KAMP: vs. Bradford City 2/9 (JPT-cupen)

Started by kjelvi, August 23, 2008, 23:34:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: auren on September 02, 2008, 22:37:37
Yess.. 5 poeng i tippekonken!

2-1. Slutt. Gjorde det unødig spennende de siste 20 min.

auren

...i tillegg til 200 kr på oddsen :)

There you go :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

75 SOLLI

Quote from: Asbjørn on September 02, 2008, 22:39:26
Quote from: 75 SOLLI on September 02, 2008, 22:38:31
Trekning av 2.runde er på Soccer AM lørdag 6.september

Thought you'd never tell  ;D

Var litt usikker på slutten om det skulle bli aktuelt å følge med på  ;D

Tom S

Bra med seier!

Håper, som eg gjorde etter seieren mot CP forrige veke, vi kan ta med oss godfølelsen inn i neste ligakamp som også går av stabelen på Elland Road.
Men, Macca har ein jobb å gjere med den defansive organiseringen.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

viking

<god natt,folkens.
Vi møtes snart igjen............

Xern

Quote from: Budda on September 02, 2008, 22:38:14
Yees, good shit. Er videre, det er viktigst

Vil ikke se en møkkakamp i ligaen nå da! Vil gjerne være BEDRE i ligaen!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

gelderdend

Noen som vet tilskuertallet på Elland idag? Synes kommentatoren sa at det var 4000 fra Bradford, eller hørte jeg feil?

Sander

20128 på Elland i dag

Quote from: gelderdend on September 02, 2008, 22:42:54
Noen som vet tilskuertallet på Elland idag? Synes kommentatoren sa at det var 4000 fra Bradford, eller hørte jeg feil?

75 SOLLI

Nå håper vi som Tom S sier at vi kan ta med oss det postive inn i kampen mot Crewe, og kanskje terpe på defansiv organisering inn mot den kampen. Så lenge det defansive sitter, sprer det trygghet og "glede" framover på banen, og der har vi folk som kan herje med hvem som helst i League 1...........

Sølvreven

Quote from: berlin on September 02, 2008, 22:16:24
Quote from: Sølvreven on September 02, 2008, 22:14:11
Quote from: berlin on September 02, 2008, 22:08:07
Er det ikke snart på tide å "prette" en, selv på en tirsdag?
Jeg skal i hvertfall prette en. Jeg kommer akkurat fra legevakta med avrevet muskelfibre i leggen. Og det pådro jeg meg da jeg LEDET lillegutt laget til kamp!

Du er nesten alltid sen du, ravanelli. Enten på trening eller skadet? Hva med en sofakveld? Har kanskje ikke sofa?
Jeg trener laget tre ganger i uka + kamper, så da blir det av og til kollisjon. Og nø er de begynt å ha lørdagskamper også. DET er noe svineri.  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

skulle også helst ha sett denne seieren hadde kommet i serien men er uansett gøy med seier. grattis alle sammen ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

75 SOLLI

Quote from: Sølvreven on September 02, 2008, 22:44:29
Jeg skal i hvertfall prette en. Jeg kommer akkurat fra legevakta med avrevet muskelfibre i leggen. Og det pådro jeg meg da jeg LEDET lillegutt laget til kamp!

Du er nesten alltid sen du, ravanelli. Enten på trening eller skadet? Hva med en sofakveld? Har kanskje ikke sofa?
Jeg trener laget tre ganger i uka + kamper, så da blir det av og til kollisjon. Og nø er de begynt å ha lørdagskamper også. DET er noe svineri.  >:(

Krev mere lønn!!!  8)

gelderdend

Quote from: Sander on September 02, 2008, 22:44:03
20128 på Elland i dag

mange takk, ikke verst med over 20k på en tirsdagkveld i JPT cupen.. :-)

Dennis

Vi kjørte til tider over Bristol Rovers i hælja, men manglende uttelling og to ganger svikt i konsentrasjonen gjorde at det bare ble ett poeng.

Vi fortsatte med andre ord den gode trenden fra forrige cupkamp. Det skal vi også klare denne gangen.

Men tre poeng er et must!
Marching on together!

Ronald

Quote from: 75 SOLLI on September 02, 2008, 22:45:20
Quote from: Sølvreven on September 02, 2008, 22:44:29

Krev mere lønn!!!  8)

Vi trenere i den tøffe aldersbestemte fotballen i Norge får vår lønn i Leeds himmelen. Hvertfall i Jølster. E det ikke sånn med deg og Rav? Er forøvrig i samme situasjon på lørdag. Da er det cup heile dagen og kvelden. Satser på avansement så eg får bare sørge for å bære Leedsdrakten så alle ser hvilket lag som teller.

MacMurder

Nå ligger målene ute på LUTV, flott heading av Becchio, iskald straffe av Robinson, men mannen har jo skikkelig pub-mage ;D

Promotion 2010

Quote from: 75 SOLLI on September 02, 2008, 22:39:29
Quote from: MagZ on September 02, 2008, 22:38:36
Utrolig deilig, fortsatt stø kurs mot Wembley.

Wembley, our home away from home!

Vi er like usikre der som hjemme i ligaen mener du?  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Vi er griseheldige ved annulering av Bradfords mål, men uheldig da Robbos tverreskudd kunne blitt en perle av de sjeldne!

White ser utrolig spennende ut! Fikk også skryt av Stuart McCall etter kampen.
Marching on together!

Promotion 2010

Quote from: MacMurder on September 02, 2008, 23:11:02
Nå ligger målene ute på LUTV, flott heading av Becchio, iskald straffe av Robinson, men mannen har jo skikkelig pub-mage ;D

Skryt av 16-årige White av Stuart McCall og Eddie Gray og LUTV-kommetatoren. Flott driv og engasjement og teknikk og innlegg det lille vi ser av ham!

Wow for en spiller det kan bli av ham!
Min første Leeds-kamp:

Sleivind

Quote from: Sleivind on September 02, 2008, 20:40:54
Jeg prøver meg en gang til:

Finnes det ikke en regel i malingscupen som sier at en må ha x-antall faste førstelagsspillere på banen? Med andre ord, en kan kan ikke stille med f.eks et reint reservelag.

Er det ingen som vet om det finnes en slik regel?  ???

auren

Totalt uforståelig annulering for Bradford. I tillegg hadde de en gigasjanse etterpå. Leeds scoret 2 mål på 3 sjanser (4 hvis vi tar med Pruttons stang skudd som merkelig nok ikke ble vist). Flott straffe av Robinson og en helt utrolig heading av Becchio. Den mannen er kanon på hodet. Blir kjedelig å se høydepunkter fra en annen omgang vi taper 0-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

...en slik dommertrio skulle vi hatt i hver kamp  :)

Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Kom heim att frå bursdagsfeiring no. Letta for at vi i det minste vann kampen, men det skulle berre mangle med det mannskapet vi mønstra i dag. Hyggeleg at White nok ein gong får kjempeskryt :)

Dennis

Quote from: Sleivind on September 02, 2008, 23:27:59

Finnes det ikke en regel i malingscupen som sier at en må ha x-antall faste førstelagsspillere på banen? Med andre ord, en kan kan ikke stille med f.eks et reint reservelag.

Hadde ikke noe konkret svar til deg i stad og har det ikke nå heller, ettersom regelverket på FLs hjemmesider ikke har innhold foreløpig. Men jeg mener du har rett i dette og at vi fikk bot i minst en av kampene i fjor. Var snakk om noen få tusen pund, i så fall, men gjorde vi ikke det?
Marching on together!

Askertiger

He just gets better and better and better and better....  ;D
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Sleivind

Quote from: Mr Kaizer on September 02, 2008, 23:41:35

Hadde ikke noe konkret svar til deg i stad og har det ikke nå heller, ettersom regelverket på FLs hjemmesider ikke har innhold foreløpig. Men jeg mener du har rett i dette og at vi fikk bot i minst en av kampene i fjor. Var snakk om noen få tusen pund, i så fall, men gjorde vi ikke det?

Beklager hvis du allerede hadde svart på dette før, det har i så tilfelle gått meg hus forbi!  :-[

Jeg har prøvd å lete på FL sine sider jeg og, men der var det lite å hente. I tillegg er ikke alltid søkefunksjonen på dette forumet alltid den beste. For jeg vet vi hadde noen skriverier om det her inne i fjor en eller annen gang.

Dennis

Quote from: Sleivind on September 02, 2008, 23:46:45
Quote from: Mr Kaizer on September 02, 2008, 23:41:35

Beklager hvis du allerede hadde svart på dette før, det har i så tilfelle gått meg hus forbi! :-[

Jeg har prøvd å lete på FL sine sider jeg og, men der var det lite å hente. I tillegg er ikke alltid søkefunksjonen på dette forumet alltid den beste. For jeg vet vi hadde noen skriverier om det her inne i fjor en eller annen gang.

Null problem!  :)

Var ikke sikker på om du allerede hadde lest det og spurte igjen, derfor jeg begynte sånn litt "spørrende". Jeg hadde jo tross alt ikke noe ordentlig svar. ;)
Marching on together!

Dennis

Rett og slett utrolig at Omar Daley fikk fullføre denne kampen!

Først tar han en tofotstakling på Andy Robinson, slik Amdy Faye ble utvist for i hælja i PL. Deretter kommer han inn med strakt bein og knotter rett i leggen på Rui Marquez, noe han får gult kort for, men som strengt tatt også kunne kvalifisert til rødt.

Dårlig dømt av dommer, men han gir jo oss en fordel ved annuleringen, så...  ;)
Marching on together!

Asbjørn

...blei alvorlig bekymret for Marquez, men han limpet i det minste av banen ved egen hjelp...

Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Mr Kaizer on September 03, 2008, 00:00:10

Først tar han en tofotstakling på Andy Robinson, slik Amdy Faye ble utvist for i hælja i PL. Deretter kommer han inn med strakt bein og knotter rett i leggen på Rui Marquez, noe han får gult kort for, men som strengt tatt også kunne kvalifisert til rødt.

Vi kan ikke akkurat forvente oss PL dommere i år også på dette elendige nivået!
Min første Leeds-kamp:

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on September 03, 2008, 00:05:55
Quote from: Mr Kaizer on September 03, 2008, 00:00:10

Vi kan ikke akkurat forvente oss PL dommere i år også på dette elendige nivået!

Selvsagt ikke, men han står helt oppe i situasjonen og burde straffet spilleren mye hardere. Den første er håpløs og den andre er like elendig. Rask spiller, men takle kunne han ikke.  ;)
Marching on together!