EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

Jeg strøk "Takk for alt.."

Det er vel ikke mer å takke Luciano for enn Beckford!   ::)

Luciano kan vel takke klubben for at de ga ham sjansen når Becks forsvant!

Nå er det Morison som er den som kan få sjansen til heltestatus!

Let the games begin!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Trist som faen.
Men; Jeg tror ikke Becchio blir noen hit i Norwich. Jeg tror ikke han er god nok for Premier League. Det har han dermed til felles med Morrison. Så da handler det for vår del mest om hvorvidt Morrison kan levere det samme som Luciano har gjort i Leeds-trøya, i The Championsship. Det er ikke aldeles utenkelig tror jeg, men gjenstår jo å se.
Denne handelen var vel i realiteten noe klubben ble tvunget til. At vi da ikke nødvendigvis kommer svekket ut av det er i det minste en trøst. Har ikke alltid vært slik!

flynn

Rudi G.

Quote from: Leedsulf on January 31, 2013, 16:03:27
Quote from: Mr. Leeds on January 31, 2013, 14:37:28
Overalt ser jeg "swap - deal" og ingen penger imellom! Hadde forventa minst £ 1 mill i tillegg. Noen som vet?

Ryktes at det var £200k + Morison.
Harvey kan dette med å forhandle...

Innbiller meg at vi kom best ut av den handelen, time will show!

testo

Quote from: Promotion 2010 on January 31, 2013, 16:09:13

Let the games begin!

Let the games begin!

Let the games begin!

Spot On!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Quote from: gulle on January 31, 2013, 14:50:10
Quote from: h.b on January 31, 2013, 14:42:53
Hvis Norwich som faktisk har henta våres beste spillere rykker ned. Tenk deg da hvor dårlig Leeds er
det trasige med det hele er at vi har jo ingen igjen med klubbidentitet.
Vi begynner liksom på nytt hele tida.
At jeg ønsker Norwich dit pepperen gror er kun en måte å få overført bitterheten botr fra klubben min

Klubbidentitet? Lees, White og Byram har da klubbidentitet tytende ut ørene?
- Leif Olav

p0ndus

Snedig, men spillerne rykker opp en etter en. Ek s Howson, Johnson, Becchio osv, trist det er via Norwich ....

p0ndus

Quote from: p0ndus on January 31, 2013, 16:43:49
Snedig, men spillerne rykker opp en etter en. Ek s Howson, Johnson, Becchio osv, trist det er via Norwich ....

+ Snoddy.(hvordan kunne jeg glemme :-[?)

nord

OK Beccio har gjort sit i Leeds trøjen, men jeg tror ikke at han bliver større end han er nu. Jeg har troen på at vi vil bygge op et bedre og stærkere Leeds i 2013.  Vi skal satse på vores unge talenter og blive en attraktiv storklub, som mange  ønsker at spille for i fremtiden.  ;D.Man kan sige at en Leeds kontrakt var vejen frem for relativt ukendte spillere som Snodgrass, Howson, Bradley Johnsson, Beccio, Gradel o.fl. Dette kan være med til at tiltrække flere spændende relativt  ukendte navne.  ;D

Torpe-do

Lykke til, Becchio! Håper du nå får til smør på brødskiva!

Kanskje viser dette seg å bli en lur handel av oss, kanskje ikke. Vi får se. Uansett trist å se Becchio dra, som påståelig det siste ikonet vi hadde igjen i klubben.

Menmen. Han etterlater seg jo et vakum, og med det rom for andre å steppe up og kysse drakter, hehe! :-)

Torpe-do

Quote from: nord on January 31, 2013, 16:50:50
OK Beccio har gjort sit i Leeds trøjen, men jeg tror ikke at han bliver større end han er nu. Jeg har troen på at vi vil bygge op et bedre og stærkere Leeds i 2013.  Vi skal satse på vores unge talenter og blive en attraktiv storklub, som mange  ønsker at spille for i fremtiden.  ;D.Man kan sige at en Leeds kontrakt var vejen frem for relativt ukendte spillere som Snodgrass, Howson, Bradley Johnsson, Beccio, Gradel o.fl. Dette kan være med til at tiltrække flere spændende relativt  ukendte navne.  ;D

Et godt poeng, Nord! Det går ikke ubemerket hen i fotballverdenen at vi faktisk har fungert som springbrett for etterhvert ganske mange lovende fotballspillere! Det kan brukes aktivt i forhandlinger med andre, yngre prospekter som vurderer vår klubb opp mot andre!

auren

De siste dagene har jeg blitt likegyldig til hele overgangen. Håper bare NW klarer å hoste opp et par spennende spillere, men etter å ha lest kommentarene hans så forstår jeg at den major spilleren han snakket om i går er Morison.

Bye, bye Becchio!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Grattis becchio till Pl-spel efter 6 säsonger i lägre divisioner med LU, jag har inget illa att säga om dig, och välkommen steve

Peter7

Becchio har holdt et nivå med ca 20 mål pr sesong i League 1 og Championship.
Skal bli meget tøft å score like mye i Premier League med Norwich, men lykke til uansett. :-\
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ian Baird

Quote from: Leedsulf on January 31, 2013, 16:03:27
Quote from: Mr. Leeds on January 31, 2013, 14:37:28
Overalt ser jeg "swap - deal" og ingen penger imellom! Hadde forventa minst £ 1 mill i tillegg. Noen som vet?

Ryktes at det var £200k + Morison.
Harvey kan dette med å forhandle...

Skaffanes diil isåfall. Her har vi en spiller som bøtter inn mål og så klarer ikke ledelsen å oppnå større salgsum!? Ledelsen holder ikke PL standard og dermed ikke laget i nærmeste fremtid (forutsetter at eierne ikke plutselig blir invest.villige...)... Lykke til ny spiller nr. 9!!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

sportcarl1

nu skall man ju ta rykten med en nypa salt jag har läst uppgifter från0,2 till 1,2 miljoner pund,

Derrick

Trist å høre nyheten i dag, men jeg er enig med de som er usikre/ikke har trua på at han vil bli noen superspiss i PL. Morison holder vel bra mål i NPWC, men mer usikker i PL. Opprykk blir det ikke noe av i år uansett. Med den borteformen Leeds har vist er det nærmest usannsynlig. Håper det blir en fin avslutning i hvert fall, så blir det forhåpentligvis noen nyervervelser til sommeren som kan gi større sjanser til opprykk.

Takker for innsatsen og alle målene. Jeg skjønner meg bare ikke på de som hater ham fordi han går til en klubb som ligger ett nivå over. Hva ville egentlig dere ha gjort dersom dere fikk tilbud fra en PL-klubb mens dere spilte på et middelmådig NPWC-lag?? Dessuten lurer jeg da på hva dere tenker om overgangene til Cantona og Hasselbaink som var forræderi av verste sort!

Danke sehr

sportcarl1

Quote from: Derrick on January 31, 2013, 19:14:32
Trist å høre nyheten i dag, men jeg er enig med de som er usikre/ikke har trua på at han vil bli noen superspiss i PL. Morison holder vel bra mål i NPWC, men mer usikker i PL. Opprykk blir det ikke noe av i år uansett. Med den borteformen Leeds har vist er det nærmest usannsynlig. Håper det blir en fin avslutning i hvert fall, så blir det forhåpentligvis noen nyervervelser til sommeren som kan gi større sjanser til opprykk.

Takker for innsatsen og alle målene. Jeg skjønner meg bare ikke på de som hater ham fordi han går til en klubb som ligger ett nivå over. Hva ville egentlig dere ha gjort dersom dere fikk tilbud fra en PL-klubb mens dere spilte på et middelmådig NPWC-lag?? Dessuten lurer jeg da på hva dere tenker om overgangene til Cantona og Hasselbaink som var forræderi av verste sort!

Danke sehr
nej becchio kommer aldrig att bli en superspis i Pl, men däremot får han spela från start i varje match så tror jag han klarar drygt 10 mål per säsong, han är bra inom boxen

Gufrias

Transfervinduets største nedtur. Jeg hadde heller sett at vi tviholdt på Becchio til sommeren.

Men jeg er ikke så flink til å bære nag, så jeg håper Becchio får det til i Norwich (Snoddy, Bradley og Jonny vet i alle fall hvordan de skal spille ham god). Og ikke nok med det: Jeg ser også gjerne at Norwich presterer godt i PL med disse og Tettey.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Quote from: Gufrias on January 31, 2013, 21:40:08
Transfervinduets største nedtur. Jeg hadde heller sett at vi tviholdt på Becchio til sommeren.

Men jeg er ikke så flink til å bære nag, så jeg håper Becchio får det til i Norwich (Snoddy, Bradley og Jonny vet i alle fall hvordan de skal spille ham god). Og ikke nok med det: Jeg ser også gjerne at Norwich presterer godt i PL med disse og Tettey.
dom får gärna åka ner och vi går upp ;), önskar qpr-norwich 3-2 på lördag och 2 mål från becchio

Kato

Quote from: sportcarl1 on January 31, 2013, 21:48:00

dom får gärna åka ner och vi går upp ;), önskar qpr-norwich 3-2 på lördag och 2 mål från becchio

Tror du skal legge det opprykkspratet på hylla. Uansett hvor mye jeg håper du har rett, så dessverre. Det blir ikke å skje i år.

HåvardK

Sjelden jeg kan si meg mer enig enn dette. Tusen takk for fantastiske år i Leeds, Becchio - og lykke til i Norwich sammen med gamle lagkamerater og kjernekaren Tettey! Du vil bli savnet, men gir oss jo en grunn til å følge med litt i PL, da.

Kato

Der var du igjen ja. Takk for sist ;)

"De beste er ikke solgt" og "Sorger på forskudd".

I dag har vi fasit i hånd. Det gikk som fryktet. Dagen har så langt vært en skuffelse.

Gufrias

Quote from: Kato on January 31, 2013, 21:56:24

Der var du igjen ja. Takk for sist ;)

"De beste er ikke solgt" og "Sorger på forskudd".

I dag har vi fasit i hånd. Det gikk som fryktet. Dagen har så langt vært en skuffelse.
Ja. Nå er en av de beste solgt. Nå sørger jeg. Men jeg har ikke surmult over det i en liten evighet. Og det går sikkert over.

Lobotomiarrene har grodd pent, takk.
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

ønsker Becchio lykke til i Norwich og takker for fine år men skal man tro tro på de siste rykter så er hooper på vei inn og da blir spiss plassen enda vanskligere og kapre for becchio
Forever Leeds United!!!!!!!!

Corleone

Vet ikke om noen har påpekt det før, men "våre" spillere i Norwich har til sammen (i følge mine utregninger) 100 kamper mer for Leeds enn hele dagens stall har til sammen  ::)

665 kamper mot 565 var tallene jeg kom frem til.

Kato

Hooper er det nivået vi måtte vært på om det skulle blitt opprykk

Oggy

Der fikk han noen minutter i dagens kamp
Oggy

sportcarl1

Quote from: Oggy on February 02, 2013, 15:42:36
Der fikk han noen minutter i dagens kamp
3 minuter plus tillägg

Kato