EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on January 24, 2013, 16:07:58
Quote from: Promotion 2010 on January 24, 2013, 16:05:39
Quote from: Asbjørn on January 24, 2013, 16:00:41
Quote from: Rudi G. on January 24, 2013, 15:57:50
Habib Habibou responderer?

Habib Habibou ‏@HabibHabibou7 I Côme

Jammen, da er jo alt greit da   ::) ::) ::)

(neida, denne var ikke til deg, Rudi, det er situasjonen vår:-\

Både Habib, Gradel og han derre fyren fra Bradford inn....?

Jeg er ikke så opptatt av Becchio eller ikke-Becchio - men hva vi sitter med etter vinduet!

Ikke jeg heller, men erstatter Habib Becchio tror jeg vi er styrket på den plassen!

Frode

Cherry

Ingen krise .
Etter det som står så vil Becchio melke kua mens han kan...forståelig.
Selge til riktig pris = få inn ett par nye  GODE spillere

Becchio har vært god i år, men er ikke en meget bra fotballspiller - han spilles god av
en type Leeds spill som ikke er særlig oppløftende...

Sitter på Elland Road på søndag og skla granske innsatsen hans`.........
men igjen - selg hvis prisen er rett.

Spilleren blir aldri større enn klubben vettdu`....

DenHviteYeboah

Quote from: Cherry on January 24, 2013, 17:09:40
Ingen krise .

Becchio har vært god i år, men er ikke en meget bra fotballspiller - han spilles god av

Du har helt sikkert rett...optimismen råder blant supporterne og publikum bare øker i omfang på ER...Dette er selvfølgelig helt udramatisk og uten betydning...

fmtj

Both offers have been rejected by Leeds but Becchio’s request is almost certain to encourage further bids for him before the transfer window closes next Thursday.

A statement from the club read: “(Becchio), who has been the subject of two separate bids from foreign clubs during the January transfer window, has handed in a transfer request to the club as financially he believes his best interests are served by a move away from Leeds United.

“Both bids have been rejected and the player will only be allowed to leave in the event that an acceptable offer is received.

“The club have sought to agree the terms of a new contract with the player, who is already the highest earner, but the requested terms were beyond a level that we could support, particularly in view of the regulations relating to Financial Fair Play that will be effective in coming seasons.

“It is disappointing that this situation has occurred when he is under contract until June 30, 2014. “

..og for meg forsvinner alt som i det hele tatt kan minne det aller aller minste om legendestatus hvis dette er riktig!! Tjener best, men vil ha mye mer, får ikke det og vil vekk fordi det er fiansielt sett best for ham. Jadajada, penga styrer, men så forbannet god er han ikke!!  >:(
Yeboahs vitne

peder

Quote from: DenHviteYeboah on January 24, 2013, 17:12:23
Ingen krise .

Du har helt sikkert rett...optimismen råder blant supporterne og publikum bare øker i omfang på ER...Dette er selvfølgelig helt udramatisk og uten betydning...
Becchio er Leeds sin best betalte spiller og ønsker seg en forbedret kontrakt. Ringvirkningene i stallen hvis Becchio får en betydelig høyere lønn enn resten av gruppen vil bli store. Becchio er kansje den mest verdifulle i Leeds stallen, men det sier mer om stallen enn om Becchio, Han er da ikke så god.
Nei, Becchio kan definitivt erstattes.

h.b

For 3 uker siden. Becchio er divisjonens beste spiss og nærmest uerstattelig
I dag. Selg ham, han er ikke så god

Jon R

Ingen krise .

Akkurat. Selg og få inn noen nye GODE spillere. Minst like gode som de vi hentet inn etter å ha solgt Gradel og Howson?
Jon R.

Rudi G.

Quote from: h.b on January 24, 2013, 17:23:59
For 3 uker siden. Becchio er divisjonens beste spiss og nærmest uerstatteligI dag. Selg ham, han er ikke så god

Hvem sikter du til her Håkon?

h.b

willum

Andrew Haigh @AndrewHaigh  3m 
Tate on Becchio: "He deserves his chance to go to the Premier League, which I hope he does. I hope he doesn't go to China." #lufc

Tate on Becchio: "He has been a very good player for Leeds and had 5 great years there. He has been top scorer nearly every season." #lufc

Tate on Becchio: "I know he had interest from China and from Wigan. This is what we heard. It's down to him what he wants to do." #lufc

Andrew Haigh @AndrewHaigh  4m 
Tate on Becchio: "I knew that would be coming to be honest. Being in the dressing room, you hear things. I got on well with Beccs." #lufc

Alan Tate on #lufc: "I enjoyed it, things went well but obviously with the money situation up there, I couldn't stay any longer."

Following quotes from Alan Tate's interview on TalkSport here (5m48s, mostly about Swansea): talksport.co.uk/radio/listen-a… #lufc

peder

Quote from: h.b on January 24, 2013, 17:23:59
For 3 uker siden. Becchio er divisjonens beste spiss og nærmest uerstattelig
I dag. Selg ham, han er ikke så god
Alt har sin pris. Spørsmålet er, hvor mye mer enn resten av stallen skal Becchio tjene.

Hvis Becchio forventer seg tilnærmet PL lønn så kan man se på eksemplet under at det blir dyrt.

Average Premier League wages have reached £22,353 a week â€" before lucrative bonuses â€" or £1.16million a year.
Average Championship earnings are £4,059 a week (£211,068 a year), less than a fifth of players one division above.

Bites Yer Legs

andy couzens ‏@andycuz23
"Leeds feels like home to me. I am very happy and I want to stay here for a very long time," Becchio told the #lufc programme. 34 DAYS AGO.
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

Quote from: h.b on January 24, 2013, 17:32:35
De som slakter Becchio nå

Slakter og slakter, men tror ikke det var så mange som for tre uker siden, eller før eller etter det, har sett på Becchio som uerstattelig.

For min del er han veeeldig erstattelig, og det med spillere vi allerede har i troppen.

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on January 24, 2013, 17:41:28

Slakter og slakter, men tror ikke det var så mange som for tre uker siden, eller før eller etter det, har sett på Becchio som uerstattelig.

For min del er han veeeldig erstattelig, og det med spillere vi allerede har i troppen.

Helt enig. Nå blir det Ross og Diouf foran, med Somma og Poleon i reserve.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Quote from: Jon R on January 24, 2013, 17:29:57
Ingen krise .

Akkurat. Selg og få inn noen nye GODE spillere. Minst like gode som de vi hentet inn etter å ha solgt Gradel og Howson?

...som går rett inn på laget - men spillere som VIL spille for Leeds ;)
Hvis spilleren ikke v il spille for laget vårt lenger , så må vi da bare bli kvitt han og få penger for han
samme pokker hva han heter...så kynisk er jeg FOR laget vårt.

At det er trist at Becchio vil vekk er jeg enig i, men kanskje det er en plan i dette?

Tom S

Enig med Rudi, men det er det forbanna signalet som blir gitt!
I tillegg når ein spiller ber om transfer så mister han litt glans i mine auger.
COME ON LEEDS !!

marve

Ok ingen i dagens leeds lag er uerstattelige ,men etter salg av spillere som gradel ,snodgrass ,howson osv osv så har vi jo sett at de ikke blir erstattet en gang .
Hva f.... skal vi med alle penga vi får for spillerne vi selger da ,pusse opp elland road som det kommer mindre mindre folk til .
Vi må begynne å satse på fotball laget leeds u ,og da selger man ikke vår beste spiller og topp scorer.

Svend Anders

Vanskelig sak dette. Jeg er bombesikker på at eierne vet hvilken PR-effekt et salg av Becchio vil ha, og at det i alle fall vil presse vår 'asking price' oppover. Jeg tror bud vurderes over 3 mill og jeg tror de selger (og jeg ville selv solgt) for 4 og opp.

De må vurdere hvor mye en 29-åring med 18 måneder igjen og sterkt ønske om å dra er verdt å investere i - kontra hva de får for pengene.

Det er et sterkt argument å ikke selge fordi klubben desperat trenger profiler man har blitt glad i, men spørsmålet er om det ikke kompenseres om pengene kan brukes på å hente en eller to kvalitetsspillere inn istedet.

For det vil trolig (!) være forskjellen på GFHC og tidligere eier: at vi faktisk Re-investerer pengene i ny kvalitet.

Selv om jeg heller mot å selge Becchio om budet er bra, betyr ikke det at jeg føler behov for å rakke ned på ham. Når du er 29 som ham, er det trolig bare en kontrakt igjen å sikre fremtiden på, bare ett klubbskifte igjen til å spille i toppliga.

Spørsmålet jeg stiller meg er om han taper seg så mye i verdi frem til sommeren. Trolig er bekymringen større for hvordan han vil prestere i mellomtiden.

SA,
Som også lurer på hvilken politikk Warnock fører i kulissene...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Joe Jordan

Becchio er ikke alfa omega for min del, men ender dette slik som med alle salg siste par årene? Selge en OK spiller og erstatte med 2 gråstein? Hadde håpet at vi kunne forsterke OG beholde ham, men han ser vel tilstanden innenfor veggene på ER og vil heller finne noe fornuftig å fordrive tiden med.

Når man ikke blir enige med Becchio om ny kontrakt er det iallefall bare å se langt etter en avtale med Gradel. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HåvardK

Quote from: Leedsfan on January 24, 2013, 17:43:11

Helt enig. Nå blir det Ross og Diouf foran, med Somma og Poleon i reserve.
Så du er altså optimistisk? Hvorfor har vi ikke tenkt på dette før - skulle ha solgt Becchio - da hadde vi sikkert toppet tabellen nå.

Good grief.

Rudi G.

Quote from: marve on January 24, 2013, 17:59:52

Ok ingen i dagens leeds lag er uerstattelige ,men etter salg av spillere som gradel ,snodgrass ,howson osv osv så har vi jo sett at de ikke blir erstattet en gang .
Hva f.... skal vi med alle penga vi får for spillerne vi selger da ,pusse opp elland road som det kommer mindre mindre folk til .
Vi må begynne å satse på fotball laget leeds u ,og da selger man ikke vår beste spiller og topp scorer.

Helt enig i at vi må ha nye spillere inn, helt uenig i at Becchio er vår beste spiller, og at han er vår toppscorer skulle bare mangle!

Rudi G.

Jon R

Quote from: fmtj on January 24, 2013, 17:14:07
Both offers have been rejected by Leeds but Becchio’s request is almost certain to encourage further bids for him before the transfer window closes next Thursday.

A statement from the club read: “(Becchio), who has been the subject of two separate bids from foreign clubs during the January transfer window, has handed in a transfer request to the club as financially he believes his best interests are served by a move away from Leeds United.

“Both bids have been rejected and the player will only be allowed to leave in the event that an acceptable offer is received.

“The club have sought to agree the terms of a new contract with the player, who is already the highest earner, but the requested terms were beyond a level that we could support, particularly in view of the regulations relating to Financial Fair Play that will be effective in coming seasons.

“It is disappointing that this situation has occurred when he is under contract until June 30, 2014. “

..og for meg forsvinner alt som i det hele tatt kan minne det aller aller minste om legendestatus hvis dette er riktig!! Tjener best, men vil ha mye mer, får ikke det og vil vekk fordi det er fiansielt sett best for ham. Jadajada, penga styrer, men så forbannet god er han ikke!!  >:(

Tipper det er en annen side av  denne historien som klubben ikke forteller. Må si jeg har stusset over hvor løsmunnet NW har vært i media når det gjelder Becchio.  Skulle ikke forundre meg om forholdet til Warnock spiller inn her, men det får vi vel nok aldri vite, med mindre LB blir like løsmunnet som sjefen sin.

Når det gjelder de påståtte lønnskravene har jeg ikke sett noen tall, men å legge inn et krav en selv vet er urealistisk kan jo være en effktiv måte å slippe "mas" om å signere ny kontrakt på hvis man ikke lenger  trives så godt. Jeg kan uansett forstå at LB ikke ønsker å binde seg til klubben lenger enn til 2014 (da er han 30) når det fortsatt ikke foreligger en klar og langsiktig plan for den sportslige satsingen.
Jon R.

Jon R

Quote from: Rudi G. on January 24, 2013, 18:09:57

Helt enig i at vi må ha nye spillere inn, helt uenig i at Becchio er vår beste spiller, og at han er vår toppscorer skulle bare mangle!

Ærlig talt, Rudi. Hvorfor skulle det bare  mangle? Vi er det laget i divisjonen som kommer til færrest avslutninger!  13 spillermål + 6 straffer er faen meg mer imponerende enn hva noen annen spiss har levert på dette nivået denne sesongen!
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Jon R on January 24, 2013, 18:26:30

Ærlig talt, Rudi. Hvorfor skulle det bare  mangle? Vi er det laget i divisjonen som kommer til færrest avslutninger!  13 spillermål + 6 straffer er faen meg mer imponerende enn hva noen annen spiss har levert på dette nivået!

Skulle bare mangle for at spissplassen har vært hans alene i 2564 minutter denne sesongen, hvem andre skulle da vært toppscorer?

En annen ting, 13 spillemål på 2564 minutter, imponert?

marve

Quote from: Rudi G. on January 24, 2013, 18:31:51

Ærlig talt, Rudi. Hvorfor skulle det bare  mangle? Vi er det laget i divisjonen som kommer til færrest avslutninger!  13 spillermål + 6 straffer er faen meg mer imponerende enn hva noen annen spiss har levert på dette nivået!

Skulle bare mangle for at spissplassen har vært hans alene i 2564 minutter denne sesongen, hvem andre skulle da vært toppscorer?

Er ikke becchio inne blant  topp ti toppscorere i leeds gjenom alle tider også da .

Rudi G.

Quote from: marve on January 24, 2013, 18:35:32
Quote from: Rudi G. on January 24, 2013, 18:31:51

Er ikke becchio inne blant  topp ti toppscorere i leeds gjenom alle tider også da .

Er visst det;

08/09 L1 56 kamper 19 mål
09/10 L1 47 kamper 17 mål
10/11 CC 44 kamper 20 mål
11/12 CC 43 kamper 11 mål
12/13 CC 31 kamper 19 mål

Tror det var alle sålangt!

Svend Anders

Quote from: Frode on January 24, 2013, 16:55:25
Tipper Becchio går for ca. 1 mill

Så du tipper to klubber har budt noen hundre tusen pund for en spiller som scorer 20 mål i sesongen i Championship og har heltestatus i klubben sin?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Frode

Quote from: Svend Anders on January 24, 2013, 19:06:57
Quote from: Frode on January 24, 2013, 16:55:25
Tipper Becchio går for ca. 1 mill

Så du tipper to klubber har budt noen hundre tusen pund for en spiller som scorer 20 mål i sesongen i Championship og har heltestatus i klubben sin?

SA
1 mill pund er vel noe annet enn "noen hundre tusen pund" ?