Treningskamp: vs. DENDER 2/8

Started by kjelvi, July 29, 2008, 23:25:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

AllWhiteTøyen

Dennis

Marching on together!

Leedsulf

TK20

Ah, like før. Latterlig av Shuwomni, men bra av Robinson. Og nå putta Becks. Dette er jo knall.

Ferre

Herregud, vi rundspiller et lag fra Belgisk toppdivisjon! Selv om det ikke er verdens beste liga, men så er jo vi på 3. høyeste nivå i England.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Valgte medium streaming option og fikk kommentator, men klarte ikke se på så dårlig bilde. Bytta tilbake til high og da var jommen meg kommentatoren der også!
Marching on together!

Læshy

Beckford var meget kald alene med keeper og satt den sikkert etter å ha fintet ut/rundet keeper! Gledelig :)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Klausen

Syns jeg hørte kommentatoren sa noe om at "I bet Richardson would like to lift the league one trophy as captain come the end of the season".... Noen som hørte det samme?

TK20

Quote from: Klausen on August 02, 2008, 16:50:56
Syns jeg hørte kommentatoren sa noe om at "I bet Richardson would like to lift the league one trophy as captain come the end of the season".... Noen som hørte det samme?

Ja, han sa det. Er han kaptein? Trodde Douglas var det fortsatt...

Trond90

TK20

Leedsulf

Dagens første "Twisting and turning"!

ToreLA

Dette var da voldsomt! Er ikke Dender i belgisk toppdivisjon?

Dennis

Jonny Howson er et ekstremt talent!
Marching on together!

Klausen

Snodgrass virker ikke helt komfortabel på høyresiden... Håper han bytter side med Robbo i pausen!

Fygle

Forferdelig forsvarsspill... >:(, men det gikk utrolig nok bra ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Leedsulf

Ferre

Trond90

Dennis

Quote from: The boy Eddie Gray on August 02, 2008, 16:57:43
Frazer sovna...

Er så usikker på den mannen! Syns valget av han som kaptein (tilsynelatende) er litt merkelig, men det kan kanskje få han mer skjerpet over tid?

Om Douglas ikke er kaptein, ville jeg valgt Prutts eller Howson, ikke Richardson.
Marching on together!

Tom S

Positiv første omgang av Leeds. Dender kan umulig vere representativt for Belgisk toppfotball? Men, all ære til gutta våre, de har jobba godt gjennom heile omgangen og kunne fort hatt eit mål eller to til. Dårlig av Casper og Fraze på slutten når Dender holdt på å putte.

Synes Enoch har vert god, noko som ikkje stemmer heilt med rapportene frå Irland....
Trur ein sånn spiller kan vere viktig i L1.

Håper ikkje kampen ebber ut som ei vanlig treningskamp, men at Leeds presser på for fleire målsjanser og mål.
COME ON LEEDS !!

Klausen

Jeg syns det er skremmende at posisjonen til Frazer er såpass sikker som den er, og at han tilsynelatende er kaptein er meget underlig...

Selv om Howson var god forrige sesong virker det som at han har tatt flere steg i riktig retning allerede og burde i mine øyne vært langt foran Frazer med tanke på kapteinsrollen!

TK20

Wtf? National Car Rental? Skuffa.

Leedsulf

Quote from: Mr Kaizer on August 02, 2008, 16:59:44
Om Douglas ikke er kaptein, ville jeg valgt Prutts eller Howson, ikke Richardson.

Helt enig der.
Jeg ser på de to nevnte, i tillegg til Marques, som klarere valg av kaptein enn Frazinho.
Én av jobbene til kapteinen er å spre ro i rekkene, noe Frazer som regel gjør stikk motsatt av med sine feilpasninger og mislykkede avdriblinger.
Håper det bare er for denne kampen.

Dennis

Hadde vært spennende å sett Scott Gardner og Fabian Delph
Marching on together!

Ferre

Bayly og Michalik på vei inn

Ferre

Trond90