EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peacock

Quote from: stian on January 29, 2009, 19:16:03
Quote from: peacock on January 29, 2009, 15:56:48
Quote from: stian on January 29, 2009, 12:15:16

Hvis bud på 2,5 mill fra bakgårdsklubber er det som ligger på bordet, føler jeg meg trygg på at Delph spiller i Leeds ut sesongen. Tror nok budet må ganges med tre før det begynner å bli vurdert seriøst.

Bakgårdsklubber? Tydeligvis at enkelte har problemer med å forstå realitetene. Fulham er i Premier League, vi i League One. Hvor er bakgården?

here we go again... hvor mange ganger har vi tenkt å ta denne diskusjonen på dette forumet? "Størrelsen" på en klubb er ikke det samme som plassering i ligasystemet. Stadion, tradisjon, supporterskare, "standing" i innland og utland etc. spiller også inn. Leeds er fortsatt en storhet på alle disse parameterene.
I følge din rangering ville Hull vært Englands nest største klubb da de lå på 2. i PL?  ;)

Nei, selvsagt ikke. Hull var ikke  nest størst. Vi må dog legge fortiden bak oss og ikke late som om vi er store på grunn av historien. Vi er i League One, og må leve med det.

h.b

Tror faktisk at Delph blir denne gangen. Men jeg liker faktisk ikke at det står på diverse nettsteder at Fulham har fått beskjed om at de må øke budet sitt til 5 mill pund.
Fått beskjed. det er denne setningen jeg ikke liker.
Men nå vil jeg ikke  selge engang, selv om budet skulle komme opp i 20 mill pund. Da blir det ingenting til manageren og spillerkjøp. Dette fordi det er ikke nok tid til å hente inn en forsterkning og dels fordi Bates kommer til å sylte disse pengene ut av klubben.
Har jeg beviser for det. Nei. Men all historikken til Bates sier at han ikke lar pengene gå inn i driften men heller til sine egne interesser. Kanskje ved et oppkjøp av Elland Road og Thorp Arche.
Bra sier dere. Ikke så bra hvis han gjør det slik jeg forventer at han gjør det.
Nemlig ved at disse gjennkjøpene ikke går til Leeds men til et firma som han kontrollerer og vil dermed leie fasilitetene tilbake til Leeds. Bates kan da ta akkurat den leien han vil for klubben.Dette basert på f.eks årsleie med utgangspunkt i driftoverskuddet.Går Leeds med overskudd på 5 mill pund et år, så blir leien 5 mill pund etc etc. Dette vil igjen føre til at Bates ikke vil bruke midler til spillerkjøp i tiden fremover. Bates kan da f.eks selge klubben og allikevel kontrollere både Elland Road og Thorp Arche.
Derfor er jeg negativ til et salg av viktige spillere selv om det er gode penger og penger som kan brukes til forsterkninger. For hvor ble det av disse kjøpene dette overgangsvinduet som Bates lovet.
Husker godt at det ble sagt høyt og tydelig at det er penger til spillere tilgjengelig. Det ble med lån og atter lån. Leeds går med overskudd, men disse pengene er nok ikke i klubben lenge. Klubben er bånnskrapt og vil være det i all sin tid fremover med Bates som eier. Salg av Delph eller ikke

Sterland

Quote from: h.b on January 30, 2009, 09:37:15
Tror faktisk at Delph blir denne gangen. Men jeg liker faktisk ikke at det står på diverse nettsteder at Fulham har fått beskjed om at de må øke budet sitt til 5 mill pund.
Fått beskjed. det er denne setningen jeg ikke liker.
Men nå vil jeg ikke  selge engang, selv om budet skulle komme opp i 20 mill pund. Da blir det ingenting til manageren og spillerkjøp. Dette fordi det er ikke nok tid til å hente inn en forsterkning og dels fordi Bates kommer til å sylte disse pengene ut av klubben.
Har jeg beviser for det. Nei. Men all historikken til Bates sier at han ikke lar pengene gå inn i driften men heller til sine egne interesser. Kanskje ved et oppkjøp av Elland Road og Thorp Arche.
Bra sier dere. Ikke så bra hvis han gjør det slik jeg forventer at han gjør det.
Nemlig ved at disse gjennkjøpene ikke går til Leeds men til et firma som han kontrollerer og vil dermed leie fasilitetene tilbake til Leeds. Bates kan da ta akkurat den leien han vil for klubben.Dette basert på f.eks årsleie med utgangspunkt i driftoverskuddet.Går Leeds med overskudd på 5 mill pund et år, så blir leien 5 mill pund etc etc. Dette vil igjen føre til at Bates ikke vil bruke midler til spillerkjøp i tiden fremover. Bates kan da f.eks selge klubben og allikevel kontrollere både Elland Road og Thorp Arche.
Derfor er jeg negativ til et salg av viktige spillere selv om det er gode penger og penger som kan brukes til forsterkninger. For hvor ble det av disse kjøpene dette overgangsvinduet som Bates lovet.
Husker godt at det ble sagt høyt og tydelig at det er penger til spillere tilgjengelig. Det ble med lån og atter lån. Leeds går med overskudd, men disse pengene er nok ikke i klubben lenge. Klubben er bånnskrapt og vil være det i all sin tid fremover med Bates som eier. Salg av Delph eller ikke

Forbanna piss og kun spekulasjoner fra ende til annen.  Ref teorier om lån. For det første kan det være greit å teste ut spillerne framfor å signe i hytt og pine (Sweeney etc..). Det vil samtidig være lettere å signe spillerne ned til league one etter at de har spilt seg varme i trøya i Leeds. Det er heller ingen tvil om at dersom Leeds får muligheten (innenfor rimelighetens grenser) til å signe Trundle, Naylor og Wilkinson blir dette gjort.
Vet ikke om du forsøker å fremstå som en realist og sunn kritiker mot dagens regime eller om det kun skrives for å få igang diskusjoner. Men uansett blir resultatet bare syting og anseelsen på forumet blir at ingen tar deg alvorlig.

h.b

Konklusjon.
respekter bates og man blir tatt seriøs
kritikk mot Bates og man er useriøs

pedro

Slutt og engste om Delph, han blir i klubben takket være Ken Bates vilje til å få klubben på rett kjøl. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1132051/Hodgson-attempts-lure-6m-Ledley-Fulham-Delph-snub.html?ITO=1490

Vi er endelig en klubb som ikke MÃ... selge spillere, vi er en klubb som satser slik alle burde satse. Bygger et solid fundament og deretter stein for stein. Jeg blir kvalm av PL-klubbenes satsing, men fryder meg deretter over å lese om hvor hardt de sliter etc og at de ikke ønsker å bli et nytt Leeds bla bla bla. Ikke lenge før de også må følge ''plan & bygningsloven'' :D

Støtter Ken Bates fullt ut, MOT

Leedsomaniac

lojosang

Quote from: peacock on January 30, 2009, 09:26:23
Nei, selvsagt ikke. Hull var ikke  nest størst. Vi må dog legge fortiden bak oss og ikke late som om vi er store på grunn av historien. Vi er i League One, og må leve med det.

Men vi er jæ...veldig STORE i League One da!  ;D
- Leif Olav

Sterland

Quote from: h.b on January 30, 2009, 10:07:19
Konklusjon.
respekter bates og man blir tatt seriøs
kritikk mot Bates og man er useriøs

Tull! Så lenge en kommer opp med sakelig begrunnet kritikk så er det ok og ikke bare fyrer løs med worst case - scenarier uansett.

berlin

En ting til angående kjøp av spillere:

For det første er tilgjengeligheten av spillere i januar-vinduet dårlig. Det har ikke vært rare greiene mhp overganger, heller ikke i Premier League.

For det andre, så lenge Leeds er i League 1, tiltrekker vi oss ikke gode spillere, selv om vi er en stor klubb. Gode spillere har ingen garanti for at Leeds rykker opp til CCC, og hvilke gode spillere er det da som satser karrieren sin på Leeds? Svært få, om noen, vil jeg tro.

Det kan også være at dersom vi rykker opp til CCC, så vil fortsatt ikke de virkelig gode spillerne komme løpende, men det hjelper selvfølgelig hvis klubben er offensiv etter et opprykk.

Man City har penger, men får de kjøpt noen?

Om Bates kan det fremlegges både argumenter for og imot. Jeg sier ikke at h.b. og Karl Hot Shot tar fullstendig feil av typen, ei heller at alt er rosenrødt. Jeg velger å avvente med å utbasunere en dom over Bates, om det i det hele tatt er mulig. Objektiv informasjon er ikke lett å få tak i, så han må i såfall "dømmes etter de store linjene".

Pettersen97

Quote from: pedro on January 30, 2009, 10:17:08
Slutt og engste om Delph, han blir i klubben takket være Ken Bates vilje til å få klubben på rett kjøl. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1132051/Hodgson-attempts-lure-6m-Ledley-Fulham-Delph-snub.html?ITO=1490

Vi er endelig en klubb som ikke MÃ... selge spillere, vi er en klubb som satser slik alle burde satse. Bygger et solid fundament og deretter stein for stein. Jeg blir kvalm av PL-klubbenes satsing, men fryder meg deretter over å lese om hvor hardt de sliter etc og at de ikke ønsker å bli et nytt Leeds bla bla bla. Ikke lenge før de også må følge ''plan & bygningsloven'' :D

Støtter Ken Bates fullt ut, MOT

Støtte dæ i det du skriv..Trur "gamblinga" til Bates e historie..Man lære av sine feil så han har nåkk lært av sine "feil"/spekulasjona i tidligere år :)
The Mighty Whites

fjellhaugen

by the way...

denne tråden er om delph, ikke bates.
undertegnede er engstelig hver gang delph tråden ligger på toppen av forum og vil ha meg frabedt at den gamle kråka diskuteres her inne.

no news (om delph) is good news :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sheridan

kanskje den fyllesaken er det som redda oss....neida  :o

berlin

Quote from: fjellhaugen on January 30, 2009, 18:24:26
by the way...

denne tråden er om delph, ikke bates.
undertegnede er engstelig hver gang delph tråden ligger på toppen av forum og vil ha meg frabedt at den gamle kråka diskuteres her inne.

no news (om delph) is good news :D

jammen, jammen, jammem.....det er jo mye morsommere å diskutere den gamle kråka, det blir litt mer livat liksom....

.....øhhh, sorry fjellhaugen, skakke gjørra det mer!  ;)

Tom S

Fulham and Leeds were last night locked in talks over England Under-21 midfielder Fabian Delph.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/31/fulham-and-leeds-to-do-battle-for-fabian-delph-115875-21085688/
COME ON LEEDS !!

Budda

Quote from: Tom S on January 31, 2009, 10:24:28
Fulham and Leeds were last night locked in talks over England Under-21 midfielder Fabian Delph.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/31/fulham-and-leeds-to-do-battle-for-fabian-delph-115875-21085688/

Vi får håpe dette er et dårlig rykte.
Endre

Sølvreven

D dag! Håper at denne dagen går forbi uten at jeg trenger å lese a Delph ble solgt. Som h.b. poengterer, så er det for sent å hente inn nye spillere, og da vil et salg kun være til tap for klubben. Ikke skuff meg Bates. :-\

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

Er desverre redd for at Delph er tapt for Leeds. Tydeligvis er det samtaler mellom Leeds og Fulham. Dette tyder på at Bates gjerne vil selge men til en pris på rundt 6 mill pund. Alt det han har sagt om at Delph ikke er til salgs er bare røl. Samtidig så prøver Fulham seg på et lån ut sesongen. dette må da være en vits. Nei tipper at Fulham øker budet til 5 mill pund og at vi på mandag får høre den evige gnålinga om at Leeds ikke ville stå i veien for en gutt som ville vekk. Hørte den med Aaron lennon og nå får vi den med Delph

sveifors

Jeg blir også urolig av all lesing om Fab. La ham spille vårsesongen å øke sin markedsverdi.

All spekulasjonene skyldes at lite skjer på markedet og avisene er desperate.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Budda

Som HB var inne på:
Fulham are pressing for a loan deal over Leeds United youngster Fabian Delph.

Fulham hope to have Delph, 19, in the bag by Monday after Craven Cottage boss Roy Hodgson gave Leon Andreasen the OK to move to German outfit Hannover.

http://www.tribalfootball.com/fulham-seek-loan-deal-leeds-kid-delph-225383

Dette må være dagens spøk
Endre

mac_gyver

Keep him, keep him, keep him!!! ;D
Pride of Yorkshire

Geir Magne

Selv om ingen vil selge gutten og Bates har gjentatt dette i høst og vinter, har selvfølgelig alt sin pris. Er budet høyt nok er alt til salgs! 6 millioner pund er MYE penger for en klubb som vår. Men jeg håper han blir og vi klarer playoff og opprykk. Blir Delph solgt er det i Leeds Uniteds økonomiske interesse og ikke til Ken Bates personlige vinning.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

fjellhaugen

hehe.. ikke for å gjøre noen fornærma her inne men jeg har klippet dette fra noen tidligere kommentarer om delph.
gi hodgson denne infoen om delph, så beholder vi han garantert ;D

Fabian Delph

"Very good youngboy from Bradford in England."

Er Fabian defansiv midtbane eller er han forsvar?

Stor og kraftig midtstpper som uten tvil har sin styrke i hodespillet og er en svært god takler. Mangler dessverre vesentlige kvaliteter med ballen i beina så dette blir nok aldri mer enn CCC kvalitet uansett.

You go Delph!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Torpe-do

Quote from: fjellhaugen on January 31, 2009, 12:12:25
hehe.. ikke for å gjøre noen fornærma her inne men jeg har klippet dette fra noen tidligere kommentarer om delph.
gi hodgson denne infoen om delph, så beholder vi han garantert ;D

Fabian Delph

"Very good youngboy from Bradford in England."

Er Fabian defansiv midtbane eller er han forsvar?

Stor og kraftig midtstpper som uten tvil har sin styrke i hodespillet og er en svært god takler. Mangler dessverre vesentlige kvaliteter med ballen i beina så dette blir nok aldri mer enn CCC kvalitet uansett.

You go Delph!!

haha!

Kickthemdown

Det ble skrevet av meg i høst til en Leeds fan som ikke visste så mye om Delph  ;) Regnet med at det var til god hjelp.

Delph blir garantert.

Alta-White

Per Arne

Og det ble han vel ikke så mye klokere av...?

;)

Kickthemdown

Quote from: Per Arne on January 31, 2009, 13:06:04
Og det ble han vel ikke så mye klokere av...?

;)
Følger man ikke mer med så fortjener man det svaret..  :)

Alta-White

Promotion 2010

Kildene som det refereres til er The Sun og Mirror. Kanskje de mest useriøse Leeds-haterne som du finner i London!

Ta det med ro.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Quote from: Alta-White on January 31, 2009, 13:04:59

Delph blir garantert.

Hva er det han garantert blir???

Fotballspiller?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 31, 2009, 13:26:55
Quote from: Alta-White on January 31, 2009, 13:04:59

Delph blir garantert.

Hva er det han garantert blir???

Fotballspiller?

Visste du ikke det? I Leeds går de gjennom stallen med tanke på garantivilkårene. Delph undretegnet i høst en 4 års garanti, mens Gardner f.eks gikk ut på dato i går.

Grayson sjekker nå stemplingen på resten av troppen. Det er litt vrient for den unge Simen fordi stempelet sitter på innsiden av låret.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Skal man skrive innlegg på dette forumet, må man ha med seg ordbok, linjal og gradskive...

...eller eventuelt skrive når Asbjørn ikke er pålogget!  :)
Marching on together!

h.b

Hvis det kan bekreftes at Leeds er  dialog med Fulham, så er Delph omtrent solgt.
2,5 mill pund og mere over tid. Alt etter hvor mange pptredener som han har og får i fremtiden. dette er et møkkatilbud. Eneste grunn til å godta noe slikt er hvis vi får lånt ham resten av sesongen sammen med Hangeland og 1 eller 2 til.