeg. Mot Birmingham kommer det virkelig til å smelle.
Registrerer at du har overtatt fra Leedsfan med rosemaling av klubbeier/trener/spillere....

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #403 på: Januar 24, 2012, 20:15:09 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
Det gjør ikke jeg. Mot Birmingham kommer det virkelig til å smelle.
Registrerer at du har overtatt fra Leedsfan med rosemaling av klubbeier/trener/spillere....

Vil muligens si at de har byttet roller. Leedsfan har blitt mer og mer pessimistisk med tiden. Hvor skal det ende?

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #404 på: Januar 24, 2012, 20:47:08 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
Det gjør ikke jeg. Mot Birmingham kommer det virkelig til å smelle.
Registrerer at du har overtatt fra Leedsfan med rosemaling av klubbeier/trener/spillere....

Jeg vil ikke akkurat si at jeg har vært så sinnsykt optimistisk tidligere, men akkurat nå så ser det mørkt ut med tanke på prestasjoner på banen i desember og januar, manglende signeringer av nye kontrakter på de beste spillerne og generell negativ aura rundt klubben. Så negativt har vel ikke ting vært siden nedrykket til L1 eller kanskje nedrykket fra PL.

Howson-salget fikk det til å tilte for min del, etter å ha vært smånegativ de siste ukene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #405 på: Januar 24, 2012, 23:14:54 »
Ikke så imponert over dette intervjuet i grunnen. En rekke selvfølgeligheter. Jeg regner fortsatt med en like slapp holdning mot Birmingham om en uke som vi har sett i de siste 8-10 ligakampene...

auren
Det gjør ikke jeg. Mot Birmingham kommer det virkelig til å smelle.
Registrerer at du har overtatt fra Leedsfan med rosemaling av klubbeier/trener/spillere....

Litt urettferdig, alt er jo ikke bare sorgen. Bates er Bates, Grayson har jeg fått nok av.. Tror fortsatt det er mulig å redde sesongen, tror ikke Grayson klarer det. Dessverre er det kun noen få dager igjen av januar..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #406 på: Januar 25, 2012, 12:22:47 »
"No footballer goes out and means to do a negative. I'd take promotion if we didn't play well. Nobody remembers if you don't play well because winning games is the most important thing."

Er enig i dette som Snoddy sier. Alle vil jo spille som Barcelona, men det er ikke tilfelle. At vi tar 3 poeng i en kamp er viktigere og bedre enn at vi utklasser et lag på nanen, men taper 2-1. Jeg gleder meg hvertfall over 7 poeng på de 3 siste og håper på gode tider utover våren. Så får de som håper at Leeds taper mot Birmingham osv fortsette å håpe det.
MOT!! We are Leeds!

LEO

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #407 på: Januar 25, 2012, 19:09:43 »
Velg Snodgrass som kaptein så kanskje LAGET greier å starte i hundre for engang skyld.
 

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #408 på: Januar 26, 2012, 09:37:39 »
Hadde jeg vært manager i PL, hadde jeg siklet etter denne spilleren. Forsvinner nok til sommeren! Hva kan vi vente oss i sum? Hvis han har 1 år igjen av kontrakten, kan vi vel kanskje sitte igjen med en håndfull millioner £ ihvertfall...

Enig. Snoddy må være i kikkerten til flere PL lag, kan ikke forstå noe annet. Vi får nok noen pund for ham i sommer.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #409 på: Januar 26, 2012, 09:55:39 »
Snodgrass skulle selvfølgelig være kaptein.

Dere husker vel hvordan beckford ble når han fikk bindet





...han ble mye mer renslig..... :-X  ;)!! Mange spillere vokser med oppgaver som dette. Snoddy trenger forsåvidt ikke det, velg en som kanskje kan la dette bety noe for sg og som har et potensiale der ute på banen og som trenger det lille løftet. Noen andre forlag?
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #410 på: Januar 26, 2012, 10:17:46 »
Snodgrass skulle selvfølgelig være kaptein.

Dere husker vel hvordan beckford ble når han fikk bindet







...han ble mye mer renslig..... :-X  ;)!! Mange spillere vokser med oppgaver som dette. Snoddy trenger forsåvidt ikke det, velg en som kanskje kan la dette bety noe for sg og som har et potensiale der ute på banen og som trenger det lille løftet. Noen andre forlag?


Snoddy trenger kanskje ikke dette lille løftet, men resten av laget trenger å bli løftet til Snoddy sitt nivå. Derfor burde Snoddy blitt kaptein!

Frazer Richardson fikk jo bindet sånn at han skulle løfte seg noen hakk, det gikk jo på hue og ut!!
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #411 på: Januar 26, 2012, 10:20:54 »
Snodgrass skulle selvfølgelig være kaptein.

Dere husker vel hvordan beckford ble når han fikk bindet







...han ble mye mer renslig..... :-X  ;)!! Mange spillere vokser med oppgaver som dette. Snoddy trenger forsåvidt ikke det, velg en som kanskje kan la dette bety noe for sg og som har et potensiale der ute på banen og som trenger det lille løftet. Noen andre forlag?


Snoddy trenger kanskje ikke dette lille løftet, men resten av laget trenger å bli løftet til Snoddy sitt nivå. Derfor burde Snoddy blitt kaptein!

Frazer Richardson fikk jo bindet sånn at han skulle løfte seg noen hakk, det gikk jo på hue og ut!!




Kan ikke gjøre gull av gråstein....Jermaine vokste, hvem av de andre ser vi er "nesten" der, men trenger å få litt ansvar...om noen...??
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #412 på: Januar 26, 2012, 10:23:02 »
De kan ikke gi Snoddy kapteinsbindet pga at han trolig blir solgt til sommeren, sånn er det bare. For å  beholde han så må vi rykke oppe.

Jeg betviler også at Snoddy er et ekte kapteinsemne, greit at han er vår beste spiller og at han i det siste har jobbet knallhardt på banen. Det er vel også kjent at Snoddy har vært hard på flaska og er vel en "useriøs" skøyer, ikke alltid at disse passer som kaptein.
 
Kanskje han ikke ønsker å være kaptein?

Uten å vite hva som skjer i klubben 24 timer i døgnet så er det umulig å gjøre noe annet enn å synse, noe som er artig..... eller hva Jon R?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #413 på: Januar 26, 2012, 10:25:18 »
Snodgrass skulle selvfølgelig være kaptein.

Dere husker vel hvordan beckford ble når han fikk bindet








...han ble mye mer renslig..... :-X  ;)!! Mange spillere vokser med oppgaver som dette. Snoddy trenger forsåvidt ikke det, velg en som kanskje kan la dette bety noe for sg og som har et potensiale der ute på banen og som trenger det lille løftet. Noen andre forlag?


Snoddy trenger kanskje ikke dette lille løftet, men resten av laget trenger å bli løftet til Snoddy sitt nivå. Derfor burde Snoddy blitt kaptein!

Frazer Richardson fikk jo bindet sånn at han skulle løfte seg noen hakk, det gikk jo på hue og ut!!




Kan ikke gjøre gull av gråstein....Jermaine vokste, hvem av de andre ser vi er "nesten" der, men trenger å få litt ansvar...om noen...??

Man kan jo til en viss grad det om du har fulgt karrieren til Frazer siden han dro fra Leeds  ;)
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #414 på: Januar 26, 2012, 18:16:15 »
De kan ikke gi Snoddy kapteinsbindet pga at han trolig blir solgt til sommeren, sånn er det bare. For å  beholde han så må vi rykke oppe.

Jeg betviler også at Snoddy er et ekte kapteinsemne, greit at han er vår beste spiller og at han i det siste har jobbet knallhardt på banen. Det er vel også kjent at Snoddy har vært hard på flaska og er vel en "useriøs" skøyer, ikke alltid at disse passer som kaptein.
 
Kanskje han ikke ønsker å være kaptein?

Uten å vite hva som skjer i klubben 24 timer i døgnet så er det umulig å gjøre noe annet enn å synse, noe som er artig..... eller hva Jon R?

Som "synser" er jeg nokså middelmådig, som analytiker briljant!  I all beskjedenhet.
Jon R.

Jon R

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #415 på: Januar 26, 2012, 18:16:40 »
Glemte  ;).
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #416 på: Januar 26, 2012, 18:41:55 »
Glemte  ;).

Puster lettet ut...):
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #417 på: Januar 26, 2012, 21:22:28 »
Dersom ryktene om bud på 4mp fra West Ham stemmer, er nok snoddy på vei ut. 1,5 år igjen av kontrakten - og han har etter all sannsynlighet avslått tilbud fra leeds. 2+2=4, eller hva folkens.. >:(

Merk hva som kom fra leeds når Howson gikk; Vi hadde forhandlet i 1 år uten å komme til enighet!!
"Who needs Cantona??"

Andersen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #418 på: Januar 26, 2012, 22:57:44 »
Please stay Snoddy ! at least until the summer !  :'(

auren

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #419 på: Januar 27, 2012, 08:16:57 »
Tror nok Snoddy blir i dette vinduet. Hvis ikke klubben og lederne har fått nok tyn fra supporterne etter Howson-salget, vil det bli arabiske tilstander om de selger Snoddy nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.