Kandol til Millwall på lån

Started by jaho, August 06, 2008, 22:28:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaho

I følge den offisielle hjemmesiden går Kandol til Millwall på 6 mnd lån..

berlin

Ikke så værst. Vi sparer lønnskostnader, og kan sikkert kalle han tilbake om det trengs (skader på de andre angriperne våre).

Men helst hadde jeg ønsket ham solgt.

McMidjo

Kunne absolutt være greit å bli kvitt en spiller som er managerens 4-/5.valg, og som har kontrakt til 2011 - så jeg håper han lykkes i Millwall!

Spørs om dette nå åpner for Freedman - eller Telfer....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jackbauer68

hvordan kan du lese dette på den offisielle hjemmesiden? e det kun hjemme hos meg den siden er utilgjenglig grunnet reconstruction???

....forresten takk til Millwall,kun Wise i hele verden som rater Kandol...

auren

Quote from: jackbauer68 on August 07, 2008, 09:43:25
hvordan kan du lese dette på den offisielle hjemmesiden? e det kun hjemme hos meg den siden er utilgjenglig grunnet reconstruction???

....forresten takk til Millwall,kun Wise i hele verden som rater Kandol...

Mannen scoret tross alt 11 mål for oss forrige sesong, og var svært delaktig i vår gode sesongstart.

Men han har vist sine mangler, og er ikke en spiller vi bør satse på. Vil nok putte en del mål i L1 for Millwall tenker jeg...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

Quote from: jackbauer68 on August 07, 2008, 09:43:25
...

Leeds har lansert en ny hjemmeside, og det ser ut som det har blitt litt teknisk cockup med bokmerker og linker fra bl.a. Newsnow.

Prøv denne:
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1359852,00.html
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Per-Stian

Eg er absolutt ingen stor fan av Kandol trass i at haustsesongen hans var tåleleg bra i spann med Beckford. Kandol har hovudstyrke og kan binde opp fleire forsvarar med si krigerske innstilling, men stort meir har han vel strengt tala ikkje. Det vil likevel ikkje overraske meg om han slår til i ein annan klubb med ein annan spelemåte. Lag som satsar på høge innlegg anten bakfrå eller frå dødlinja vil passe No-can-do-Kandol bra, trur eg. Håpar han gjer eit såpass bra inntrykk i Millwall at dei kjøper han ut av kontrakta ved nyttår.

BERGH

Showunmi er like god på hodet og er litt bedre både på fart og teknikk.  ;D

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Quote from: BERGH on August 07, 2008, 10:44:29

Og etter det ørlille jeg har sett av ham på LUTV, like hjelpeløs foran målet. Håper det kommer seg når hardtreninga er ute av lakalorkane
- Leif Olav

KeyserSoze

Håper det er inngått avtale om at han ikke kan spille mot Leeds. Ellers vet vi jo hva som skjer i matchene mot Millwall....

Tom S

Flott, håper de tar han permanent.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Jeg tør vedde mye på at om 10 år vil sesongen 07-08 fremstå som Tresor Kandols karierremessige høydepunkt.  8)
Jon R.

Peter7

Quote from: BERGH on August 07, 2008, 10:44:29

Må gjøre noe med signaturen min igjen, da ...
Verken Crainey 4 Scotland, Heath 4 England eller Kandol 4 Congo varte særlig lenge.
Vi få se hvordan det går med Showunmi 4 Nigeria ...  ;D
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

Quote from: Jon R on August 07, 2008, 18:11:20
Jeg tør vedde mye på at om 10 år vil sesongen 07-08 fremstå som Tresor Kandols karierremessige høydepunkt.  8)

...har du slutta 'å spise hatter' når du vedder  :o :o :o

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Og nå scoret Kandol etter kun 1 minutts spill!

Per-Stian

peacock

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

berlin

Helt ok, synes jeg. Født og oppvokst i London, ca 10.000 tilskuere, passe for han.
...men jeg blir selvfølgelig sur om han gjør 15-20 mål.  :o

Per-Stian

Kandol verkar som ein ærleg type som alltid gir maks innsats. Dessverre står ikkje kvalitetane i stil. Syns det er heilt greit at han får prøve seg i ein ny klubb, gjerne med greit hell. Eg vil ikkje vere bitter om han slår til i Millwall.

Hallgeir *

Quote from: Per-Stian on August 09, 2008, 17:50:45
Kandol verkar som ein ærleg type som alltid gir maks innsats. Dessverre står ikkje kvalitetane i stil. Syns det er heilt greit at han får prøve seg i ein ny klubb, gjerne med greit hell. Eg vil ikkje vere bitter om han slår til i Millwall.
For Leeds som klubb vil det kun være en fordel. Dersom han imponerer tilstrekkelig til at vi kan selge for mer enn vi kjøpte han for, og det har ikke vært direkte vanlig i Leeds, bør klubben slå til om Millwall er villig til å overta Kandol.
Super Leeds since 1968

Xern

Kandol har nesten en elendig skuddfot, spess da han er alene med keeper...

Intet stort tap heller, selg han og få tak i freedman;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

75 SOLLI

Håper for Leeds og Kandol sin skyld at han får det til i Millwall.
Han er uansett ikke god nok for Leeds i CCC neste år, så jeg håper han får en kanon periode i London og at Leeds kan få litt spenn for gutten....... GO KANDOL!!!

Tom S

Han putta vel igår for "the lions"?
COME ON LEEDS !!

Dennis

Quote from: Tom S on August 10, 2008, 13:19:24
Han putta vel igår for "the lions"?

Tror det tok noe som 14 sekunder, før han nettet!  :D
Marching on together!

TK20

Quote from: 75 SOLLI on August 10, 2008, 13:15:59
Han er uansett ikke god nok for Leeds i CCC neste år, så jeg håper han får en kanon periode i London og at Leeds kan få litt spenn for gutten....... GO KANDOL!!!

...eller at han finner godformen, kommer tilbake til oss, og putter verdifulle goals.

75 SOLLI

Quote from: EspenDale on August 10, 2008, 15:14:32
Quote from: 75 SOLLI on August 10, 2008, 13:15:59

...eller at han finner godformen, kommer tilbake til oss, og putter verdifulle goals.

Men uansett hvor mye godform han finner så er han ikke god nok for oss neste år i CCC!

Xern

Kandol er ikkje i nærheten av å spille i CCC...,Freedman er neste spiss:D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly