Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #60 på: Mai 18, 2011, 16:59:47 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=242230

Interessant lesing fra en Oldham-fan. Mye tyder på at han fortsatt ikke er klar for førstelaget til Leeds, og et nytt utlån er ingen dum idé.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #61 på: Mai 18, 2011, 19:32:29 »
Kan tolkes på flere måter... Han får primært gode skussmål, at han fader litt inn og ut er ikke så farlig om han spiller back. Trenger jo ikke være så synlig. At han sliter litt fysisk er jo ikke noe nytt, men kanskje ikke noe en ny pre season kan gjøre noe med.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #62 på: Mai 24, 2011, 13:27:19 »
Sitat
Leeds United defender Aidan White has returned from his loan spell at Oldham determined to press his claims for regular first-team football next season.

The 19-year-old, who went to school in Menston, made his Leeds debut in August 2008 but has made only 27 first-team appearances for the club after a series of injuries hindered his progress.

He went to Boundary Park in November on an initial month’s loan and, after returning to Leeds for a month, he returned to Oldham for the rest of the season, gaining valuable experience and adding goal-scoring to his CV.

White said: “I have definitely benefited from my time at Oldham. Hopefully the experience will help me to kick on at Leeds. I won a regular place at Oldham and that is what I intend to do at Leeds.

“When I first broke into the Leeds team I suffered from cramp towards the end of games and then there were injury setbacks which held me back. The manager (Simon Grayson) signed some new players and told me to get some more experience by going out on loan.”

White is now able to get through games without those bouts of cramp and says: “When you are playing seven games or so on the trot your legs don’t ache as much and you learn what it takes for your body to cope with being a footballer.

“I scored a few goals for Oldham, where Paul Dickov likes his players to practice shooting because he was a striker. He taught me a few things and I can’t thank him enough. It would be nice to bring a few goals with me to Leeds.

“I am already looking forward to pre-season. It is a fresh start, I want to show what I am capable of and hope to be more involved.”

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #63 på: August 13, 2011, 10:07:24 »
Jeg er helt enig med disse her:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_aidy_white_needs_right_move_ormsby_1_3676184

Hvis Aidy noensinne skal få en sjanse så må det være i år. Hvorfor har Grayson sånn vegring for å satse på de unge? Både White og Lees bør få sjansen til å etablere seg på laget i år. Til helv... med alle disse udugelige lånespillerne. Bring us the local lads. MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #64 på: August 13, 2011, 10:10:53 »
Jeg er helt enig med disse her:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_aidy_white_needs_right_move_ormsby_1_3676184

Hvis Aidy noensinne skal få en sjanse så må det være i år. Hvorfor har Grayson sånn vegring for å satse på de unge? Både White og Lees bør få sjansen til å etablere seg på laget i år. Til helv... med alle disse udugelige lånespillerne. Bring us the local lads. MOT

enig...syns også de unge bør kunne få en sjanse, hvertfall hvis det kan kombineres med litt rutine i de enkelte ledd.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #65 på: August 13, 2011, 11:05:42 »
Jeg er helt enig med disse her:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_aidy_white_needs_right_move_ormsby_1_3676184

Hvis Aidy noensinne skal få en sjanse så må det være i år. Hvorfor har Grayson sånn vegring for å satse på de unge? Både White og Lees bør få sjansen til å etablere seg på laget i år. Til helv... med alle disse udugelige lånespillerne. Bring us the local lads. MOT

Helt enig, la White bli en back og Lees få utvikle seg som midtstopper. Jeg kan leve med et selvmål eller feilposisjonering i ny og ne av disse, men en ny McCartney til 20000 pund i uka takler jeg ikke....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #66 på: August 13, 2011, 11:56:19 »
Tycker helt klart han är värd att få en chans somvänsterback, o dea och parker har gjort varsin dålig match
 

HåvardK

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #67 på: August 13, 2011, 14:23:08 »
Jeg er helt enig med disse her:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_aidy_white_needs_right_move_ormsby_1_3676184

Hvis Aidy noensinne skal få en sjanse så må det være i år. Hvorfor har Grayson sånn vegring for å satse på de unge? Både White og Lees bør få sjansen til å etablere seg på laget i år. Til helv... med alle disse udugelige lånespillerne. Bring us the local lads. MOT

Helt enig, la White bli en back og Lees få utvikle seg som midtstopper. Jeg kan leve med et selvmål eller feilposisjonering i ny og ne av disse, men en ny McCartney til 20000 pund i uka takler jeg ikke....
Du verden, hvor enig vi er med hverandre etter hvert, Leedsfan! ;)

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #68 på: August 13, 2011, 14:51:38 »
White er pr idag ingen optimal løsning på venstre back, men det er sannelig ikke O`Dea heller! Gi våre egne talenter sjansen fremfor innlånte spillere som spiller ute av posisjon. White må få lære gjennom erfaring på førstelaget og jeg er sikker på at han vil blomstre raskere enn Grayson kan stave "GeorgeMcCartney".
Jon R.

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #69 på: August 13, 2011, 15:56:45 »
Uten sammenligning forøvrig, men vi husker vel hvordan Ben Parker blomstret når vi endelig kvittet oss med alle lånespillerne (C. Dickinson) osv. og lot han spille de siste månede av 2008 sesongen... Han gikk fra å være en for dårlig spiller, til å utvikle seg til en skikkelig bidragsyter i løpet av kort tid... At han idag er god nok er primært skader som gjør....
 

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #70 på: August 16, 2011, 23:21:58 »
Fikk endelig prøve seg som venstre back igjen i 90 minutter. Solid kamp iflg Gray/son.  :)

* liker *
Jon R.

stefan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #71 på: August 16, 2011, 23:47:15 »
Fikk endelig prøve seg som venstre back igjen i 90 minutter. Solid kamp iflg Gray/son.  :)

* liker *

Ja et av mange lyspunkt idag! 2 leedsgutter på backene, slikt liker mann!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #72 på: August 28, 2011, 07:08:54 »
Håper ikke det røde kortet og suspensjonen gjør at White mister plassen sin på laget. Virker som forsvaret har fungert bra med Lees, Paddy, O'D og White bak der. Vi har også samtidig spilt meget bra fotball.

Det som bekymrer meg litt nå er at O'D mest sannsynlig kommer til å bekle ventstrebacken og O'B kommer inn i forsvaret igjen..DEN tanken liker jeg ikke!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #73 på: August 28, 2011, 09:31:01 »
Slipper inn for mye mål til at forsvaret får godkjent.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #74 på: August 28, 2011, 10:24:00 »
Håper ikke det røde kortet og suspensjonen gjør at White mister plassen sin på laget. Virker som forsvaret har fungert bra med Lees, Paddy, O'D og White bak der. Vi har også samtidig spilt meget bra fotball.

Det som bekymrer meg litt nå er at O'D mest sannsynlig kommer til å bekle ventstrebacken og O'B kommer inn i forsvaret igjen..DEN tanken liker jeg ikke!

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #75 på: August 28, 2011, 14:26:28 »
Hvor mange kampers karantene vil han få?

Sleivind

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #76 på: August 28, 2011, 15:19:16 »
Hvor mange kampers karantene vil han få?

Forhåpentligvis ingen. Det er jo et feilaktig idømt rødt kort, men det er vel å tro på julenissen at kortet blir omgjort.

Forøvrig gir felling som bakerste mann, en kamp karantene.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #77 på: August 28, 2011, 17:00:24 »
 Julenissen er det noen år siden jeg sluttet å tro på, men hadde jeg vært Grayson ville jeg ha appellert på utvisningen. Den var direkte feil.

 Resultatet blir selvfølgelig stående, men det er i alle fall en sjanse for at det røde kortet blir strøket. Det må da fremdeles finnes mennesker med fornuft. Ja, jeg er klar over at vi er Leeds United, men......
Super Leeds since 1968

newsome

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #78 på: August 29, 2011, 21:16:42 »

kongsmo

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #79 på: August 29, 2011, 21:23:30 »
er vel ikke bestemt enda...

Sitat
Leeds United manager Simon Grayson is considering appealing Aidan White's in Saturday's 2-1 Championship defeat at Ipswich.
"SNIFFER"

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #80 på: August 31, 2011, 17:46:56 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #81 på: August 31, 2011, 17:53:11 »
håpløst men ikke overaskende...hadde ikke forventet noe annet resultat. FA er jo en gjeng med idioter.... ::)
"SNIFFER"

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #82 på: August 31, 2011, 18:22:16 »
En kamps karantene for White.

http://www.skysports.com/story/0,,11715_7137073,00.html

 Ikke uventet, men desto mer patetisk! Kjøpt og betalt, hele bunten!  >:(
Super Leeds since 1968

ziganda

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #83 på: August 31, 2011, 18:33:28 »
En kamps karantene for White.

http://www.skysports.com/story/0,,11715_7137073,00.html

 Ikke uventet, men desto mer patetisk! Kjøpt og betalt, hele bunten!  >:(

Det med kjøpe å betale ekskluderer i hvert fall Leeds.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #84 på: August 31, 2011, 18:36:07 »
En kamps karantene for White.

http://www.skysports.com/story/0,,11715_7137073,00.html

 Ikke uventet, men desto mer patetisk! Kjøpt og betalt, hele bunten!  >:(

Det med kjøpe å betale ekskluderer i hvert fall Leeds.
Hehe, tenkte på akkurat det samme!

Papi

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #85 på: September 23, 2011, 22:41:58 »
Sorry White.
Dårlig kamp.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

kongsmo

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #86 på: September 23, 2011, 22:47:32 »
har delvis skyld i både færste og tredje målet imot, svakt.....
"SNIFFER"

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #87 på: September 23, 2011, 22:50:33 »
har delvis skyld i både færste og tredje målet imot, svakt.....

synes faktisk mccormack har skyld i 3.målet. han følger ikke mannen sin tilbake. er den åpningen som skaper hele angrepet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Peter7

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #88 på: September 23, 2011, 22:59:07 »
Synes White spilte bra, men midtforsvaret er suspekt - spesielt Bromby i dag.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sleivind

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #89 på: September 23, 2011, 23:02:39 »
Synes White spilte bra, men midtforsvaret er suspekt - spesielt Bromby i dag.

Synes også White gjør en helt ok kamp.

Men det er trist at vi ikke får se han på vingen. Han er mange ganger bedre fremover på banen enn bakover, i tillegg har han fart, noe som vår venstrekant ikke hadde i dag.