Trenger ny eier nå. Leeds kan ikke vente

Started by h.b, August 25, 2008, 13:13:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ser at Bates presser på for å få solgt unna før han tillater Mc Allister å hente inn nye spillere. Leeds har denne sesongen ikke brukt mye penger på spillere og dette beviser at klubben ikke har noen form for økonomiske midler tilgjengelig.
Gjelda vil da stige regner jeg med, eller stå i null etter at Bates har melka denne for all tilgjengelig aktiva.
Ikke vet jeg hvor mye som Leeds må ut med i leie av Elland road eller Thorp Arch. Men det vil forundre meg stort om ikke bates sitter og kontrollerer disse gjennom sine bakselskap. Altså endel penger av leieutgiftene som Leeds har rett i lomma på Bates.
Nei det haste med å få inn en ny eier av Leeds. Ellers så blir de spillerne so kan få oss opp fra League one solgt og Leeds kan bli værende lenge i league one

auren

Jaja... Så var Håkon igang igjen 8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Bates presser på for å selge spillere? Vi har ikke brukt penger på nye spillere? Selge unna spillere som kan ta oss opp fra League One?

Med all respekt, Håkon, dette er jo tull!  >:(

Macca har selv uttalt - noe Bates har støttet - at han kan beholde samtlige spillere han ønsker, men at han selv ønsker å kutte i en altfor bred stall. I tillegg har vi signert 6 nye spillere, hvor utdanningskompensasjon og sign-on-fees nok tar summen opp mot £1mill i det minste.

Og vi har fortsatt ikke solgt en eneste av våre antatt beste spillere.
Marching on together!

h.b

Douglas på vei ut og denne utalelsen om at Leeds må selge før nye spillere kan handles inn betyr bare at Bates med dette har varslet andre klubber om å kom og kjøp. Bates kunne holdt kjeft og heller jobbet i det stille for å kvitte seg med de spillerne han finner uten fremtid på Elland Road. Lei de ut i verste senario.

Per-Stian

Quote from: h.b on August 25, 2008, 13:55:03
Douglas på vei ut og denne utalelsen om at Leeds må selge før nye spillere kan handles inn betyr bare at Bates med dette har varslet andre klubber om å kom og kjøp. Bates kunne holdt kjeft og heller jobbet i det stille for å kvitte seg med de spillerne han finner uten fremtid på Elland Road. Lei de ut i verste senario.

Det var vel Macca sjølv, og ikkje Bates, som varsla (etter ryktene) at Douglas er tilgjengeleg for sal. Reknar med dette er gjort ut frå eit sportsleg perspektiv og/eller basert på dårlege haldningar, ikkje grunna hans lønn.

veteranen

Quote from: Per-Stian on August 25, 2008, 14:37:40

Det var vel Macca sjølv, og ikkje Bates, som varsla (etter ryktene) at Douglas er tilgjengeleg for sal. Reknar med dette er gjort ut frå eit sportsleg perspektiv og/eller basert på dårlege haldningar, ikkje grunna hans lønn.

Ikke noe overraskende i dette. Jeg tror ikke Douglas er McAllisters spillertype. Macca sverger til en tradisjonell 4-4-2 formasjon, med to sentrale på midten. Douglas passer nok utvilsomt best som indreløper i en sentral midtbanetrio.

Skulle bare ønske at McAllister kunne finne en rutinert ledertype (som Promo har etterlyst) som makker for Howson og læremester for Delph. Men hvor finner vi en ny Collins eller Strachan…?

Og hvis vi også kunne funnet en høyreback som er noenlunde plasseringsikker, så hadde det virkelig sett bra ut.

Og så kunne Kato til slutt fått klassespissen sin, som toppen på kransekaken!  :)

berlin

Quote from: veteranen on August 25, 2008, 19:17:18

Ikke noe overraskende i dette. Jeg tror ikke Douglas er McAllisters spillertype. Macca sverger til en tradisjonell 4-4-2 formasjon, med to sentrale på midten. Douglas passer nok utvilsomt best som indreløper i en sentral midtbanetrio.

Skulle bare ønske at McAllister kunne finne en rutinert ledertype (som Promo har etterlyst) som makker for Howson og læremester for Delph. Men hvor finner vi en ny Collins eller Strachan…?

Og hvis vi også kunne funnet en høyreback som er noenlunde plasseringsikker, så hadde det virkelig sett bra ut.

Og så kunne Kato til slutt fått klassespissen sin, som toppen på kransekaken!  :)

Så bra at noen endelig nevner Bobby Collins! Ekstremt sentral i Leeds tidlige glansdager på 60-tallet, både som spiller og lærmester for bl.a en viss rødtopp. På sammen måte som Strachan kom han til Leeds "på slutten av karierren (liksom)", og begge fikk gedigne oppturer.

Hadde vært nydelig om vi kunne fått noe i nærheten av Collins/Strachan, men det kan vel neppe planlegges, det er kanskje litt tilfeldig. Thompson ble ikke det han muligens kunne blitt for Leeds.

Kato

Quote from: berlin on August 25, 2008, 19:36:37
Quote from: veteranen on August 25, 2008, 19:17:18

Så bra at noen endelig nevner Bobby Collins! Ekstremt sentral i Leeds tidlige glansdager på 60-tallet, både som spiller og lærmester for bl.a en viss rødtopp. På sammen måte som Strachan kom han til Leeds "på slutten av karierren (liksom)", og begge fikk gedigne oppturer.

Hadde vært nydelig om vi kunne fått noe i nærheten av Collins/Strachan, men det kan vel neppe planlegges, det er kanskje litt tilfeldig. Thompson ble ikke det han muligens kunne blitt for Leeds.

Her tar du nok en smule feil, min gode mann. Jonathan Douglas passer best som ANKER i 4-3-3

Jon R

Quote from: Kato on August 25, 2008, 21:24:01

Her tar du nok en smule feil, min gode mann. Jonathan Douglas passer best som ANKER i 4-3-3

Vi si at begge har rett, selv om vi vel aldri har sett Douglas som anker i en 4-4-3 formasjon i Leeds trøya? I play-off sesongen for tre år siden gjorde Douglas det bra som høyre indreløper i 4-3-3, mens han ifjor gjorde det bra som anker i en mer "tradisjonell" 4-4-2 formasjon.  :)
Jon R.

Kato

Quote from: Jon R on August 25, 2008, 23:12:05

Vi si at begge har rett, selv om vi vel aldri har sett Douglas som anker i en 4-4-3 formasjon i Leeds trøya? I play-off sesongen for tre år siden gjorde Douglas det bra som høyre indreløper i 4-3-3, mens han ifjor gjorde det bra som anker i en mer "tradisjonell" 4-4-2 formasjon.  :)

Er vi blitt så dårlige at vi må spille med elleve utespillere nå? ;D

lojosang

Quote from: Kato on August 26, 2008, 08:42:02

Antar han mener forsvaret er blitt så pottetett at vi klarer oss fint uten keeper.
- Leif Olav

baste

Hadde vært greit med en ny eier...som har litt mere £ å bruke. Selv om jeg trur at Leeds klarer å rykke opp slik det er..Tror bare at Bates ikke er rette mannen for oss

berlin

Quote from: lojosang on August 26, 2008, 10:36:05
Quote from: Kato on August 26, 2008, 08:42:02

Antar han mener forsvaret er blitt så pottetett at vi klarer oss fint uten keeper.

Jeg svarer for Jon R, jeg. Selvfølgelig mente jeg det, det er på tide at man benytter seg av håndball/ishockey-taktikk.  ;D

berlin

Quote from: baste on August 26, 2008, 11:26:14
Hadde vært greit med en ny eier...som har litt mere £ å bruke. Selv om jeg trur at Leeds klarer å rykke opp slik det er..Tror bare at Bates ikke er rette mannen for oss

Håper du har/får rett, baste!  :)
Synes uttalelesen til en yeovil-spiller ikke var så stein hakke gærn, nemlig.
Han mente sesong nr 2, etter at vi var "så nær" ifjor er vanskelig sånn mentalt. Vi har ikke rykket opp på forhånd, og det er djelvelsk mange kamper som skal spilles. Spillerne må være forberedt på å gi jernet i alle kamper, og ikke tro at det går av seg selv ( De gjør vel ikke det, men det kan se sånn ut i blant....)  ::)

Dennis

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1375205,00.html
Marching on together!

auren

Hvem kan denne spilleren være som vi har en resell clause på? Hulse? Lennon?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Quote from: auren on August 26, 2008, 13:18:09
Hvem kan denne spilleren være som vi har en resell clause på? Hulse? Lennon?

auren

Milner kanskje...?? Er en del rykter rundt han...