KAMP: vs. Yeovil Town 23/8

Started by kjelvi, August 17, 2008, 10:50:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

En grunn til at det er negativt tross bortebane, er at gutta har gått ut og sagt at dette var kampen hvor de virkelig skulle reise kjerringa!

De må MENE det, ikke bare komme med fine ord.
Marching on together!

Sander

Chester var da ganske lett ;)

Quote from: sportcarl1 on August 23, 2008, 15:49:49
Quote from: leedshesten on August 23, 2008, 15:46:43
Her er det forbanna mykje negative folk det er tross alt bortebane vi er på
håller med dig, 1 poäng borta är ingen katastrof, finns inga lätta matcher

Sleivind

Må nødt til å holde meg unna radioen i neste kamp. At jeg er på radioen er synonymt med at Leeds enten taper eller spiller uavgjort  :(

sportcarl1

joförvisso, men de andra klubbarna spelar och blöder för sina klubbar med,

Fripp

Leif Egil

Quote from: Sleivind on August 23, 2008, 15:51:11
Må nødt til å holde meg unna radioen i neste kamp. At jeg er på radioen er synonymt med at Leeds enten taper eller spiller uavgjort  :(

Korfor i svarte hører du på den j.... radioen då??? ;) Frustrert....

Ferre

Hør hvor mye bedre vi ble når Delph kom inn! Har utrettet mye mer enn Howson og Prutton i de få minuttene han har vært på banen.

Erik M

Slapp av folkens.  Dette laget må sette seg.  Vi kommer til å være "helt der opp" - i beste fall klar vinner av divisjonen.  Litt tålmodighet.

Dennis

Quote from: sportcarl1 on August 23, 2008, 15:51:34

Jo, men har Leeds-spillerne virkelig blødd for klubben sin i dag?
Marching on together!

Kickthemdown

Quote from: sportcarl1 on August 23, 2008, 15:51:34
Nettopp! Gjør Leeds-gutta det?  :-\

Alta-White

marve

Det skremende er jo at vi spiller helt ræva ,skaper ikke en dritt å blir til tider rund spilt av yeovil .Utrolig skuffende .

viking

enig med slevind.
Går alltid bedre når jeg "ikke følger# med

auren

Slutt. 1-1. Dårlig kamp av Leeds. 1 poeng er bedre enn 0, som det burde blitt etter at Yeovil var klart best i andre omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Slutt 1-1.

Jævlig skuffende!!

Du har virkelig noe å jobbe med Macca....

sveifors

Største bekymringen er at vi ikke klarer å spille 90 uten baklengs. Ã... holde tett bakover er nøkkel for å ta borteseier.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sportcarl1

ändå har vi oavgjort ;), trots en billig straff emot oss, talar om styrka det, hur skall det då bli när vi spelar bra :D

ollan

Ollan

auren

Kanskje Leeds ikke er så god som vi ønsker. Eller er det kanskje Macca som ikke er den store treneren?

auren, som tror det er en god kombinasjon

MagZ

Desverre skuffende i dag, men jeg har troa på Gary Mac! Han vet hva han driver med, vi vinner neste LETT!

sportcarl1

för en vecka sedan var detannfallspelet och det skulle in nya anfallar :), vi får försöka se det positiva istället ;D

Hallgeir *

Quote from: auren on August 23, 2008, 15:55:13
Kanskje Leeds ikke er så god som vi ønsker. Eller er det kanskje Macca som ikke er den store treneren?

auren, som tror det er en god kombinasjon
Nei, da hadde vi ikke vært i denne divisjonen !  8)
Super Leeds since 1968

Ferre

Becchio den beste av oss, midtbanen elendig.

Leedsulf

De fleste andre lag har en kaptein som drar medspillerne i gang. Hva har vi? En vandrende katastrofe som ble belønnet med kapteinsbindet for sin lojalitet til klubben i stedet for lederegenskapene og ferdighetene på banen.
Siden når ble det å være for ræva til å være et reelt salgsobjekt betegnet som lang og tro tjeneste?

Stephenjazz

Hvor lang tid tar det før det samme hylekoret roper på Gary Macs avgang, eller vil han bli "beskyttet" av hans tidligere prestsjoner som spiller i klubben?
Det blir aldri umoderne å vinne

LeedsUnited

Flott med et poeng på bortebane, dette går veien! ;D

viking

Da blir det øl og sambucca..
40 års lag...selv med ett poeng i bagasjen
god resten av helga til alle
MOT

Tom S

Slutt, 1-1.

Etter ein ok førsteomgang faller vi totalt sammen i andre, akkurat som vi gjorde heime mot Oldham. Når eg venter på at vi skal heve oss det ekstra hakket er det igjen motstanderen som klarer det. Dette er ikkje godt nok, Macca!
Faktisk skal vi vere glad det vart eit poeng og ikkje null.

Er enig med Macca at han lar stort sett samme laget starte idag som skjemde seg ut mot Oldham. Dei fortente ein sjanse til å vise at det var ein "off-dag", men idag viste dei at dei ikkje har rett innstilling og motivasjon til å vinne kamper.
Regner med at Macca gjer forandringer til neste kamp. Spillere som Kilkenny, Lubo, Dougie og Delph bør få sjansen i eit nokre kamper framover.

Eg er meget skuffet etter denne kampen, vi må spille to omganger!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Quote from: The boy Eddie Gray on August 23, 2008, 15:57:10
De fleste andre lag har en kaptein som drar medspillerne i gang. Hva har vi? En vandrende katastrofe som ble belønnet med kapteinsbindet for sin lojalitet til klubben i stedet for lederegenskapene og ferdighetene på banen.
Siden når ble det å være for ræva til å være et reelt salgsobjekt betegnet som lang og tro tjeneste?
Takk og AMEN !

Alta-White

auren

Quote from: The boy Eddie Gray on August 23, 2008, 15:57:10

Skyld så mye du vil på Frazer, men det er jo Maccas feil at han lar han spille og attpåtil utnevner ham til kaptein. Macca out!

auren