EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marve

Er det ikke bare å si at vi selger ikke becchio han blir .
Han er vell kontrakt festa i 18 mnd så vi må ikke selge han .
Problemet er nok det at warnock vill selge han ,han tørr bare ikke si det rett ut .

lojosang

Quote from: Bites Yer Legs on January 18, 2013, 20:21:58
Latterlig av Warnock å være så utleverende. Sant eller ikke sant det han sier, virker som han prepper for et salg. Leeds er aldri et dårligere alternativ enn Wigan. Ha litt stolthet som Leeds-boss da, Neil.

Han virker jo fullstendig å ha mista grep og bakkekontakt. Men forbehold om at han er riktig sitert i en ikke direkte etterrettelig britisk presse.
- Leif Olav

Asbjørn

NW er (av og til håpløst) ærlig. Strengt tatt en positiv egenskap, men ikke i dette henseende. :(

Dette lukter Snoddysaken opp av dage, og selv om det er sagt at NW har siste ord (og det har han nok) vurderes det tydeligvis at de kan få så mye for ham nå (og ikke om et halvt år) at salg nå ikke er utenkelig...

For Becchio selv ønsker PL nå, tydelig det. Og man må også vurdere om det er ønskelig å ha en spiller i troppen som ved hvert vindu de kommende 18 mnd ikke vil fokusere (ifølge Warnock).

...som flere har sagt, Luciano har sine begrensninger og vi får neppe mer for ham enn akkurat nå. Men skal han erstattes, må vi samlet komme styrket ut. McCormack må overta scoringene hans, en annen spiller må overta 'duellstyrken hans' - og vi må få nok penger for ham til å få styrket oss i andre lagdeler/kanter...

...mon tro om ikke disse hintene fra managerduoen er vel planglagt 'drive-budkrigen-igang-taktikk, forresten ;) )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

For meg vil et salg av Becchio i januarvinduet være et fatalt steg i feil retning.

Som spiller er Becchio langt fra uerstattelig, men han er en av få publikumsfavoritter i dagens lag (det finnes kritikere også). Dersom han selges, uten at det finnes en fullgod erstatter klar, skriver også GFHC under på de mange spørsmålene om manglende økonomiske muskler eller ambisjoner.

På den måten vil apatien vokse seg sterkere og publikumstallet synke ytterligere. Mange (inkludert meg) trodde nok at det ville hjelpe mye bare å få Bates ut, men publikumstallet har ikke steget siden. Nå er det vel snakk om billigere billetter ut sesongen, men om Becchio selges...
Marching on together!

Kato

Jeg er temmelig sikker på at Becchio forsvinner før januar er over. Med tanke på pris, forholdene i klubben, og ikke minst at han har "his head turned", så går dette bare en vei. Ut døra.

Ille at toppscoreren forlater, men jeg velger å se det annerledes.

Han har levert så det ryker hele sesongen, det må komme en formdipp en eller annen gang fra nå til mai.
I tillegg har vi faktoren med 18 mnd  igjen av kontrakten, stor sesong så langt, og da sikkert 3-4 mill pund for han.

Det kan vi ikke si nei til. Vi må heller planlegge hvordan vi skal få erstatteren på plass.

Her trengs det en skikkelig target man, langt sterkere i lufta enn Becchio. Gjerne med mål på  samvittigheten. Og så må Ross inn og ta et steg videre i forhold til mål.

Sydhagen

Quote from: Kato on January 19, 2013, 10:38:47
Jeg er temmelig sikker på at Becchio forsvinner før januar er over. Med tanke på pris, forholdene i klubben, og ikke minst at han har "his head turned", så går dette bare en vei. Ut døra.

Han har levert så det ryker hele sesongen, det må komme en formdipp en eller annen gang fra nå til mai.
I tillegg har vi faktoren med 18 mnd  igjen av kontrakten, stor sesong så langt, og da sikkert 3-4 mill pund for han.

Det kan vi ikke si nei til. Vi må heller planlegge hvordan vi skal få erstatteren på plass.

Her trengs det en skikkelig target man, langt sterkere i lufta enn Becchio. Gjerne med mål på  samvittigheten. Og så må Ross inn og ta et steg videre i forhold til mål.

Veldig enig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

Jepp, og kanskje NW blir tvunget til å la oss spille fotball viss han er i stand til det da...og så spørs det vel også om han blir sittende viss vi går på en stjernesmell i dag, men det blir han vel...sittende altså!

Dennis

...
I tillegg har vi faktoren med 18 mnd  igjen av kontrakten, stor sesong så langt, og da sikkert 3-4 mill pund for han.

...

3-4 millioner pund for en 29-åring med 18 måneder igjen på kontrakten og som tilsynelatende vil bort?

Jeg tror dessverre vi skal være glade om vi får halvparten. Det blir nok en såkalt undisclosed fee, men jeg tipper vi er nærmere 1-1,5 enn den summen. Så får vi se hvor gode kort GFH og NW sitter på.

De siste årene har lært oss å leve med at spillere kommer og går, men jeg trodde virkelig GFH allerede i januar skulle ta oss fremover...
Marching on together!

marve

Quote from: Mr Kaizer on January 19, 2013, 09:44:16
For meg vil et salg av Becchio i januarvinduet være et fatalt steg i feil retning.

Som spiller er Becchio langt fra uerstattelig, men han er en av få publikumsfavoritter i dagens lag (det finnes kritikere også). Dersom han selges, uten at det finnes en fullgod erstatter klar, skriver også GFHC under på de mange spørsmålene om manglene økonomiske muskler eller ambisjoner.

På den måten vil apatien vokse seg sterkere og publikumstallet synke ytterligere. Mange (inkludert meg) trodde nok at det ville hjelpe mye bare å få Bates ut, men publikumstallet har ikke steget siden. Nå er det vel snakk om billigere billetter ut sesongen, men om Becchio selges...
Bra innlegg veldig enig .
Et salg nå vill bare øke presset på våre nye eiere .

Jon R

Kanskje like greit å selge Becchio egentlig. Hvis jeg har fortstått NW riktig så skjer det nemlig noe rart oppe i hodet til spillerene når Becchio er på banen. Fenomenet arter seg visstnok slik at når hjernen ( via øynene) registrerer Becchios tilstedeværelse, går det en impuls ned i bena til spillerne som i sin tur utløser en brå, hurtig og hard bevegelse når ball kommer i kontakt med fot. Konsekvensen av denne bevegelsen er at ballen skyter stor fart og tar en bane høyt gjennom luften i omtrent den retningen Becchio befinner seg hvor den tilslutt  ( i 8 av 10 tilfeller) faller ned på hodet til mostandernes midtstopper eller keeper. NW er visstnok maktesløs overfor dette fenomenet. Utfra dette kan vi slutte at et salg nok er beste løsningen.   :P
Jon R.

dansale

Quote from: Jon R on January 19, 2013, 13:26:49
Kanskje like greit å selge Becchio egentlig. Hvis jeg har fortstått NW riktig så skjer det nemlig noe rart oppe i hodet til spillerene når Becchio er på banen. Fenomenet arter seg visstnok slik at når hjernen ( via øynene) registrerer Becchios tilstedeværelse, går det en impuls ned i bena til spillerne som i sin tur utløser en brå, hurtig og hard bevegelse når ball kommer i kontakt med fot. Konsekvensen av denne bevegelsen er at ballen skyter stor fart og tar en bane høyt gjennom luften i omtrent den retningen Becchio befinner seg hvor den tilslutt  ( i 8 av 10 tilfeller) faller ned på hodet til mostandernes midtstopper eller keeper. NW er visstnok maktesløs overfor dette fenomenet. Utfra dette kan vi slutte at et salg nok er beste løsningen.   :P

HAHAHA!!!  :D
Forza Leeds!

testo

Kanskje like greit å selge Becchio egentlig. Hvis jeg har fortstått NW riktig så skjer det nemlig noe rart oppe i hodet til spillerene når Becchio er på banen. Fenomenet arter seg visstnok slik at når hjernen ( via øynene) registrerer Becchios tilstedeværelse, går det en impuls ned i bena til spillerne som i sin tur utløser en brå, hurtig og hard bevegelse når ball kommer i kontakt med fot. Konsekvensen av denne bevegelsen er at ballen skyter stor fart og tar en bane høyt gjennom luften i omtrent den retningen Becchio befinner seg hvor den tilslutt  ( i 8 av 10 tilfeller) faller ned på hodet til mostandernes midtstopper eller keeper. NW er visstnok maktesløs overfor dette fenomenet. Utfra dette kan vi slutte at et salg nok er beste løsningen.   :P
;D
Helt enig Jon.

Skal Leeds spille og utvikle seg med en annen type fotball enn hoffball som spilles idag når Becchio er på banen, så må det nye spisser til som kan drible, utfordre og variere spillet ikke minst så må vi holde ballen på matta, spillet idag er alt for forutsigbart og rettet mot Becchio så motstanderne får en enklere jobb med å knekke spill og rytme samtidig som det er gørranes kjedelig..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bjoggis

Haha! Priceless  ;D ;D

marve

;D ;D ;D

DenHviteYeboah

Jeg gir snart opp :(
Driften av klubben er fullstendig amatørmessig!

Rudi G.

Quote from: DenHviteYeboah on January 19, 2013, 15:59:24

Jeg gir de en sjanse til ut juli, viss de da ikke avslører seg fullstendig før den tid!

Cherry

... Spilleren blir aldri større enn klubben.... :-\

Aase93

Noken som har rekna på kor vi hadde låge på tabellen uten måla til becchio?

Jon R

Quote from: Aase93 on January 20, 2013, 18:36:21

Ja.
Jon R.

Aase93

Gufrias

Quote from: DenHviteYeboah on January 19, 2013, 15:59:24
Kunne kanskje ha funnet en tråd som passer bedre?
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Quote from: marve on January 18, 2013, 20:28:34
Er det ikke bare å si at vi selger ikke becchio han blir .
Han er vell kontrakt festa i 18 mnd så vi må ikke selge han .
Problemet er nok det at warnock vill selge han ,han tørr bare ikke si det rett ut .
tror inte för ett ögonblik att warnock skulle vilja sälja becchio, däremot vill han nog ha in en klassforward till av samma snitt som han men med kanske andra kvalitéer, däremot vill becchio lämna så kommer situationen i ett annat läge, ha kvr en spelare som eventuellt tjurar är ingen hit

Jon R

Quote from: Aase93 on January 20, 2013, 19:09:26
Quote from: Jon R on January 20, 2013, 18:58:16

Ja.

Sist ?

Les innlegg datert 5. Januar i denne tråden.  :)
Jon R.

Woody

Quote from: Jon R on January 20, 2013, 21:10:05
Quote from: Aase93 on January 20, 2013, 19:09:26
Quote from: Jon R on January 20, 2013, 18:58:16

Ja.

Sist ?

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....
LIFE IS LEEDS

Jon R

Quote from: Woody on January 20, 2013, 22:55:00

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\
Jon R.

Sydhagen

Vil påstå at jeg tror Becchio hadde scoret enda mer hadde vi hatt et og annet innlegg fra kanten også..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Quote from: Jon R on January 20, 2013, 23:27:27

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\

Becchio har vore fantastisk effektivi år ja,litt som Van persie.....hadde vel sett stygt ut der og kansje uten den imponersande effektiviteten.Men om ikkje Becchio hadde hatt den uttellinga han har vist i år er vel både eg og du HEILT sikre på ei toppspiss hadde vore på plass for lenge sidan :D :D    Ps er og redd vi får sjå ein Becchio med meir normal uttelling i mndane som kjem,7 mål herifrå og ut?
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Quote from: Woody on January 21, 2013, 08:11:40
Quote from: Jon R on January 20, 2013, 23:27:27

Becchio har vore fantastisk effektivi år ja,litt som Van persie.....hadde vel sett stygt ut der og kansje uten den imponersande effektiviteten.Men om ikkje Becchio hadde hatt den uttellinga han har vist i år er vel både eg og du HEILT sikre på ei toppspiss hadde vore på plass for lenge sidan :D :D    Ps er og redd vi får sjå ein Becchio med meir normal uttelling i mndane som kjem,7 mål herifrå og ut?

ikke for å "ta noe fra" LB, men mange av disse har vel også kommet på straffer, og det kan vel hende at de hadde blitt satt, selv om LB ikke hadde vært eksekutør?
Men enig i at det hadde sett stygt ut uten raten hans iår...
Ups & Ups!!

Runar

Det finnes endel argumenter for å slippe Becchio nå, dersom vi kan få 4-5 millioner pund for han.

Han er 29 år, han har begrensninger i spillet sitt, han er ikke rask, han slår ikke gode pasninger han klan ikke drible. MEN, og det er et stort men. Becchio har vært her i mange år, vi kjenner kvaliteten hans, interessen hans og kjærligheten hans.

Han har prestert i ALLE sesonger han har vært her, tiltross for at laget i dag ikke minner om det laget han signert for.

Becchio er ihvertfall min store helt av dagens spillere.

Hadde Leeds beholdt stammen fra 10/11 og viderutviklet den, hadde 4 millioner pund for Becchio var done deal, ta pengene.

Nå er pengene ok, men det er ingenting som er riktig med å kvitte ut den siste spilleren som Leeds fansen virkelig har trykket  til sitt hjerte.

Slik handling kan bare skape enda mer frusterte supportere og interessen i et lag uten kvalitet, kjærlighet og inspirasjon vil være null.

LUFC MOT

Quote from: Runar on January 21, 2013, 10:08:45
Det finnes endel argumenter for å slippe Becchio nå, dersom vi kan få 4-5 millioner pund for han.

Han er 29 år, han har begrensninger i spillet sitt, han er ikke rask, han slår ikke gode pasninger han klan ikke drible. MEN, og det er et stort men. Becchio har vært her i mange år, vi kjenner kvaliteten hans, interessen hans og kjærligheten hans.

Han har prestert i ALLE sesonger han har vært her, tiltross for at laget i dag ikke minner om det laget han signert for.

Becchio er ihvertfall min store helt av dagens spillere.

Hadde Leeds beholdt stammen fra 10/11 og viderutviklet den, hadde 4 millioner pund for Becchio var done deal, ta pengene.

Nå er pengene ok, men det er ingenting som er riktig med å kvitte ut den siste spilleren som Leeds fansen virkelig har trykket  til sitt hjerte.

Slik handling kan bare skape enda mer frusterte supportere og interessen i et lag uten kvalitet, kjærlighet og inspirasjon vil være null.

Men hva hvis spilleren ikke har "hodet" med seg i kampene og ikke vil spille for vårt elskede Leeds? Nei ingen større en klubben, og vil Becchio vekk så la han gå, men vil han bli værende så skader ikke det..... Vil bare eventuelt heller da ha en sulten spiler som kysser badget hver gang han skårer for oss, som elsker klubben som oss.... Så lenge Becchio har "hodet" på plass så er han en god brikke å ha i laget.