Skrevet av Emne: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8  (Lest 38725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #240 på: August 23, 2008, 16:03:41 »
Dette er eg ikkje enig i.
Det stikker nok djupere enn stakkars Fraze.


De fleste andre lag har en kaptein som drar medspillerne i gang. Hva har vi? En vandrende katastrofe som ble belønnet med kapteinsbindet for sin lojalitet til klubben i stedet for lederegenskapene og ferdighetene på banen.
Siden når ble det å være for ræva til å være et reelt salgsobjekt betegnet som lang og tro tjeneste?
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #241 på: August 23, 2008, 16:05:36 »
Skikkelig skuffende resultat!
-SirOlsen-

marve

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #242 på: August 23, 2008, 16:05:52 »
Dette er eg ikkje enig i.
Det stikker nok djupere enn stakkars Fraze.


De fleste andre lag har en kaptein som drar medspillerne i gang. Hva har vi? En vandrende katastrofe som ble belønnet med kapteinsbindet for sin lojalitet til klubben i stedet for lederegenskapene og ferdighetene på banen.
Siden når ble det å være for ræva til å være et reelt salgsobjekt betegnet som lang og tro tjeneste?

Enig tom s det er spillet vi viser som er skremmende
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #243 på: August 23, 2008, 16:10:23 »
 Det hjelper ikke å kaste seg på bølgen om å la Frazer være hakkekyllingen hele tida. Her er det vel et helt lag som har spilt dårlig i to kamper på rad. Blir utrolig lei av "Ræva - Fraze" non stop! ::)
Super Leeds since 1968

viking

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #244 på: August 23, 2008, 16:13:44 »
Fraz er bare en brikke i spillet!
Laget må prestere
 

Jon R

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #245 på: August 23, 2008, 16:22:25 »
Det er først og fremst midtbanen som svikter idag, som mot Oldham. Her må Macca gjøre noe. Prutton/ Howson sentralt ser ikke ut til å være en optimal løsning. Det virket da også som som vi ble litt bedre etter at Douglas kom inn.  :)
Jon R.

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #246 på: August 23, 2008, 16:23:01 »
Dette er eg ikkje enig i.
Det stikker nok djupere enn stakkars Fraze.


De fleste andre lag har en kaptein som drar medspillerne i gang. Hva har vi? En vandrende katastrofe som ble belønnet med kapteinsbindet for sin lojalitet til klubben i stedet for lederegenskapene og ferdighetene på banen.
Siden når ble det å være for ræva til å være et reelt salgsobjekt betegnet som lang og tro tjeneste?

Skal være den første til å innrømme at det ikke bare er Frazers feil.
Innlegget ble skrevet i frustrasjon etter å ha hørt hvordan laget opptrådde spesielt i andre omgang.
Det virket som om spillerne datt helt sammen etter utligningen, og da var savnet av en "opp-pisker" stort.
Jeg har også sett meg lei av at han omtrent uten unntak har en stor feil i løpet av hver kamp, noe som også har farget mitt syn på han de siste åra.

Men som sagt er han langt i fra den eneste skyldige i at vi spiller ræva om dagen.
Hele laget må heve seg mange hakk om vi ikke skal gro fast i divisjonen, men den jobben burde i mine øyne starte med kapteinen.

En liten trøst oppi det hele er at vi har 10 poeng mer nå enn etter like mange kamper i fjor.  ::)

Dennis

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #247 på: August 23, 2008, 16:34:29 »
Jeg klager også på Richardson, men jeg synes det er med rette. At enkelte synes han var meget god mot Chester, forundrer meg.

Men det er helt klart at han ikke er den eneste. Jonny Howson har heller ikke hatt noen god start, mens det virker som Robinson fortsatt sliter med et par kilo for mye. Samarbeidet midtstopperne imellom er også veldig rufsete.

Frazer får nok spille, men Kilkenny, Delph\Douglas og kanskje Lubo skulle jeg likt å se i neste kamp. Vi har mye å gå på!
Marching on together!

SOL

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #248 på: August 23, 2008, 16:57:41 »

Mot Chester synest jeg at hverken Frazer eller Rui holdt mål.
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #249 på: August 23, 2008, 17:27:31 »
 Frazer er ingen stor spiller, men er det ikke merkelig at når han gjør en....1... feil, da kaster mange seg på bølgen og hylekoret starter? Jeg hadde mer enn gjerne sett at vi hadde et bedre alternativ på høyre back, og Prutton burde vært vår kaptein, men nå er det slik at Mac tar ut laget. Det får vi forholde oss til, og dersom vi spiller under pari, som i de siste kampene, er det LAGET som vi må skylde på. En svale gjør ingen sommer....ei heller med motsatte fortegn. Det er ikke bare Frazer som er dårlig nå.
« Siste redigering: August 23, 2008, 17:29:32 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #250 på: August 23, 2008, 17:35:00 »
3 skudd hadde vi på mål i løpet av hele kampen. Etter mitt syn så er det 7 for lite!


Jeg hadde en vis trener engang, som sa det at:

"Det er komplett umulig å score mål, så lenge ballen ikke treffer målet"

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #251 på: August 23, 2008, 17:45:07 »
Frem med en ny Estil-tråd. Nå ligger vi snart på siste!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Inge

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #252 på: August 23, 2008, 17:50:57 »
Prutton ut av laget inn med douglas som kaptein.

baste

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #253 på: August 23, 2008, 17:51:48 »
Førr dårlig...men 1 p borte er godkjent tross alt.....Trur Leeds maskinen kommer igang snart...så får vi ett "run" på 10- 12 seirer på rad.....

MOT

berlin

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #254 på: August 23, 2008, 18:16:43 »
Kun 4 kamper er gått. Jeg synes det er for mange panikkartede evalueringer i tråden.
Greit nok å påpeke midtbanen, men alt der andre med Macca, Fraz etc.   Huff.   :-\

Jeg blir gjerne med i hylekoret,..........etter 10 kamper og mediocre resultater.   :-[

Tom S

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #255 på: August 23, 2008, 18:23:58 »
Det er eg enig i.

Men, det må vere lov å vere skuffa idag. Det Leeds presterer om dagen er ikkje godt nok.
Leeds spiller ein ok førsteomgang og leder til pause. Kva er det som skjer med gutta når dei kjem ut igjen etter pause? Det høyrest ut som dei har slått av motoren og trur jobben er gjort, det må jobbes for kvart einaste poeng i fotball - vi får ingeting gratis sjølv om We Are Leeds, det burde vi ha lært!
Det var mykje det same heime mot Oldham, ok førsteomgang for deretter dabbe av, det er vi som skal komme ut på gresset igjen med innstillingen om å vinne denne kampen!

Det er ingen grunn til å hakke på enkeltspillere, kapteinen vår eller Macca. Det vert for enkelt.
Men, vi må forvente å sjå ein bedring ganske snart ellers gjer vi det vanskelig for oss sjølv i opprykkskampen - det vi taper no må hentes inn igjen.

Eg er fortsatt optimist og trur vi rykker opp, men idag er eg veldig skuffa.


Kun 4 kamper er gått. Jeg synes det er for mange panikkartede evalueringer i tråden.
Greit nok å påpeke midtbanen, men alt der andre med Macca, Fraz etc.   Huff.   :-\

Jeg blir gjerne med i hylekoret,..........etter 10 kamper og mediocre resultater.   :-[
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #256 på: August 23, 2008, 18:25:03 »
Det er hélt normalt at spillet ikke sitter de første kampene. Stort sett alle lag er rimelig frynsete før det har gått noen runder. Men det gjelder å karre til seg poeng likavel...

Isolert sett var ikke uavgjort borte i dag ille. Det var forrige ukes hjemmekamp som var dét... Det var ikke så bra at gutta 'ikke klarte å slå tilbake på direkten' slik vi ønsket oss...
Det blir nok ingen 'walk in the park' detta opprykkket her heller...

Jeg tror man er inne på det når man hevder at Maccca ikke har funnet årets oppstilling ennå. Han har hittil prøvd å være tålmodig med seriepremierens første-ellever, stort sett. Så nå har han valget, skal han 'spille f.eks. Howson i slag' eller heller satse på en 'in form Delph', er Kilkenny klar for spill... vil man være tjent med Douglas' løpskapasitet... Vil forsvaret være tjent med Mikkelikk i sin midte... (Fraz vurderer jeg ikke i og med at jeg antar der ikke er alternativer, samt at man ikke bytter kaptein etter tre kamper :) ).

Ingen grunn til panikk ennå. Men en realitetsorientering er nok på sin plass...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #257 på: August 23, 2008, 18:29:33 »
Ingen panikk, men skuffende dette likvel! :(
Yeboahs vitne

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #258 på: August 23, 2008, 19:25:52 »
Armoen har vært på fisketur i hele dag i strålende solskinn på trøndelagskysten. Kommer hjem og leser alle innlegg fra kampen, men det blir kanskje siste gang. Maken til hylekor og sutring er det lenge siden jeg har vært borti. Skjønner at mange er skuffet, men det virker som om vi er på tur ned i amatørligaene!! Husk, vi er i 3.divisjon, med lite midler til å kjøpe de store stjernene!! La sesongen komme i gang folkens!! Dette ordner seg!! VI GÃ…R OPP !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #259 på: August 23, 2008, 19:32:46 »
Faen, du lovde å fylle cognac-glasset idag....
 ;) ;D


Armoen har vært på fisketur i hele dag i strålende solskinn på trøndelagskysten. Kommer hjem og leser alle innlegg fra kampen, men det blir kanskje siste gang. Maken til hylekor og sutring er det lenge siden jeg har vært borti. Skjønner at mange er skuffet, men det virker som om vi er på tur ned i amatørligaene!! Husk, vi er i 3.divisjon, med lite midler til å kjøpe de store stjernene!! La sesongen komme i gang folkens!! Dette ordner seg!! VI GÃ…R OPP !!
COME ON LEEDS !!

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #260 på: August 23, 2008, 21:03:47 »
Alt går ikke etter planen bestandig Tom. Tidlig kampstart er ikke min greie! Men det var fint ute på sjøen. Og torsken smakte fortreffelig etter en halvtime i ovnen!! Spesielt med rødvin til! NO ska æ feire ETT poeng med konjakk i glasset!!
Faen, du lovde å fylle cognac-glasset idag....
 ;) ;D


Armoen har vært på fisketur i hele dag i strålende solskinn på trøndelagskysten. Kommer hjem og leser alle innlegg fra kampen, men det blir kanskje siste gang. Maken til hylekor og sutring er det lenge siden jeg har vært borti. Skjønner at mange er skuffet, men det virker som om vi er på tur ned i amatørligaene!! Husk, vi er i 3.divisjon, med lite midler til å kjøpe de store stjernene!! La sesongen komme i gang folkens!! Dette ordner seg!! VI GÃ…R OPP !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

MacMurder

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #261 på: August 23, 2008, 23:21:58 »
Tenkte det var Tiur som var mest populært i butikken hans Arne Armoa.. ;D

Andreas-H

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #262 på: August 24, 2008, 01:51:36 »
Hmmm.... har ikke fått den optimale starten på sesongen, men er ikke nervøs for noe enda ..

Ferre

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #263 på: August 24, 2008, 10:59:40 »
Fra Maverick Whites:

    *
      Ankergren – slightly unlucky with the penalty 6.5
    *
      Richardson – average 6
    *
      Sheehan – occasional offensive threat 6
    *
      Rui Marques – sturdy 6
    *
      Huntington – victim of shocking decision 6
    *
      Prutton – below par 5.5
    *
      Howson – little impact 5.5
    *
      Robinson – nightmare 4.5
    *
      Snodgrass – poor 5.5
    *
      Beckford – decent first half, but faded 5.5
    *
      Becchio – took goal well 6

Subs;

    *
      Douglas – no attacking threat 5
    *
      Showumni – first touch is pub team standard 5
    *
      Delph – nice cameo 6

Klausen

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #264 på: August 24, 2008, 15:05:37 »
Etter å ha sett "høydepunktene" på LUTV virker det som at vi mister ballen alt for lett på midtbanen de gangene ballen blir spilt langs bakken. Noe annet som slår meg er den tilsynelatende panikken i forsvar når ballen blir spilt i bakrom..
Ellers syns jeg Becchio fortsatt har et bra touch og viser fremgang og at Snodgrass glimtvis er en tricky spiller å møte! Selv om vi ikke ser det i denne kampen, så slår han fantastiske dødballer og bør fortsette å ta de...

Mot Palace bør det iallefall gjøres noen endringer og tenker da først og fremst på Lubo inn for Hunty og Killer inn for Howson!

auren

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #265 på: August 24, 2008, 17:54:50 »
Jeg teller 5-3 i sjanser til Yeovil. Utenom målet vårt skaper vi kun 2 sjanser, hvor det ene bare er et bruktbart skudd fra Snoddy hvor keeperen fumler den nesten inn i mål. Mot Oldham skapte vi faktisk INGEN sjanser, så 3 sjanser på 2 kamper er ALT for dårlig!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #266 på: August 24, 2008, 18:18:16 »
Syns straffa er VELDIG tvilsom! Ser ut som en klinsj mellom Hunty og Yeovil-spilleren, som ender med at han går ned og får straffe. Skal ikke skylde dårlig spill på dommeren, men det er også  hårreisende at ikke spilleren som grisetakler Howson får minst gult kort...! Noe Macca også påpeker.

Du har helt rett i at det er altfor dårlig, auren, men vi har også litt uflaks mot Oldham. Vi blir snytt for en soleklar straffe på 0-1, samt at Enoch header elendig hvor målet nesten er åpent.

Uansett, altfor dårlig og det må taes tak.
Marching on together!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Yeovil Town 23/8
« Svar #267 på: August 24, 2008, 19:08:10 »
At spilleren som grisetakler Howson ikke får kort er jo en liten skandale. En horribel takling som like godt kunne vært rødt!

Jeg greier ikke se hva Huntington gjør gale i straffesituasjonen, men blåst er blåst.

Ellers så produserer vi ikke nok sjanser, vi har kanskje 1 eller 2 sjanser det kan bli mål på, men det har Yeovil også. Nok en skuffende kamp, hadde det bare vært slik at vi har masse sjanser, men at vi ikke greier å score på dem, så hadde faktisk det vært bedre. Men det virker som om vi ikke får spillet til å sitte, og det er litt urovekkende!