KAMP: vs. Bradford City 2/9 (JPT-cupen)

Started by kjelvi, August 23, 2008, 23:34:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

Vi er visst et cuplag i år.. gå for playoff likevel? ;D
Forever Leeds

baste

Viktig med seier..alltid

Og Jan Ove har kjøpt og sendt den nye LEEDS drakten til meg...

med nr
10 Becchio  ;-))

Marching on together

Trond90

Utrulig at han der Daley ikke fikk rødt, først med to fots takling på Robbo, og deretter med strake knotter i knehøyde mot Rui... helt på tampen av kampen så prøvde han også og fyre Delph.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Hvorfor i all verde er nesten alle kampene denne sesongen plassert Overseas på LUTV?
Har Bates flagga ut kampene våre av skattegrunner?  :o
- Leif Olav

sportcarl1

Quote from: lojosang on September 03, 2008, 01:50:12
Hvorfor i all verde er nesten alle kampene denne sesongen plassert Overseas på LUTV?
Har Bates flagga ut kampene våre vor skattegrunner?  :o
kan det ha att göra med att de inte vill förlora i publikintäkter? skulle det visas i tv i leeds skulle det säkert vara mindre publik på ER

lojosang

Quote from: sportcarl1 on September 03, 2008, 09:59:33
Har Bates flagga ut kampene våre vor skattegrunner?  :o
kan det ha att göra med att de inte vill förlora i publikintäkter? skulle det visas i tv i leeds skulle det säkert vara mindre publik på ER

Jeg tenker på match highlights. De holder vel neppe folk unna Elland Road.  :)
- Leif Olav

Dennis

Har Bates flagga ut kampene våre av skattegrunner?  :o

Har ikke det å gjøre med at Sky har rettighetene tll å vise høydepunktene før noen andre i England?
Marching on together!

Sølvreven

Quote from: Ronald on September 02, 2008, 22:58:26
Quote from: 75 SOLLI on September 02, 2008, 22:45:20
Quote from: Sølvreven on September 02, 2008, 22:44:29
Quote from: berlin on September 02, 2008, 22:16:24
Quote from: Sølvreven on September 02, 2008, 22:14:11
Quote from: berlin on September 02, 2008, 22:08:07
Er det ikke snart på tide å "prette" en, selv på en tirsdag?
Jeg skal i hvertfall prette en. Jeg kommer akkurat fra legevakta med avrevet muskelfibre i leggen. Og det pådro jeg meg da jeg LEDET lillegutt laget til kamp!

Du er nesten alltid sen du, ravanelli. Enten på trening eller skadet? Hva med en sofakveld? Har kanskje ikke sofa?
Jeg trener laget tre ganger i uka + kamper, så da blir det av og til kollisjon. Og nø er de begynt å ha lørdagskamper også. DET er noe svineri.  >:(

Krev mere lønn!!!  8)

Vi trenere i den tøffe aldersbestemte fotballen i Norge får vår lønn i Leeds himmelen. Hvertfall i Jølster. E det ikke sånn med deg og Rav? Er forøvrig i samme situasjon på lørdag. Da er det cup heile dagen og kvelden. Satser på avansement så eg får bare sørge for å bære Leedsdrakten så alle ser hvilket lag som teller.
Jepp. Satset på lønn i himmelen  :D. Neste lørdag er vi ferdige med kampene klokken 13.30 så da går det vel greit. Nå som jeg går på krykker så har jeg jo legitim grunn for å stikke litt før uansett. Og Leedsdrakta har jeg bestandig på i viktige kamper. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stifler

Leeds er jo bedre cup lag til nå enn i serien :o
-Nr 2 er den første taperen-

Sleivind

De to taklingene til Omar er rett og slett hårreisende  :o Begge taklingene er jo soleklare røde kort! At de to tilsammen kun gir ett gult kort er jo rett og slett en skandale. De snakker så fint om å beskytte spillere, er det noe dommeren absolutt ikke gjorde i de situasjonene der så var det akkurat det!

lojosang

Enig. Vi får en straffe som etter TVbildene og mine brille å dømme ikke var speiselt klar, men her må jeg ta forbehold om at kvaliteten på begge deler er kritikkverdig. Annuleringen av Bradfords mål er en gåte all den tid vi har Lucas og en forsvarer på streken. Skal godt gjøres å være i offside da. Og så har vi de to taklingene.

Mye tyder på at denne dommertrioen bør oppsøke en dyktig optiker så raskt som mulig. :)
- Leif Olav

auren

Forferdelig feilpasning av Huntington forut for 2-1 målet, dog han får en pasning som er litt kjip fra White. Frazer blir bare stående i det Daley fyker forbi og kan legge ut 45 grader hvorpå påfølgende skudd blir deflektert i mål. Et nytt tabbemål er et faktum.

Ellers så har vi 4 forsøk i treverket i tillegg til noen andre sjanser, og altså 2 mål. Totalt sett slipper vi Bradford til få sjanser. Andre omgangen virker faktisk best.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Vi skaper en god del sjanser, men er heldige med dommeren. Annuleringa deres er jo aldri offside og straffa vår ser billig ut.

Ellers ser White spennende ut på venstrekanten. Og jammen har vi fått en Kvisvik-lookalike i Robinson. Den drakta hadde ikke sittet tettere på de fleste av oss her inne ;)

kjelvi

Refs chief says sorry to Bantams
Referees chief David Allison has apologised to Bradford for decisions made by Andy Taylor in the Johnstone's Paint Trophy defeat at Leeds.
The Bantams went down 2-1 but were left furious by match official Taylor, who wrongly awarded a penalty against Paul McLaren for handball and disallowed a seemingly legitimate Bradford goal for offside.
Allison, who visited Valley Parade and viewed the game on video, admitted Taylor had made two costly mistakes.
City's joint chairman Julian Rhodes told the club's official website: "We wanted to do things the right way and, while it wasn't going to change the result, it was nice to hear him admit that mistakes were made. David also apologised to Stuart (McCall) in person.
"We're grateful that David was kind enough to come to our game last week and agree with what we have said all along. Honest mistakes are made, but it's just a shame it was in a big game against our local rivals in a competition we were desperate to do well in."

TeamTalk