Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Luciano Becchio  (Lest 302718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #480 på: Januar 21, 2013, 11:34:09 »

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\

Becchio har vore fantastisk effektivi år ja,litt som Van persie.....hadde vel sett stygt ut der og kansje uten den imponersande effektiviteten.Men om ikkje Becchio hadde hatt den uttellinga han har vist i år er vel både eg og du HEILT sikre på ei toppspiss hadde vore på plass for lenge sidan :D :D    Ps er og redd vi får sjå ein Becchio med meir normal uttelling i mndane som kjem,7 mål herifrå og ut?

ikke for å "ta noe fra" LB, men mange av disse har vel også kommet på straffer, og det kan vel hende at de hadde blitt satt, selv om LB ikke hadde vært eksekutør?
Men enig i at det hadde sett stygt ut uten raten hans iår...
becchio har scorat 19 mål i liga och cup denna säsongen, om man tar spelmål så har han gjort 13 st
 

ollan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #481 på: Januar 21, 2013, 11:44:08 »

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\
Lag en tabell med disse forutsetningene beskrevet i innleggene ovenfor,men ta vekk alle lags toppscorere og se hva som skjer da?  ;)
Ollan

Dennis

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #482 på: Januar 21, 2013, 12:06:06 »

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\
Lag en tabell med disse forutsetningene beskrevet i innleggene ovenfor,men ta vekk alle lags toppscorere og se hva som skjer da?  ;)

Barca uten Messi er på nivå med Ham-Kam.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #483 på: Januar 21, 2013, 12:16:11 »

Eg veit det er fristande å lage sånne statistikkar,men det vert FEIL,vi dreiv sånn når Beckford var i leeds og,men laget scora like mange mål samla sett etter han forsvann...sånn vert det med Becchioog.Det blir litt som å sei  at utan Ross på bana i kampane mot birmh og bristol c,så hadde vi ALDRI vunne ....

Du har selvfølgelig helt rett Woody. Dette blir jo svært hypotetiske beregninger.

Det som allikevel er litt spesielt denne sesongen er den fantastiske effektiviteten lager har hatt generelt og  uttellingen for Becchio spesielt. Ikke minst det høye antallet " matchvinner scoringer " som Becchio har stått for. Med mer "normal" uttelling kunne det sett ganske så stygt ut.  :-\
Lag en tabell med disse forutsetningene beskrevet i innleggene ovenfor,men ta vekk alle lags toppscorere og se hva som skjer da?  ;)

Barca uten Messi er på nivå med Ham-Kam.
hur skall folk ha det :D, många som påstår att messi inte skulle vara så märkvärdig utan barca, spanska landslaget är ju hyfsat i alla fall med en stommefrån barca, regerande världs och europamästare, ursäkta att det är lite off-topic, borde inte ligga på en becchiotråd
 

Larsen.

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #484 på: Januar 24, 2013, 15:11:14 »
Fra leedsunited.com:

Luciano Becchio, who has been the subject of two separate bids from foreign clubs during the January transfer window, has handed in a transfer request to the club, as financially he believes his best interests are served by a move away from Leeds United.
Both bids have been rejected and the player will only be allowed to leave in the event that an acceptable offer is received.
The club have sought to agree the terms of a new contract with the player, who is already the highest earner, but the requested terms were beyond a level that we could support, particularly in view of the regulations relating to Financial Fair Play that will be effective in coming seasons.
It is disappointing that this situation has occurred when he is under contract until 30th June 2014.
Pride of Yorkshire

Glenn K

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #485 på: Januar 24, 2013, 15:12:53 »
Da kan han bare dra, slett ingen uerstattelig spiller til sommeren, noe opprykk blir det ikke denne sesongen likevel, med eller uten Luciano

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #486 på: Januar 24, 2013, 15:16:16 »
Med de siste års manglende satsing så skjønner jeg Becchio godt, og ønsker ham lykke til (i Wigan?). Mannen er 29 og trolig er det nå han skriver sin beste kontrakt.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Anders P

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #487 på: Januar 24, 2013, 15:17:32 »
Fra leedsunited.com:

Luciano Becchio, who has been the subject of two separate bids from foreign clubs during the January transfer window, has handed in a transfer request to the club, as financially he believes his best interests are served by a move away from Leeds United.
Both bids have been rejected and the player will only be allowed to leave in the event that an acceptable offer is received.
The club have sought to agree the terms of a new contract with the player, who is already the highest earner, but the requested terms were beyond a level that we could support, particularly in view of the regulations relating to Financial Fair Play that will be effective in coming seasons.
It is disappointing that this situation has occurred when he is under contract until 30th June 2014.
Skuffende, men skjønner jo at spillere vil til PL....samme situasjon som med Snodgrass - men her varer kontrakten lenger. Han burde bli ut sesongen hvertfall.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #488 på: Januar 24, 2013, 15:18:11 »
Ut med Becchio. Trenger vi en erstatning? Liker Diouf, McCormack og Somma, men må vel kanskje ha inn en ny spiss nå som Becchio er på vei ut?

 Andrew Haigh@AndrewHaigh
Sadly, Becchio's transfer request isn't a surprise. #lufc statement has made it about money but it I'm not sure it is. https://twitter.com/AndrewHaigh/status/291261088253767680 …
24 januar
*Geordie accent* Becchio v Warnock - who goes? YOU decide. Click Favourite to evict Becchio, RT for Warnock. #LUFCEvictionNight #lufc
15 januar

Dennis

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #489 på: Januar 24, 2013, 15:18:30 »
Vår mestscorende og en av de siste som tiltaler fansen vil vekk og det virker for meg som halvparten av fansen støtter det.

Er det apatien som har tatt over eller undergraves viktigheten av en toppscorer og en publikumsfavoritt? For meg viser dette - igjen - hvilken tilstand klubben er i. GFHs inntreden har gjort lite til ingenting for å få publikum tilbake til Elland Road eller bedring i det sportslige.

Individuelt er Becchio ikke uerstattelig, men det er mer som (eventuelt) selges i dette tilfellet. Jeg tror ingenting på at Habibou eller et lån av en Premier League-spiller er svaret. Om Max Gradel hentes tilbake, er det omtrent det eneste foruten en virkelig klassespiss som kan forsvare slikt, men det anser jeg som svært usannsynlig.

På den andre siden kan jeg ikke klandre Luciano. Han ønsker Premier League spill og får det neppe i Leeds United. Dessuten får han skylden for vårt elendige spill, både fra treneren og deler av fansen. Er det hans skyld at Warnock ikke makter å bruke han på den åpenbart riktige måten?

Forumet har spekulert i 3-4 mill pund (minimum 2). Jeg er sterkt overrasket om vi får mer enn 1,5 og at disse "blir borte" i driften.

Bekymret.
« Siste redigering: Januar 24, 2013, 15:22:58 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Ferre

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #490 på: Januar 24, 2013, 15:21:23 »
Flott å se at vi fortsetter trenden med å selge våre beste spillere.

Kjenner jeg begynner å bli ganske lei av hele Leeds United nå. Det meste i og rundt klubben er ganske deprimernde for tiden. Vi er en vits!

Ã… la Warnock sitte som manager og selge Becchio er IKKE måten å få fansen tilbake til Elland Road på, GFH-C!
« Siste redigering: Januar 24, 2013, 15:36:10 av Ferre »

Rudi G.

  • Gjest

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #492 på: Januar 24, 2013, 15:25:48 »
Luciano Luciano, kisses his badge more often than Berbatov, still wants to gooooooooooo!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #493 på: Januar 24, 2013, 15:26:36 »
Dette er realitetene for oss i mange år fremover.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #494 på: Januar 24, 2013, 15:27:26 »
Det er klubben det er noe galt med, ikke Becchio...

http://twitpic.com/bxv6lj Looks like I'm going to have to update this again... #lufc  on Twitpic"
« Siste redigering: Januar 24, 2013, 15:31:48 av kalle_92 »

rober

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #495 på: Januar 24, 2013, 15:37:28 »
Det var vel ikke noe annet å forvente.

Har ikke noe tro på at Gradel kommer tilbake hvis/når Becchio forsvinner, og pengene for eventuelt salg blir vel borte i sanden....... ::)

GFH Capital har fremdeles en drøy uke på å overbevise om at de vil ha klubben tilbake i PL i nærmeste fremtid (helst 2013), men innerst inne har jeg ikke noe særlig tro på akkurat det.

Men Becchio fortjener sjansen i PL.

martind

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #496 på: Januar 24, 2013, 15:41:08 »
Hvis det som står i statement fra klubben stemmer, og vi kan få en del penger for han synes jeg vi skal selge. Da får vi inn en erstatter istedenfor. Laget har spilt bedre fotball i de kampene han ikke har spilt, og det er nå vi kan få penger igjen for han.

Han er klubbens best betalte og vil samtidig frigjøre en del penger. Synes det er utrolig trist, men vi trenger en annen spillertype enn Becchio dessverre.
MOT!! We are Leeds!

Håkon

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #497 på: Januar 24, 2013, 15:47:22 »

Dette er trist men forståelig, han vil spille i PL og har en kontrakt igjen som vil
Sikre han og familien, synd ikke gfhc ville gi han en god siste kontrakt.(har de penger?)

En av mine favoritt spillere og en som har vært stabil siste fire årene. Ikke ofte en føler
For en spiller. Legende.

Blir spennende å se han i premier league. Håper han går til PL
Leeds for alltid

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #498 på: Januar 24, 2013, 15:48:55 »
Hvis det som står i statement fra klubben stemmer, og vi kan få en del penger for han synes jeg vi skal selge. Da får vi inn en erstatter istedenfor. Laget har spilt bedre fotball i de kampene han ikke har spilt, og det er nå vi kan få penger igjen for han.

Han er klubbens best betalte og vil samtidig frigjøre en del penger. Synes det er utrolig trist, men vi trenger en annen spillertype enn Becchio dessverre.

Kanskje derfor de jobber med Gradel....?? Bra bytte hvis så skulle skje..!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #499 på: Januar 24, 2013, 15:49:21 »
For å være helt ærlig med meg selv nå. På grunn  av måten klubben blir drevet. Ja da skjønner jeg Becchio. Og hvis spillerne skal utvikle seg. Ja da ville det beste for de fleste spillere i klubben være å gå til andre klubber. Leeds er en stor klubb på papiret , men en miniklubb når det kommer til det med å være en stor klubb sportslig

SOL

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #500 på: Januar 24, 2013, 15:50:22 »
Tradisjonen tro så ser det ut til at Leeds selger sin beste spiller på tampen av transfervinduet for 'nte gang. Men vi trenger vel ikke frykte, det kan jo hende Hulse blir hentet inn og han var jo bra for 6-7 år siden......

Hva har skjedd med klubben vår? Hvor er ambisjonene? Hvilke signal sender dette til fansen, selv om det nok finnes bedre spisser enn Becchio?
Får vi inn en skikkelig erstatter og flere gode spillere, kan vi kanskje leve med dette, men det er slitsomt å være Leedsfan. Fryktelig slitsomt :(
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #501 på: Januar 24, 2013, 15:54:18 »
For å være helt ærlig med meg selv nå. På grunn  av måten klubben blir drevet. Ja da skjønner jeg Becchio. Og hvis spillerne skal utvikle seg. Ja da ville det beste for de fleste spillere i klubben være å gå til andre klubber. Leeds er en stor klubb på papiret , men en miniklubb når det kommer til det med å være en stor klubb sportslig

Hvis du ikke har skjønt det før så skjønner du det nå, vi kan ikke konkurrere med klubber som betaler 20-30 millioner norske kroner i årslønn samme hvor små klubbene er. Becchio er vel en av de som tjener mest, dvs 8-10 millioner i året.

Dette gjelder ALLE klubbene i denne divisjonen hvis de ikke har en ekstremt rik onkel. En fotballspiller vil teste seg mot de beste og samtidig tjene mest mulig penger, jeg ville ha gjort det samme. Matthew Le Tissier og Steve Bull ville noe annet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #502 på: Januar 24, 2013, 15:57:50 »
Habib Habibou responderer?


Habib Habibou ‏@HabibHabibou7 I Côme




Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #503 på: Januar 24, 2013, 16:00:41 »
Habib Habibou responderer?


Habib Habibou ‏@HabibHabibou7 I Côme





Jammen, da er jo alt greit da   ::) ::) ::)

(neida, denne var ikke til deg, Rudi, det er situasjonen vår:-\
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #504 på: Januar 24, 2013, 16:05:39 »
Habib Habibou responderer?


Habib Habibou ‏@HabibHabibou7 I Côme





Jammen, da er jo alt greit da   ::) ::) ::)

(neida, denne var ikke til deg, Rudi, det er situasjonen vår:-\

Både Habib, Gradel og han derre fyren fra Bradford inn....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #505 på: Januar 24, 2013, 16:07:58 »
Habib Habibou responderer?


Habib Habibou ‏@HabibHabibou7 I Côme





Jammen, da er jo alt greit da   ::) ::) ::)

(neida, denne var ikke til deg, Rudi, det er situasjonen vår:-\

Både Habib, Gradel og han derre fyren fra Bradford inn....?

Jeg er ikke så opptatt av Becchio eller ikke-Becchio - men hva vi sitter med etter vinduet!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #506 på: Januar 24, 2013, 16:18:16 »
Jeg er veldig opptatt av Luciano Becchio! Veldig. For meg representere Luciano det siste lille vi har igjen av sjel. Det skuffer meg enormt og se at han har levert inn et transfer request. Uansett hva grunnen er så sier dette mye om hvilken bunnløs fortvilet situasjon vi er i.

Det er så utrolig skuffende og se hvor langt unna vi egentlig er der vi bør være...  :'(

Jon R

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #507 på: Januar 24, 2013, 16:20:52 »
Er hjemme, sjuk fra jobb. Føler jeg kjenner meg litt sjukere nå. Litt oppgitt over alle de som tar det for gitt at et salg av Becchio fører til at vi får en minst like god erstatter inn. Hva har egentlig fortiden lært dere? Nada ???
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #508 på: Januar 24, 2013, 16:21:01 »
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #509 på: Januar 24, 2013, 16:22:16 »
Er hjemme, sjuk fra jobb. Føler jeg kjenner meg litt sjukere nå. Litt oppgitt over alle de som tar det for gitt at et salg av Becchio fører til at vi får en minst like god erstatter inn. Hva har egentlig fortiden lært dere? Nada ???

Kom ned fra din høye hest, jeg vil opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.