KAMP: vs. Bristol Rovers 30/8

Started by kjelvi, August 23, 2008, 23:21:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kjelvi

15:39 Goal - Millwall 1 (Tresor Kandol 37) Huddersfield 1

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Xern

Quote from: TUNI on August 30, 2008, 16:40:50
Nei nå går eg ut og gjer noe fornuftig i det fine veret.

Det regner i ålesund. Pappa har bursdag:D Han hadde fått en fin 50 års dag om leeds vant.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Roy

SirOlsen

Quote from: Lars E on August 30, 2008, 16:43:19
HELT FORFERDELIG!! LATTERLIG!! HVIS VI IKKE SNUR DETTE I PAUSEN ER DET UTILGIVELIG!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Jeg tror jeg foretrekker at vi snur dette i andre omgang og står som vinnere når sluttsignalet lyder jeg da.. men jeg er ganske merkelig sånn sett..
-SirOlsen-

Dennis

Håper Macca har en god, gammeldags skyllebøtte på lager!
Marching on together!

Sølvreven

HELT FORFERDELIG!! LATTERLIG!! HVIS VI IKKE SNUR DETTE I PAUSEN ER DET UTILGIVELIG!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Jeg tror ikke at eventuelle mål som blir scoret i pausen, teller med egentlig  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Roy

Boxman

De aller fleste reagerte vel på laguttaket, og nå skjønner vi jo hvorfor.
For det første er vi tilbake ved idiotien fra forrige sesong, med å spille uten flankespillere. Her har sommeren gått med på å lete opp og hente inn to gode flankespillere, og så får ingen av dem spille! Helt utrolig, spør du meg.
Og hvorfor er Ankergren ute? Fordi reservelaget til Palace ikke scoret på tirsdag? McAllister virker å ha mistet hodet fullstendig.
Nå er det en omgang igjen, og vi kan bare håpe at dette snur, for om vi taper etter det McAllister her har gjort, kan konsekvensen bli mer vidtrekkende enn bare 3 poeng tapt. Spillere mister fort respekten for en manager, etter sånne stunt.
Skjerpings Macca!!!  >:(
Proud to be Leeds!

Ferre

Roy

Quote from: Sølvreven on August 30, 2008, 16:45:04

Jeg tror ikke at eventuelle mål som blir scoret i pausen, teller med egentlig  ;)

Da skal de vel konkurere om å treffe tverra...  ::)

Ferre

Roy

Nesten 1-3, nå begynner jeg virkelig å få angst  >:(

MartinR

Quote from: Xern... on August 30, 2008, 16:44:13
Quote from: TUNI on August 30, 2008, 16:40:50
Nei nå går eg ut og gjer noe fornuftig i det fine veret.

Det regner i ålesund. Pappa har bursdag:D Han hadde fått en fin 50 års dag om leeds vant.

Men det er skyet over i Kr.Sund...Gratuler faren din fra meg

Lars E

haha mente selvsagt etter pause!
Forever Leeds

laddi

Bergen Whites

Dennis

Marching on together!

Roy

Sleivind

Nå må vi ta oss sammen! Vi spiller forferdelig dårlig bakover!

Ferre

Pause.

Det er bare en ting å gjøre i andre omgang...

flynn

Quote from: Boxman on August 30, 2008, 16:45:20
For det første er vi tilbake ved idiotien fra forrige sesong, med å spille uten flankespillere. Her har sommeren gått med på å lete opp og hente inn to gode flankespillere, og så får ingen av dem spille! Helt utrolig, spør du meg.
Og hvorfor er Ankergren ute? Fordi reservelaget til Palace ikke scoret på tirsdag? McAllister virker å ha mistet hodet fullstendig.
Nå er det en omgang igjen, og vi kan bare håpe at dette snur, for om vi taper etter det McAllister her har gjort, kan konsekvensen bli mer vidtrekkende enn bare 3 poeng tapt. Spillere mister fort respekten for en manager, etter sånne stunt.

Jeg er generelt mot krisemaksimering, særlig før pause  ;)
Men jeg er veldig enig i de konkrete tingene du nevner, jeg ville gjerne hatt Robinson, Snodgrass og Ankergren på banen jeg også !

flynn

willum

Leeds United   Bristol Rovers
Goals:   1   2
Possession:   57   43
Shots On Target:   0   3
Shots Off Target:   4   2
Corners:   2   3
Fouls:   6   3
Most Fouls:   Becchio(2)   Duffy(1)
Yellow Cards:   0   0
Red Cards:   0   0
Scorers:   Elliott(5)
   Lambert(31)
Duffy(36)

Virker ikke ufortjent med ledelse til Rovers.

Tom S

Pause, 1-2.

Forferdelig av Leeds etter nok ein superstart på kampen. Vi skal vere glad det kun er 1-2.
Lat oss håpe at Macca og gutta kan finne på noko lurt i pausen, det trengs.
Men, sålenge det er kun 1-2 er det håp.....

Macca vil slite på å forklare laguttaket dersom det ikkje skjer noko positivt i andre.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Dette er smette han dundre meg mere tragisk enn en begravelse!...

Jeg fatter og begriper ikke at dette skal være mulig?... Men gang på gang på gang på gang på gang... helt helt uakseptabelt!..
-SirOlsen-

Per-Stian

Eg har så mange styggedomsord eg har lyst til å ytre, men skal halde meg for god for slikt. Eg er så utruleg skuffa og forbanna over innsatsen frå 10 minutt og ut til pause. Det er meget kritikkverdig at forsvaret vårt får mental kollaps i laupet av 10 minutt. Slikt skal maksimalt skje to-tre gongar i laupet av ein heil sesong!

Macca må finne på noko meget smart i pausa for at vi skal vinne denne kampen. Slik det ser ut no skal vi vere nøgde med uavgjort, noko vi sjølvsagt ikkje kan stå inne for heime mot Bristol Rovers!

Tom S

Quote from: flynn on August 30, 2008, 16:48:25
Quote from: Boxman on August 30, 2008, 16:45:20

Jeg er generelt mot krisemaksimering, særlig før pause  ;)
Men jeg er veldig enig i de konkrete tingene du nevner, jeg ville gjerne hatt Robinson, Snodgrass og Ankergren på banen jeg også !

flynn

...og Prutts og Howson og ein venstreback...
COME ON LEEDS !!

ollan

Latterlig dårlig etter en ok start. angrer nesten på at tur er bestilt.... ??? ???
Ollan

McVallister

Mr nice guy kommer vel til å stryke gutta på kinnet og si at de må stå på. Macca er ALTFOR snill. Dette ble sagt på min forrige tur av Mick Jones,McLelland og Hunter. De beskrev han mer som et treneremnet enn manager.

jarle

keeper byttet er merkelig

sheehan skadet derfor Johnson

midtbanen? vi er enige om at Delph må spille...
Kilkenny er god
Douglas er god
Hughes er vel også OK

På topp er det de to samme...

Er vel kun at vi ikke spiller med typiske flankespillere pluss keeperbyttet vi kan kritisere..

La oss telle opp poengene etter siste 45 min... Nytt hjemmetap er ikke bra det kan slås fast nå...

Desverre ser det ut som om vi er slurvete bakover
og at det er problematisk å ta ut en midtbane 4`er som fungerer 100%
Vi har jo flust og ta av der....

SirOlsen

Quote from: Mr Kaizer on August 30, 2008, 16:44:42
Håper Macca har en god, gammeldags skyllebøtte på lager!

Om ikke Macca har det, skal jeg ta en telefon til Herr Bates kontor på mandag og tilby ham å ta den jobben gratis... for nå er det mye skyllebøtter på lager inni meg jeg trenger få ut på den forbaska tafatte gjengen som gir skam til Leeds drakta vår! :(
*sinna sinna sinna mannen!*
-SirOlsen-