EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Budda

Håper Bates har is i magen. Hvis vi rykker opp, så vil vi få mer penger for Delph enn vi vil få nå. En championship-spiller er mer verdt enn en League One.
Endre

Budda

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/1/26/Prem-Sbragia-denies-Delph-interest/gnid-37200/

Betryggende
Endre

J-R

Delph går ingen steder, før tidligst til sommeren!! Mark my word!!!

Promotion 2010

Quote from: Budda on January 26, 2009, 16:25:37
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/1/26/Prem-Sbragia-denies-Delph-interest/gnid-37200/

Betryggende

Ricky Sbragia................ ???

Nå gidder jeg ikke følge med lag som ligger så langt nord i England, men Ricky Sbragia......he-he. Hva har han gjort?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Litt positivt om Delph i denne tråden kan vel ikke skade?

Teenage midfielder Fabian Delph is among the leading contenders for January's PFA Fans' Player of the Month Award.

Fab won the award for November - he was presented with the award before our home game against Carlisle - and he is line for his second of the season.

Fabian scored a stunning goal during our 2-0 win at Brighton on January 17, and enjoyed another terrific performance on Saturday as Peterborough were beaten 3-1 at Elland Road.

Voting is still open and fans are urged to vote by following the link below.

League One Contenders

Fabian Delph - Leeds United
Andy Frampton - Millwall
Matt Fryatt - Leicester City
Neil Harris - Millwall

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Quote from: Promotion 2010 on January 26, 2009, 18:23:22
Quote from: Budda on January 26, 2009, 16:25:37

Betryggende

Ricky Sbragia................ ???

Nå gidder jeg ikke følge med lag som ligger så langt nord i England, men Ricky Sbragia......he-he. Hva har han gjort?

Ingenting, trur det er den første jobben hans
Endre

Klingen

Quote from: Sølvreven on January 26, 2009, 19:15:41
Litt positivt om Delph i denne tråden kan vel ikke skade?

Teenage midfielder Fabian Delph is among the leading contenders for January's PFA Fans' Player of the Month Award.

Fab won the award for November - he was presented with the award before our home game against Carlisle - and he is line for his second of the season.

Fabian scored a stunning goal during our 2-0 win at Brighton on January 17, and enjoyed another terrific performance on Saturday as Peterborough were beaten 3-1 at Elland Road.

Voting is still open and fans are urged to vote by following the link below.

League One Contenders

Fabian Delph - Leeds United
Andy Frampton - Millwall
Matt Fryatt - Leicester City
Neil Harris - Millwall
Gå inn her og stem ;) http://fansaward.givemefootball.com/vote?pid=44&cid=10074
Reknar ikkje med at resultatet ikkje kjem før overgangsvinduet er stengt ;D ;D
Klingen
Medlemnr. 456

Promotion 2010

Bates i media i England - om Delph:
Big League Weekend 2 (Skysports 1 idag)

We have had a 3rd bid for him this week but why should he go to smaller clubs than us...

Good old bates, reaffirming Delph isnt going.

Liked the way he also said we have to keep the fans on our side!!!!!!!

Kilde: Bates  ;)

Min første Leeds-kamp:

Sølvreven

Jeg liker ikke å høre at det har vært så mange bud på han på en uke :(
HOLD DERE BORTE FRA ELLAND ROAD!!!!!!!!!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fjellhaugen

Quote from: Sølvreven on January 26, 2009, 21:49:29
Jeg liker ikke å høre at det har vært så mange bud på han på en uke :(
HOLD DERE BORTE FRA ELLAND ROAD!!!!!!!!!

kom gjerne til ER men hold dere unna delph.

både fabian og brad ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Gjør jo ingenting når Bates komentere budan på Delph på den måtn :)

Bynne pinadø å like gamlingen ;D

MOT
The Mighty Whites

Robert

Om Arsenal kjøper Arsjavin, så er det vel en klubb mindre som er aktuelt på det tidspunktet her..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

fmtj

Quote from: sap7 on January 27, 2009, 00:09:17

MOT

....så så, nå snakker du nok over deg!!!! Dette kan gå raskt over hvis det rette budet dukker opp!
Yeboahs vitne

Pettersen97

Quote from: fmtj on January 27, 2009, 11:04:26
Quote from: sap7 on January 27, 2009, 00:09:17

MOT

....så så, nå snakker du nok over deg!!!! Dette kan gå raskt over hvis det rette budet dukker opp!

Vælle å være super optimist å sir: DET HENDER INTE!! ;D
The Mighty Whites

4ever arcticwhite

Ser at Fulham i følge diverse nettaviser er på trappene med et bud på 2 - 2.5 mill pund, pluss utbetalinger ved A-landskamper og videresalg.

Jeg velger å anse budet som en ren fornærmelse!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Dennis

Quote from: 4ever arcticwhite on January 29, 2009, 10:21:50
Ser at Fulham i følge diverse nettaviser er på trappene med et bud på 2 - 2.5 mill pund, pluss utbetalinger ved A-landskamper og videresalg.

Det tror jeg nok også Bates vil oppfatte det som!
Marching on together!

sveifors

Quote from: 4ever arcticwhite on January 29, 2009, 10:21:50

Det er vel det han kaller " petty cash"
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

det verste er at Leeds kan finne på og selge for slik en "petty" sum
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Quote from: raggen on January 29, 2009, 11:53:38
det verste er at Leeds kan finne på og selge for slik en "petty" sum

hvorfor det?  Leeds har nå for første gang på laaaaaang tid orden på økonomien, og har derfor ikke noe behov for å selge spillere som de ikke ønsker å selge. og ivertfall ikke for det latterlige budet som Fulham har hostet opp.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Ser det som et bra tegn at budet fra Fulham er så lavt. Det tror jeg betyr at interessen fra de store klubbene er opphauset i media. Dersom ManU og Arsenal virkelig var på banen, ville Fulhams eneste sjans for å kuppe Delph være å komme med et kjempebud før de store får summet seg.

Hvis bud på 2,5 mill fra bakgårdsklubber er det som ligger på bordet, føler jeg meg trygg på at Delph spiller i Leeds ut sesongen. Tror nok budet må ganges med tre før det begynner å bli vurdert seriøst.

flynn

Har sagt det før, og sier det igjen: Får vi over £4M så forsvinner han.

flynn

peacock

Quote from: stian on January 29, 2009, 12:15:16

Hvis bud på 2,5 mill fra bakgårdsklubber er det som ligger på bordet, føler jeg meg trygg på at Delph spiller i Leeds ut sesongen. Tror nok budet må ganges med tre før det begynner å bli vurdert seriøst.

Bakgårdsklubber? Tydeligvis at enkelte har problemer med å forstå realitetene. Fulham er i Premier League, vi i League One. Hvor er bakgården?

Promotion 2010

Quote from: peacock on January 29, 2009, 15:56:48

Bakgårdsklubber? Tydeligvis at enkelte har problemer med å forstå realitetene. Fulham er i Premier League, vi i League One. Hvor er bakgården?

På Craven Cottage. Har du ikke vært der?  ::)
Min første Leeds-kamp:

Dennis

Tror både Leeds og Fabian Delph har råd til å vente til sommeren med en overgang. Om Leeds skulle bli i divisjonen, tror jeg nok Delph er tapt for klubben, men det betyr ikke at verdien vil gå ned på gutten. Leeds er ikke lenger en klubb som er nødt til å selge for å overleve - tvert imot har vi råd til å takke nei til tilbud og heller satse på det sportslige.

Når det gjelder Delph selv, bør det også være av interesse for han å bli i Leeds, i alle fall ut sesongen. Janove skriver et innlegg et par sider tilbake i samme tråd:

Quote from: janove on January 26, 2009, 15:18:30
Til sommeren arrangeres det U21 EM i Sverige. Skal Delph ha en mulighet til aa komme med i den troppen, er han avhengig av aa spille kamper frem mot sommeren. Tenker han langsiktig, saa boer han bli i Leeds, om ikke Bates absolutt vil selge ham.
Skulle ikke Leeds rykke opp og Delph gjoer et godt mesterskap, saa vil verdien paa ham stige betraktelig. Urealistisk aa tro at han vil bli nok en sesong paa nivaa 3.

... som jeg synes sier det meste. Delph er sikret spilletid i Leeds i den trygge, vante tilværelsen. Om han går til S'land, Fulham, Manchester United eller hvem enn det måtte være, kan han neppe belage seg på mer enn kanskje et par innhopp frem til sommeren. Dette blir helt hypotetisk, men poenget er at han fort kan spille seg ut av U21-troppen som han akkurat har kommet inn i. Det kan jo hende at en plass i en Premier League-stall med en overgangssum på £5mill+ sikrer han en plass i sluttspillet, men det blir igjen bare spekulasjoner.

Om han så gjør et knallmesterskap, vil prisen - som janove sier - stige ytterligere, samt at vi/Delph antakelig vil få flere interessenter på banen, som igjen kan skape grobunn for en budkrig -> enda mer penger og muligheter for å presse fram bonuser/videresalgsprosenter ved en eventuell overgang. Om han gjør et elendig mesterskap; ja, så kanskje vi beholder han lenger og hva er negativt ved det?

Skulle klubben rykke opp, er det uten tvil med god hjelp fra Fabian Delph. Da blir £5-6mill småpenger i forhold til viktigheten ved å spille CCC (og se mot PL) fremfor å øve på langpasninger med motstanderne i L1. I en slik situasjon vil markedsverdien igjen stige på Delph, da klubber i PL som regel er interessert i spillere som har bevist noe i CCC, fremfor lavere divisjoner. Se bare på Southampton, som selv med store økonomiske problemer, solgte to unggutter for over £20mill totalt.

Og om vi går til CCC, er det jo ikke sikkert han blir solgt da heller...
Marching on together!

Asbjørn

...i går kveld deltok jeg i en 'diskusjon' på Facebook der en 'falsk' Fabian Delph ble 'irettesatt' av den ekte. Den 'falske' har bl.a. satt ut rykter om at Man Utd er interessert i ham (det var da han kopierte & la inn bilder av Fab & forloveden 'den ekte Fab' gikk til aksjon)

(Den 'falske Fab' er nå slettet)

...men det var 'den ekte Fabs' kommentar til Man Utd-ryktene:

hes talking shite mate im still here so that says how fukd up he is lol,"

:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Quote from: flynn on January 29, 2009, 15:48:05
Har sagt det før, og sier det igjen: Får vi over £4M så forsvinner han.

flynn

Slår vi til på ett sånt latterlig bud så er det helt utrolig.

stian

here we go again... hvor mange ganger har vi tenkt å ta denne diskusjonen på dette forumet? "Størrelsen" på en klubb er ikke det samme som plassering i ligasystemet. Stadion, tradisjon, supporterskare, "standing" i innland og utland etc. spiller også inn. Leeds er fortsatt en storhet på alle disse parameterene.
I følge din rangering ville Hull vært Englands nest største klubb da de lå på 2. i PL?  ;)

Promotion 2010

Quote from: stian on January 29, 2009, 19:16:03

here we go again... hvor mange ganger har vi tenkt å ta denne diskusjonen på dette forumet? "Størrelsen" på en klubb er ikke det samme som plassering i ligasystemet. Stadion, tradisjon, supporterskare, "standing" i innland og utland etc. spiller også inn. Leeds er fortsatt en storhet på alle disse parameterene.
I følge din rangering ville Hull vært Englands nest største klubb da de lå på 2. i PL?  ;)

ENIG! Jeg tror Leeds Unied er nærmere et trofe enn Fulham!  ::)  Ja-ja, jeg mente det!
Min første Leeds-kamp:

J-R

Sagt det før og sier det igjen..... Delph går ingen steder, før tidligst til sommeren!  MOT...

berlin

Quote from: stian on January 29, 2009, 19:16:03

For noen uker siden spådde jeg nedrykk for de 3 opprykkslagene West Brom, Stoke og Hull.

Når et lag ligger nær toppen av PL meg negativ målforskjell, så skjønner man at dette varer ikke evig.

Hull har nå 6 tap på rad i PL og en målforskjell på 29-44. De har fått en brukbar forsterkning i Jimmy Bullard,
og har en nøkkelkamp hjemme mot West Brom nå. Personlig håper jeg de klarer seg, men at det blir(er) innblandet i nedrykksstriden er det ingen tvil om.

Ad Delph: Hvis budet på 2,5 mill pund medfører riktighet, så blir gutten. Storklubbene vet at Leeds ikke selger for småpenger, og til forskjell fra Walcott som Arsenal hentet fra Soton for rundt 10 mill pund(?),
så har ikke Delph vist seg dugande i annet et L1. Et lite innhopp på U-21 sier ikke annet enn at han er en
interessant spiller.

Vel er fotballspillere dummere enn folk flest, men de må vel ha fått med seg at det blir plenty med reservelagsfotball hvis man finner på å gå til toppklubber. Ã... gå til lagene under midten betyr omtrent det samme somå forbli i Leeds, det kan vanke CCC-fotball i nær fremtid. Hvilket er et sted han virkelig kan bevise at han er noe utenom det vanlige. Håper Delph er smart nok til å tenke karriere fremfor penger på konto,
det kan vise seg å lønne seg på sikt.