EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Shutt

Håper diskusjonen om Becchio bør bli i Leeds, ikke blusser opp igjen på lenge. Mannen er jo en kult-figur, og skaper entusiasme både på og utenfor banen under matchene. At han har sine mangler, spesielt tempomessig er jeg enig i, men spillere som Becchio vokser ikke på trær. Yter alltid 100 %, og spiller med hjertet langt utenfor drakta. Mer dedikert og ærlig spiller skal man lete lenge etter, og etter mitt syn er han en av våre desidert viktigste menn!

Nørgaard

Quote from: Tom S on November 15, 2010, 10:20:15
Quote from: Jon R on November 14, 2010, 23:21:27
Herre min gud,få no fyren signet nå, uden at smadre vores økonomi og ende i administration igen.  ;D

Florø og Danmark, hand i hand   ;)

Hmm de var vidst rettet imod mig  ;)

jackbauer68

Quote from: Shutt on November 15, 2010, 23:01:02
Håper diskusjonen om Becchio bør bli i Leeds, ikke blusser opp igjen på lenge. Mannen er jo en kult-figur, og skaper entusiasme både på og utenfor banen under matchene. At han har sine mangler, spesielt tempomessig er jeg enig i, men spillere som Becchio vokser ikke på trær. Yter alltid 100 %, og spiller med hjertet langt utenfor drakta. Mer dedikert og ærlig spiller skal man lete lenge etter, og etter mitt syn er han en av våre desidert viktigste menn!

Eg også har ett stort kjærlighetsforhold til Becchio,og i fjor gikk eg til og med så langt at eg fikk trykket navnet hans på ryggen av den blå drakta.
Men hvis vi holder oss edru og prøver å analysere fotballspilleren Luciano så har han jo store mangler. Han har null gjennombruddskraft m ball,han greier sjelden/aldri å passere en mann med ball,har relativt ujevn kvalitet på tilslaget,han er treg og sensasjonelt nok er han en dårlig hodespiller.Han scorer riktignok en del mål på hodet ved god timing,men på lange baller fremover taper han det meste,han har jo null spenst.
Ka om dere prøver å sammenligne Becchio med Andy Carroll som er samme spillertype,og eg tror Billy Paynter tar denne plassen på laget vårt innen kort tid 8)

PS! Luciano I love you :o

pale

QuoteHan har null gjennombruddskraft m ball,
Enig

Quotehan greier sjelden/aldri å passere en mann med ball
Enig

Quotehar relativt ujevn kvalitet på tilslaget,han er treg
Enig

Quotesensasjonelt nok er han en dårlig hodespiller
Uenig. Becchio er, ut fra størrelsen en god hodespiller. Selv om han ikke vinner alt i lufta, vinner han en god del. Og husk at stopperne han spiller mot ofte, nettopp, har sin styrke i luftspillet.

Men jeg støtter Shutt sitt syn på Becchio. Innsatsen og gløden hans er utrolig viktig, i tillegg er han god til å skåre mål!
Hver gang jeg har vært på ER de siste årene har jeg blitt imponert over Becchio. Han går virkelig i krigen og gjør en kjempejobb. Kanskje ikke det synes like godt på TV?
Det er jo en grunn til at han er en publikumsfavoritt...

Jeg tror aldri i verden at Paynter klarer å gjøre en like god jobb som Becchio!
(Jeg tar gjerne feil her, da blir det mange mål framover)

Jeg synes at Jackbauers analyse minner om George Bests analyse av Beckham:
"He can't kick with his left foot, he can't tackle, he can't head the ball and he doesn't score many goals. Apart from that, he's all right.” ;)

jackbauer68

Quote from: pale on November 16, 2010, 09:47:24
Enig

Enig

Enig

Uenig. Becchio er, ut fra størrelsen en god hodespiller. Selv om han ikke vinner alt i lufta, vinner han en god del. Og husk at stopperne han spiller mot ofte, nettopp, har sin styrke i luftspillet.

Men jeg støtter Shutt sitt syn på Becchio. Innsatsen og gløden hans er utrolig viktig, i tillegg er han god til å skåre mål!
Hver gang jeg har vært på ER de siste årene har jeg blitt imponert over Becchio. Han går virkelig i krigen og gjør en kjempejobb. Kanskje ikke det synes like godt på TV?

"He can't kick with his left foot, he can't tackle, he can't head the ball and he doesn't score many goals. Apart from that, he's all right.” ;)

Eg kan ikkje se at Becchio har ekstremkvaliteter ala Beckham's høyrefot 8)

pale

Quote from: jackbauer68 on November 16, 2010, 10:05:55
Quote from: pale on November 16, 2010, 09:47:24
Enig

Enig

Enig

Eg kan ikkje se at Becchio har ekstremkvaliteter ala Beckham's høyrefot 8)

Innsats er en ekstremkvalitet. jfr. Øyvind Leonardsens løping :)

Promotion 2010

On song: Leeds United's Luciano Becchio

With the help of a fan, the Observer looks at an in-form Football League player

Luciano Becchio has scored eight goals this season after hitting 17 in the last campaign, which contributed to Leeds United's promotion. Photograph: Craig Brough/Action Images

The Observer, Sunday 21 November 2010 

The lowdown
Born in Córdoba, Argentina, Becchio began his career with Boca Juniors youth teams but soon moved to Europe. After a spell in the Spanish lower leagues he joined Leeds in 2008. His work ethic was soon on display as he missed only one match in all competitions during that opening campaign, and scored 17 goals the next which were central to Leeds' promotion. It looks like continuing, with eight goals from 13 shots on target already this season.

View from the terrace
"Luciano, Luciano â€" costs less than Berbatov, and he scores more goals" goes the song, and it's being heard more than ever. Becchio has everything Leeds fans love: passion, workrate and a fair bit of ability â€" good in the air, strong on the ground, and with a decent left foot. The hat-trick last weekend against Bristol City was his first in English football and, on current form, won't be the last. He's out of contract in the summer, but both he and Simon Grayson seem keen to extend his deal â€" let's hope those costs don't soar.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Hobben

Quote from: Promotion 2010 on December 08, 2010, 15:49:46
Mr Nice-Guy nærmer seg kontrakt med Leeds:

http://www.leedsunited.com/news/20101208/becchio-deal-hopes_2247585_2239530

:D

Bra!

En av NPC beste spisser! Ser flere her kritiserer også Becchio, men, han gjør mange usynlige jobber på banen, jobber steinhardt! Og har kvalitetene til og score 15-20 mål i løpet av ein sesong!
Rogaland Whites

Kickthemdown

Quote from: hobberst on December 08, 2010, 18:44:30

Bra!

En av NPC beste spisser! Ser flere her kritiserer også Becchio, men, han gjør mange usynlige jobber på banen, jobber steinhardt! Og har kvalitetene til og score 15-20 mål i løpet av ein sesong!
Hum, må da vel være lov å si at han faller for lett til tider? At vi diskuterte et salg før sesongstart var også på sin plass da kontrakten hans ville gå ut om ett år.

ALLE vet at Becchio jobber hardt for laget og den jobben er slett ikke usynlig.¨

Ellers ser jeg ikke noe kritikk, bare at veldig mange fortjent nok hyller han.

Hobben

Quote from: Alta-White on December 08, 2010, 20:05:20

Bra!

Hum, må da vel være lov å si at han faller for lett til tider? At vi diskuterte et salg før sesongstart var også på sin plass da kontrakten hans ville gå ut om ett år.

ALLE vet at Becchio jobber hardt for laget og den jobben er slett ikke usynlig.¨

Noen ganger ja, men synest ikke han faller så veldig så flere påstår under kampene. Synest han for får lite frispark under kampene jeg...
Rogaland Whites

Runar

Becchio er jo ikke en fantastisk spiller, men blir han brukt riktig så kan han værre vanskelig å spille mot og effektiv. Men noe genialt en mannsangrep er han ikke på dette nivået.

Nå som det endelig er litt fokus på innlegg så ser en hvor farlig Becchio kan være, for håpentligvos så vil en forsette å dyrke de gode egenskapene til Becchio i angrepsspillet vårt

Leedsulf

Quote from: hobberst on December 08, 2010, 20:08:33

Bra!

Noen ganger ja, men synest ikke han faller så veldig så flere påstår under kampene. Synest han for får lite frispark under kampene jeg...

Nåja, det jeg har sett de siste kampene har fått meg til å lure på hvordan mannen er skodd under kampene. Han må vel, sammen med Vidar Riseth, være den spilleren med flest minutter liggende på gresset i løpet av en sesong.
Ellers har jeg ikke noe i mot Becchio. Fin fyr.

Vurderer faktisk denne:
http://retroleeds.com/wp-content/uploads/2010/12/GRAPH-WHITE.png

Bites Yer Legs

Quote from: The Boy Eddie Gray on December 08, 2010, 21:15:50
Quote from: hobberst on December 08, 2010, 20:08:33

Bra!

Nåja, det jeg har sett de siste kampene har fått meg til å lure på hvordan mannen er skodd under kampene. Han må vel, sammen med Vidar Riseth, være den spilleren med flest minutter liggende på gresset i løpet av en sesong.
Ellers har jeg ikke noe i mot Becchio. Fin fyr.

Vurderer faktisk denne:
http://retroleeds.com/wp-content/uploads/2010/12/GRAPH-WHITE.png

Hehe.. tror søylen til berbatov er noe for gavmild for min smak  ;)
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

http://www.thescratchingshed.com/2010/12/luciano-becchio-is-he-stalling-for-january-offers/?

Ser ut som Becchio er på vei bort?

Føler egentlig at vi har gode nok erstattere allerede i stallen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on December 13, 2010, 13:25:30
http://www.thescratchingshed.com/2010/12/luciano-becchio-is-he-stalling-for-january-offers/?

Ser ut som Becchio er på vei bort?

Føler egentlig at vi har gode nok erstattere allerede i stallen.

Er ikke stresset over om Becchio blir eller ikke, føler at Ross og Paynter sammen + Somma er bra erstattere...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Har forståelse for at Becchio ønsker å holde mulighetene åpne dersom ein PL-klubb kommer på bana i januar - det er altfor mykje økonomisk å vinne for Luciano til at vi kan forvente at han blir i Leeds.
Vi kan sjølvsagt nekte å selge i januar for så å håpe at han blir hos oss dersom vi rykker opp i mai.

Trur ikkje Leeds står og faller med Luciano, vi har gode alternativ offensivt.
Kanskje kan vi bruke evt penger til ein sårt etterlengta DM, det vil gagne Leeds mykje meir i kampen om å komme seg opp til PL.
COME ON LEEDS !!

kalle_92

Quote from: Tom S on December 13, 2010, 19:30:59
Har forståelse for at Becchio ønsker å holde mulighetene åpne dersom ein PL-klubb kommer på bana i januar - det er altfor mykje økonomisk å vinne for Luciano til at vi kan forvente at han blir i Leeds.
Vi kan sjølvsagt nekte å selge i januar for så å håpe at han blir hos oss dersom vi rykker opp i mai.

Trur ikkje Leeds står og faller med Luciano, vi har gode alternativ offensivt.
Kanskje kan vi bruke evt penger til ein sårt etterlengta DM, det vil gagne Leeds mykje meir i kampen om å komme seg opp til PL.
Dessuten har vi jo nok av angrepsspillere som kan ta over. Somma og Paynter er ikke dårlige alternativere det heller. Men Becchio er jo noen trappetrinn over disse to. Men vi trenger en DM...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on December 18, 2010, 09:45:15
Ikke tid til å snakke mer om kontrakt før på nyåret:

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/8746109.Time_running_out_for_Leeds_United_to_tie_up_Becchio/?ref=rss

Vi er virkelig ille ute.  ::)

Trist om Becchio forsvinner! Han har virkelig tatt steget fra L1 til nPC umiddelbart og nivået han holder nå tilsier at han har noe å fare med også i PL.

Heldigvis er det vel slik at ingen kan pre-kontrakte (for et verb!) han i England, om jeg forstår rett?
Marching on together!

Glenn K

Fantastisk nyhet dette! Han er en viktig bidragsyter i årets leeds-lag  :)

Dennis

Marching on together!

Promotion 2010

Da holder vi laget sammen ut sesongen og rykker opp!

Hadde vært fantastisk. Utrolig super nyhet dette!  ;D
Min første Leeds-kamp:

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

HåvardK

God nyhet. Selv om han nok må heve seg ennå et hakk for å levere i PL.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

nord

Han og flere andre vil vokse med opgaven i PL . We are building a team :-)