Økte tilskuertall på Elland Road kommende sesong?

Started by Killa, August 01, 2008, 09:16:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Killa

Hvor mye folk kan vi regne med at Leeds vil trekke i kommende seong? Vi fikk jo en del meget høye tall sist sesong, og med folk som Becchio og Robinson på plass er det kanskje grunn til å håpe på enda bedre oppmøte?

Personlig tipper jeg et snitt på rundt 28000, så får vi se om det holder stikk...

berlin

Tipper noe færre enn forrige sesong, 24.000 i snitt.

ollan

Ollan

Bjorn

Marching On! 4276

Sydhagen

jeg tipper at leeds går rett i tet på tabellen og difor får vi rundt 30 000 på hver kamp  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Meiner eg las ein plass at det er solgt fleire sesongbilletter for denne sesongen enn forrige. Usikker på om eg har drøymt det, men er så tilfelle kan det fort bli nærmere 28000 i snitt.
Med ein god sesongstart og stabil poengfangst utover kan det fort bli 30000.

Spanande, men det beror nok på prestasjonene på bana.

COME ON LEEDS !!

McMidjo

Spent på dette jeg også.

Publikumstallene ifjor overgikk de aller fleste forventninger, og årsgjennomsnittet havnet vel noe omkring 27 - 28k, som er det beste snittet siden 04/05-sesongen. Det betyr at det var mer folk på ER i forrige sesong enn i CCC-sesongen hvor vi spilte playoff mot Watford....

Forrige sesong var jo spesiell med disse minus 15, det populære managerskiftet, samt den spennende innspurten, så jeg blir ikke overrasket om snittet faller med tre-fire tusen denne sesongen - men dette vil vel være nokså resultatavhengig....

Om publikumsoppmøtet holder seg på samme nivå som ifjor, kan det jo være morsomt å reflektere litt over årsakene til at Leeds i League 1 for andre sesong på rad trekker mer folk enn det vi gjorde i den beste sesongen vi hadde i CCC.....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Litt fra fjoråret om tilskuere:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9494.0

Da ble det forhåndssolgt i overkant av 10.000 sesongbilletter. Det ble passert for et par tre uker siden...

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Boxman

Prisene har gått opp denne sesongen, så jeg blir overrasket om vi når snittet fra forrige sesong.
Proud to be Leeds!

Per-Stian

Eg trur snittet vil liggje på omtrent det same som i fjor. Mange viktige faktorar er borte i år som poengtrekk og første sesong i L1. No er forholda meir normalisert, men Macca er komen tilbake til klubben og er offensiv i satsinga si. Vi skal rykkje opp, og då treng vi vår tolvte mann på tribuna.

leeds-4-eva

Med gode resultater og toppplasseringer sesongen gjennom, d.v.s 1-4.plass,
tipper jeg snittet blir op 25.204.

Hvis vi ikke har sjansen på opprykk, f.eks i siste halvdel, faller snittet drastisk ned til snaut 20.367

Lord-Meta

Quote from: leeds-4-eva on August 03, 2008, 00:35:40
Med gode resultater og toppplasseringer sesongen gjennom, d.v.s 1-4.plass,
tipper jeg snittet blir op 25.204.

Hvis vi ikke har sjansen på opprykk, f.eks i siste halvdel, faller snittet drastisk ned til snaut 20.367

Om det skulle være slik at vi ikke har sjangsen på opprykk, så tror jeg nok at tillskuertallet vill ligge bra under 20 000

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!