EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Quote from: kalle_92 on September 15, 2012, 22:18:03
Quote from: Hallgeir * on September 15, 2012, 22:14:42
Quote from: kalle_92 on September 15, 2012, 22:02:19
Var møkkadårlig i dag.

Han prøvde, men laget skapte så godt som ingen ting framover. Ikke fikk vi mange innlegg fra siden eller cornere heller. Der ligger Becchio sin styrke i å omsette disse.

Jeg synes det blir litt urettferdig kritikk mot Becchio. Når sant skal sies, fikk han ikke mye støtte fra midtbanen, og McCormack måtte ut veldig tidlig. Kampbildet kunne vært et helt annet med han på banen i 90 minutter.
Sant det. Jeg orket ikke å fullføre hvorfor jeg syns han var dårlig. Becchio er en målskåringsmaskin, men definitivt ingen Messi eller Falcao. McCormack var savnet i dag. Det samme var etablert spill i angrep.
Kantspill også, med unntak av noen få glimt av Byram.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

Becchio har aldri vært min favorittspiller. Ikke fordi det mangler entusiasme eller innsats, men fordi jeg ikke lar meg imponere av Becchio. Når det er sagt. Mannen skårer mål, det skal han ha. Han er ikke akkurat noen Messi med ballen i beina, eller noen Beckford med hastighet og evne til å skape til på egenhånd. Men mannen virker å være en utrolig god måltyv, og en mann som det kan også vinne oss kamper. Strålende  :)

Leedsfan

Det er et eller annet med Becchio jeg ikke blir klok på, ikke min favoritt spillertype heller. Det han ekstremt god til er å være på rett plass til rett tid, en goalgetter.

Vet ikke om fotballekspertene vil kalle han en typisk goalgetter??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stigahauge

Egentlig ganske rart at ein spelar som Becchio ikkje blir favorittspelar/kulthelt blant mange supportera.
- Trofast mot klubben
- Sug ikkje pengar ut av lønnskassa
- Scorar 2-sifra antal mål kvar sesong
- Kjempar slit og blør for skjorta
- Generelt uten primadonnanykker og virkar som ein bra kar!

I mange andre klubbar hadde nok dette blitt verdsatt. Blant oss så blir spelarar som kontstant svikatar oss favorittspelarane våre (Snoddy, Gradel m.fl.)! Rart! Men kanskej vi ikkje skal elske Becchio. Då forsvinn kanskje han og :P

Leedsfan

Det må ha noe med at det er så frustrerende å se på han når vi sliter, sliter med å holde på ballen og legger seg for ofte i dueller.

Han har jo sikkert utviklet seg siden han spilte med Beckford, hadde vært artig å sett de sammen igjen. Med Gradel, Austin, Howson og Snodgrass bak seg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Becchio er min favoritt! Er god å rutinert i slutten av kampene :) Scorer passe greit med mål! Klassespiss i denne divisjonen men spørs hvordan han hadde klart seg i PL.
Rogaland Whites

stigahauge

Quote from: Hobben on September 23, 2012, 14:37:29
Becchio er min favoritt! Er god å rutinert i slutten av kampene :) Scorer passe greit med mål! Klassespiss i denne divisjonen men spørs hvordan han hadde klart seg i PL.

+1 :)

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on September 23, 2012, 13:55:51
Det er et eller annet med Becchio jeg ikke blir klok på, ikke min favoritt spillertype heller. Det han ekstremt god til er å være på rett plass til rett tid, en goalgetter.

Han minner meg litt om en tidligere Leeds-spiller som heller ikke helt  fikk den kreditten han fortjente. Karen var ekstremt flink til å være på riktig sted til riktig tid. Mange av hans scoringer kom fra en meters hold.

Ja, han har en del av de samme egenskapene som Lee Chapman hadde.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on September 23, 2012, 16:08:53
Quote from: Leedsfan on September 23, 2012, 13:55:51

Han minner meg litt om en tidligere Leeds-spiller som heller ikke helt  fikk den kreditten han fortjente. Karen var ekstremt flink til å være på riktig sted til riktig tid. Mange av hans scoringer kom fra en meters hold.

Ja, han har en del av de samme egenskapene som Lee Chapman hadde.

Gode minner fra Sterland og Chapman. Chapman var jo en utpreget targetman med ekstreme kvaliteter i lufta.

Hva er egentlig Becchio spesielt god til foruten å være på rett sted til rett tid? Han er ikke rask, ballbehandlingen er så som så, ok god på hodet i de rette posisjonene, men ekstremt god til å stå på rett plass og putte den ballen i mål.

Gufrias

Quote from: Leedsfan on September 23, 2012, 16:31:04
Hva er egentlig Becchio spesielt god til foruten å være på rett sted til rett tid?
Arbeidsmoral, kanskje?
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Gufrias on September 23, 2012, 17:26:14
Hva er egentlig Becchio spesielt god til foruten å være på rett sted til rett tid?
Arbeidsmoral, kanskje?

Varney har god arbeidsmoral, men er kanskje ikke så ofte på rett sted til rett tid? :)

kalle_92

Quote from: Leedsfan on September 23, 2012, 14:12:00
Det må ha noe med at det er så frustrerende å se på han når vi sliter, sliter med å holde på ballen og legger seg for ofte i dueller.

Han har jo sikkert utviklet seg siden han spilte med Beckford, hadde vært artig å sett de sammen igjen. Med Gradel, Austin, Howson og Snodgrass bak seg...
Helt enig med det jeg la ut i fet skrift der. I motsetning til Becchio, er Diouf svært god på dette av det jeg har sett. Når han "legger seg" har han vunnet frispark, når vi har slitt med å spille oss opp (som spesielt Mario Balotelli er svært god til).

Kontakinte

Quote from: Leedsfan on September 23, 2012, 17:36:52
Arbeidsmoral, kanskje?

Varney har god arbeidsmoral, men er kanskje ikke så ofte på rett sted til rett tid? :)
Eneste gang Varney er på rett plass, er når han sitter på benken takk.

sportcarl1

Arbeidsmoral, kanskje?
ja vad är han bra på?  jag var på matchen igår,  han har år efter år levererat mål, tar sitt defensiva ansvar med, framspelare med som igår till poleons mål, ledargestalt på plan, banar väg för de andra och vinner förvånansvärt mycket i luften och gör väldigt många mål på huvudet med tanke på att han inte är speciellt lång men det är väl för att han är en spelare som är på rätt plats i rätt tid och det är ju det det handlar om,som jag ser har han bara 2 brister och det är farten och tekniken är inte så märkvärdig för att vara en argentinskt spelare

stian

En spiller som gang på gang er på rett sted til rett tid må ha minst to kvaliteter:

1) et godt fotballhode som gjør at han lukter hvor ballen kommer
2) tydelige bevegelser som gjør at medspillerne vet hvor de finner ham.

En Becchio i form er bra på begge disse

Leedsfan

Gratulerer til Becchio som kronet sin kamp nr. 200 for Leeds med en assist i lørdagens seier borte mot Bristol City!

Sydhagen

Ikke ofte nå til dags at vi har spillere som når det antallet kamper for klubben vår.

Hail!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Quote from: Sydhagen on October 01, 2012, 10:55:52
Ikke ofte nå til dags at vi har spillere som når det antallet kamper for klubben vår.

Hail!

Vel ein an ordlyd,respekt ;)
LIFE IS LEEDS

4ever arcticwhite

Quote from: Woody on October 01, 2012, 19:33:00

Hail!

Nå kan man jo gjøre seg sine tanker om stamtavla til blonde Argentinere....

Men det er uansett IKKE LB sin feil - man kan ikke velge sine forfedre ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Woody

Quote from: 4ever arcticwhite on October 01, 2012, 19:40:50
Quote from: Woody on October 01, 2012, 19:33:00

Hail!

Nå kan man jo gjøre seg sine tanker om stamtavla til blonde Argentinere....

Men det er uansett IKKE LB sin feil - man kan ikke velge sine forfedre ;)

;D ;D
LIFE IS LEEDS

flynn

Becchio er selve kontinuitetsbæreren i dagens tropp. Han har sine begrensninger som fotballspiller, men du verden så mye han har betydd for Leeds i åra som har gått siden han ankom klubben. Og, han virker å være en hedersmann i alle henseende også, ingen store fakter eller tull og tøys, rent bortsett fra fallesyke.

Han fortjener å bidra til å skyte oss opp i PL, og å henge med en første sesong der oppe. Han er dessverre neppe god nok til å spille på topp i PL på regelmessig basis.

Når den dagen kommer blir det leit å ikke høre Becchio-Luuuciano Becchio runge over Elland Road!

flynn

Jon R

Becchio kommer til å heve seg i takt med nivået, slik han alltid har gjort.  :)
Jon R.

Hobben

200 kamper for Leeds nå! Becchio, du skal på drakten min i November :D!
Rogaland Whites

Leedsfan

Artig å høre PL-studio diskutere Steven Fletcher slik vi diskuterer Becchio. Fletcher får jo mye skryt for bevegelsene sine i boksen, noe Becchio også er god til.

HåvardK

Runar

Becchio er den beste dårlige spilleren...

Han er klinisk og alltid vond å spille mot.

Gambi

Håper Newcastle signerer Becchio som 4.valg bak Ameobi i januar.  ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Hobben

Rogaland Whites

Hallgeir *

Du er en kald fisk, Luciano!  8)
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

http://www.facebook.com/pages/Luciano-Becchio-10/566648143350288

Dette er Becchios offisielle side på FB.  Hans kone likte akkurat denne siden.
jeg var nummer 3, så jeg var jo den første etter hans kone og han selv ;)