Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Luciano Becchio  (Lest 302966 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #660 på: Januar 27, 2013, 12:57:22 »
Jeg er villig til å spandere legendestatus på Radebe og Kelly som de siste.

Det er jeg enig i!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #661 på: Januar 27, 2013, 13:05:59 »
"Legendestatus" eller ei, jeg tror ikke det finnes definisjon på ordet i den grad at vi kan legge oss på en felles definisjon av hvem som kan kalles legender i klubben vår. Det blir 'et individuelt begrep' så og si...

For meg henger 'legende'-begrepet høyt. Stammen fra Revies lag hører hjemme der (ikke 11 stk men gjerne 5-8), jeg inkluderer også John Charles pga hans posisjon i klubben/internasjonalt. Lucas Radebe comes close, i likhet med 92-midtbanen.

Selv en spiller som Nigel Martyn er ikke hèlt dèr, i mitt hode. Men han er ikke langt bak de foran nevnte.

Spillere som Sheridan, Beckford, Becchio ser jeg på som spillere som har markert seg for oss med klubben i lavere divisjoner, og derfor legger jeg de på en hylle lavere. Selvsagt viktige spillere i sin samtid, og populær blant publikum - men legender...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #662 på: Januar 27, 2013, 13:07:44 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Sleivind

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #663 på: Januar 27, 2013, 13:19:53 »
Agenter tror jeg ikke på, punktum.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #664 på: Januar 27, 2013, 13:22:16 »
Agenter tror jeg ikke på, punktum.


Eller klubben

Sleivind

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #665 på: Januar 27, 2013, 13:27:07 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Kan noen rette på meg hvis jeg tar feil? Becchio har levert inn en transfer request. Dette til tross for at han trives godt og i tillegg har en høyere lønn enn det han hadde vært villig til å ta? Er det dette agenten prøver å fortelle oss?

Budda

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #666 på: Januar 27, 2013, 13:32:12 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Kan noen rette på meg hvis jeg tar feil? Becchio har levert inn en transfer request. Dette til tross for at han trives godt og i tillegg har en høyere lønn enn det han hadde vært villig til å ta? Er det dette agenten prøver å fortelle oss?

Forhandlingsteknikk?
Endre

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #667 på: Januar 27, 2013, 13:35:34 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Kan noen rette på meg hvis jeg tar feil? Becchio har levert inn en transfer request. Dette til tross for at han trives godt og i tillegg har en høyere lønn enn det han hadde vært villig til å ta? Er det dette agenten prøver å fortelle oss?

Hvis han er tilbudt 20000£ pund i uka, en økning på 9000£ (hvis det SA sier stemmer) så er det jo en MEGET god lønnsøkning. I sommer var man villig å gi Snodgrass 15000£. Jeg ville heller ha gitt Snodgrass 25000£ enn Becchio.

Synes klubben opptrer bra hvis man skal tro på det som er skrevet. Agenter er roten til nesten alt ondt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #668 på: Januar 27, 2013, 13:36:47 »
känns märkligt detta, var väl inte mer än 1,5 år sedan han förnyade sitt kontrakt och fick en rejäl lönehöjning, nu har han nobbat 3 förbättringar och hans agent säger att det inte är tillräckligt bra, vår klubb sitter inte i den sitsen att vi kan betala hur mycket som helst i lön,  
 

LEO

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #669 på: Januar 27, 2013, 13:55:21 »
Ryktes tyrkisklubb Ferenbach ? har lagt inn 3 mill. pound  ???
 

Sleivind

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #670 på: Januar 27, 2013, 13:57:44 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Kan noen rette på meg hvis jeg tar feil? Becchio har levert inn en transfer request. Dette til tross for at han trives godt og i tillegg har en høyere lønn enn det han hadde vært villig til å ta? Er det dette agenten prøver å fortelle oss?

Forhandlingsteknikk?

Med ønske om å presse ned lønna?
« Siste redigering: Januar 27, 2013, 14:26:11 av Sleivind »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #671 på: Januar 27, 2013, 14:04:56 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP

No Becchio in #lufc squad today it seems. Transfer now looks inevitable.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #672 på: Januar 27, 2013, 14:21:15 »
Ingen er større en Leeds United selv ikke du Beechio. 8) :(
 

Tom S

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #673 på: Januar 27, 2013, 14:25:14 »
Becchio er i ferd med å skjemme seg ut (via sin agent)!
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Luciano Becchio !! Legenden !!
« Svar #674 på: Januar 27, 2013, 14:26:35 »
Ingen er større en Leeds United selv ikke du Beechio. 8) :(
det är sant, men känns tungt att bli av med min favoritspelare och han symboliserar så mycket av leeds united, får han möjlighet att spela på en högre nivå och göra sig ekonomiskt oberoende så tycker jag inte LU skall stå i hans väg, men GFH släpp honom inte förrän vi har fått in en minst lika bra anfallare
 

McVallister

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #675 på: Januar 27, 2013, 22:54:12 »
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #676 på: Januar 27, 2013, 23:24:55 »
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

howson all over again  :o :o :o :o :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #677 på: Januar 27, 2013, 23:29:57 »
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

..."presset ut", han har gyldig kontrakt i 18 mnd til, er klubbens toppscorer - han trenger ikke gjøre noe som helst om han ikke vil. Hvem 'tvang' ham f.eks. til å søke 'transfer request'?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #678 på: Januar 27, 2013, 23:38:28 »
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

howson all over again  :o :o :o :o :'(

Du biter lett på bullshit...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

McVallister

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #679 på: Januar 28, 2013, 00:10:57 »
Tja, det hele blir jo bare spekulasjoner. Men synes det er rart at vår toppscorer ikke blir tatt med i troppen. Hodet er ikke på "rett plass" sies det?? Spiller han blir han cuptied og mindre attraktiv for klubber. Og får du beskjed om at du ikke får spille uke etter uke, og alle vet han er god nok i massevis, ja da går det vel på stoltheten løs. Tror gutten vil spille fotball. Og da kanskje helst i Leeds. Men igjen, spekulasjoner. 

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #680 på: Januar 28, 2013, 00:52:50 »
Speak up, Luciano! Ditt gode navn og rykte blir tilskitnet av tre fu*king unbeliveable parter.
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #681 på: Januar 28, 2013, 07:59:18 »
Speak up, Luciano! Ditt gode navn og rykte blir tilskitnet av tre fu*king unbeliveable parter.
ja, hadde enda det skjedd..helt umulig å tro på noe jo...
Ups & Ups!!

pesi

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #682 på: Januar 28, 2013, 08:21:28 »
selg, selg, selg! enkelt å greit...

lite begavet fotballspiller! å grunnen til at vi spiller den fotballen vi spiller! vi har langt bedre spisser enn han.
Ja han har vært i klubben lenge og er god på hodet.. men det er vel det!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Kato

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #683 på: Januar 28, 2013, 08:32:43 »
Jeg har tidligere sagt at jeg mener Becchio nå er på sin absolutte "peak". Han har øst inn i år, omtrent holdt skuta flytende på egen hånd.

Klart det er riktig tidspunkt for han å ønske ny kontrakt, med 18 måneder igjen.

For klubben sin del er det litt motsatt. Det er kansje akkurat nå klubben ikke bør tilby ny kontrakt. I år blir han 30, i seg selv noe som kan begrense lønnskrav. Han har overprestert, jeg nekter å tro han blir like god vårsesongen.

Så selv med 12 måneder igjen til sommeren, jeg ville ventet til da med ny kontrakt. Ihvertfall hvis kravene er så voldsomme.
 

lojosang

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #684 på: Januar 28, 2013, 09:34:40 »
selg, selg, selg! enkelt å greit...

lite begavet fotballspiller! å grunnen til at vi spiller den fotballen vi spiller! vi har langt bedre spisser enn han.
Ja han har vært i klubben lenge og er god på hodet.. men det er vel det!

Han har altså 20 mål og 10 assists sånn ca i hver eneste sesong. Sånne påstander er jo direkte tullete, eller kanskje snarere lite begavet.
- Leif Olav

pesi

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #685 på: Januar 28, 2013, 09:59:53 »
selg, selg, selg! enkelt å greit...

lite begavet fotballspiller! å grunnen til at vi spiller den fotballen vi spiller! vi har langt bedre spisser enn han.
Ja han har vært i klubben lenge og er god på hodet.. men det er vel det!

Han har altså 20 mål og 10 assists sånn ca i hver eneste sesong. Sånne påstander er jo direkte tullete, eller kanskje snarere lite begavet.


0,38 mål i snitt for leeds.. i L1 og CCC.. er ikke noe spesielt bra! (kilde wiki) for ett såpass greit lag vi har vært.  selger vi han for en god slump med penger klarer vi nok og få inn en mer effektiv spiss!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Runar

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #686 på: Januar 28, 2013, 11:43:48 »
HAHAHAHA

Fordi Harvey og Warnock har en slik track record å hente mer effektive spillere?
 

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #687 på: Januar 28, 2013, 11:48:59 »
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

howson all over again  :o :o :o :o :'(

Du biter lett på bullshit...:)

tja et rykte er vel like godt fra en som en annen .

uten å bli personlig er det morsomt å se at det kommer fra en følger ryktene om at vi kommer styrket ut av vinduet med CMS og max inn og ender med PL spill neste høst.  :-X

nuff said
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B-m

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #688 på: Januar 28, 2013, 12:20:38 »
5-6 år er egentlig for lang fartstid  i én klubb -  om du har spilt under samme manager alle åra og kjenner systemet 110 % så er det greit. Jeg tror det beste for Becchio og klubben er at han flytter på seg.

Får vi oppmot 2 millioner pund for Becchio så er det en fin pris.

Det er klart at fansen blir opprørt, og dette minner oss VELDIG om Bates sitt regime, at vi selger klubbens beste spillere og henter ikke inn kvalitet. Om Becchio blir solgt så bør GHB virkelig bruke disse pengene på spillerkjøp.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Blank_File

Sv: SPILLER: Luciano Becchio
« Svar #689 på: Januar 28, 2013, 12:23:08 »
Det er ufattelig hvor enkle vi fotballfans er skrudd sammen. Jeg var helt på randen når jeg fikk høre om Lucianos avgang. Etter gårsdagen så håper jeg nærmest han blir solgt og ser ikke så mørkt på tilværelsen lenger. Det snur nok til helga igjen.  ;D