Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 291765 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #690 på: Juli 25, 2012, 20:09:03 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)
Nei, jeg tipper faktisk at de ikke overleverte pengene cash i hånda for de kanonsigningene som allerede er gjort i sommer... JEG tipper at disse signeringene ble gjort fordi vi visste at vårt sterkeste kort kom til å bli solgt, og at vi derfor ville få inn penger - som i sin tur ville dekke opp noen små kjøp før salget faktisk hadde skjedd. Got it?
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.
gärna en högerback med för det har vi ingen, såär jag hyfsad nöjd
Ja vi trenger uten tvil flere.. Det var bare for Snoddy pengene...  :D

peder

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #691 på: Juli 25, 2012, 20:12:41 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

Litt lotto er det vel? Var vel ikkje mange som tippa Sotton og reading opp på samme tid i fjor?? Vil sjølvsagt ha Snoddy på laget, men dersom 4 mill kan brukast på å hente nye spelarar for ein som ikkje er 100% motivert så meiner eg det må være bra. Time will show!
Det var ganske mange som mente at Southampton ville ta en Norwich (og rett fikk de jo) argumentene for at de skulle klare det var stabil spillegruppe og manager (mao. Motsatte av Leeds) Ser vi hva klubben har solgt/mistet de siste 2 sesongene og hva som er hentet inn som erstattere er dette kortsiktig tankegang og det lønner seg aldri hvis ikke klubben har meget god økonomi, og vi vet jo hva slags økonomi vi har.

newsome

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #692 på: Juli 25, 2012, 21:06:03 »
Utrolig skuffet!

Trodde det var takeover på gang og så styres klubben fremdeles av Bates.
Selge de beste spiullerne og hanke inn billige og gratis "rask" ingen andre vil ha:

Hvorfor skal vi rykke opp med denne stallen? Anyone???

Peter7

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #693 på: Juli 25, 2012, 21:14:10 »
Snodgrass kommer vi nok over, vi snakker om Leeds United her og den godeste Snodgrass er knapt nok verdt en parantes i Leeds' historien. Han var tross alt ikke mer enn en middels god spiller på ett av de dårligste Leeds-lagene vi har sett på 93 år! We shall overcome.
Det har du helt rett i. Det laget vi har hatt de siste årene var jo samlet sammen av "rask" som ikke var faste på laget i andre klubber på samme nivå. Noen unntak, bl.a Snodgrass, som kom fra et dårlig skotsk lag, Becchio som kom fra spansk 2. divisjon, Johnson fra lavere divisjoner i England og et par egne produkt. Fikk kranglet oss ut av League 1, overpresterte første sesongen i CCC og var på god vei nedover sesongen etter det.

Noe måtte gjøres, nå har vi i det minste begynt å signere andre klubbers førstelagsspillere, og fått ut en del av dem som ikke holder mål. Snodgrass og McCormack var lysepunkter i fjor, men kan og må erstattes med like gode eller helst bedre spillere.

Fortsatt optimist, lenge igjen av transfervinduet ennå.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #694 på: Juli 25, 2012, 21:20:05 »
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.
[/quote]
Så flott at det er noen som har tilgang til sannheten her inne! ;)

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #695 på: Juli 25, 2012, 21:20:24 »
Ein god start på sesongen og flyt utover så kan ka som helst lag i wankership rykke opp. Om d skjer med vårt kjære Leeds United så er Snoddy, Howson, Max og resten av "stjernene" glømt! og dette må gjerne skje med kusekleppen på kanten :)
Jeg er enig med deg i at tidligere spillere kan glemmes HVIS vi rykker opp. Men historien viser vel at det ofte er sammenheng mellom det å ha gode spillere på laget og det å kunne kjempe om opprykk. Det er tross alt ikke Lotto vi snakker om her.

Jeg er enigh med deg Håvard, det er faen meg tragisk hvis Snoddy går. Jeg tror at om han blir værende i Leeds ut kontrakten og laget bygges rundt han så vil han være proff nok til å stå løpet ut og jeg tror totalen blir bedre enn ingen snoddy og £4m på konto..

Litt lotto er det vel? Var vel ikkje mange som tippa Sotton og reading opp på samme tid i fjor?? Vil sjølvsagt ha Snoddy på laget, men dersom 4 mill kan brukast på å hente nye spelarar for ein som ikkje er 100% motivert så meiner eg det må være bra. Time will show!
Det var ganske mange som mente at Southampton ville ta en Norwich (og rett fikk de jo) argumentene for at de skulle klare det var stabil spillegruppe og manager (mao. Motsatte av Leeds) Ser vi hva klubben har solgt/mistet de siste 2 sesongene og hva som er hentet inn som erstattere er dette kortsiktig tankegang og det lønner seg aldri hvis ikke klubben har meget god økonomi, og vi vet jo hva slags økonomi vi har.

Spelargruppa ja! Manager nei!

Frå wikipedia:  On 30 August 2010, Alan Pardew was sacked as first team manager. Dean Wilkins was installed as caretaker manager for a three game period while the club started its search for a new manager. On 12 September, Nigel Adkins was announced as the new Southampton manager, joining from Scunthorpe United on a three year deal along with his assistant Andy Crosby.[4]

Med andre ord har dei ein manager som ikkje har vært i klubben i 2 år ein gong. det kallar iallefall ikkje eg kontinuitet. Klubben holdt og på å gå på dunken i 2009!! Og den som meinte i fjor på denne tid at Sotton sin spelarstall var god nok for opprykk vart nok like mykje ledd av som dei som meiner leeds sin stall er god nok i år! Ein fantastisk start samt god avslutning gjorde at Sotton er oppe. Eg trur ikkje Leeds gjer det samme i år, men det er lov å håpe! :)
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #696 på: Juli 25, 2012, 21:41:29 »
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.
Så flott at det er noen som har tilgang til sannheten her inne! ;)
[/quote]Bare hyggelig å kunne hjelpe noen som ikke følger så nøye med  :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #697 på: Juli 25, 2012, 22:02:33 »
Til West Ham i bytte mot Maynard?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

oivindh

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #698 på: Juli 25, 2012, 22:03:06 »
Summen det er snakk om er 1,5 mil med en gang og 1,5 til ved et viss antall kamper.  Dette lover ikke godt for muligheten at det kommer store penger inn i klubben..... Når det første budet fra Norwich blir svart med at det ikke er stort nok i stede for at spilleren ikke er til salgs, da er penger tydeligvis viktig å få inn :-(  Har sagt det før og gjentar det dessverre igjen... Redd for at dette salget av klubben kommer til å bli tidenes nedtur i forhold til hva folk her inne har hatt forhåpninger om. Snoddy var vår eneste stjerne og han vil heller spille for en liten klubb, der sjansen er veldig store for at de rykker ned kommende sesong. Det viser at han ikke har noe tro på hva som skjer i Leeds nå  :'(
Vi rykker opp, og Norwich rykker ned!  Slik er det med den saken !!

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #699 på: Juli 25, 2012, 22:06:34 »
Summen det er snakk om er 1,5 mil med en gang og 1,5 til ved et viss antall kamper.  Dette lover ikke godt for muligheten at det kommer store penger inn i klubben..... Når det første budet fra Norwich blir svart med at det ikke er stort nok i stede for at spilleren ikke er til salgs, da er penger tydeligvis viktig å få inn :-(  Har sagt det før og gjentar det dessverre igjen... Redd for at dette salget av klubben kommer til å bli tidenes nedtur i forhold til hva folk her inne har hatt forhåpninger om. Snoddy var vår eneste stjerne og han vil heller spille for en liten klubb, der sjansen er veldig store for at de rykker ned kommende sesong. Det viser at han ikke har noe tro på hva som skjer i Leeds nå  :'(
Vi rykker opp, og Norwich rykker ned!  Slik er det med den saken !!
Summen det er snakk om er 1,5 mil med en gang og 1,5 til ved et viss antall kamper.  Dette lover ikke godt for muligheten at det kommer store penger inn i klubben..... Når det første budet fra Norwich blir svart med at det ikke er stort nok i stede for at spilleren ikke er til salgs, da er penger tydeligvis viktig å få inn :-(  Har sagt det før og gjentar det dessverre igjen... Redd for at dette salget av klubben kommer til å bli tidenes nedtur i forhold til hva folk her inne har hatt forhåpninger om. Snoddy var vår eneste stjerne og han vil heller spille for en liten klubb, der sjansen er veldig store for at de rykker ned kommende sesong. Det viser at han ikke har noe tro på hva som skjer i Leeds nå  :'(
Vi rykker opp, og Norwich rykker ned!  Slik er det med den saken !!

Enig med Auren. Vedder en kasse øl på at så ikke skjer.
 

nord

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #700 på: Juli 25, 2012, 22:12:51 »
Hvis Snoddy ønsker at skifte så sælg ham! Vi har ikke brug for spillere som vælger Norwich frem for Leeds United >:(- En OK spiller men bliver næppe ikke nogen stor stjerne :P
 

gulle

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #701 på: Juli 25, 2012, 22:22:37 »
Hvis Snoddy ønsker at skifte så sælg ham! Vi har ikke brug for spillere som vælger Norwich frem for Leeds United >:(- En OK spiller men bliver næppe ikke nogen stor stjerne :P
Snoddy var vår beste mann. Vi trenger inn kvalitet som erstatning,ellers mister jeg trua som har bygd seg litt opp de siste dagene
Nå rykker vi opp! Jasederja

raggen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #702 på: Juli 25, 2012, 22:34:11 »
hvis han nå går,slik det ser ut som og hvis macca går i tillegg da ser jeg svært mørkt på ting.. er to svært kreative spillere i dagens leeds lag
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #703 på: Juli 25, 2012, 22:37:58 »
Niks,hvert pund av denne overgangen til Snoddy kommer til å gå til Warnock's fremtidige warchest. Varney ble garantert betalt samme dag med tanke på de problemene Pompey har. Maynard + en til kanonsignering (kantspiller) for Snoddy pengene så er jeg storfornøyd.
Så flott at det er noen som har tilgang til sannheten her inne! ;)
Bare hyggelig å kunne hjelpe noen som ikke følger så nøye med  :)
[/quote]
Ojoj.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #704 på: Juli 26, 2012, 00:57:06 »
Det lover godt for sesongen som skal starte. Negativiteten er stor. Er det noen som har oversikt over alle store spilleroverganger i de andre klubbene i divisjonen. Etter som jeg kan forstå så går dette rakt til hel....e :-)

jacob burns

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #705 på: Juli 26, 2012, 03:45:59 »
Spillerer kommer og går uansett lag! Spiller ingen rolle hvem de er så lenge de får oss opp......ja,selvfølgelig savner vi Snoddy,men gidder han ikke å spille for Leeds så får det bare være! Det mest skuffende er at vi har Brown og Austin i troppen,kan jo knapt kalles fotballspillere....men uansett..MOT!!

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #706 på: Juli 26, 2012, 09:11:54 »
Kjenner jeg ikke klarer å la vær og irritere meg over Snoddy.... Han blir hentet som ett nobody til Leeds, har gjort sine saker bra, men er ikke nærheten til verdens klasse akkurat. Har blitt tilbudt kontrakt i lenger tid, skriver ikke under for han er usikker på graden av suksess og motivasjons nivået til klubben. Hvis han ikke har fått med seg hvordan Warnock snakker så vet ikke jeg.. Warnock vil jo kun ha ett opprykk og det er det. Warnock har utalt seg at Snoddy kan få lov til å gå i Januar vinduet hvis ikke Leeds ligger i posisjon til opprykk.... Mannen er valgt som kaptein på laget og har muligheten til å gjøre seg til kult helt og gi noe tilbake til fansen som har sunget navnet hans taktfast i kamp etter kamp, men velger heller å gå til en liten bakgårds klubb i Premier league som har mistet sin største grunn til suksess til Aston Villa... Nei Snoddy, her skuffer du stort...

Håper vi heller får inn en skikkelig rask ving...

gudme

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #707 på: Juli 26, 2012, 09:39:02 »
Så enig LUFC MOT virkelig bra sagt, hva i hel... skal vi gråte over Snoddy. Vi er jo LEEDS. Gutten velger penger som så mange andre. Min store drøm nå er jo LEEDS opp og "Norvika" ned. ;D LEEDS 4 EVER.
LEEDS 4 EVER

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #708 på: Juli 26, 2012, 09:56:52 »
Skjønner faktisk Snoddy godt jeg. Han har vel merka seg klubbens manglende driv mot suksess, og skjønner at klubben ikke vil rykke opp til Premier League denne sesongen heller. Kanskje han faktisk har skjønt at denne takeoveren har gått rett vest. Og hva enn Warnock sier. Ja da er dette bare ord. Men det er klubben som faktisk må vise spillerne at det bor noe i viljen til å signe kvalitet fremfor å raide en klubb som  er så desperate på å bli kvitt spillerne sine at de gir de bort gratis. Nemlig Portsmouth.
For hvor er kvalitessigneringene hen som viser at klubben mener alvor av det å satse.
Kan heller ikke kalle Norwich en bakgårdsklub sålenge de er i Premier League. Stikk hodet opp av sanden og innse hvor Leeds befinner seg. Nemlig i bakgårdsligaen. For Leeds er ikke langt fra å virkelig kalle seg en bakgårdsklubb

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #709 på: Juli 26, 2012, 09:58:17 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Reliably informed that Snodgrass has passed his medical at Norwich and will attempt to finalise terms today. Looks like a done deal #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #710 på: Juli 26, 2012, 10:13:23 »
Nei, men nå hjelper han ihvertfall ikke Leeds med å rykke opp ved å forlate skuta... Er ikke kapteinen siste som går planken..........  ::)Når det gjelder spillere inn så er vel alle de som kom fra Portsmouth ok spillere, mens Kenny og Austin er nok forsterkninger... Hvis det i tillegg enda snakkes om 4 spillere til inn så synest jeg det er latterlig av snoddy og gå nå....Han viser ingen klubb stolthet for klubben som fikk han frem i rampelyset.. Han får ihvertfall ikke noe lykke ønsker fra meg.. Norwich er og blir en liten klubb er en grunn for at Lambert gikk til Villa..

sportcarl1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #711 på: Juli 26, 2012, 10:20:43 »
Nei, men nå hjelper han ihvertfall ikke Leeds med å rykke opp ved å forlate skuta... Er ikke kapteinen siste som går planken..........  ::)Når det gjelder spillere inn så er vel alle de som kom fra Portsmouth ok spillere, mens Kenny og Austin er nok forsterkninger... Hvis det i tillegg enda snakkes om 4 spillere til inn så synest jeg det er latterlig av snoddy og gå nå....Han viser ingen klubb stolthet for klubben som fikk han frem i rampelyset.. Han får ihvertfall ikke noe lykke ønsker fra meg.. Norwich er og blir en liten klubb er en grunn for at Lambert gikk til Villa..
jag ser kenny, pearce, drury  som förstärkningar, austin green varney kan väl täcka upp för clayton och snodgrass, gray ser jag som en mycket bra back up för bechio, och målvakten från portsmouth ser jag som förstärkning bakom kenny
 

Einar

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #712 på: Juli 26, 2012, 10:25:50 »
Enig med du h.b, både Snoddy nå (og Howson før han) skjønte helt sikkert at skulle det bli noe PL-spill på dem var det bare å skifte beite.
I motsetning til klubben vår så har i alle fall Norwich en ledelse som tenker fotball.
Min personlige mening er at Snod var den siste av våre spillere som kanskje kan kalles stjernespiller (justert for nivået), og vil utvilsomt bli vanskelig å erstatte på kort sikt i alle fall. Spesielt siden det ikke finnes midler til det.

Som flere her sier: 'spiller kommer og går etc', men det er signaleffekten som bekymrer meg. Sjeldent positivt når de beste drar og rask kommer inn.
Det er vanskelig å grave fram noen stor optimisme foran sesongen pt., men det kan jo kanskje fortsatt skje noe...
 

Svend Anders

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #713 på: Juli 26, 2012, 10:37:34 »
Salget er ikke bra i den forstand at vi mister en profil, ikke bare på banen men også en som fansen har knyttet til sitt hjerte. Det tar tid å bygge opp slike profiler.

Spillemessig kan han erstattes, om Warnock viser litt teft og bruker pengene bra.

Det som lukter av denne overgangen, er den "politikken" vanlige supportere ikke merker så mye til. Denne saken havner midt oppe i spillet hvor Warnock må skaffe penger mens han venter på eier-avklaring, hvor Bates og evt Harvey muligens har et mindre fremtidsrettet syn ettersom de kan være på vei ut, og hvor de nye eierne - så vidt jeg ble orientert om i går kveld - ikke har sagt ok til dette salget.

Det er verdt å merke seg at Warnock har godkjent dette salget selv, og spørsmålet er jo hvorfor. Ikke fordi situasjonen med kontrakt osv ble som det ble, men fordi han visste han ville stå i denne situasjonen for et par måneder siden. Da sa han at istedet for å godta bud, ville han beholde ham minst til jul.

Har Snoddy virkelig fått en "turned head" i saken? Kanskje, men vi har ikke hørt noe fra den kanten ennå. Det er ikke første gang at Warnock legger all skyld i saken på spilleren. Det skjedde med Clayton og det vil nødvendigvis skje med McCormack. Sistnevnte kan riktignok være sta nok til å nekte å skrive under for en annen klubb.

Warnock er en Redknapp in disguise og spiller disse sakene voldsomt med media. Om ikke lenge, må han derimot svare for nye eiere. Hvordan vil det gå?

SA

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #714 på: Juli 26, 2012, 10:55:18 »
Det er kanskje forhold vi ikke vet om her også!! trist å miste Snoddy, men det kan vel være han er møkklei av å vente på en rekke avklaringer han også...?? Ikke vet jeg. Jeg synes situasjonen rundt vår kjære klubb virker å være mer uklar enn noen gang! Utrolig at NW fortsatt er hos oss og det er vel den trøsten jeg bruker på vegne av meg selv akkurat nå- at NW egentlig vet hvem eiere og alt dette er og at han derfor velger å stå på.
Yeboahs vitne

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #715 på: Juli 26, 2012, 10:56:41 »
Snodgrass satte skapet på plass i april, da han svært tydelig ga uttrykk for at denne klubben består av prat, prat og atter prat. Salget av Howson som aldri ble erstattet, løftet om sportslig satsning som det aldri ble noe av. Han har vel hørt det i 4 sesonger nå.

3måneder etterpå har fremdeles ingenting skjedd. Ja bortsett fra at vi har signert en haug med mediokre fotballspillere.  

Er det rart han blir lei og forlater?

Spill i Premier League, bedre sportslig utbytte, bedre med-og motspillere, mer publikum, større interesse, bedre lønn, større sjanse for landslagsspill.

Man må jo være glin gæærn for å velge å spille for Leeds på kanten til League one, kontra det forjettede land.

Det er jo kun de med ytterst hvite briller som ikke ser logikken i at han forsvinner.

Snodgrass har tatt et helt riktig valg, dessverre for oss. Sikkert til glede for Ken Bates, som nok en gang får en mulighet til å vri kniven i oss.

 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #716 på: Juli 26, 2012, 11:08:36 »
så har det väl skrivits i flera år om våra spelare att de är mediokra, förutom när de lämnar
 

stian

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #717 på: Juli 26, 2012, 11:30:16 »
Snodgrass satte skapet på plass i april, da han svært tydelig ga uttrykk for at denne klubben består av prat, prat og atter prat. Salget av Howson som aldri ble erstattet, løftet om sportslig satsning som det aldri ble noe av. Han har vel hørt det i 4 sesonger nå.

3måneder etterpå har fremdeles ingenting skjedd. Ja bortsett fra at vi har signert en haug med mediokre fotballspillere.  

Er det rart han blir lei og forlater?

Spill i Premier League, bedre sportslig utbytte, bedre med-og motspillere, mer publikum, større interesse, bedre lønn, større sjanse for landslagsspill.

Man må jo være glin gæærn for å velge å spille for Leeds på kanten til League one, kontra det forjettede land.

Det er jo kun de med ytterst hvite briller som ikke ser logikken i at han forsvinner.

Snodgrass har tatt et helt riktig valg, dessverre for oss. Sikkert til glede for Ken Bates, som nok en gang får en mulighet til å vri kniven i oss.



Et klokt innlegg. Snoddy kunne forlatt for lenge siden, og har vært tydelig på at han reagerer på alt tompratet rundt klubbens ambisjoner. Når takeoveren nå blir nok]en runddans med tomprat og usikkerhet, bør vi ikke bli overrasket over at han går lei og sier at "nok er nok".

Signaleffekten er, som flere har skrevet i denne og andre tråder, det største problemet med denne overgangen. Nok en gang mister vi en sentral kontinuitetsbærer, kaptein og supporterfavoritt og viser for omverdenen at klubben ikke klarer å skape ro og forutsigbarhet. Hvis det skal bli noe som helst slags arbeidsforhold i klubben i sesongforberedelsene takeoveren komme i boks snart.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #718 på: Juli 26, 2012, 11:48:16 »
Ny jobb på et høyere nivå...
100 % lønnsøkning...

Mange hadde sagt ja...  >:(

Enkeltspillere vil komme og gå, noen trykker vi til vårt hjerte og de er det vondt og miste - andre kan forsvinne uten at vi løfter et øyenbryn...

Klubben LEEDS UNITED vil alltid være størst!
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #719 på: Juli 26, 2012, 12:50:16 »
It makes my job that little bit more difficult but today’s another day and I’ll pick myself up,” Warnock said.

“I need to start thinking about players who want to be here, not players who don’t. Rob made it clear he didn’t want to play for us.”



...så sånn endte det!!! Snodgrass ville ikke bli til torss for det NW omtaler som den beste kontrakten Leeds har tilbudt spillere på mange mange år (sier vel ikke så mye kanskje men...), og NW hevder at han aldri har jobbet så hardt for å beholde en spiller som han gjorde i dette tilfellet..... :-[!! Snoddy ville bare ikke. En annen viktig detalj i  dete i flg. NW er at dersom takeover hadde vært fullført 3-4 uker tidligere hadde dette kanskje gått  veien!!
Yeboahs vitne