Treningskamp: vs. DENDER 2/8

Started by kjelvi, July 29, 2008, 23:25:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Vi har vært late og dårlige i andre. Et par bytter nå, Macca.
Marching on together!

Ferre

Ferre

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ferre

Nå henger vi ikke med, Dender er på vei tilbake i kampen igjen. Skjerpings gutter!

Ferre

Bayly har vært frisk på høyresiden.

Ferre

Trond90

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Trond90

Dennis

Meget god første omgang! Oppstykket og dårligere i andre, men alt i alt veldig positivt!

Bring on Scunthorpe!
Marching on together!

Tom S

Veldig bra gjenomført kamp av Leeds, sjølv om Dender gjorde det litt vanskeligere for oss i andre.
Kjekt å sjå eit såpass ungt lag med så mange spennende spillere.

Dette vert Champions-sesong for Leeds United!
COME ON LEEDS !!

Fripp

God gjennomkjøring før alvoret kommer. Digg med 2 mål av Huntington, han er et stort talent som bare vil bli bedre. Fikk ikke sett kampen men det virket som vi var dominerende i første og at 2.omgang ikke var spesielt velspilt.
Gleder med sinnsykt til neste helg,selvom jeg ikke for fulgt med på kampen da jeg er på øya.
Tror argentineren(Dog ikke fra uruguay!!!!) blir en kjempe signing.

Promotion 2010

Jepp. Jeg ble veldig imponert over innsats og organisering i dag. Dette er tross alt bare en treningskamp.
Frazer er det store minuset. Misset da angriperen slapp til og lobbet i 1.omgang, misset på målet og hadde et par tre andre brølere. Da Bayly kom inn  ble det fart og intensitet, sammen med Gardner på kanten var det med ett mer trygt.

Ble endel misser på midten i deler av andre omgang, men et sterkt resultat i en kamp mot et lag som nok er blant de dårligste i belgisk toppserie. Havnet plassen over nedrykk i fjor.

Showunmi var bra han, men litt bambi og ikke like god som Kandol i lufta, og skåre vil han nok slite med i år. Han fryser jo til i skåringsposisjon...

Delph er nok en mann for fremtiden. Håper flere av disse unggutta slipper til i flere kamper i løpet av sesongen.

Alt i alt en bred smilemunn:  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

I løpet av kampen spilte FEM (!) spillere fra vårt eget akademi, det gledet meg aller mest. :D
(Regnet ikke med Frazer da, gamle grisen)

Synes Showunmi spilte bra, mye bedre enn jeg fryktet fra tidligere rapporter.

Milou

Eg trengte ein sommarferie fraa alt som har med Leeds aa gjera etter skuffelsen over nok eit play-off tap. Eg har knapt nok faatt med kva som har skjedd paa transfermarknaden, og det var derfor ein ekstra spenning aa kunne sjaa Leeds live i dag. Dessverre vart mykje av foersteomgangen oydelagt av daarleg LUTV overfoering (fekk ikkje sett nokre av maala), og i andre omgangen var tenninga til Leeds naturleg nok ikkje det samme.

Trass i dette var det mange lyspunkt aa henta fraa det av kampen som eg fekk med meg. Resultatet er sjoelsagt overbevisande, men eg vil ikkje legga altfor mykje vekt paa det mot eit relativt slapt belgisk lag.  Mest positiv var det at spelestilen var meir direkte paa maal enn den meir pasningsorienterte stilen som laget har hatt dei siste sesongane. Det virka som pasningskvaliteten og organiseringa ogsaa var betre enn paa lenge. Det kan sjaa ut som Macca og laget har brukt sommarferien godt og det lovar godt for neste sesong.

Jon R

Lovende generalprøve og imponerende resultat. En liten raritet at tre av fire mål scores av forvarsspillere.  :)
Jon R.

McMidjo

Nesten 10 min med høydepunkter er allerede lagt ut på LUTV.

Mange lyspunkter idag - og i tillegg til de åpenbare noterte jeg meg følgende:
- Beckford virket mer humørfylt og harmonisk enn jeg noengang har sett ham.
- Gardner og Bayly gjorde gode innhopp og kombinerte godt på høyresida i andre omgang.
- Sweeney virket tynnere og mer lettbeint enn noen gang - tror han er med i planene til McA og kan gjøre gode innhopp som cover for Robinson.
- Delph virket utrolig kald, rolig og ballsikker de få minuttene han fikk spille. Så svært moden ut.

Enoch var bedre enn fryktet, men ser fortsatt ikke at han tilfører noe mer enn Kandol.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Virker jo som om en del ting faller på plass...Fraz gjør vel nok en underlig ting underveis...vil ikke ha han på h.back.....Men hvem kan ta hans plass? 4-1 er ett bra resultat...

marching on...

Kickthemdown

Quote from: baste on August 02, 2008, 20:58:32
Virker jo som om en del ting faller på plass...Fraz gjør vel nok en underlig ting underveis...vil ikke ha han på h.back.....Men hvem kan ta hans plass? 4-1 er ett bra resultat...

marching on...
Gardner!! Er nok allerede en bedre back enn vår kjære kaptein (!!! ???) Du verden for et kapteinsemne.....  :o

Alta-White

Klausen

Både Gardner(ving) og Bayly(back) spilte bra når de kom inn i dag! Bayly lot ikke venstrevingen til Dender komme til dødlinja en eneste gang!
Fraz var som vanlig vårt svake punkt og hans mangel på defensiv smartness gjorde at Dender kom til de få sjansene de gjorde.

Hvis Macca er villig til å satse på ungdommen bør begge disse stille foran Fraz når sesongen starter..

EspenABS

Et flott resultat, lover godt dette her. Positivt at vi har forsvarspillere som kan skåre mål også. Ei uke igjen til alvoret begynner, håper på en like god start som i forrige sesong.
Hei dommer det der e' RØDT KORT det!!!!!!!!!!

Leedsulf

Håper virkelig at Gardner slipper til i løpet av sesongen, og gjør høyrebackplassen til sin egen, slik at vi slipper Frazer på en stund.
Den mannen har de siste år forært våre motstandere poeng etter poeng på grunn av mislykkede dribleraid på egen banehalvdel, feilpasninger, eller at han rett og slett har sovet underveis i kampene.
Greit han har banket inn et par bra mål de siste sesongene, men det sammen med én god kamp mot Carlisle er ikke nok til å forsvare plassen på dagens Leedslag.
Jeg har ikke sett Gardner altfor ofte i aksjon selv, men jeg har sett nok av Frazer til at jeg håper at førstnevnte blir satset på denne sesongen.