EX-SPILLER: Robert Snodgrass

Started by 75 SOLLI, July 24, 2008, 20:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

samadhi

Har akkurat sett klipp fra 1.omgangen mot Swindon og jeg finner det for godt å hente opp denne tråden.

Mye kan sies om Gary Mac sin tid som manager for oss, men han maktet i allefall å gjøre noen skikkelige kupp på transferfronten. Argentinske Becchio har vist seg som en god spiller og etterhvert at Robert Snodgrass spilt seg varm i trøya og er nå en av våre aller beste spillere.

Av det jeg har sett er han alltid veldig viktig i vårt offansive spill og i følge rapportene fra LUTV er han som regel alltid blant våre beste spillere.

Til tross for å være en stor og kraftig kar er han rask og driblesterk og med sin presise venstrefot kommer han til mange gode legg, er vår beste frisparkskytter og har ett godt skudd. I tillegg jobber han utrettelig og spiller seg rett inn i hjertet til oss Leeds fans.

Mye har vært sagt om Delph og Beckford som våre heteste salgsobjekter, men dersom 21 år gamle Snodgrass forsetter i samme sporet kommer han garantert til å bli hentet til en klubb lenger oppe i seriesystemet. Har så absolutt troa på at han kan klare seg bra i PL på sikt.

En herlig Leeds spiller dette  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Jon R.

SveinArve

Ej også. Hadde tenkt å få Snodgrass #23 på ryggen i november. Men rakk det ikkje!! Min fav speler på Leeds no!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

R - R

Snodgrass er definitivt eit meget bra kjøp. Blir lovprisa av fansen og alle i klubben. Heldigvis virkar det ikkje som riksmedia og klubbar høgare opp i divisjonssystemet har plukka opp Snoddy enno, men det vil nok skje fort om han help oppe same takt framover. Er nestsist eller regissør bak mange av måla våre, og har i tillegg sju mål på 23 startar for Leeds.

Blir spennande å følgje med framover! Vi treng Snoddy i form framover for å halde oppe trykket.
- Rune

lidsjunaited

Snodgrass har dobbelt så mange assists som Becchio på 2. plass.

http://www.football-league.co.uk/page/Assists/0,,10794~200810273~25,00.html

Ellers interessant at Beckford står med kun 1 assist. Kanskje ikke så rart at de andre spissene ikke bøtter inn mål?

johnny gangster

Quote from: lidsjunaited on March 16, 2009, 13:06:59
Snodgrass har dobbelt så mange assists som Becchio på 2. plass.

http://www.football-league.co.uk/page/Assists/0,,10794~200810273~25,00.html

Ellers interessant at Beckford står med kun 1 assist. Kanskje ikke så rart at de andre spissene ikke bøtter inn mål?

Kun 1 assist, mhm intressant ...!

Herle at Snodgrass har stått fram som ein meget god spelar for oss denna sesongen! Bli morsomt å følga han framover, om han held fram i Leeds. Men me har klart å holdt på Beckford og Delph, så ser ingen grunn til at Snoddy reiser heller :) Men om ikkje det blir opprykk i år heller er eg redd for at ein del profila på Elland road forsvinn :-\

Dennis

Det andre målet mot MK Dons viser akkurat hva slags spiller Robert Snodgrass er!

Spurter hvem for å sklitakle Pucheon, før han setter etter langpasningen, plukker opp headingen fra Becks og sender like godt assist i neste trekk. For en fantastisk spiller! Håper han blir på Elland Road i lang tid!
Marching on together!

martind

Fant ingen ny tråd om denne karen, og jeg syns egentlig at han fortjener sin egen tråd.

Må si jeg er veldig imponert over Snodgrass sitt spill den siste tiden. Syns han har vært meget stabil de siste månedene, og er nå et klart førstvalg der han spiller. Spesielt ble jeg imponert over den arbeidsinnsatsen han legger ned i hver kam, spesielt mot MK Dons. Det 2. målet er hans fortjeneste. 50 meter returløp, ned å takle, 40 meter opp i banen igjen og slår en nydelig stikker til Becks som setter baller vakkert i mål. Får gåsehud når jeg ser en slik offensiv spiller ta et slik ansvar bakover på banen.

MOT!! We are Leeds!

SveinArve

Min soleklare favoritt på dagens Leeds-lag, uten tvil!! Har stått bak mange av måla til Beckford.

Beckford uten Snodgrass hadde hatt mange færre mål.
Snodgrass uten Beckford hadde spelt likebra.

;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Hyll! Hyll! Snoddy er den beste kantspelaren vi har hatt på mange, mange år (relativt til nivået). Personleg hadde eg små forventningar til denne skotten, og det tok si tid før eg fekk auga opp for han. Men i 2009 har han vore kanongod.

Dennis

Forløpet til mål nummer to, hvor han spurter hjem og sklitakler Puncheon for så å assistere Becks på målet, viser hva Snoddy står for.

I ferd med å bli en stor favoritt hos meg, gjør både grovjobb og hovmesterjobben (har han ikke klart flest assist for oss?) Et meget godt funn!
Marching on together!

berlin

Har hatt sansen for Snoddy fra første glimt, selv om prestasjonene hans varierte i 2008.
Det jeg la merke til var at ikke gikk av veien for å utfordre på ving eller inn mot boksen  :),
noe som er helt nødvendig egenskap for en kantspiller. Denne kvaliteten varierer noe med hvor høy selvtillit spilleren (og laget har) har til forskjellige tidspunkt, men er også noe som er iboende hos spilleren. En gang i blant forsvinner denne selvtilliten fullstendig hos en kantspiller som har vist disse ferdighetene, akkurat nå kommer jeg på tilfellet Karel Podborsky, og i - hehe - hvilken klubb - forfalt han drastisk som spiller?  8)   

Jon R

Quote from: martind on March 30, 2009, 14:05:32
Fant ingen ny tråd om denne karen, og jeg syns egentlig at han fortjener sin egen tråd.

Ingen grunn til å ha to tråder om Snodgrass, selv om han er kjempegod.  :)
Jon R.

Tom S

Quote from: Tom S on July 24, 2008, 21:45:23
Virker som ein spennende spilller.
Macca satser ungt når han handler, det er bra.

Dette viser seg heilt klart som eit kjempekjøp, Snoddy har blitt bedre og bedre utover sesongen. Håper han kan fortsette utviklingen sammen med Leeds United når vi klatrer tilbake til topps.
COME ON LEEDS !!

R - R

- Rune

johnny gangster

Quote from: R - R on April 20, 2009, 11:53:42
Snodgrass toppar tabellen over antall assist i L1:
http://www.football-league.co.uk/page/DivisionalAssists/0,,10794~200825,00.html
Viser berre kor viktig han har vore for oss i år. Om det berre forsett også neste sesong ! ;D

Dennis

Quote from: johnny gangster on April 20, 2009, 18:25:58
Viser berre kor viktig han har vore for oss i år. Om det berre forsett også neste sesong ! ;D

Uten å ha oversikt foran meg; var ikke Snoddy hovedsaklig innbytter under Macca?
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on April 20, 2009, 18:57:36
Quote from: johnny gangster on April 20, 2009, 18:25:58

Uten å ha oversikt foran meg; var ikke Snoddy hovedsaklig innbytter under Macca?

Riktig det. I denne sesongen hadde han vel en 6-7 kamper fra start i ligaen under McAllister, men stort sett var han innbytter. Håper utviklingen hans fortsetter og at han kan være med oss opp i PL :)

Kjell Skjerven

Snoddy-hey
Snoddy-hey
Snoddy-hey
Snoddy Snoddy Snoddy- hey hey hey
Må nesten vere den løgnaste sangen eg har høyrt på ein fotballbane :D
Side before self,every time.

auren

Tror dessverre Snoddy blir for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC også, men jeg mener han er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok til å bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Quote from: auren on April 20, 2009, 23:29:42
Tror dessverre Snoddy blir for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC også, men jeg mener han er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok til å bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.

auren

Her glemmer du a han har en unik evne til å komme seg forbi mtstandere. Minst halvannet år til vi er i PL, han har nok av tid til å utvikle seg sammen med resten av laget :)
KEEP FIGHTING!!

Sander

Syns faktisk han minner litt om Milner på sett og vis. Ingen stor teknikker, inget hurtigtog.
Går mye på vilje og å tøre og prøve tror jeg

auren

TK20

Tror dessverre Snoddy fortsatt er for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC også, men jeg mener han pr dags dato er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok enda til å bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.

auren

Husk at Snoddy bare er 22 år. Har lagt til litt i innlegget ditt :)

jaho

se også Bristol Rovers Lambert...toppscorer og 3 plass på assist-lista med 11..det er spiss det!!!

Promotion 2010

Quote from: jaho on April 21, 2009, 16:25:05

se også Bristol Rovers Lambert...toppscorer og 3 plass på assist-lista med 11..det er spiss det!!!

Har merket meg det hele sesongen. Dette er en spiller som kanskje kan være aktuell for oss. Ader?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Quote from: Promotion 2010 on April 21, 2009, 23:09:23
Quote from: jaho on April 21, 2009, 16:25:05

Har merket meg det hele sesongen. Dette er en spiller som kanskje kan være aktuell for oss. Ader?

Han har en bra CV, 27 år og har scoret jevnt og trutt de siste 4 årene, vel og merke i L2 og L1.
Siden dette er en Snodgrass-tråd og vi har en viss Jermaine Beckford, og at vi får vite neste sesongs ligastatus innen en drøy måned, får vi se hva klubben har for planer på transfermarkedet til sommeren.  ::)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on May 05, 2010, 10:38:34
Snodgrass' dip in form due to gruelling campaign

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/8133797.Snodgrass__dip_in_form_due_to_gruelling_campaign/?ref=rss

Bør han spille den siste kampen?

Nei, han har vært alt annet enn god de siste kampene. Var veldig svak mot Charlton. Nesten alt han gjorde ble feil, og han hadde et forferdelig dårlig førstetouch på ballen i flere situasjoner. Han er tydeligvis nede i en bølgedal når det gjelder form. Kanskje det har blitt for mange kamper på han denne sesongen? På den andre siden bør ikke Grayson vente altfor lenge med å bytte han inn hvis det butter litt i mot.

Dennis

Robert Snodgrass er den mest spennende spilleren i dagens stall, Beckford inkludert. Likevel syns jeg det er veldig merkelig at det ble funnet plass til skotten på årets L1-lag. Han har virket svak i hele våres, etter en god start i høst og en glimrende vårsesong under Grayson i 2009.

Selvsagt må den fysiske og spillemessige formen vurderes av trenerteamet og Snoddy selv, men jeg mener han burde starte på benken mot Bristol Rovers. La innsatsviljen til Max Gradel eller lovnadene om prestasjoner til en skuffende McSheffrey starte på venstrekant, med Snodgrass som joker på benken.

Da kan også Becks skyte oss opp, før han pakker snippesken.
Marching on together!

sportcarl1

är min favoritspelare i leeds tillsammans med luciano bechio,snoddy  tyckte jag var vår bäste spelare tillsammans med beckford och kisnorbo fram till nyår, men efter nyår tycker jag han har tappat totalt om jag skall vara ärlig, mot charlton tyckte jag han var helt vilse, kom inte någonting på sin kant utan sökte sig mot mitten där  han inte kommer till sin rätt